Ja maar over je gevoelens praten hoeft niet perse onzeker te zijn??quote:Op woensdag 11 april 2012 18:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Omdat niet iedereen dat onzekere en constante gedoe kan waarderen. Ookal zijn ze verliefd.
Je heet Tong?quote:Op woensdag 11 april 2012 18:55 schreef Crutch het volgende:
Ik praat heel vaak over mijn gevoelens, met name dingen als: "Ik ben geil", of "ik moet schijten / pissen" en "Doe die deur dicht het is fucking koud hier."
quote:Op woensdag 11 april 2012 18:55 schreef Crutch het volgende:
Ik praat heel vaak over mijn gevoelens, met name dingen als: "Ik ben geil", of "ik moet schijten / pissen" en "Doe die deur dicht het is fucking koud hier."
Ik quote mezelf faaaaiiiil.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:52 schreef kree het volgende:
[..]
Ja maar over je gevoelens praten hoeft niet perse onzeker te zijn??
Wel eerlijk in ieder geval.
Ik denk dat de waarheid ergens in het midden ligt.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:44 schreef Crutch het volgende:
[..]
Wat een lul ben je dan als je niets voor dr over hebt.
Je niet laten gebruiken is natuurlijk logisch, maar als je het zo vaak te horen krijgt he? Aan wie ligt het dan?
Eens hoor, maar jij ben dan ook wel een stapje verder alsdat je relatie in feite nog moet beginnenquote:Op woensdag 11 april 2012 18:58 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Ik denk dat de waarheid ergens in het midden ligt.
Als ik haar bijvoorbeeld van haar werk ophaal, dan is daar op zich niks mis mee. En dan doe ik dat ook wel regelmatig, maar ik doe het zeker niet elke keer wanneer het madam toevallig handig uitkomt. Dan loopt ze tegen een muur en is het jammer voor haar.
Dan kun je misschien zeggen dat ik een eikel ben, primaMaar anderzijds vind ik het ook niet normaal dat zij dan maar van mij eist dat ik op afroep haar kom ophalen van d'r werk en dat ze gaat lopen bitchen dat "de vriend van een collega" dat wel elke keer trouw doet.
Fuck dat
O nou ja, beetje raar wel ja.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:58 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Als ik haar bijvoorbeeld van haar werk ophaal, dan is daar op zich niks mis mee. En dan doe ik dat ook wel regelmatig, maar ik doe het zeker niet elke keer wanneer het madam toevallig handig uitkomt. Dan loopt ze tegen een muur en is het jammer voor haar.
Dan kun je misschien zeggen dat ik een eikel ben, primaMaar anderzijds vind ik het ook niet normaal dat zij dan maar van mij eist dat ik op afroep haar kom ophalen van d'r werk en dat ze gaat lopen bitchen dat "de vriend van een collega" dat wel elke keer trouw doet.
Fuck dat
Ik kwam een Patje tegen en toen nog een keer en zo gebeurde hetquote:
I spot a friendzone.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:58 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Fuck dat
Aah duidelijkquote:Op woensdag 11 april 2012 19:00 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik kwam een Patje tegen en toen nog een keer en zo gebeurde het
Blijf het vooral proberen. De meisjes die bij jou passen zullen het vast leuk vinden.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:52 schreef kree het volgende:
[..]
Ja maar over je gevoelens praten hoeft niet perse onzeker te zijn??
Wel eerlijk in ieder geval.
nieuws...quote:Op woensdag 11 april 2012 19:00 schreef SiIk het volgende:
[..]
Op z'n goede karakter.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
nieuws...
Je viel op zijn grote ogen?
Haha ja is het ook we komen hier niet uit.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Blijf het vooral proberen. De meisjes die bij jou passen zullen het vast leuk vinden.
Ik zeg niet dat je niet over gevoelens moet praten, je moet het alleen niet te veel doen. Dat is gewoon benauwend. Je moet het eerst gewoon eens leuk gaan hebben, voordat je gaat denken over gevoelens.
Maarja, aan de andere kant, mijn stiefbroer heeft ook zo'n vriendinnetje waar die 24/7 bij zit. Vanaf de eerste date. Ik zou het niet kunnen of willen, maar blijkbaar zijn er mensen die het wel tof vinden.
Over je gevoelens praten houdt voor mij in dan dat je vriendin precies weet waar je mee mee zit. En dat betekent echt niet dat je uren en uren loopt te ouwehoeren over gevoelens.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Blijf het vooral proberen. De meisjes die bij jou passen zullen het vast leuk vinden.
Ik zeg niet dat je niet over gevoelens moet praten, je moet het alleen niet te veel doen. Dat is gewoon benauwend. Je moet het eerst gewoon eens leuk gaan hebben, voordat je gaat denken over gevoelens.
Maarja, aan de andere kant, mijn stiefbroer heeft ook zo'n vriendinnetje waar die 24/7 bij zit. Vanaf de eerste date. Ik zou het niet kunnen of willen, maar blijkbaar zijn er mensen die het wel tof vinden.
Zo'n boeiend verhaal is het ook weer niet weer. Elkaar een paar keer ontmoet, bleek dat we elkaar wel leuk vonden, paar keer gedate, nog leuker, klaarquote:
Wat als het nog niet officieel je vriendin is?quote:Op woensdag 11 april 2012 19:04 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Over je gevoelens praten houdt voor mij in dan dat je vriendin precies weet waar je mee mee zit. En dat betekent echt niet dat je uren en uren loopt te ouwehoeren over gevoelens.
Kree kennende wel.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:04 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Over je gevoelens praten houdt voor mij in dan dat je vriendin precies weet waar je mee mee zit. En dat betekent echt niet dat je uren en uren loopt te ouwehoeren over gevoelens.
Idem, maar dan gewoon in mindere mate. Je bepaalt uiteindelijk wat je zelf belangrijk genoeg vindt dat een ander eigenlijk zou moeten weten in die situatie.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:04 schreef kree het volgende:
[..]
Wat als het nog niet officieel je vriendin is?
oeh je schat me verkeerd in nu.quote:
ja hier kan ik me wel in vindenquote:Op woensdag 11 april 2012 19:07 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Idem, maar dan gewoon in mindere mate. Je bepaalt uiteindelijk wat je zelf belangrijk genoeg vindt dat een ander eigenlijk zou moeten weten in die situatie.
Dat is mij ook overkomen, bij mij liep het wat minder af.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:00 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja vertel mij wat... :Squote:Op woensdag 11 april 2012 19:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat is mij ook overkomen, bij mij liep het wat minder af.
Het verschil is dat ik wel wilde zoenen en jij nietquote:Op woensdag 11 april 2012 19:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Sorryquote:Op woensdag 11 april 2012 19:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat doe jij nou weer hier. Kan ook nooit eens rustig over je roddelen, stalker.quote:
Rest via DM skatjesquote:Op woensdag 11 april 2012 19:11 schreef SiIk het volgende:
[..]
Wat doe jij nou weer hier. Kan ook nooit eens rustig over je roddelen, stalker.
Ok ik ga weer, doeiquote:Op woensdag 11 april 2012 19:11 schreef SiIk het volgende:
[..]
Wat doe jij nou weer hier. Kan ook nooit eens rustig over je roddelen, stalker.
Het is ook niet het enige, maar het is wel zo'n typisch voorbeeld.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:00 schreef Crutch het volgende:
[..]
O nou ja, beetje raar wel ja.
Maar ik ging er vanuit dat dit niet het enige is waarmee je dat gezeik naar je oren krijgt geslingerd.
Is dit topic niet voor al mijn relatieproblemen?quote:
nee?quote:Op woensdag 11 april 2012 19:13 schreef SiIk het volgende:
[..]
Is dit topic niet voor al mijn relatieproblemen?
Oh, ok. Dan zal ik de rest via DM doen jaquote:Op woensdag 11 april 2012 19:14 schreef kree het volgende:
[..]
nee?
versieren is nog steeds het onderwerp.
maar vertel maar hoor
Haha yep anders krijg je die blauwe op je dak zeker?quote:Op woensdag 11 april 2012 19:15 schreef SiIk het volgende:
[..]
Oh, ok. Dan zal ik de rest via DM doen ja
Ik ben niet bang voor hem hoorquote:Op woensdag 11 april 2012 19:15 schreef kree het volgende:
[..]
Haha yep anders krijg je die blauwe op je dak zeker?hahaha
Grote smurf?quote:Op woensdag 11 april 2012 19:15 schreef kree het volgende:
[..]
Haha yep anders krijg je die blauwe op je dak zeker?hahaha
modquote:
Mijn schuld.quote:
quote:Op woensdag 11 april 2012 19:10 schreef SiIk het volgende:
[..]
Het verschil is dat ik wel wilde zoenen en jij niet
Jawel. Maar we kunnen er ook over praten onder het genot van een heerlijke zelfbereide maaltijd in combinatie met een goed glas chloro- euhm, chablis.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:13 schreef SiIk het volgende:
[..]
Is dit topic niet voor al mijn relatieproblemen?
En als je hem wil dumpen gewoon in geconcentreerd zuurquote:Op woensdag 11 april 2012 19:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jawel. Maar we kunnen er ook over praten onder het genot van een heerlijke zelfbereide maaltijd in combinatie met een goed glas chloro- euhm, chablis.
Waarom zou ik Patjen met zijn hete lichaam willen dumpen?quote:Op woensdag 11 april 2012 19:25 schreef debeterebob het volgende:
[..]
En als je hem wil dumpen gewoon in geconcentreerd zuur
Arme Mur.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mijn schuld.Silk heeft gelijk, maar ik was jong, onschuldig, nerveus.
[..]
Lol, ik heb net hetzelfde gedaan.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:18 schreef kree het volgende:
[..]
mod
haha ok ik sleep mezelf naar de supermarkt voordat ie dicht is
Lees het zo wel weer bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |