Bedankt hiervoor.quote:
Nee dat komt dus nogquote:Op woensdag 11 april 2012 19:11 schreef Adames het volgende:
[..]
jullie hebben nog niet tegen AZ gespeeld
Dat komt nog wel goedquote:Op woensdag 11 april 2012 19:11 schreef Adames het volgende:
[..]
jullie hebben nog niet tegen AZ gespeeld
Shit alle moeite voor niksquote:
Toch heeft ie wel zijn waarde voor dit team... ondanks dat Derksen elke week zit te verkondigen hoe kut hij wel niet isquote:Op woensdag 11 april 2012 19:14 schreef tostitomaatkaas het volgende:
AltidoreWat een irritant spelertje zeg, blijkt het maar weer eens te zijn.
Beter dan die Benschop.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:14 schreef tostitomaatkaas het volgende:
AltidoreWat een irritant spelertje zeg, blijkt het maar weer eens te zijn.
Goed is hij ook niet.. dat is wat AZ nu mist een echte spits.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Toch heeft ie wel zijn waarde voor dit team... ondanks dat Derksen elke week zit te verkondigen hoe kut hij wel niet is
Natuurlijk, en als ik voor AZ was geweest had ik hem ook niet irritant gevonden. Zo ben ik dan ook wel weer.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Toch heeft ie wel zijn waarde voor dit team... ondanks dat Derksen elke week zit te verkondigen hoe kut hij wel niet is
AZ mist dat niet eens. Die hebben genoeg scorend vermogen eromheen. Net zo als PSV eigenlijk geen echte afmaker nodig had dit seizoen.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Goed is hij ook niet.. dat is wat AZ nu mist een echte spits.
quote:
Voor FC Tosti? En de sleutelspeler is Tom Maat toch? En het supertalent Kristian Aasquote:Op woensdag 11 april 2012 19:15 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Natuurlijk, en als ik voor AZ was geweest had ik hem ook niet irritant gevonden. Zo ben ik dan ook wel weer.
Niet dat ik voor FC Twente of een andere kampioenskandidaat ben hoor, trouwens.
Klapveequote:
Twente heeft zijn contract met 2 jaar verlengd.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:18 schreef LudoSanders het volgende:
Die Bengtsson, wat een drama die vent.
Klopt, schijnt trainingsbeest te zijn.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:19 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Twente heeft zijn contract met 2 jaar verlengd.
Ze hebben dan ook niet veel alternatievenquote:Op woensdag 11 april 2012 19:19 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Twente heeft zijn contract met 2 jaar verlengd.
Ze hebben die Bjelland toch gekocht?quote:Op woensdag 11 april 2012 19:20 schreef Adames het volgende:
[..]
Ze hebben dan ook niet veel alternatieven
Ooijer is bij Ajax gratis op te halenquote:Op woensdag 11 april 2012 19:20 schreef Adames het volgende:
[..]
Ze hebben dan ook niet veel alternatieven
quote:Op woensdag 11 april 2012 19:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wie op de bank vind jij beter dan?
Tucquote:Op woensdag 11 april 2012 19:21 schreef FL_Freak het volgende:
[ afbeelding ]
VS
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
McClaren zorgt al voor de goede sfeer in de kleedkamerquote:Op woensdag 11 april 2012 19:21 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Ooijer is bij Ajax gratis op te halen
Jezus wat ver gezochtquote:
Maar goed dat er dit seizoen geen PSV-Heracles of Heracles-PSV meer is, dat had Heracles met 30-0 verloren zodat PSV maar een goed doelsaldo zou krijgenquote:
Je ziet aan de reactie van Martens dat het geel is.quote:
quote:Op woensdag 11 april 2012 19:23 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Maar goed dat er dit seizoen geen PSV-Heracles of Heracles-PSV meer is, dat had Heracles met 30-0 verloren zodat PSV maar een goed doelsaldo zou krijgen
http://lmgtfy.com/?q=programma+heracles&l=1quote:Op woensdag 11 april 2012 19:28 schreef TheVulture het volgende:
Tegen wie speelt Heracles nog eigenlijk allemaal... die hebben natuurlijk baat bij het zoveel mogelijk pijn doen van de concurrenten van PSV
Liefst wel ja, maar had het liever pas in de 96e minuut gezien zodat er verder niet meer gescoord zou wordenquote:
AZ gaat er sowieso nog wel 1 inprikken.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:31 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Liefst wel ja, maar had het liever pas in de 96e minuut gezien zodat er verder niet meer gescoord zou worden
Voor Ajax alleen als ze over Hveen heenlopen want als ze dat doen zijn ze wel heel dicht bij 31quote:
quote:Op woensdag 11 april 2012 19:32 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Voor Heerenveen misschien, want die gaan winnen vanavond.
Met 5-1 zeker?quote:Op woensdag 11 april 2012 19:32 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Voor Heerenveen misschien, want die gaan winnen vanavond.
En twente nog 2quote:Op woensdag 11 april 2012 19:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
AZ gaat er sowieso nog wel 1 inprikken.
PSV doet zeker nog mee, makkelijkste programma.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:32 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
PSV doet niet meer mee, maar voor Ajax is deze stand inderdaad prima.
Ajax, PSV, AZ, Twente, Heerenveen en Feyenoord doen allemaal nog mee.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:32 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
okequote:Op woensdag 11 april 2012 19:32 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
3-3 of 4-4 mag van mij ookquote:Op woensdag 11 april 2012 19:31 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Liefst wel ja, maar had het liever pas in de 96e minuut gezien zodat er verder niet meer gescoord zou worden
Ze doen helaas nog wel mee (Hup RKC)quote:Op woensdag 11 april 2012 19:33 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
PSV doet zeker nog mee, makkelijkste programma.
Als Ajax verliest en PSV wint maken ze het meeste kans.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:32 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
PSV en Ajax zijn de twee grootste titelkandidaten imo.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:33 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
PSV doet zeker nog mee, makkelijkste programma.
Vind ik ook allemaal best hoorquote:
Nee, slecht voor doelsaldo (nou ja, gemaakte doelpunten bedoel ik dan). Best is dus eigenlijk gewoon 1-1quote:
Twente voetbalt alles op zn Duits uit en pakt de titel.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:34 schreef J2T het volgende:
[..]
PSV en Ajax zijn de twee grootste titelkandidaten imo.
Goeie ava man. wat een mafkeesquote:Op woensdag 11 april 2012 19:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
+geel voor Moisander, Altidore en Elm.
Niet waar hij kan duwenquote:Op woensdag 11 april 2012 19:36 schreef J2T het volgende:
Benschop moet er gewoon ingegooid worden. Echt knap dat je met een spits als Altidore gewoon nog meedoet voor de titel.
Die kan er echt helemaal niks van /Gijp.
quote:Op woensdag 11 april 2012 19:36 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Twente voetbalt alles op zn Duits uit en pakt de titel.
En stel ze verliezen van AZ volgende week dan is AZ weer grootste kanshebber of Ajax weer..quote:Op woensdag 11 april 2012 19:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als Ajax verliest en PSV wint maken ze het meeste kans.
De klappertjes zijn stuk.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:37 schreef Breekfast het volgende:
Zijn er trouwens überhaupt AZ supporters aanwezig?![]()
Je hoort alleen de Twente supporters
AZ zingt alleen als ze voorstaan.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:37 schreef Breekfast het volgende:
Zijn er trouwens überhaupt AZ supporters aanwezig?![]()
Je hoort alleen de Twente supporters
1x geel of 1x rood in deze wedstrijdquote:Op woensdag 11 april 2012 19:38 schreef Wilskracht het volgende:
Douglas hoeveel kaarten moet hij nog krijgen voor een schorsing?
McLaren, met afstand.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:40 schreef TheVulture het volgende:
Verbeek en McLaren... ik weet niet wie ik irritanter moet vinden
quote:Op woensdag 11 april 2012 19:39 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
1x geel of 1x rood in deze wedstrijd
Dat dus!quote:Op woensdag 11 april 2012 19:40 schreef Adames het volgende:
Kan die Douglas dan ook nooit gewoon zijn kaart accepteren in plaats van als een debiel weg te lopen en te gebaren
Hij stak gewoon zijn duimpje op om het te accepteren.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:40 schreef Adames het volgende:
Kan die Douglas dan ook nooit gewoon zijn kaart accepteren in plaats van als een debiel weg te lopen en te gebaren
quote:Op woensdag 11 april 2012 19:40 schreef TheVulture het volgende:
Verbeek en McLaren... ik weet niet wie ik irritanter moet vinden
McLaren?quote:
oepsquote:
Te mooie wedstrijden inderdaad, kut voetbalbonden in Europaquote:Op woensdag 11 april 2012 19:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
20:00 RKC Waalwijk - PSV Eindhoven
20:00 Roda Kerkrade - Feyenoord Rotterdam
20:00 Borussia Dortmund - Bayern Munich
20:45 AS Roma - Udinese
20:45 Juventus - Lazio
21:00 SC Heerenveen - Ajax Amsterdam
22:00 Atletico Madrid - Real Madrid
Niet eerlijk
Zeker niet, kut planningquote:Op woensdag 11 april 2012 19:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
Niet eerlijk
Hij doet me dan altijd aan bepaalde grote soort primaat denken.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:41 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Hij stak gewoon zijn duimpje op om het te accepteren.
oh noesquote:
Ik heb tentamensquote:Op woensdag 11 april 2012 19:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
Niet eerlijk
tja beker en playoffs hequote:Op woensdag 11 april 2012 19:42 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Te mooie wedstrijden inderdaad, kut voetbalbonden in Europa
quote:
PSV, Bayern, Ajax en Real wou ik sowieso zienquote:Op woensdag 11 april 2012 19:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zeker niet, kut planningik wil alle 3 de belangrijke wedstrijden kijken.
Ik ook, morgen een tentamen Optica. Ik kijk nu liever in de praktijk hoe de techniek van LCD werkt.quote:
Feyenoord, Dortmund, Juve en Real stonden op mijn planning, schitterende wedstrijden allemaalquote:Op woensdag 11 april 2012 19:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
PSV, Bayern, Ajax en Real wou ik sowieso zien
John is 2 wedstrijden in vorm geweestquote:
Bayern , Ajax en Realquote:Op woensdag 11 april 2012 19:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
Niet eerlijk
Daarmee wel het NL elftal gehaald.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:45 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
John is 2 wedstrijden in vorm geweest
Dit dusquote:Op woensdag 11 april 2012 19:45 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
John is 2 wedstrijden in vorm geweest
quote:
Even een excuus verzinnen voor sociologie/economie en ik zet ook de tv aanquote:Op woensdag 11 april 2012 19:44 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik ook, morgen een tentamen Optica. Ik kijk nu liever in de praktijk hoe de techniek van LCD werkt.
Weet hetquote:Op woensdag 11 april 2012 19:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja dat kan dus niet allemaal helemaal.
Kijken wat voor economische impact het heeft dat je nu naar voetbal gaat kijken ipv lerenquote:Op woensdag 11 april 2012 19:46 schreef Saind het volgende:
[..]
Even een excuus verzinnen voor sociologie/economie en ik zet ook de tv aan
meerdere schermen naast elkaarquote:Op woensdag 11 april 2012 19:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja dat kan dus niet allemaal helemaal.
huh?quote:Op woensdag 11 april 2012 19:45 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Daarmee wel het NL elftal gehaald.
'quote:Op woensdag 11 april 2012 19:43 schreef Geo4kant het volgende:
Dat Twente maar lekker 5e/6e wordt, nee jullie zijn geen topclub
Heeft hij bij het Nederlands elftal gespeeld dan?quote:
Precies, matig clubje iddquote:Op woensdag 11 april 2012 19:48 schreef starla het volgende:
[..]
'
':)
5 jaar op rij top 5, waarvan 3 jaar top 3 en 1 jaar nummer 1.
Neuh, tis moar een matig clubje hoor...
Hij zat bij de selectie. Gaan we scherp zitten doen?quote:Op woensdag 11 april 2012 19:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heeft hij bij het Nederlands elftal gespeeld dan?
Vandaar dat je het nieuwe topic niet opendequote:
Altijd dor?quote:
Ja, hij heeft geen minuut gespeeldquote:Op woensdag 11 april 2012 19:49 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hij zat bij de selectie. Gaan we scherp zitten doen?
dat is een teken ja, maar ik postte niet de 1e helftquote:Op woensdag 11 april 2012 19:50 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Vandaar dat je het nieuwe topic niet opende
Prima, helemaal niks mis mee. Prachtige prestaties, financieel topbeleid, volgend jaar winnen we de Cl. League denkquote:Op woensdag 11 april 2012 19:50 schreef starla het volgende:
[..]
En hoe doet feyenoord het de laatste 5 jaar?
Zappen naar PSV in plaats van AZ - TWE kijkenquote:Op woensdag 11 april 2012 19:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mensen die nog niet naar kanaal 3 zijn overgeschakeld
Volgens mij ben jij samen met Geo4kant de enige hier, dus hou je maar een beetje rustigquote:Op woensdag 11 april 2012 19:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mensen die nog niet naar kanaal 3 zijn overgeschakeld
quote:Op woensdag 11 april 2012 19:51 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij samen met Geo4kant de enige hier, dus hou je maar een beetje rustig
Nee johquote:Op woensdag 11 april 2012 19:51 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij samen met Geo4kant de enige hier, dus hou je maar een beetje rustig
quote:
Nee. Maar dan nog moet je toch wel wat kunnen om bij de selectie te zitten.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, hij heeft geen minuut gespeeld
Wat een mafkees ookquote:
Nou ja, er zijn nogal wat spelers die een interland hebben gespeeld en daar wil je toch niet mee in één adem genoemd willen wordenquote:Op woensdag 11 april 2012 19:54 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee. Maar dan nog moet je toch wel wat kunnen om bij de selectie te zitten.
Erik Pieters bedoel je?quote:Op woensdag 11 april 2012 19:54 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Nou ja, er zijn nogal wat spelers die een interland hebben gespeeld en daar wil je toch niet mee in één adem genoemd willen worden
En terecht.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
RKC zal er een zaadpot van maken.
Gelukkig hebben we PSV voor het tiki taka voetbal.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
RKC zal er een zaadpot van maken.
Die heeft er volgens mij wel wat meer gespeeld. Doel meer op spelers als Barry van Galen etc.quote:
Ik mag hopen dat die buitenlanders van jullie winnen.quote:
Romano Denneboom!quote:Op woensdag 11 april 2012 19:56 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Die heeft er volgens mij wel wat meer gespeeld. Doel meer op spelers als Barry van Galen etc.
Yildirim en Denneboom?quote:Op woensdag 11 april 2012 19:54 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Nou ja, er zijn nogal wat spelers die een interland hebben gespeeld en daar wil je toch niet mee in één adem genoemd willen worden
quote:
Ook ja, dat soort toppersquote:
Terechte klacht.quote:
quote:Op woensdag 11 april 2012 19:59 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Feestje jongens
[ afbeelding ]
Feestje jongens
[ afbeelding ]
Feestje jongens
[ afbeelding ]
Feestje jongens
[ afbeelding ]
Bedankt voor deze epileptische aanval-trigger.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:59 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Feestje jongens
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We zullen zien.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:03 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Valt helaas mee voor feyenoord.
Zonder heracles supportersquote:Op woensdag 11 april 2012 20:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Je zou bijna vergeten dat NAC-HER ook bezig is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |