Ja maar over je gevoelens praten hoeft niet perse onzeker te zijn??quote:Op woensdag 11 april 2012 18:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Omdat niet iedereen dat onzekere en constante gedoe kan waarderen. Ookal zijn ze verliefd.
Je heet Tong?quote:Op woensdag 11 april 2012 18:55 schreef Crutch het volgende:
Ik praat heel vaak over mijn gevoelens, met name dingen als: "Ik ben geil", of "ik moet schijten / pissen" en "Doe die deur dicht het is fucking koud hier."
quote:Op woensdag 11 april 2012 18:55 schreef Crutch het volgende:
Ik praat heel vaak over mijn gevoelens, met name dingen als: "Ik ben geil", of "ik moet schijten / pissen" en "Doe die deur dicht het is fucking koud hier."
Ik quote mezelf faaaaiiiil.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:52 schreef kree het volgende:
[..]
Ja maar over je gevoelens praten hoeft niet perse onzeker te zijn??
Wel eerlijk in ieder geval.
Ik denk dat de waarheid ergens in het midden ligt.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:44 schreef Crutch het volgende:
[..]
Wat een lul ben je dan als je niets voor dr over hebt.
Je niet laten gebruiken is natuurlijk logisch, maar als je het zo vaak te horen krijgt he? Aan wie ligt het dan?
Eens hoor, maar jij ben dan ook wel een stapje verder alsdat je relatie in feite nog moet beginnenquote:Op woensdag 11 april 2012 18:58 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Ik denk dat de waarheid ergens in het midden ligt.
Als ik haar bijvoorbeeld van haar werk ophaal, dan is daar op zich niks mis mee. En dan doe ik dat ook wel regelmatig, maar ik doe het zeker niet elke keer wanneer het madam toevallig handig uitkomt. Dan loopt ze tegen een muur en is het jammer voor haar.
Dan kun je misschien zeggen dat ik een eikel ben, primaMaar anderzijds vind ik het ook niet normaal dat zij dan maar van mij eist dat ik op afroep haar kom ophalen van d'r werk en dat ze gaat lopen bitchen dat "de vriend van een collega" dat wel elke keer trouw doet.
Fuck dat
O nou ja, beetje raar wel ja.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:58 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Als ik haar bijvoorbeeld van haar werk ophaal, dan is daar op zich niks mis mee. En dan doe ik dat ook wel regelmatig, maar ik doe het zeker niet elke keer wanneer het madam toevallig handig uitkomt. Dan loopt ze tegen een muur en is het jammer voor haar.
Dan kun je misschien zeggen dat ik een eikel ben, primaMaar anderzijds vind ik het ook niet normaal dat zij dan maar van mij eist dat ik op afroep haar kom ophalen van d'r werk en dat ze gaat lopen bitchen dat "de vriend van een collega" dat wel elke keer trouw doet.
Fuck dat
Ik kwam een Patje tegen en toen nog een keer en zo gebeurde hetquote:
I spot a friendzone.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:58 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Fuck dat
Aah duidelijkquote:Op woensdag 11 april 2012 19:00 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik kwam een Patje tegen en toen nog een keer en zo gebeurde het
Blijf het vooral proberen. De meisjes die bij jou passen zullen het vast leuk vinden.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:52 schreef kree het volgende:
[..]
Ja maar over je gevoelens praten hoeft niet perse onzeker te zijn??
Wel eerlijk in ieder geval.
nieuws...quote:Op woensdag 11 april 2012 19:00 schreef SiIk het volgende:
[..]
Op z'n goede karakter.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
nieuws...
Je viel op zijn grote ogen?
Haha ja is het ook we komen hier niet uit.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Blijf het vooral proberen. De meisjes die bij jou passen zullen het vast leuk vinden.
Ik zeg niet dat je niet over gevoelens moet praten, je moet het alleen niet te veel doen. Dat is gewoon benauwend. Je moet het eerst gewoon eens leuk gaan hebben, voordat je gaat denken over gevoelens.
Maarja, aan de andere kant, mijn stiefbroer heeft ook zo'n vriendinnetje waar die 24/7 bij zit. Vanaf de eerste date. Ik zou het niet kunnen of willen, maar blijkbaar zijn er mensen die het wel tof vinden.
Over je gevoelens praten houdt voor mij in dan dat je vriendin precies weet waar je mee mee zit. En dat betekent echt niet dat je uren en uren loopt te ouwehoeren over gevoelens.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Blijf het vooral proberen. De meisjes die bij jou passen zullen het vast leuk vinden.
Ik zeg niet dat je niet over gevoelens moet praten, je moet het alleen niet te veel doen. Dat is gewoon benauwend. Je moet het eerst gewoon eens leuk gaan hebben, voordat je gaat denken over gevoelens.
Maarja, aan de andere kant, mijn stiefbroer heeft ook zo'n vriendinnetje waar die 24/7 bij zit. Vanaf de eerste date. Ik zou het niet kunnen of willen, maar blijkbaar zijn er mensen die het wel tof vinden.
Zo'n boeiend verhaal is het ook weer niet weer. Elkaar een paar keer ontmoet, bleek dat we elkaar wel leuk vonden, paar keer gedate, nog leuker, klaarquote:
Wat als het nog niet officieel je vriendin is?quote:Op woensdag 11 april 2012 19:04 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Over je gevoelens praten houdt voor mij in dan dat je vriendin precies weet waar je mee mee zit. En dat betekent echt niet dat je uren en uren loopt te ouwehoeren over gevoelens.
Kree kennende wel.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:04 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Over je gevoelens praten houdt voor mij in dan dat je vriendin precies weet waar je mee mee zit. En dat betekent echt niet dat je uren en uren loopt te ouwehoeren over gevoelens.
Idem, maar dan gewoon in mindere mate. Je bepaalt uiteindelijk wat je zelf belangrijk genoeg vindt dat een ander eigenlijk zou moeten weten in die situatie.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:04 schreef kree het volgende:
[..]
Wat als het nog niet officieel je vriendin is?
oeh je schat me verkeerd in nu.quote:
ja hier kan ik me wel in vindenquote:Op woensdag 11 april 2012 19:07 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Idem, maar dan gewoon in mindere mate. Je bepaalt uiteindelijk wat je zelf belangrijk genoeg vindt dat een ander eigenlijk zou moeten weten in die situatie.
Dat is mij ook overkomen, bij mij liep het wat minder af.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:00 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja vertel mij wat... :Squote:Op woensdag 11 april 2012 19:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat is mij ook overkomen, bij mij liep het wat minder af.
Het verschil is dat ik wel wilde zoenen en jij nietquote:Op woensdag 11 april 2012 19:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Sorryquote:Op woensdag 11 april 2012 19:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat doe jij nou weer hier. Kan ook nooit eens rustig over je roddelen, stalker.quote:
Rest via DM skatjesquote:Op woensdag 11 april 2012 19:11 schreef SiIk het volgende:
[..]
Wat doe jij nou weer hier. Kan ook nooit eens rustig over je roddelen, stalker.
Ok ik ga weer, doeiquote:Op woensdag 11 april 2012 19:11 schreef SiIk het volgende:
[..]
Wat doe jij nou weer hier. Kan ook nooit eens rustig over je roddelen, stalker.
Het is ook niet het enige, maar het is wel zo'n typisch voorbeeld.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:00 schreef Crutch het volgende:
[..]
O nou ja, beetje raar wel ja.
Maar ik ging er vanuit dat dit niet het enige is waarmee je dat gezeik naar je oren krijgt geslingerd.
Is dit topic niet voor al mijn relatieproblemen?quote:
nee?quote:Op woensdag 11 april 2012 19:13 schreef SiIk het volgende:
[..]
Is dit topic niet voor al mijn relatieproblemen?
Oh, ok. Dan zal ik de rest via DM doen jaquote:Op woensdag 11 april 2012 19:14 schreef kree het volgende:
[..]
nee?
versieren is nog steeds het onderwerp.
maar vertel maar hoor
Haha yep anders krijg je die blauwe op je dak zeker?quote:Op woensdag 11 april 2012 19:15 schreef SiIk het volgende:
[..]
Oh, ok. Dan zal ik de rest via DM doen ja
Ik ben niet bang voor hem hoorquote:Op woensdag 11 april 2012 19:15 schreef kree het volgende:
[..]
Haha yep anders krijg je die blauwe op je dak zeker?hahaha
Grote smurf?quote:Op woensdag 11 april 2012 19:15 schreef kree het volgende:
[..]
Haha yep anders krijg je die blauwe op je dak zeker?hahaha
modquote:
Mijn schuld.quote:
quote:Op woensdag 11 april 2012 19:10 schreef SiIk het volgende:
[..]
Het verschil is dat ik wel wilde zoenen en jij niet
Jawel. Maar we kunnen er ook over praten onder het genot van een heerlijke zelfbereide maaltijd in combinatie met een goed glas chloro- euhm, chablis.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:13 schreef SiIk het volgende:
[..]
Is dit topic niet voor al mijn relatieproblemen?
En als je hem wil dumpen gewoon in geconcentreerd zuurquote:Op woensdag 11 april 2012 19:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jawel. Maar we kunnen er ook over praten onder het genot van een heerlijke zelfbereide maaltijd in combinatie met een goed glas chloro- euhm, chablis.
Waarom zou ik Patjen met zijn hete lichaam willen dumpen?quote:Op woensdag 11 april 2012 19:25 schreef debeterebob het volgende:
[..]
En als je hem wil dumpen gewoon in geconcentreerd zuur
Arme Mur.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mijn schuld.Silk heeft gelijk, maar ik was jong, onschuldig, nerveus.
[..]
Lol, ik heb net hetzelfde gedaan.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:18 schreef kree het volgende:
[..]
mod
haha ok ik sleep mezelf naar de supermarkt voordat ie dicht is
Lees het zo wel weer bij
Ja tis best kut, hoelang zit jij op jezelf?quote:Op woensdag 11 april 2012 19:31 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Lol, ik heb net hetzelfde gedaan.
Moet toch eten enzo
Een jaartje ongeveer.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:39 schreef kree het volgende:
[..]
Ja tis best kut, hoelang zit jij op jezelf?
Haha nou ik heb weer voorraad en ga zo wel weer lekker resten opwarmen
Ok nou ik 3 weekjes nu, begint een beetje te wennenquote:Op woensdag 11 april 2012 19:43 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Een jaartje ongeveer.
Vriendin zie ik in het weekend weer, maar voor de rest is het hier ook afzien met opwarmmaaltijden en zulks.
Ken je niet wat mensen bij je af en toe kan meeeten en die dan op hun beurt bij jou kunnen eten?quote:Op woensdag 11 april 2012 19:45 schreef kree het volgende:
[..]
Ok nou ik 3 weekjes nu, begint een beetje te wennen
Haha, jij hebt natuurlijk die kamer nu..quote:Op woensdag 11 april 2012 19:45 schreef kree het volgende:
[..]
Ok nou ik 3 weekjes nu, begint een beetje te wennen
jawel doe ik ook.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:46 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ken je niet wat mensen bij je af en toe kan meeeten en die dan op hun beurt bij jou kunnen eten?
Nou het is lekker hoor, maar je loopt gewoon tegen dingen aan die je thuis zeg maar zo uit de la pakte en die ik nu dus niet heb.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:48 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Haha, jij hebt natuurlijk die kamer nu..
Ik heb al eens eerder een paar jaar op mezelf gewoond
wat borden en wat bestek is toch zo gehaald?quote:Op woensdag 11 april 2012 19:49 schreef kree het volgende:
[..]
jawel doe ik ook.
Maar dan blijven er nog genoeg dagen over dat ik effe voor mezelf moet zorgen
En bij mij eten....
Heb je het hier nog niet eens gezien hahaha geen tafel en ik eet nog steeds uit een pan
Jaaa weet ik maar te lui en voor mezelf heb ik het niet eens nodig.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:50 schreef Joysa het volgende:
[..]
wat borden en wat bestek is toch zo gehaald?
Toen ik op mezelf ging wonen, kreeg ik meteen borden en bestek mee van mijn moederquote:Op woensdag 11 april 2012 19:50 schreef Joysa het volgende:
[..]
wat borden en wat bestek is toch zo gehaald?
Heb je een kopje suiker buuuuuuuf?quote:Op woensdag 11 april 2012 19:54 schreef heloef het volgende:
Ik leende vroeger wel eens borden of een pan bij de buurvrouw.
Snap je kree. [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Held.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:54 schreef heloef het volgende:
Snap je kree. [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 april 2012 19:54 schreef heloef het volgende:
Hoeveel vriendjes heeft ze al in de tussentijd gehad?quote:Op woensdag 11 april 2012 19:57 schreef kree het volgende:
De hint was duidelijk jaaaah.
Nou kijken of ik van de week nog effe de moed op kan brengen om haar op de koffie te vragen.
Jullie zijn de eerste die het weten
Voor zover ik weet geenquote:Op woensdag 11 april 2012 19:59 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Hoeveel vriendjes heeft ze al in de tussentijd gehad?
Een beetje leuke vrouw blijft meestal niet langer dan 6 maanden single..quote:
Ligt er maar net aan hoor.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:04 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Een beetje leuke vrouw blijft meestal niet langer dan 6 maanden single..
Kom op, we moeten die kree een beetje motiverenquote:
Tja ze lijkt leuk op het oog en na ons eerste gesprekje.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:04 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Een beetje leuke vrouw blijft meestal niet langer dan 6 maanden single..
Ach, uiteindelijk willen vrouwen ook gewoon graag seks.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:06 schreef kree het volgende:
[..]
Tja ze lijkt leuk op het oog en na ons eerste gesprekje.
Maar geen idee verder hoor, ken haar echt nog niet genoeg daarvoor.
Kan ook niet eens zeggen of ze wel op zoek is
Dit gaat tijd kosten, tis niet van effe bakje leuk lullen en verliefd zoenen etc denk bij haar
Als ik het een beetje goed inschat tenminste
Het is geen stimulans om te zeggen dat leuke dames snel weer bezet zijn, dat is een tijdbom activeren.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:06 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Kom op, we moeten die kree een beetje motiveren
Als ze hem leuk genoeg vind wel.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:09 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ach, uiteindelijk willen vrouwen ook gewoon graag seks.
Het enige dat vanzelf gaat, is dat je steeds ouder wordt en uiteindelijk sterft.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:11 schreef kree het volgende:
Wil een beetje dat het vanzelf gaat, hoewel ik op deze leeftijd wel het idee krijg dat dat misschien gewoon wel helemaal niet gaat gebeuren
Ja thxquote:Op woensdag 11 april 2012 20:12 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Het enige dat vanzelf gaat, is dat je steeds ouder wordt en uiteindelijk sterft.
Ga er dan voor verdoriequote:
Weet ik wel, aaaargh ik heb er gewoon geen ervaring mee.quote:
blablablabla zeik niet zo en doe eens watquote:Op woensdag 11 april 2012 20:15 schreef kree het volgende:
[..]
Weet ik wel, aaaargh ik heb er gewoon geen ervaring mee.
Kan nu naar beneden lopen en aankloppen maar dat is weer zo gemaakt.
Zuuucht kunnen die meiden dan ook niet eens initiatief nemen???
Nou doen danquote:Op woensdag 11 april 2012 20:14 schreef heloef het volgende:
Ik heb voor het eerst in mijn leven zin om iets te proberen bij iemand.
In plaats van weg te kruipen in een hoekje.
Jaaa en wat als ik nu die meid was, wat was dan het advies???quote:Op woensdag 11 april 2012 20:15 schreef Joysa het volgende:
[..]
blablablabla zeik niet zo en doe eens wat
Nee, klop zelf aan. Jij wil wat. Ga het halen.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:16 schreef kree het volgende:
[..]
Jaaa en wat als ik nu die meid was, wat was dan het advies???
Wacht totdat ie bij je aanklopt voor de 2de keer?
Het enige wat me onzeker maakt is dat ik niet weet wat zij wil..quote:Op woensdag 11 april 2012 20:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee, klop zelf aan. Jij wil wat. Ga het halen.
wat doet dat er toe?quote:Op woensdag 11 april 2012 20:16 schreef kree het volgende:
[..]
Jaaa en wat als ik nu die meid was, wat was dan het advies???
Wacht totdat ie bij je aanklopt voor de 2de keer?
Only one way to find out..quote:Op woensdag 11 april 2012 20:17 schreef kree het volgende:
[..]
Het enige wat me onzeker maakt is dat ik niet weet wat zij wil..
daar ga je ook echt achter komen als je op je kamer blijft en haar niet aanspreekt hequote:Op woensdag 11 april 2012 20:17 schreef kree het volgende:
[..]
Het enige wat me onzeker maakt is dat ik niet weet wat zij wil..
Ja jullie vragen hahahaha das helemaal mooiquote:Op woensdag 11 april 2012 20:17 schreef Joysa het volgende:
[..]
wat doet dat er toe?
ik word moe van je gezeik erover.
Idd, haal dat kopje suiker!quote:Op woensdag 11 april 2012 20:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee, klop zelf aan. Jij wil wat. Ga het halen.
ga waspoeder halenquote:Op woensdag 11 april 2012 20:18 schreef kree het volgende:
[..]
Ja jullie vragen hahahaha das helemaal mooi
Ik ben van de rustige aanpak
Dan ga je niet. Vragen we er niet meer naar, horen we het vanzelf van je.quote:
Ik ga straks voetbal kijken in 't dorp, met kree's buurvrouw.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:19 schreef Joysa het volgende:
Dan ga je niet. Vragen we er niet meer naar, horen we het vanzelf van je.
Iemand nog plannen om wat te doen vanavond?
Dat is hoe jij roooooltquote:Op woensdag 11 april 2012 20:20 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ga straks voetbal kijken in 't dorp, met kree's buurvrouw.
yeah rightquote:Op woensdag 11 april 2012 20:20 schreef twi het volgende:
[..]
ah waar trouwens?quote:Op woensdag 11 april 2012 20:20 schreef twi het volgende:
[..]
tis dat ik voetbal gewoon geen reet aan vindt kijk het wel mee hoor yeeeeeeuhquote:Op woensdag 11 april 2012 20:21 schreef heloef het volgende:
Ik ben er vandaag in geslaagd contact te leggen met mensen met een sociaal leven in mijn klas.
Verrassend genoeg bleek voetbal een prima gespreksonderwerp.
quote:Op woensdag 11 april 2012 20:22 schreef twi het volgende:
[..]
Bij m'n oom. Kan ik 'r gelijk voorstellen aan de familie.
quote:Op woensdag 11 april 2012 20:22 schreef twi het volgende:
[..]
Bij m'n oom. Kan ik 'r gelijk voorstellen aan de familie.
Als jij eens een move maakt met dat meisje man. Godverdomme, kom op zeg! Rennen en kloppen op die deur!quote:Op woensdag 11 april 2012 20:23 schreef kree het volgende:
[..]Twi......
We gaan wel een keertje kroegje pakken hier![]()
Kan altijd nog leuk zijn
Is allemaal makkelijk praten vanaf de zijlijn om het maar in voetbal termen te houdenquote:Op woensdag 11 april 2012 20:23 schreef twi het volgende:
[..]
Als jij eens een move maakt met dat meisje man. Godverdomme, kom op zeg! Rennen en kloppen op die deur!
quote:Op woensdag 11 april 2012 20:24 schreef kree het volgende:
[..]
Is allemaal makkelijk praten vanaf de zijlijn om het maar in voetbal termen te houden
Ja ach, ik ben ook een lafaard, maar soms moet de Faxie-versierknop even aangezet worden.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:24 schreef kree het volgende:
Is allemaal makkelijk praten vanaf de zijlijn om het maar in voetbal termen te houden
Zal ik even langskomen en op haar deur kloppen?quote:Op woensdag 11 april 2012 20:24 schreef kree het volgende:
[..]
Hij heeft de verliefdheid knop er nu ook bij aangezet.. als dat maar goed gaat..quote:Op woensdag 11 april 2012 20:25 schreef twi het volgende:
[..]
Ja ach, ik ben ook een lafaard, maar soms moet de Faxie-versierknop even aangezet worden.
kaneelquote:Op woensdag 11 april 2012 20:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Komop Kree. Lekker dat smatje bangen.
Faxie hoefde tenminste niet te hosselen bij bushaltes.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:25 schreef twi het volgende:
[..]
Ja ach, ik ben ook een lafaard, maar soms moet de Faxie-versierknop even aangezet worden.
neuh joh das toch helemaal niet mijn doel, wil ik wel hoor.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Komop Kree. Lekker dat smatje bangen.
Dat wordt niet blazen op je fluitje vanavond om het ook maar in voetbal termen te houden.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:24 schreef kree het volgende:
[..]
vraariequote:Op woensdag 11 april 2012 20:26 schreef Miniem het volgende:
[..]
Dat wordt niet blazen op je fluitje vanavond om het ook maar in voetbal termen te houden.
jaaquote:Op woensdag 11 april 2012 20:26 schreef Miniem het volgende:
[..]
Dat wordt niet blazen op je fluitje vanavond om het ook maar in voetbal termen te houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Every time I get some good news, ooh.
There's a shadow on my back.
Ja, dat is kut man.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:25 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hij heeft de verliefdheid knop er nu ook bij aangezet.. als dat maar goed gaat..
Hoi Joy.quote:
Nou, ga die chimeid dan hosselen, jong vuilak.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:26 schreef kree het volgende:
[..]
neuh joh das toch helemaal niet mijn doel, wil ik wel hoor.
Maar wil liever een lief vriendinnetje waar ik wat in zie
quote:Op woensdag 11 april 2012 20:27 schreef Tangledup het volgende:
kree en zijn buurvrouw:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nooouuuu.
Jullie pesten me!
Do what you love, love what you do!
Wou het net zeggen!quote:
Zal ik de webcam dan ook maar aanzetten?quote:Op woensdag 11 april 2012 20:29 schreef Miniem het volgende:
[..]
Raap je ballen bij elkaar en schop ze naar de deur van de buurvrouw.
Zeg ik ook altijd, maar doe het zelf ook nooit.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:29 schreef Miniem het volgende:
[..]
Raap je ballen bij elkaar en schop ze naar de deur van de buurvrouw.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Goed idee, dan kun je het wat opbouwen als je dat fijner vindt.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:32 schreef Tangledup het volgende:
kree, doe mij een lol.. mocht je te schijterig zijn om bij haar aan te kloppen, spreek haar dan tenminste aan als je haar tegenkomt in het trappenhuis ofzo. Vraag dan eerst hoe het met haar gaat en dat ze eens op de koffie moet komen.
Jaaaa tuurlijk, maar dat was mijn hele idee ook al gelijk.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:32 schreef Tangledup het volgende:
kree, doe mij een lol.. mocht je te schijterig zijn om bij haar aan te kloppen, spreek haar dan tenminste aan als je haar tegenkomt in het trappenhuis ofzo. Vraag dan eerst hoe het met haar gaat en dat ze eens op de koffie moet komen.
Ow ow ow.. ik vind het ook wel knap dat je het al 28 jaar lang volhoudt.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:34 schreef kree het volgende:
Verdomde meiden.....
Dat is juist het lastige ik weet niet of ze erop zit te wachten en als ze mij gelijk heeeeel leuk vond dan had ze mij ook wel eens gevraagd toch??
Ja dat is waar, maar het kan zo'n meid ook afschrikken als je te snel gaat en ik schat haar in als iemand die het niet allemaal te snel wil.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:41 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Ow ow ow.. ik vind het ook wel knap dat je het al 28 jaar lang volhoudt.
Toen ik een jaar of 20 was, durfde ik het ook niet.. maar dat was kort daarna wel voorbij. Toen vond ik het toch serieus tijd voor een vriendin en nam ik continu stappen. En afgewezen dat ik werd, niet normaal. Soms zelfs tot op het bot beledigd.
Maar ik bleef proberen.. ik pikte het simpelweg niet en daarna kwam het ook goed.
Mijn punt is het volgende: het maakt geen ene drol uit wat zij wil. Het gaat er om dat jij stappen neemt. Dat je iets durft te ondernemen. Ook al wijst ze jou af. Boeiend. Dan heb je het in ieder geval geprobeerd. Volgende keer beter.
Snap je?
Je hoeft alleen maar langs te gaan en een praatje te maken. Het is niet alsof je haar ten huwelijk vraagt ofzo.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:42 schreef kree het volgende:
[..]
Ja dat is waar, maar het kan zo'n meid ook afschrikken als je te snel gaat en ik schat haar in als iemand die het niet allemaal te snel wil.
(en dat is op basis van 1 gesprekje dan)
ja waarquote:Op woensdag 11 april 2012 20:43 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Je hoeft alleen maar langs te gaan en een praatje te maken. Het is niet alsof je haar ten huwelijk vraagt ofzo.
Waar haalde je die vastberadenheid vandaan? Ik wou nadat ik werd afgewezen alleen maar nog meer in een hoekje verschuilen zodra ik iemand leuk vond.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:41 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Ow ow ow.. ik vind het ook wel knap dat je het al 28 jaar lang volhoudt.
Toen ik een jaar of 20 was, durfde ik het ook niet.. maar dat was kort daarna wel voorbij. Toen vond ik het toch serieus tijd voor een vriendin en nam ik continu stappen. En afgewezen dat ik werd, niet normaal. Soms zelfs tot op het bot beledigd.
Maar ik bleef proberen.. ik pikte het simpelweg niet en daarna kwam het ook goed.
Mijn punt is het volgende: het maakt geen ene drol uit wat zij wil. Het gaat er om dat jij stappen neemt. Dat je iets durft te ondernemen. Ook al wijst ze jou af. Boeiend. Dan heb je het in ieder geval geprobeerd. Volgende keer beter.
Snap je?
Ik wed van nietquote:Op woensdag 11 april 2012 20:45 schreef Myraela het volgende:
Ik ben klaar om te sparen.Zet nu je geld in of het me gaat lukken of niet. [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik geloof in je skatje.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:45 schreef Myraela het volgende:
Ik ben klaar om te sparen.Zet nu je geld in of het me gaat lukken of niet. [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk dat dit wel moet lukken.quote:
Ik mag dat.quote:
Nee, ik wil een startbudget om een kamer te regelen.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:52 schreef Miniem het volgende:
Myr, ga je sparen om je kamer op te knappen?
Dat zit gewoon in mij denk ik.. als ik faal, ga ik het daarna alleen maar harder proberen.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Waar haalde je die vastberadenheid vandaan? Ik wou nadat ik werd afgewezen alleen maar nog meer in een hoekje verschuilen zodra ik iemand leuk vond.
Ahzo, wou al zeggen.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, ik wil een startbudget om een kamer te regelen.
Als dat netto is, doe je toch echt wat verkeerdquote:Op woensdag 11 april 2012 20:54 schreef kree het volgende:
ik sta E 500 rood
Gelukkig weer 2000 eurootjes loon van de week hihi
Kutzooi, dat lukt mij niet eens.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik denk dat dit wel moet lukken.Ik wil eigenlijk minimaal 300 euro per maand apart zetten. Dus dan zit ik gewoon over mn doel heen.
wantquote:Op woensdag 11 april 2012 20:56 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Als dat netto is, doe je toch echt wat verkeerd
Dat lukt mij zelfs op het moment maar ben dan ook een vrek... Voor mijzelf danquote:Op woensdag 11 april 2012 20:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kutzooi, dat lukt mij niet eens.
Mja, ik "moet" nog teveel spulletjes kopen. Elke maand moet ik dan weer meuk uitgeven. En volgens mij geef ik ook minimaal 100 euro per maand uit bij de slijterquote:Op woensdag 11 april 2012 20:57 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Dat lukt mij zelfs op het moment maar ben dan ook een vrek... Voor mijzelf dan
Er zijn zat gezinnen die het met minder moeten doenquote:Op woensdag 11 april 2012 20:57 schreef kree het volgende:
[..]
want![]()
Denk dat ik toch redelijk betaald krijg.
Maar in feite ben ik oproepkracht, werk alleen wel bijna full-time
In 2/3 maanden doorheen? Is nog wel minder tijd denk ik, het is meer voor iets als borg of de eerste maand betalen als ik nog geen uitwonende beurs heb en een beetje inrichting.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:55 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ahzo, wou al zeggen.
Dan ben je er in 2/3 maanden wel doorheen.
Dat bedoel ik niet.. ik bedoel dat je wel erg weinig geld op jouw rekening hebt, terwijl je prima verdientquote:Op woensdag 11 april 2012 20:57 schreef kree het volgende:
[..]
want![]()
Denk dat ik toch redelijk betaald krijg.
Maar in feite ben ik oproepkracht, werk alleen wel bijna full-time
aaah ok op zo'n manier.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:59 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet.. ik bedoel dat je wel erg weinig geld op jouw rekening hebt, terwijl je prima verdient
Ik geef ook onbewust veel te veel uit aan troep. Zeker als je zoals in mijn geval al niet veel geld hebt.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mja, ik "moet" nog teveel spulletjes kopen. Elke maand moet ik dan weer meuk uitgeven. En volgens mij geef ik ook minimaal 100 euro per maand uit bij de slijter![]()
![]()
Ik drink nietquote:Op woensdag 11 april 2012 20:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mja, ik "moet" nog teveel spulletjes kopen. Elke maand moet ik dan weer meuk uitgeven. En volgens mij geef ik ook minimaal 100 euro per maand uit bij de slijter![]()
![]()
Doe ik ook in de 2dehands winkel maar das meestal maar 5 euro in de weekquote:Op woensdag 11 april 2012 21:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik geef ook onbewust veel te veel uit aan troep. Zeker als je zoals in mijn geval al niet veel geld hebt.
Kringloop haha ik ben vaste klantquote:Op woensdag 11 april 2012 21:02 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Doe ik ook in de 2dehands winkel maar das meestal maar 5 euro in de week
Daar ben ik nog nooit geweest.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:02 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Doe ik ook in de 2dehands winkel maar das meestal maar 5 euro in de week
Wat vind jij een goede wodka? De meeste goedkope continugestookte meuk vind ikeigenlijk niet zo smakelijk. Maar bijvoorbeeld deze:quote:Op woensdag 11 april 2012 21:03 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Vind ik niet![]()
Maar een zeer goede vodka sla ik niet af
Same.. en kleren. Dure hobbyquote:Op woensdag 11 april 2012 21:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar eigenlijk gaat het grootste gedeelte van mn geld weg in avondjes stappen, drank en eten.
quote:Op woensdag 11 april 2012 21:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat vind jij een goede wodka? De meeste goedkope continugestookte meuk vind ikeigenlijk niet zo smakelijk. Maar bijvoorbeeld deze:
[ afbeelding ]
Is al echt veel lekkerder. Ook is Skyy mij aangeraden. Maar wat vind jij?
Ah kan ik je weer een goede morgen wensen als ik op me werk zit morgen.quote:
Wat voor werk doe jij eigenlijk?quote:Op woensdag 11 april 2012 21:07 schreef kree het volgende:
[..]
Ah kan ik je weer een goede morgen wensen als ik op me werk zit morgen.
Bleeeeeeeeeegh 7 uur beginnen sucks
elektro, min of meer komt het erop neer om besturingskasten te bouwen voor machines en het hele gebeuren erom heen. (bekabelen aansluiten etc storingen..)quote:
Kree is hosselbaal op oproepbasis.quote:
Is het proberen waard. Zit net even wat extra smaak aan.quote:
Okeequote:Op woensdag 11 april 2012 21:09 schreef kree het volgende:
[..]
elektro, min of meer komt het erop neer om besturingskasten te bouwen voor machines en het hele gebeuren erom heen. (bekabelen aansluiten etc storingen..)
Karakterdingetje dus.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:54 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Dat zit gewoon in mij denk ik.. als ik faal, ga ik het daarna alleen maar harder proberen.
Ik geef niet graag op
Is het ook, en ben er best wel goed in al zeg ik het zelf.quote:
Gewoon eens doen soms hebben ze ook erg leuke kleding en hebbedingetjesquote:Op woensdag 11 april 2012 21:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daar ben ik nog nooit geweest.![]()
Maar eigenlijk gaat het grootste gedeelte van mn geld weg in avondjes stappen, drank en eten.
quote:Op woensdag 11 april 2012 21:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat vind jij een goede wodka? De meeste goedkope continugestookte meuk vind ikeigenlijk niet zo smakelijk. Maar bijvoorbeeld deze:
[ afbeelding ]
Maar toch is het mooi dat het op dat vlak in ieder geval goed met je gaat.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:12 schreef kree het volgende:
[..]
Is het ook, en ben er best wel goed in al zeg ik het zelf.
Maar m'n passie ligt er toch niet echt, maarja geld verdienen heeej
Yep, kan me er prima mee vermaken maar het wordt zo saaai afentoe.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:16 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Maar toch is het mooi dat het op dat vlak in ieder geval goed met je gaat.
Wat zou je daar graag in doen dan?quote:Op woensdag 11 april 2012 21:18 schreef kree het volgende:
Maar zou zo graag wat in de muziek doen...
Nouja speel me hele leven al piano, ook in veel verschillende settings, gospel, coverband, musical etc.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:19 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Wat zou je daar graag in doen dan?
Ik zou die alleen al kopen vanwege de fles.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gaafquote:Op woensdag 11 april 2012 21:21 schreef kree het volgende:
Nouja speel me hele leven al piano, ook in veel verschillende settings, gospel, coverband, musical etc.
En ik kan er mijn week nu mee volplannen omdat je in het wereldje zit, maar das allemaal amateur, dus geen geld.
Hm dat soort mensen lopen weleens rond bij mij op de drukkerijquote:Op woensdag 11 april 2012 21:09 schreef kree het volgende:
[..]
elektro, min of meer komt het erop neer om besturingskasten te bouwen voor machines en het hele gebeuren erom heen. (bekabelen aansluiten etc storingen..)
Je maakt niet je eigen muziek?quote:Op woensdag 11 april 2012 21:21 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja speel me hele leven al piano, ook in veel verschillende settings, gospel, coverband, musical etc.
En ik kan er mijn week nu mee volplannen omdat je in het wereldje zit, maar das allemaal amateur, dus geen geld.
Ik zou graag wel eens een overstap willen maken naar betaalde dingen, maar het is gewoon een wereldje (zeker zonder concervatorium) waar je niet zo in kan komen.
Maar heb wat lijntjes uitstaan, kan allemaal wat worden, maar niet genoeg om maar te zeggen ik stop in de elektro en ga full-time de muziek in.
ja zou je zeggen hahaha.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:23 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Gaaf
Komen daar geen chicks op af?
quote:Op woensdag 11 april 2012 21:22 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik zou die alleen al kopen vanwege de fles.
Is een erg mooie fles -- de middentekening staat op de achterkant van de fles en wordt door de wodka in de fles vergroot.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:22 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ja zo kun je het zien, alleen bij mij zit het in de visserij sector.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hm dat soort mensen lopen weleens rond bij mij op de drukkerijAan zo'n drukpers hangt aardig wat electronica.
He heloef. Zit je ook te genieten?quote:
He Captain! Al weer terug uit verre oorden?quote:Op woensdag 11 april 2012 21:22 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Het wordt tijd voor een bandje haha.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:24 schreef kree het volgende:
[..]
ja zou je zeggen hahaha.
Ze vinden het allemaal leuk maar slipjes op het podium heb ik nog niet gezien
Verre oorden? Ik ga pas volgende maand weg.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He heloef. Zit je ook te genieten?
[..]
He Captain! Al weer terug uit verre oorden?
Ik dacht dat je half april terug zou komen.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:29 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Verre oorden? Ik ga pas volgende maand weg.
owh sowieso wil ik het niet missen hoor, meiden of niet.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:28 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Het wordt tijd voor een bandje haha.
Nee, begin mei ga ik weg. Een dag voor mijn verjaardag.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat je half april terug zou komen.
Ja, ik wou even melden dat we kampioen worden.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He heloef. Zit je ook te genieten?
Ooooohhhh. Dan kunnen we nog naar The Avengers. Hij komt 25 april uit in Nederland, zegt IMDB.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:32 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Nee, begin mei ga ik weg. Een dag voor mijn verjaardag.
Geen moment getwijfeld.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja, ik wou even melden dat we kampioen worden.
25 april, wat gaat de tijd toch snel. Naar welke bioscoop wil je?quote:Op woensdag 11 april 2012 21:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ooooohhhh. Dan kunnen we nog naar The Avengers. Hij komt 25 april uit in Nederland, zegt IMDB.
[..]
Geen moment getwijfeld.
[ afbeelding ]
Geen idee. Is ook nog niet bekend waar hij allemaal draait zo te zien.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:43 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
25 april, wat gaat de tijd toch snel. Naar welke bioscoop wil je?
Soms zijn die anders best vermakelijk.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:47 schreef DigitalGirl het volgende:
The Avengers lijkt me zo'n standaard actiefilmpje.
Tuurlijk als het net als de laatste MI film is.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:55 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Soms zijn die anders best vermakelijk.
Valt me op de laatste tijd haha niemand meer wat te melden denkquote:Op woensdag 11 april 2012 22:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja, het is dood.
RIP aan de nabestaanden.
Nee, ik doe niks meer dan werken, huiswerk en stage. Helaas.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:27 schreef kree het volgende:
[..]
Valt me op de laatste tijd haha niemand meer wat te melden denk
Nouja filmpje wordt een beetje spannend nu, ik kijk nog even door
Bijna wel. Ik voel me de enige die geen vooruitgang heeft geboekt sinds binnenkomst in dit topic.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:30 schreef Myraela het volgende:
Iedereen heeft gewoon iemand gehosselt.
aahw ik had 1 hoogtepunt en nu voel ik me net zo hopeloosquote:Op woensdag 11 april 2012 22:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bijna wel. Ik voel me de enige die geen vooruitgang heeft geboekt sinds binnenkomst in dit topic.
Heb je sinds dit topic nog wel gedate?quote:Op woensdag 11 april 2012 22:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bijna wel. Ik voel me de enige die geen vooruitgang heeft geboekt sinds binnenkomst in dit topic.
Hehe, hoogtepunt. Je hebt er maar 1 gehad? Was ze zo slecht?quote:Op woensdag 11 april 2012 22:31 schreef kree het volgende:
[..]
aahw ik had 1 hoogtepunt en nu voel ik me net zo hopeloos
Nee. Degenen die datewaardig waren, waren niet beschikbaar voor dates.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heb je sinds dit topic nog wel gedate?
Euh jaquote:Op woensdag 11 april 2012 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, hoogtepunt. Je hebt er maar 1 gehad? Was ze zo slecht?
]
Je snapt niet waar hij op doelt he?quote:Op woensdag 11 april 2012 22:39 schreef kree het volgende:
[..]
Euh ja![]()
Maar was het eerste meisje waar ik echt wat mee had, en slecht was ze niet hoor.
Zelfs zo erg dat ik haar nog leuk vindt maarja dat zijn de verhalen die iedereen hier wel weet.
Wil er maar niet over blijven doorzagen
Ik moet het nog doen, brainstormsessie over wat ik ga zeggen tegen haar.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:30 schreef Myraela het volgende:
Iedereen heeft gewoon iemand gehosselt.
Nee gewoon net als KT, al die begrijpt het bijna nooit wat je bedoelt.quote:
Jij hebt iemand gezoend, geflirt, gedate.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik moet het nog doen, brainstormsessie over wat ik ga zeggen tegen haar.
Ja ik hou gewoon van simpel, haha misschien is dat wel een valkuil al dat vage gedoe.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee gewoon net als KT, al die begrijpt het bijna nooit wat je bedoelt.
Hoogtepunten.. seks..quote:Op woensdag 11 april 2012 22:45 schreef kree het volgende:
[..]
Ja ik hou gewoon van simpel, haha misschien is dat wel een valkuil al dat vage gedoe.
Zeg maar hoor ik kan best veel hebben
nou dat was niet het hoogtepunt voor mij opzich.quote:
JEZUS CHRIST.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:47 schreef kree het volgende:
[..]
nou dat was niet het hoogtepunt voor mij opzich.
Moet ik het nou maar blijven herhalen, jullie weten wel hoe ik erover denk inmiddels toch?
Nu weet je hoe ik me voel als ik voor de klas sta.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:47 schreef Joysa het volgende:
[..]
JEZUS CHRIST.
ik leg je gvd uit wat kaneel bedoelt
quote:Op woensdag 11 april 2012 22:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nu weet je hoe ik me voel als ik voor de klas sta.
ooooowh doelen op seks, tis gewoon dat dat niet als eerste bij me opkomtquote:Op woensdag 11 april 2012 22:47 schreef Joysa het volgende:
[..]
JEZUS CHRIST.
Tuurlijk, ik ben voorspelbaar.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:48 schreef Joysa het volgende:
[..]ik begreep je wel goed denk ik toch he?
quote:Op woensdag 11 april 2012 22:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik ben voorspelbaar.
Wat voor vak ook alweer?quote:Op woensdag 11 april 2012 22:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nu weet je hoe ik me voel als ik voor de klas sta.
Ze vonden het idee van plantenseks dusdanig hilarisch dat er alleen maar gelach uitkwam.quote:
Bio.quote:
Nu weten we zeker dat je geen ballen hebtquote:Op woensdag 11 april 2012 22:49 schreef kree het volgende:
[..]
ooooowh doelen op seks, tis gewoon dat dat niet als eerste bij me opkomt
neeeej maar gebruik ze pas als ik weet dat het zin heeftquote:Op woensdag 11 april 2012 23:00 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Nu weten we zeker dat je geen ballen hebt
Misschien toch verstandig ze even af te stoffen voordat je die buurvrouw aanspreektquote:Op woensdag 11 april 2012 23:09 schreef kree het volgende:
[..]
neeeej maar gebruik ze pas als ik weet dat het zin heeft
Ik wil ook nog even een 'SJONGE JONGE SUKKOL' uiten.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:47 schreef Joysa het volgende:
[..]
JEZUS CHRIST.
quote:
Maar waarom dan?quote:
Ja aanspreken is het probleem niet, tis dat ik er nu nog een keer achteraan moet gaan.quote:Op woensdag 11 april 2012 23:13 schreef Tangledup het volgende:
[..]![]()
Maar je moet binnenkort wel die buurvrouw aanspreken.. anders kom ik naar je toe om het voor jou te doen.
In de buurt van Leiden was het toch?
Daarom dus, slappe hap ben je die loopt te miepen dat je teveel moet ondernemen. En je snapt simpele grapjes niet maar grijpt het aan om weer te praten over iets waar je het zogenaamd niet meer over wil hebben omdat je het al zo vaak verteld hebt.quote:Op woensdag 11 april 2012 23:14 schreef kree het volgende:
[..]
Maar waarom dan?
Met initiatief nemen ben ik nou eenmaal niet zo snel.
Gewoon sociaal wel, maar ben niet van dat "gemaakte" snel versieren gewoon
Stuur haar anders een smsje oid.quote:Op woensdag 11 april 2012 23:15 schreef kree het volgende:
[..]
Ja aanspreken is het probleem niet, tis dat ik er nu nog een keer achteraan moet gaan.
En dan is het weer leuk een bakje doen hoor dat wil ze best wel, maar zoek het meer in het spontane
quote:Op woensdag 11 april 2012 23:16 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Daarom dus, slappe hap ben je die loopt te miepen dat je teveel moet ondernemen. En je snapt simpele grapjes niet maar grijpt het aan om weer te praten over iets waar je het zogenaamd niet meer over wil hebben omdat je het al zo vaak verteld hebt.
Maar ondertussen wel gewoon weer over beginnen dus.
Sommigen vertonen wel initiatief. Maar erop wachten is dodelijk. Dat werkt toch niet.quote:Op woensdag 11 april 2012 23:17 schreef kree het volgende:
[..]ik ga maar zitten huilen in een hoekje
![]()
Ondernemen wel, maar verdomme man mogen die meiden niet ook eens wat initiatief tonen of moet ik nu bij haar voor de deur gaan liggen?
NEE VERDOMME,quote:Op woensdag 11 april 2012 23:17 schreef kree het volgende:
![]()
Ondernemen wel, maar verdomme man mogen die meiden niet ook eens wat initiatief tonen of moet ik nu bij haar voor de deur gaan liggen?
ik zit nog niet in de friendzone, het was ook geen date natuurlijk.quote:Op woensdag 11 april 2012 23:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sommigen vertonen wel initiatief. Maar erop wachten is dodelijk. Dat werkt toch niet.
Als je interesse hebt, laat het dan weten voordat ze je friendzoned.
Even wat anders, kun je trouwens blues en boogie woogie spelen op de piano?quote:Op woensdag 11 april 2012 23:17 schreef kree het volgende:
![]()
Dat dan weer welquote:Op woensdag 11 april 2012 23:21 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Even wat anders, kun je trouwens blues en boogie woogie spelen op de piano?
Self-fulfilling prophecy etc.quote:Op woensdag 11 april 2012 23:21 schreef kree het volgende:
Pas 1 klein stapje en ik weet dat ik faal als ik nu keihard erachter aan ga
quote:Op woensdag 11 april 2012 23:17 schreef kree het volgende:
[..]
Weet ik maar bekijk het eens vanuit die meid dan...quote:Op woensdag 11 april 2012 23:22 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Precies, en met niets doen ga je sowieso niets bereiken.
Heb je ook dingen online staan van wat je speelt?quote:
Geen excuses kree. Gewoon met haar afspreken en kijken of ze leuk is. En of ze geen psychische stoornissen heeft.quote:Op woensdag 11 april 2012 23:21 schreef kree het volgende:
[..]
ik zit nog niet in de friendzone, het was ook geen date natuurlijk.
Het is mn buurmeisje, dat ze er leuk uit ziet is mooi meegenomen.
Maar kom dit is sinds 2 weken hoor hahaha
Er is nog helemaal niks van liefde of verliefdheid.
Pas 1 klein stapje en ik weet dat ik faal als ik nu keihard erachter aan ga
euh ja, maar gospel heb ik youtube van en opnamens van die coverband op laptopquote:Op woensdag 11 april 2012 23:24 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Heb je ook dingen online staan van wat je speelt?
quote:Op woensdag 11 april 2012 23:23 schreef kree het volgende:
[..]
Weet ik maar bekijk het eens vanuit die meid dan...
Is het nog steeds emancipatie v0.0
ze kunnen alles zelf hoor maar op dit vlak... nikssss
quote:Op woensdag 11 april 2012 23:20 schreef moneyfornothing het volgende:
ik denk eerlijk gezegd dat er (nog) heel geen interesse is vanuit haar kant anders zou ze ook echt wel eens wat ondernemen ook al zou het maar klein zijn.
Dus hou op met dat gemekker en doe wat waardoor ze wél interesse krijgt. Dat gaat niet vanzelf komen.
link! mag ook via pmquote:Op woensdag 11 april 2012 23:25 schreef kree het volgende:
[..]
euh ja, maar gospel heb ik youtube van en opnamens van die coverband op laptop
Ja ik weet het wel snap jullie gedachtengang ook wel maar het zeggen is anders als het ook doenquote:Op woensdag 11 april 2012 23:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen excuses kree. Gewoon met haar afspreken en kijken of ze leuk is. En of ze geen psychische stoornissen heeft.
Ik ga maar slapen, over 6,5 uur weer opstaan.![]()
Nog even een topnummertje voor het slapengaan.![]()
Wat zijn nu de " biologische" reden zijn voor dat gedrag?quote:Op woensdag 11 april 2012 23:23 schreef kree het volgende:
[..]
WTFquote:Op woensdag 11 april 2012 23:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
En of ze geen psychische stoornissen heeft.
nou doe je een dm met die gospel dingen hahaquote:
Wat een enorme onzin.quote:Op woensdag 11 april 2012 23:23 schreef kree het volgende:
[..]
Niet dit weer, alsjeblieft niet dit weer.quote:Op woensdag 11 april 2012 23:23 schreef kree het volgende:
[..]
Nou joh doe niet zo lelijk, weet onderhand ook wel dat het niet vanzelf komt.quote:Op woensdag 11 april 2012 23:27 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wat een enorme onzin.
Ze doet niets omdat ze je niet wil, er is geen interesse. Het is aan jou om die bij haar aan te wakkeren als je haar wil.
Hou je mond over emancipatie want die psycho en die minderjarige liepen wel achter je reet aan. Als die met die stoornissen dat niet gedaan had was je nog een maagd maar dat vergeet je voor het gemak maar weer even zodat je lekker kan lopen mekkeren omdat je gewoon een lui ventje bent.
Vrouwen doen zo vaak aan versieren, dat het bij jou weinig tot niet gebeurt ligt meer aan jou dan aan hen.
Jij zoekt een Boxxy type?quote:
aaahquote:Op woensdag 11 april 2012 23:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet dit weer, alsjeblieft niet dit weer.
Je moet het zo zien het is hetzelfde als een brood willen, niet naar de winkel gaan en vervolgens klagen dat de AH geen brood is komen brengen uit eigen wil. Want ze willen toch ook brood verkopen! Laat hun dan eens het brood naar mij brengen!quote:
Het is je allemaal al tig keer normaal uitgelegd, maar je blijft meer op dezelfde manier door mekkeren en alles afschuiven dat de dames maar eens initiatief moeten nemen.quote:Op woensdag 11 april 2012 23:31 schreef kree het volgende:
[..]
Nou joh doe niet zo lelijk, weet onderhand ook wel dat het niet vanzelf komt.
Maar ik ga ook niet wanhopige pogingen doen met mn buurmeisje denk ook niet dat ze het waardeerd als ik steeds kom aankloppen van kom een bakje doen.
Zie eerste reactie:quote:
Precies.quote:Op woensdag 11 april 2012 23:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Je moet het zo zien het is hetzelfde als een brood willen, niet naar de winkel gaan en vervolgens klagen dat de AH geen brood is komen brengen uit eigen wil. Want ze willen toch ook brood verkopen! Laat hun dan eens het brood naar mij brengen!
Het is niet logisch, joe snappie?
Geen ideequote:Op woensdag 11 april 2012 23:34 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het is je allemaal al tig keer normaal uitgelegd, maar je blijft meer op dezelfde manier door mekkeren en alles afschuiven dat de dames maar eens initiatief moeten nemen.
Misschien dat je het zo wel eens een keer goed leest en eens tot een inzicht komt want het slaat gewoon nergens op dat je het nu op haar af wil gaan schuiven.
En als je niets wil doen, prima, maar zeg niet dat zij wat moet gaan ondernemen. Want wat heb jij haar nou te bieden waardoor ze jou zou moeten willen versieren? Ze kent je amper en ziet je zelden, ik vraag me ook sterk af of we het überhaupt over je buurmeisje zouden hebben als ze 50 kilo zwaarder was aangezien je niet veel verder komt dan dat ze er leuk uit zag waarna je een praatje maakte.
Die meid denkt niet eens over jou na.quote:Op woensdag 11 april 2012 23:39 schreef kree het volgende:
[..]
Geen idee
Weet het ook wel, maar wat ik me afvraag is wat zo'n meid dan denkt?
En die vragen worden door de meiden hier lekker ontweken.
Wat denkt ze dan?
Ik doe niks totdat Kree komt?
Jullie reflecteren hoor, als ik dit niet doe dan dit en dan dat.
En een vrijgezelle meid dan?
Die denkt ik blijf lekker op mn reet zitten totdat de man wat onderneemd?
HAhahaha ik ga er lekker over afgebrand worden.
Maar een meid kan toch ook intresse tonen, heb ik nog niet gemerkt tot nu toe terwijl ik wel het inititatief nam.
Dus geeft voor mij dan een beetje aan dat ze mij niet ziet zitten.
Best hoor dan zoek ik verder.
quote:Op woensdag 11 april 2012 23:27 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wat een enorme onzin.
Ze doet niets omdat ze je niet wil, er is geen interesse. Het is aan jou om die bij haar aan te wakkeren als je haar wil.
Hou je mond over emancipatie want die psycho en die minderjarige liepen wel achter je reet aan. Als die met die stoornissen dat niet gedaan had was je nog een maagd maar dat vergeet je voor het gemak maar weer even zodat je lekker kan lopen mekkeren omdat je gewoon een lui ventje bent.
Vrouwen doen zo vaak aan versieren, dat het bij jou weinig tot niet gebeurt ligt meer aan jou dan aan hen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tweede reactie.quote:Op woensdag 11 april 2012 23:35 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Zie eerste reactie:
I would fuck the shit out of her
wwhhaatt1100 18 hours ago 40
Ik leg het nog een keer uit.quote:Op woensdag 11 april 2012 23:46 schreef kree het volgende:
Hahaha nou laten we er maar over ophouden
tis nog steeds niet eerlijk.
Ok ik ben de buurmeid en de bovenbuurman is de nieuwe bewoner, wat doe je dan?
Tis niet eerlijk hoor
Vraag aan de meiden dan, zet jezelf eens in mij schoenen en wel eerlijk zijn dan.
Doe het effe vanaf het begin dat ik hier voor het eerst binnen stapte..
Daten is misschien iets moeilijker als man, maar het heeft ook genoeg voordelen, het man zijn.quote:Op woensdag 11 april 2012 23:46 schreef kree het volgende:
Hahaha nou laten we er maar over ophouden
tis nog steeds niet eerlijk.
Ok ik ben de buurmeid en de bovenbuurman is de nieuwe bewoner, wat doe je dan?
Tis niet eerlijk hoor
Vraag aan de meiden dan, zet jezelf eens in mij schoenen en wel eerlijk zijn dan.
Doe het effe vanaf het begin dat ik hier voor het eerst binnen stapte..
Maar ik hou niet van pitjes...quote:Op woensdag 11 april 2012 23:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik leg het nog een keer uit.
Jij wil een brood.
Ga naar de supermarkt
EN KOOP EEN BROOD HET BROOD KOMT NIET NAAR JOU
Tot zover mijn metafoor.
De 9 button.quote:
Klinkt als naar de hoeren gaanquote:Op woensdag 11 april 2012 23:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik leg het nog een keer uit.
Jij wil een brood.
Ga naar de supermarkt
EN KOOP EEN BROOD HET BROOD KOMT NIET NAAR JOU
Tot zover mijn metafoor.
Het gaat om de essentie, de essentie. Niet om wat er letterlijk staat.quote:
Ach. Echt heel veel hangt van durf af. Maar goed ik ben ook een watje. Maar de keren dat ik durfde (en dan niet speciek over versieren) waren redelijk succesvolquote:Op woensdag 11 april 2012 23:49 schreef twi het volgende:
Ik ga binnenkort gewoon echt op deur kloppen daar en zeggen dat haar buurman 'r wel leuk vindt. Het begint te irriteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |