Bedankt hiervoor.quote:
Nee dat komt dus nogquote:Op woensdag 11 april 2012 19:11 schreef Adames het volgende:
[..]
jullie hebben nog niet tegen AZ gespeeld
Dat komt nog wel goedquote:Op woensdag 11 april 2012 19:11 schreef Adames het volgende:
[..]
jullie hebben nog niet tegen AZ gespeeld
Shit alle moeite voor niksquote:
Toch heeft ie wel zijn waarde voor dit team... ondanks dat Derksen elke week zit te verkondigen hoe kut hij wel niet isquote:Op woensdag 11 april 2012 19:14 schreef tostitomaatkaas het volgende:
AltidoreWat een irritant spelertje zeg, blijkt het maar weer eens te zijn.
Beter dan die Benschop.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:14 schreef tostitomaatkaas het volgende:
AltidoreWat een irritant spelertje zeg, blijkt het maar weer eens te zijn.
Goed is hij ook niet.. dat is wat AZ nu mist een echte spits.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Toch heeft ie wel zijn waarde voor dit team... ondanks dat Derksen elke week zit te verkondigen hoe kut hij wel niet is
Natuurlijk, en als ik voor AZ was geweest had ik hem ook niet irritant gevonden. Zo ben ik dan ook wel weer.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Toch heeft ie wel zijn waarde voor dit team... ondanks dat Derksen elke week zit te verkondigen hoe kut hij wel niet is
AZ mist dat niet eens. Die hebben genoeg scorend vermogen eromheen. Net zo als PSV eigenlijk geen echte afmaker nodig had dit seizoen.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Goed is hij ook niet.. dat is wat AZ nu mist een echte spits.
quote:
Voor FC Tosti? En de sleutelspeler is Tom Maat toch? En het supertalent Kristian Aasquote:Op woensdag 11 april 2012 19:15 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Natuurlijk, en als ik voor AZ was geweest had ik hem ook niet irritant gevonden. Zo ben ik dan ook wel weer.
Niet dat ik voor FC Twente of een andere kampioenskandidaat ben hoor, trouwens.
Klapveequote:
Twente heeft zijn contract met 2 jaar verlengd.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:18 schreef LudoSanders het volgende:
Die Bengtsson, wat een drama die vent.
Klopt, schijnt trainingsbeest te zijn.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:19 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Twente heeft zijn contract met 2 jaar verlengd.
Ze hebben dan ook niet veel alternatievenquote:Op woensdag 11 april 2012 19:19 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Twente heeft zijn contract met 2 jaar verlengd.
Ze hebben die Bjelland toch gekocht?quote:Op woensdag 11 april 2012 19:20 schreef Adames het volgende:
[..]
Ze hebben dan ook niet veel alternatieven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |