Ik was je lijstje nog aan het bekijken...quote:
Ik heb m nog niet geprobeerd, maar zal t je laten weten. Ben na level 1 ook niet echt heel moe aan t eind hoor..quote:Op woensdag 11 april 2012 20:51 schreef minilot het volgende:
Even een vraagje voor de Jillianners:
Ik vind level 2 tot nu toe veel minder vermoeiend dan level 1. Weliswaar lastiger omdat ik nogal de neiging heb op omver te vallen bij een aantal oefeningen, maar ik raak veel minder buiten adem bij de cardio-stukjes. Dat lijkt me niet de bedoeling! Hebben jullie dat idee ook na de overgang naar level 2, of moet ik mijn high knees en dat schaatsgedoe gewoon veel intensiever uitvoeren?
Pooh!quote:Op woensdag 11 april 2012 21:24 schreef V1z0R het volgende:
Woohoo pistachenoten & een wodka!
[ afbeelding ]
Magere kwark en thee.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:24 schreef V1z0R het volgende:
[ afbeelding ]
Vind jij ja.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:34 schreef Sarabi het volgende:
Oja ik heb ook foto's van mijn katten in dozen op FBniets mis mee
Ik loldequote:Op woensdag 11 april 2012 21:24 schreef V1z0R het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er toch niet uit zoiets? Neem een hond ofzo, dat is pas een echt huisdierquote:Op woensdag 11 april 2012 21:39 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Deze dan:
[ afbeelding ]
het experiment van Schrödingers kat na te doen liep niet goed af
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Srsly, dat mens heeft niks beters te doen dan foto's posten van d'r katten. Ik hoef zoiets echt niet te zien hoor![]()
quote:Op woensdag 11 april 2012 21:41 schreef Cocotrimonium het volgende:
Deze!Zeker zo'n achterlijke muts, zo een met hoepeloorbellen!?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Srsly, dat mens heeft niks beters te doen dan foto's posten van d'r katten. Ik hoef zoiets echt niet te zien hoor
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Ik denk 't. Geloof dat ze ook al getrouwd is met een of andere aso met een gouden ketting omquote:Op woensdag 11 april 2012 21:42 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Zeker zo'n achterlijke muts, zo een met hoepeloorbellen!?
Deze!Ik gniffelde hardop! Dat doe ik bijna nooit. Al kwam het ook door de PoohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Srsly, dat mens heeft niks beters te doen dan foto's posten van d'r katten. Ik hoef zoiets echt niet te zien hoorbuild up.
Hele jaar door barbecueën en de buurt onder de stank zetten, bier uit blik drinken, oude stinkbarrel van een auto rijden... Ja, ken dat soort volk welquote:Op woensdag 11 april 2012 21:44 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik denk 't. Geloof dat ze ook al getrouwd is met een of andere aso met een gouden ketting om
En allemaal van die spiegel/gsm-foto's. Geloof dat ze zichzelf nogal hot vindt. LOL!
Srsly
Ik weet niet wat de hoeveelheden van kwark/wraps zijn, maar het lijkt een beetje weinig?quote:Op woensdag 11 april 2012 21:46 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn lijst van vandaag:
O: kwark, jam & nootjes
L: 2 boterhammen lemon curd, bruin pistoletje met kaas
T: automaatkoffie, paar dropjes
D: volkorenwraps met paprika en cashewnoten
T: cappuccino en een tompoucezo misschien nog een borrel
Deze!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Srsly, dat mens heeft niks beters te doen dan foto's posten van d'r katten. Ik hoef zoiets echt niet te zien hoor![]()
![]()
En deze troela dan... niks anders dan haarballen posten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
quote:Op woensdag 11 april 2012 21:51 schreef Tinkepink het volgende:
Wederom achterlijk lijstje en nog trek
O. 300 gram kwark
T. chocomel + appel
l. Dubbele boterham kaas, boterham pindakaas, cracker hagelslag, cracker hamsalade
T. 2 bokkenpootjes
d. 5 bitterballen + vitaminepil
s. Kwartier hardlopen, drie kwartier oefeningen
T. havermout
Het waren 2 wraps, en kwark is denk ik 250 gram (zo'n halve bak). En ik eet inderdaad niet veel, bekend probleem (of nouja, ik vind het zelf niet zo'n probleem, ik eet meer als ik honger heb).quote:Op woensdag 11 april 2012 21:53 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik weet niet wat de hoeveelheden van kwark/wraps zijn, maar het lijkt een beetje weinig?
Tijdgebrek. 7 uur van huis en 20.15 weer thuis. En dat al een paar dagenquote:Op woensdag 11 april 2012 21:58 schreef V1z0R het volgende:
Dino, dat filmpje!
[..]hoe komt het? Zelf een idee?
Ik dacht bijna dat ikquote:
Deze!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Srsly, dat mens heeft niks beters te doen dan foto's posten van d'r katten. Ik hoef zoiets echt niet te zien hoor
Maf wijf jij!
Slaap lekker slankies!
Meh...quote:Op woensdag 11 april 2012 22:02 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Tijdgebrek. 7 uur van huis en 20.15 weer thuis. En dat al een paar dagen
V erteleens, over die gebeurtenissen. En waar is het fout gegaan met eten? Geen eieren meer?quote:Op woensdag 11 april 2012 22:59 schreef slacker_nl het volgende:
Pfff, m'n inet werkt slecht vandaag..
Vage dag weer, qua gebeurtenissen en qua eten:
O: 6 boterhammen, 1 pindakaas, 1 kalkoenfilet, 1 casselrib (dubbele boterhammen).
T: Pijnenburg (minder suiker) - volgens mij...
T: eat naturel reep, heel bakje bessen
L: maaltijdsalade vd appie, gerookte kip met appel
T: noten
D: bami, gemenge groenten in knoflooksausachtig iets, varken (pa had chinees gehaald en ik had geen zin meer om te koken).
T: sap met glutamine
.Agossie. Die zie je nu trouwens overal *insert hartje. En hertjes.quote:
en eekhoorns! Maar die zie ik altijd al bij ons huisquote:Op donderdag 12 april 2012 07:35 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
.Agossie. Die zie je nu trouwens overal <3. En hertjes.
Overigens dacht ik bij de titel vsn het plaatje -cute bunny- aan andere bunnies. Viz ook vermoed ik
Deze!hahaha ik trapte erinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Srsly, dat mens heeft niks beters te doen dan foto's posten van d'r katten. Ik hoef zoiets echt niet te zien hoor
Niet meer actief op Fok!
Ja leuk hè? Zondag ook veel lammetjes gezien (en gefotografeerd)quote:Op donderdag 12 april 2012 07:35 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
.Agossie. Die zie je nu trouwens overal *insert hartje. En hertjes.
Overigens dacht ik bij de titel vsn het plaatje -cute bunny- aan andere bunnies. Viz ook vermoed ik
Mijn manier om het te voorkomen is om direct weer in mn normale ritme te duiken. Op de dag van terugkeer gewoon op tijd naar bed en de volgende dag weer gewoon naar het werk.quote:Op donderdag 12 april 2012 07:09 schreef Jagärtrut het volgende:
Ja, het is ook rete irritant. Zeker omdat ik weer gewoon moet functioneren en in meetings moet zijn enzo. Maar goed, ik kan het nog wel een beetje relaxed doen. Denk dat ik vandaag op tijd naar huis ga, enzo.
Slecht gebit?quote:Op donderdag 12 april 2012 07:42 schreef Viking84 het volgende:
Er zit iemand tegenover me een prefab zakje appelpartjes te eten. Srsly, wat is er mis met een gewone appel?
dat heb ik ook gedaan. De eerste dag ben ik om half 11 naar bed gegaan, en heb ik tot 9 uur geslapen. Vervolgens ook elke dag rond 11 naar bed, maar goed, niets aan te doen!quote:Op donderdag 12 april 2012 07:58 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Mijn manier om het te voorkomen is om direct weer in mn normale ritme te duiken. Op de dag van terugkeer gewoon op tijd naar bed en de volgende dag weer gewoon naar het werk.
Heb het zelfs gepresteerd om na een nachtvlucht direct door te gaan naar kantoor.
Nergens last van.
ik vind appel in stukjes 10x zo lekker dan een gewone appel.quote:Op donderdag 12 april 2012 07:42 schreef Viking84 het volgende:
Er zit iemand tegenover me een prefab zakje appelpartjes te eten. Srsly, wat is er mis met een gewone appel?
Beter kun je het niet doen. Dan houdt je lichaam gewoon niet van reizen.quote:Op donderdag 12 april 2012 08:08 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
dat heb ik ook gedaan. De eerste dag ben ik om half 11 naar bed gegaan, en heb ik tot 9 uur geslapen. Vervolgens ook elke dag rond 11 naar bed, maar goed, niets aan te doen!
Gefeliciteerd! Met je verjaardag én met je koffieloze ochtend.quote:Op donderdag 12 april 2012 08:51 schreef V1z0R het volgende:
Bedankt dames!
Kreeg om middernacht een felicitatie-sms van een vriendin en dacht ineens, O ja, ik ben jarig
Maarja, nu in plaats vanlekker een beker melk!
Feli Vaiz!quote:Op donderdag 12 april 2012 08:51 schreef V1z0R het volgende:
Bedankt dames!
Kreeg om middernacht een felicitatie-sms van een vriendin en dacht ineens, O ja, ik ben jarig
Maarja, nu in plaats vanlekker een beker melk!
Ik word niet blij van die lijst. een appel, melk met zaadjes en een D.. what are you thinking?quote:Op donderdag 12 april 2012 09:03 schreef minilot het volgende:
Dankzij jullie meteen maar even een appeltje in partjes gesneden.Omnom!
Ik ga voor de lol en uitnieuwsgierigheid dat fast & feast-principe maar eens proberen. Hele nacht in De Geboren Renner gelezen (had het uit om half vijf vanmorgen -kreun-) dus ik ben wel in de stemming voor oer-gedoe.
![]()
Lijstje:
O: Een grote appel
S: Jillian, level 2 (Au! Mijn neus!), kaboutergewichtjes van 1 kg
T: Glas amandelmelk met chiazaadjes
B: Twintig minuten fietsen
L: Helemaal niks!
D: Grote hoeveelheid aardappels in pittige pindacurry, met tomaten, wilde spinazie, knoflook, kikkererwten, peultjes, rode pepers en gekookt ei. Een kwart galiameloen toe.
Zzz: Vroeg onder de wol, want ik heb bar weinig slaap gehad vannacht.
Moet om elf uur op mijn werk zijn, ben benieuwd hoe dat loopt zonder eten én zonder koffie. Experimentje!
Wat is het trouwens bizar mistig buiten..
Een heel erg grote D: dus. Alle kcals van de dag op één hoop, zogezegd. Is veel interessante literatuur over te vinden, en ik ben gewoon benieuwd naar hoe dat is. Niks mis met eens ene paar dagen een ander eetpatroon uitproberen - als ik het niks vind hou ik er weer mee op.quote:Op donderdag 12 april 2012 09:07 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik word niet blij van die lijst. een appel, melk met zaadjes en een D.. what are you thinking?
Dat fast & feast principe zegt mij helemaal niks, maar als bovenstaand lijstje daar onderdeel van is, klinkt het als een slecht dieet. Ook met een grote D. Experiment ok, maar ik kan me niet voorstellen dat iemand hier overdag op kan functioneren (als in je werk goed uitvoeren).quote:Op donderdag 12 april 2012 09:03 schreef minilot het volgende:
Dankzij jullie meteen maar even een appeltje in partjes gesneden.Omnom!
Ik ga voor de lol en uitnieuwsgierigheid dat fast & feast-principe maar eens proberen. Hele nacht in De Geboren Renner gelezen (had het uit om half vijf vanmorgen -kreun-) dus ik ben wel in de stemming voor oer-gedoe.
![]()
Lijstje:
O: Een grote appel
S: Jillian, level 2 (Au! Mijn neus!), kaboutergewichtjes van 1 kg
T: Glas amandelmelk met chiazaadjes
B: Twintig minuten fietsen
L: Helemaal niks!
D: Grote hoeveelheid aardappels in pittige pindacurry, met tomaten, wilde spinazie, knoflook, kikkererwten, peultjes, rode pepers en gekookt ei. Een kwart galiameloen toe.
Zzz: Vroeg onder de wol, want ik heb bar weinig slaap gehad vannacht.
Moet om elf uur op mijn werk zijn, ben benieuwd hoe dat loopt zonder eten én zonder koffie. Experimentje!
Wat is het trouwens bizar mistig buiten..
Het is geen dieet - het gaat er simpelweg om dat je je eetmomenten samen op één hoop veegt. Een andere verdeling, die me qua dagindeling misschien best ligt, in elk geval voor een poosje.quote:Op donderdag 12 april 2012 09:10 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Dat fast & feast principe zegt mij helemaal niks, maar als bovenstaand lijstje daar onderdeel van is, klinkt het als een slecht dieet. Ook met een grote D. Experiment ok, maar ik kan me niet voorstellen dat iemand hier overdag op kan functioneren (als in je werk goed uitvoeren).
Dat is voor mijn lengte en gewicht helemaal niet zo'n gekke hoeveelheid kcals. Ik ben een ukkie hè? En ik zit vooral op mijn kont vandaag. Ook heb ik de afgelopen twee dagen flink wat lamsschenkels op, en gisteren pasta carbonara. Balans!quote:
Jillian, 20 minuten fietsen..quote:Op donderdag 12 april 2012 09:23 schreef minilot het volgende:
[..]
Dat is voor mijn lengte en gewicht helemaal niet zo'n gekke hoeveelheid kcals. Ik ben een ukkie hè? En ik zit vooral op mijn kont vandaag. Ook heb ik de afgelopen twee dagen flink wat lamsschenkels op, en gisteren pasta carbonara. Balans!
Nogmaals: indien trek dan eet ik er gerust een banaan en wat nootjes bij. Luisteren naar mijn lijf vind ik zinniger dan keiharde lijstjes plannen.
Juist na zoveel eten denkt je lijf: 'snurrrrrrk'.quote:Op donderdag 12 april 2012 09:27 schreef An24 het volgende:
Spannend exeriment minilot. Ik zou het niet kunnen omdat ik in de ochtend misselijk word als ik niet eet. En savonds na zo veel eten naar bed... Brrrr
Mag je de hoop bijvoorbeeld ook als lunch eten?
Jawel hoor! Alleen 's ochtends even geen tijd voor gehad. Beviel juist zeer goed!quote:Op donderdag 12 april 2012 09:29 schreef Noek het volgende:
Minilot, bevielen de ontbijtsalades niet? Ik moet nog steeds beginnen maar de havermout wint elke keer. Als je experimenteert moet je het ook enige tijd de kans geven.
Wat is het principe van deze theorie? Ik hou wel van wat experimenteren totdat ze aan mijn havermout komen schijnbaar.
*chagrijnig boks*quote:Op donderdag 12 april 2012 09:28 schreef Perruche het volgende:
Morning!
Ik ben poepsjagrijnig!
Minilot wtfsucces!
Maar het is natuurlijk heel erg subjectief wat een 'normaal eetpatroon' is. Hier vinden we dat daar een handvol belegde boterhammen bij horen, in andere delen van de wereld denken ze daar weer anders over.quote:Op donderdag 12 april 2012 09:31 schreef MarMar het volgende:
Ik ben eigenlijk redelijk overtuigd dat afvallen en vooral slank blijven het beste werkt als je het dichtst bij een normaal eetpatroon blijft; dat is uiteindelijk toch waar je naartoe wil op de lange termijn.
Moest haasten omdat een afspraak verkeerd in m'n agenda stond waardoor ik gelijk m'n lunch kon skippen en 2 uur later pas kon eten. En in de ochtend te weinig tijd voor ontbijt waardoor ik aan het brood zat en 's avonds een afhaalmaaltijd. Ik vond het maar niks.quote:Op donderdag 12 april 2012 07:23 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
V erteleens, over die gebeurtenissen. En waar is het fout gegaan met eten? Geen eieren meer?
Wat gaaf!quote:Op donderdag 12 april 2012 09:34 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Gelukkig ga ik volgende week naar Breton en dat is tof.
Mjah, maar eerst expirimenteren met ochtendsalades en dan met dit lijkt me iig niet dicht bij je normale eetpatroon of bij een eetpatroon dat je de rest van je leven globaal gaat volhouden.quote:Op donderdag 12 april 2012 09:36 schreef minilot het volgende:
[..]
Maar het is natuurlijk heel erg subjectief wat een 'normaal eetpatroon' is. Hier vinden we dat daar een handvol belegde boterhammen bij horen, in andere delen van de wereld denken ze daar weer anders over.
Uiteindelijk vindt mijn lijf het vooral prettig als ik in elk geval zorg dat ik een ruime variatie aan nuttige voedingsstoffen binnenkrijg, en dat zit echt wel snor.
Ik heb slecht nieuwsquote:
Ik word chagrijnig van mijn werk, mijn collega's, haperende netwerken, het gegeven dat ik binnen zit terwijl de zon schijnt en omdat er een paar schroeven in mn enkel zitten die er voor zorgen dat ik niet kan zitten zoals ik wil zitten omdat dat pijn doet.quote:Op donderdag 12 april 2012 09:37 schreef minilot het volgende:
[..]
Wat gaaf!Hoe kun je daar nu chagrijnig bij zijn?
Als jij mij LinkedIn uitlegt wil ik je wel helpen met Facebookquote:Op woensdag 11 april 2012 20:37 schreef minilot het volgende:
Ik krijg Facebook eigenlijk gewoon niet onder de knie omdat ik te lui ben om me erin te verdiepen en daarom ben ik een pietsjetikje jaloers op al die enthousiaste sociaaldoenerige Facebooktypes.![]()
Waarom zou je in een suikerdip zitten? Als je 100.000 kcals aan grondstof voor bloedsuiker om je middel/heupen/wherever hebt opgeslagen, zou je lichaam dat kunnen aanspreken om je bloedsuikergehalte op peil te krijgen.quote:Op donderdag 12 april 2012 09:14 schreef MarMar het volgende:
Ik stel me erbij voor dat je overdag in een dikke vette suikerdip zit en 's avonds misselijk wordt van een grote hoeveelheid in 1 keer..
Het lijkt mij niet prettig iig.. Als je dan alle kcal in je avondeten wilt stoppen, zou ik toch gewoon een paar gangen doen en daar een paar uren voor uit trekken.. Lijkt me beter voor een maag.
Zo doe ik dat ook altijdquote:Op donderdag 12 april 2012 09:51 schreef Probability het volgende:
HA, een docent is zieltjes aan het winnen voor zijn minor:
Beste Allen,
Als je van plan bent in september te starten met een minor dan is de minor XXXXXX misschien iets voor jou. Het lijkt me leuk als je meedoet!
Groeten,
Normaal mailt hij nooit terugEn nu opeens zieltjes winnen. Ja, ja..
Intern netwerk of is het weer een landelijke storing? Laaste tijd is het steeds hommeles met netwerken.quote:Op donderdag 12 april 2012 09:46 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik word chagrijnig van mijn werk, mijn collega's, haperende netwerken, het gegeven dat ik binnen zit terwijl de zon schijnt en omdat er een paar schroeven in mn enkel zitten die er voor zorgen dat ik niet kan zitten zoals ik wil zitten omdat dat pijn doet.
Zo maar even mn laptop meenemen en in het café gaan zitten werken met koffie erbij ofzo.
Op fok jaquote:Op donderdag 12 april 2012 09:53 schreef Probability het volgende:
Ha, maar jij bent altijd aardig en leuk.
Ik zal hem maar eens mailen want ik heb nog wat punten te goed en als hij toch in zo'n goede bui isquote:Op donderdag 12 april 2012 09:57 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Op fok ja
Hier sta ik bekend als 'De Tiran'. BOW TO ME INFIDELS!
Iets anders: auto gemaakt!![]()
Min of meer. Er zit iets tussen de 'railing' waar de stoel over/door naar voor en achteren schuift, zeg maar, dat ding blokkeerde de boel. Met een luchtdrukspuit hebben ze dat wat aan de kant kunnen spuiten, dus kon mijn stoel weer naar vorenMoet 'm wel niet meer naar achteren doen, want dan blokkeert ie meteen weer (dit is dus meer een tijdelijke noodoplossing, maar ik ben allang blij
).
Tsss je onderwerpt iedereen gewoon met je pocketsize ongenaakbare skoonheit!quote:Op donderdag 12 april 2012 10:00 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Maria!![]()
Zo klink ik meteen niet meer indrukwekkend en imposant
Ik ben het met MarMar eens! Dit lijkt voor mij het beste te werken.quote:Op donderdag 12 april 2012 09:31 schreef MarMar het volgende:
Ik ben eigenlijk redelijk overtuigd dat afvallen en vooral slank blijven het beste werkt als je het dichtst bij een normaal eetpatroon blijft; dat is uiteindelijk toch waar je naartoe wil op de lange termijn.
Lol! Wat breng je het weer leukquote:Op donderdag 12 april 2012 10:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Tsss je onderwerpt iedereen gewoon met je pocketsize ongenaakbare skoonheit!Imposant komt in alle soorten en maten
Ah zo. Voor mij zou dat niet werken, ik kan gewoonweg niet al mijn benodigde kcal / voedingsstoffen niet in 1x nuttigen. Zit al vol van een lunch van 2 boterhammenquote:Op donderdag 12 april 2012 09:21 schreef minilot het volgende:
[..]
Het is geen dieet - het gaat er simpelweg om dat je je eetmomenten samen op één hoop veegt. Een andere verdeling, die me qua dagindeling misschien best ligt, in elk geval voor een poosje.
Klaar met tellen, ik kom vandaag zo rond de 1370 kcals uit, en voor zover ik kan zien krijg ik een flinke en tamelijk complete berg voedingsstoffen binnen. Als ik na mijn meloen nog honger heb eet ik er gewoon nog wat bij vanavond, maar dat zien we dan vanavond wel.
Ook geen oud kerstpakket?quote:Op donderdag 12 april 2012 10:15 schreef Probability het volgende:
Ik heb honger maar geen eten in huis. Meh
Gewoon het computernetwerk, maar het lijkt weer redelijk te werken.quote:Op donderdag 12 april 2012 09:57 schreef loveli het volgende:
[..]
Intern netwerk of is het weer een landelijke storing? Laaste tijd is het steeds hommeles met netwerken.
Ja of ik ben zwanger maar dat doet geen pijn tochquote:Op donderdag 12 april 2012 10:44 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Gaat lekker met je billy!
Hoe is het nu met je studie? En met je vriendje? En met je enkel?
Ik ga denk zo maar even koffie drinken met een collega die zich zorgen om me maakt.
Nou ja heb het al een paar dagen.. Maar ik kijk het nog even aan.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:48 schreef MarMar het volgende:
Als je je echt zorgen maakt, ff huisarts bellen probMisschien is het ook gewoon een darm die even dwars doet en eindigt de pijn straks in het riool
Deed je vriendje laatst ook, right?quote:Op donderdag 12 april 2012 10:51 schreef Probability het volgende:
[..]
Nou ja heb het al een paar dagen.. Maar ik kijk het nog even aan.
Lekker verjaardagsmaaltjequote:Op donderdag 12 april 2012 10:48 schreef V1z0R het volgende:
Bananengebakje!
Ben wel iets duffer zo zonder koffieEn heb nog niet gepoept
Ik ben gewoon aan het werk, NallieVanavond is het gewoon bruine bonen met spek smullen! En dan klein beetje visite, opa & oma, zus & zwager en zulks...
Ik heb geen blinde darm meerquote:Op donderdag 12 april 2012 10:51 schreef loveli het volgende:
[..]
Deed je vriendje laatst ook, right?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |