Ja maar over je gevoelens praten hoeft niet perse onzeker te zijn??quote:Op woensdag 11 april 2012 18:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Omdat niet iedereen dat onzekere en constante gedoe kan waarderen. Ookal zijn ze verliefd.
Je heet Tong?quote:Op woensdag 11 april 2012 18:55 schreef Crutch het volgende:
Ik praat heel vaak over mijn gevoelens, met name dingen als: "Ik ben geil", of "ik moet schijten / pissen" en "Doe die deur dicht het is fucking koud hier."
quote:Op woensdag 11 april 2012 18:55 schreef Crutch het volgende:
Ik praat heel vaak over mijn gevoelens, met name dingen als: "Ik ben geil", of "ik moet schijten / pissen" en "Doe die deur dicht het is fucking koud hier."
Ik quote mezelf faaaaiiiil.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:52 schreef kree het volgende:
[..]
Ja maar over je gevoelens praten hoeft niet perse onzeker te zijn??
Wel eerlijk in ieder geval.
Ik denk dat de waarheid ergens in het midden ligt.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:44 schreef Crutch het volgende:
[..]
Wat een lul ben je dan als je niets voor dr over hebt.
Je niet laten gebruiken is natuurlijk logisch, maar als je het zo vaak te horen krijgt he? Aan wie ligt het dan?
Eens hoor, maar jij ben dan ook wel een stapje verder alsdat je relatie in feite nog moet beginnenquote:Op woensdag 11 april 2012 18:58 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Ik denk dat de waarheid ergens in het midden ligt.
Als ik haar bijvoorbeeld van haar werk ophaal, dan is daar op zich niks mis mee. En dan doe ik dat ook wel regelmatig, maar ik doe het zeker niet elke keer wanneer het madam toevallig handig uitkomt. Dan loopt ze tegen een muur en is het jammer voor haar.
Dan kun je misschien zeggen dat ik een eikel ben, primaMaar anderzijds vind ik het ook niet normaal dat zij dan maar van mij eist dat ik op afroep haar kom ophalen van d'r werk en dat ze gaat lopen bitchen dat "de vriend van een collega" dat wel elke keer trouw doet.
Fuck dat
O nou ja, beetje raar wel ja.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:58 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Als ik haar bijvoorbeeld van haar werk ophaal, dan is daar op zich niks mis mee. En dan doe ik dat ook wel regelmatig, maar ik doe het zeker niet elke keer wanneer het madam toevallig handig uitkomt. Dan loopt ze tegen een muur en is het jammer voor haar.
Dan kun je misschien zeggen dat ik een eikel ben, primaMaar anderzijds vind ik het ook niet normaal dat zij dan maar van mij eist dat ik op afroep haar kom ophalen van d'r werk en dat ze gaat lopen bitchen dat "de vriend van een collega" dat wel elke keer trouw doet.
Fuck dat
Ik kwam een Patje tegen en toen nog een keer en zo gebeurde hetquote:
I spot a friendzone.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:58 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Fuck dat
Aah duidelijkquote:Op woensdag 11 april 2012 19:00 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik kwam een Patje tegen en toen nog een keer en zo gebeurde het
Blijf het vooral proberen. De meisjes die bij jou passen zullen het vast leuk vinden.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:52 schreef kree het volgende:
[..]
Ja maar over je gevoelens praten hoeft niet perse onzeker te zijn??
Wel eerlijk in ieder geval.
nieuws...quote:Op woensdag 11 april 2012 19:00 schreef SiIk het volgende:
[..]
Op z'n goede karakter.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
nieuws...
Je viel op zijn grote ogen?
Haha ja is het ook we komen hier niet uit.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Blijf het vooral proberen. De meisjes die bij jou passen zullen het vast leuk vinden.
Ik zeg niet dat je niet over gevoelens moet praten, je moet het alleen niet te veel doen. Dat is gewoon benauwend. Je moet het eerst gewoon eens leuk gaan hebben, voordat je gaat denken over gevoelens.
Maarja, aan de andere kant, mijn stiefbroer heeft ook zo'n vriendinnetje waar die 24/7 bij zit. Vanaf de eerste date. Ik zou het niet kunnen of willen, maar blijkbaar zijn er mensen die het wel tof vinden.
Over je gevoelens praten houdt voor mij in dan dat je vriendin precies weet waar je mee mee zit. En dat betekent echt niet dat je uren en uren loopt te ouwehoeren over gevoelens.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Blijf het vooral proberen. De meisjes die bij jou passen zullen het vast leuk vinden.
Ik zeg niet dat je niet over gevoelens moet praten, je moet het alleen niet te veel doen. Dat is gewoon benauwend. Je moet het eerst gewoon eens leuk gaan hebben, voordat je gaat denken over gevoelens.
Maarja, aan de andere kant, mijn stiefbroer heeft ook zo'n vriendinnetje waar die 24/7 bij zit. Vanaf de eerste date. Ik zou het niet kunnen of willen, maar blijkbaar zijn er mensen die het wel tof vinden.
Zo'n boeiend verhaal is het ook weer niet weer. Elkaar een paar keer ontmoet, bleek dat we elkaar wel leuk vonden, paar keer gedate, nog leuker, klaarquote:
Wat als het nog niet officieel je vriendin is?quote:Op woensdag 11 april 2012 19:04 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Over je gevoelens praten houdt voor mij in dan dat je vriendin precies weet waar je mee mee zit. En dat betekent echt niet dat je uren en uren loopt te ouwehoeren over gevoelens.
Kree kennende wel.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:04 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Over je gevoelens praten houdt voor mij in dan dat je vriendin precies weet waar je mee mee zit. En dat betekent echt niet dat je uren en uren loopt te ouwehoeren over gevoelens.
Idem, maar dan gewoon in mindere mate. Je bepaalt uiteindelijk wat je zelf belangrijk genoeg vindt dat een ander eigenlijk zou moeten weten in die situatie.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:04 schreef kree het volgende:
[..]
Wat als het nog niet officieel je vriendin is?
oeh je schat me verkeerd in nu.quote:
ja hier kan ik me wel in vindenquote:Op woensdag 11 april 2012 19:07 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Idem, maar dan gewoon in mindere mate. Je bepaalt uiteindelijk wat je zelf belangrijk genoeg vindt dat een ander eigenlijk zou moeten weten in die situatie.
Dat is mij ook overkomen, bij mij liep het wat minder af.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:00 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja vertel mij wat... :Squote:Op woensdag 11 april 2012 19:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat is mij ook overkomen, bij mij liep het wat minder af.
Het verschil is dat ik wel wilde zoenen en jij nietquote:Op woensdag 11 april 2012 19:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Sorryquote:Op woensdag 11 april 2012 19:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat doe jij nou weer hier. Kan ook nooit eens rustig over je roddelen, stalker.quote:
Rest via DM skatjesquote:Op woensdag 11 april 2012 19:11 schreef SiIk het volgende:
[..]
Wat doe jij nou weer hier. Kan ook nooit eens rustig over je roddelen, stalker.
Ok ik ga weer, doeiquote:Op woensdag 11 april 2012 19:11 schreef SiIk het volgende:
[..]
Wat doe jij nou weer hier. Kan ook nooit eens rustig over je roddelen, stalker.
Het is ook niet het enige, maar het is wel zo'n typisch voorbeeld.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:00 schreef Crutch het volgende:
[..]
O nou ja, beetje raar wel ja.
Maar ik ging er vanuit dat dit niet het enige is waarmee je dat gezeik naar je oren krijgt geslingerd.
Is dit topic niet voor al mijn relatieproblemen?quote:
nee?quote:Op woensdag 11 april 2012 19:13 schreef SiIk het volgende:
[..]
Is dit topic niet voor al mijn relatieproblemen?
Oh, ok. Dan zal ik de rest via DM doen jaquote:Op woensdag 11 april 2012 19:14 schreef kree het volgende:
[..]
nee?
versieren is nog steeds het onderwerp.
maar vertel maar hoor
Haha yep anders krijg je die blauwe op je dak zeker?quote:Op woensdag 11 april 2012 19:15 schreef SiIk het volgende:
[..]
Oh, ok. Dan zal ik de rest via DM doen ja
Ik ben niet bang voor hem hoorquote:Op woensdag 11 april 2012 19:15 schreef kree het volgende:
[..]
Haha yep anders krijg je die blauwe op je dak zeker?hahaha
Grote smurf?quote:Op woensdag 11 april 2012 19:15 schreef kree het volgende:
[..]
Haha yep anders krijg je die blauwe op je dak zeker?hahaha
modquote:
Mijn schuld.quote:
quote:Op woensdag 11 april 2012 19:10 schreef SiIk het volgende:
[..]
Het verschil is dat ik wel wilde zoenen en jij niet
Jawel. Maar we kunnen er ook over praten onder het genot van een heerlijke zelfbereide maaltijd in combinatie met een goed glas chloro- euhm, chablis.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:13 schreef SiIk het volgende:
[..]
Is dit topic niet voor al mijn relatieproblemen?
En als je hem wil dumpen gewoon in geconcentreerd zuurquote:Op woensdag 11 april 2012 19:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jawel. Maar we kunnen er ook over praten onder het genot van een heerlijke zelfbereide maaltijd in combinatie met een goed glas chloro- euhm, chablis.
Waarom zou ik Patjen met zijn hete lichaam willen dumpen?quote:Op woensdag 11 april 2012 19:25 schreef debeterebob het volgende:
[..]
En als je hem wil dumpen gewoon in geconcentreerd zuur
Arme Mur.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mijn schuld.Silk heeft gelijk, maar ik was jong, onschuldig, nerveus.
[..]
Lol, ik heb net hetzelfde gedaan.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:18 schreef kree het volgende:
[..]
mod
haha ok ik sleep mezelf naar de supermarkt voordat ie dicht is
Lees het zo wel weer bij
Ja tis best kut, hoelang zit jij op jezelf?quote:Op woensdag 11 april 2012 19:31 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Lol, ik heb net hetzelfde gedaan.
Moet toch eten enzo
Een jaartje ongeveer.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:39 schreef kree het volgende:
[..]
Ja tis best kut, hoelang zit jij op jezelf?
Haha nou ik heb weer voorraad en ga zo wel weer lekker resten opwarmen
Ok nou ik 3 weekjes nu, begint een beetje te wennenquote:Op woensdag 11 april 2012 19:43 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Een jaartje ongeveer.
Vriendin zie ik in het weekend weer, maar voor de rest is het hier ook afzien met opwarmmaaltijden en zulks.
Ken je niet wat mensen bij je af en toe kan meeeten en die dan op hun beurt bij jou kunnen eten?quote:Op woensdag 11 april 2012 19:45 schreef kree het volgende:
[..]
Ok nou ik 3 weekjes nu, begint een beetje te wennen
Haha, jij hebt natuurlijk die kamer nu..quote:Op woensdag 11 april 2012 19:45 schreef kree het volgende:
[..]
Ok nou ik 3 weekjes nu, begint een beetje te wennen
jawel doe ik ook.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:46 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ken je niet wat mensen bij je af en toe kan meeeten en die dan op hun beurt bij jou kunnen eten?
Nou het is lekker hoor, maar je loopt gewoon tegen dingen aan die je thuis zeg maar zo uit de la pakte en die ik nu dus niet heb.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:48 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Haha, jij hebt natuurlijk die kamer nu..
Ik heb al eens eerder een paar jaar op mezelf gewoond
wat borden en wat bestek is toch zo gehaald?quote:Op woensdag 11 april 2012 19:49 schreef kree het volgende:
[..]
jawel doe ik ook.
Maar dan blijven er nog genoeg dagen over dat ik effe voor mezelf moet zorgen
En bij mij eten....
Heb je het hier nog niet eens gezien hahaha geen tafel en ik eet nog steeds uit een pan
Jaaa weet ik maar te lui en voor mezelf heb ik het niet eens nodig.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:50 schreef Joysa het volgende:
[..]
wat borden en wat bestek is toch zo gehaald?
Toen ik op mezelf ging wonen, kreeg ik meteen borden en bestek mee van mijn moederquote:Op woensdag 11 april 2012 19:50 schreef Joysa het volgende:
[..]
wat borden en wat bestek is toch zo gehaald?
Heb je een kopje suiker buuuuuuuf?quote:Op woensdag 11 april 2012 19:54 schreef heloef het volgende:
Ik leende vroeger wel eens borden of een pan bij de buurvrouw.
Snap je kree. [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Held.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:54 schreef heloef het volgende:
Snap je kree. [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 april 2012 19:54 schreef heloef het volgende:
Hoeveel vriendjes heeft ze al in de tussentijd gehad?quote:Op woensdag 11 april 2012 19:57 schreef kree het volgende:
De hint was duidelijk jaaaah.
Nou kijken of ik van de week nog effe de moed op kan brengen om haar op de koffie te vragen.
Jullie zijn de eerste die het weten
Voor zover ik weet geenquote:Op woensdag 11 april 2012 19:59 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Hoeveel vriendjes heeft ze al in de tussentijd gehad?
Een beetje leuke vrouw blijft meestal niet langer dan 6 maanden single..quote:
Ligt er maar net aan hoor.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:04 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Een beetje leuke vrouw blijft meestal niet langer dan 6 maanden single..
Kom op, we moeten die kree een beetje motiverenquote:
Tja ze lijkt leuk op het oog en na ons eerste gesprekje.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:04 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Een beetje leuke vrouw blijft meestal niet langer dan 6 maanden single..
Ach, uiteindelijk willen vrouwen ook gewoon graag seks.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:06 schreef kree het volgende:
[..]
Tja ze lijkt leuk op het oog en na ons eerste gesprekje.
Maar geen idee verder hoor, ken haar echt nog niet genoeg daarvoor.
Kan ook niet eens zeggen of ze wel op zoek is
Dit gaat tijd kosten, tis niet van effe bakje leuk lullen en verliefd zoenen etc denk bij haar
Als ik het een beetje goed inschat tenminste
Het is geen stimulans om te zeggen dat leuke dames snel weer bezet zijn, dat is een tijdbom activeren.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:06 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Kom op, we moeten die kree een beetje motiveren
Als ze hem leuk genoeg vind wel.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:09 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ach, uiteindelijk willen vrouwen ook gewoon graag seks.
Het enige dat vanzelf gaat, is dat je steeds ouder wordt en uiteindelijk sterft.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:11 schreef kree het volgende:
Wil een beetje dat het vanzelf gaat, hoewel ik op deze leeftijd wel het idee krijg dat dat misschien gewoon wel helemaal niet gaat gebeuren
Ja thxquote:Op woensdag 11 april 2012 20:12 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Het enige dat vanzelf gaat, is dat je steeds ouder wordt en uiteindelijk sterft.
Ga er dan voor verdoriequote:
Weet ik wel, aaaargh ik heb er gewoon geen ervaring mee.quote:
blablablabla zeik niet zo en doe eens watquote:Op woensdag 11 april 2012 20:15 schreef kree het volgende:
[..]
Weet ik wel, aaaargh ik heb er gewoon geen ervaring mee.
Kan nu naar beneden lopen en aankloppen maar dat is weer zo gemaakt.
Zuuucht kunnen die meiden dan ook niet eens initiatief nemen???
Nou doen danquote:Op woensdag 11 april 2012 20:14 schreef heloef het volgende:
Ik heb voor het eerst in mijn leven zin om iets te proberen bij iemand.
In plaats van weg te kruipen in een hoekje.
Jaaa en wat als ik nu die meid was, wat was dan het advies???quote:Op woensdag 11 april 2012 20:15 schreef Joysa het volgende:
[..]
blablablabla zeik niet zo en doe eens wat
Nee, klop zelf aan. Jij wil wat. Ga het halen.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:16 schreef kree het volgende:
[..]
Jaaa en wat als ik nu die meid was, wat was dan het advies???
Wacht totdat ie bij je aanklopt voor de 2de keer?
Het enige wat me onzeker maakt is dat ik niet weet wat zij wil..quote:Op woensdag 11 april 2012 20:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee, klop zelf aan. Jij wil wat. Ga het halen.
wat doet dat er toe?quote:Op woensdag 11 april 2012 20:16 schreef kree het volgende:
[..]
Jaaa en wat als ik nu die meid was, wat was dan het advies???
Wacht totdat ie bij je aanklopt voor de 2de keer?
Only one way to find out..quote:Op woensdag 11 april 2012 20:17 schreef kree het volgende:
[..]
Het enige wat me onzeker maakt is dat ik niet weet wat zij wil..
daar ga je ook echt achter komen als je op je kamer blijft en haar niet aanspreekt hequote:Op woensdag 11 april 2012 20:17 schreef kree het volgende:
[..]
Het enige wat me onzeker maakt is dat ik niet weet wat zij wil..
Ja jullie vragen hahahaha das helemaal mooiquote:Op woensdag 11 april 2012 20:17 schreef Joysa het volgende:
[..]
wat doet dat er toe?
ik word moe van je gezeik erover.
Idd, haal dat kopje suiker!quote:Op woensdag 11 april 2012 20:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee, klop zelf aan. Jij wil wat. Ga het halen.
ga waspoeder halenquote:Op woensdag 11 april 2012 20:18 schreef kree het volgende:
[..]
Ja jullie vragen hahahaha das helemaal mooi
Ik ben van de rustige aanpak
Dan ga je niet. Vragen we er niet meer naar, horen we het vanzelf van je.quote:
Ik ga straks voetbal kijken in 't dorp, met kree's buurvrouw.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:19 schreef Joysa het volgende:
Dan ga je niet. Vragen we er niet meer naar, horen we het vanzelf van je.
Iemand nog plannen om wat te doen vanavond?
Dat is hoe jij roooooltquote:Op woensdag 11 april 2012 20:20 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ga straks voetbal kijken in 't dorp, met kree's buurvrouw.
yeah rightquote:Op woensdag 11 april 2012 20:20 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ga straks voetbal kijken in 't dorp, met kree's buurvrouw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |