SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.![]()
Ik draag geen jurkjesquote:Op woensdag 11 april 2012 16:47 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Dan heb je nog ruim 2 maanden om een mooi jurkje voor jezelf uit te zoeken..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan weet je wat je gaat krijgen hequote:Neger, blank of maakt niks uit?
Nee, Cosje kan veel beter krijgen.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:48 schreef Plastic_zak het volgende:
gaan cosmo en trollie sexytimes met elkaar hebben?
Elk ego heeft zijn eigen dag.quote:
quote:Op woensdag 11 april 2012 16:48 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik draag geen jurkjesZolang jij het cadeautje maar bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Dan weet je wat je gaat krijgen heNeger, blank of maakt niks uit?
Pas over een paar jaar.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:48 schreef Plastic_zak het volgende:
gaan cosmo en trollie sexytimes met elkaar hebben?Don't be a drag, just be a queen!
Zoals?quote:Op woensdag 11 april 2012 16:49 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nee, Cosje kan veel beter krijgen.
Hij speelt hard to get en wat is er mis met gingers?quote:
Wat is er mis met mij?quote:Op woensdag 11 april 2012 16:55 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hij speelt hard to get en wat is er mis met gingers?
Hebben wij elkaar eerder ontmoet?quote:Op woensdag 11 april 2012 17:05 schreef Cosmo2.0 het volgende:
PTR is wel een stillige jongen in het echt. Trollie lijkt me meer iemand die te veel praat als hij eenmaal praat.
Nee wat dan?quote:Op woensdag 11 april 2012 17:07 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Hebben wij elkaar eerder ontmoet?
Zo ben ik namelijk, ik lul ieders oren erafquote:
36 chambers of Shaolinquote:
Mensenkennis.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:13 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Zo ben ik namelijk, ik lul ieders oren eraf.
[..]
36 chambers of Shaolin
Niet echt een thriller hoor, maar echt een hele leuke film.quote:
Hmm oke.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:15 schreef Beach het volgende:
[..]
Niet echt een thriller hoor, maar echt een hele leuke film.
quote:Op woensdag 11 april 2012 17:16 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Super 8 heb ik gezien met een FOK!ker. Weet alleen niet meer wie..
Maar het is wel waar.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Leugens, zoiets zeg ik niet over mezelf.
Aangemeld.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Awhhh.![]()
[..]HOI
http://www.facebook.com/e(...)_t=plan_user_invited
gaan we hier heen?
Al betaalde je me ervoor dan nog niet.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Awhhh.![]()
[..]HOI
gaan we hier heen?
Nee ik ga niet.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Koop jij kaartjes voor mij en de rest van ARG7?
oh ik helemaal blij allesquote:
Ik wek alleen de schijn.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
BLOEMIE WAAROM WAS JE ZO LANG NIET AANWEZIG HIER? IK BEN HIER NIET PLEZANT MEE.
[..]
oh ik helemaal blij alles
Nou. Ik had weekend en heel lang vrij enzo. En toen ging ik naar Klip, en Klip kwam hier enzo. En toen gingen we vieze dingen doen en paaseitjes eten enzo. En mijn oma was ook hier en dat is altijd gezellig want toen gingen we ook weer lekker eten. En het vriendinnetje van broertje was er ook en die is verbazingwekkend leukquote:Op woensdag 11 april 2012 17:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
BLOEMIE WAAROM WAS JE ZO LANG NIET AANWEZIG HIER? IK BEN HIER NIET PLEZANT MEE.
[..]
oh ik helemaal blij alles
DAN MOETEN WE IETS LEUUUKS DOEN!quote:Op woensdag 11 april 2012 17:25 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik heb zin in gezelligheid enzulks weetje.
OHH TOF KLINKT LEUK !quote:Op woensdag 11 april 2012 17:26 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nou. Ik had weekend en heel lang vrij enzo. En toen ging ik naar Klip, en Klip kwam hier enzo. En toen gingen we vieze dingen doen en paaseitjes eten enzo. En mijn oma was ook hier en dat is altijd gezellig want toen gingen we ook weer lekker eten. En het vriendinnetje van broertje was er ook en die is verbazingwekkend leukDus ik had het druk
HEYquote:
Ja! Oh en Klip zijn mama was weg het weekend en z'n zusje ook dus toen gingen we nepsamenwonen 2 dagen en dat is chillquote:Op woensdag 11 april 2012 17:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
OHH TOF KLINKT LEUK !![]()
![]()
[..]
HEY
sup?quote:
Hahaha aww.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:28 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja! Oh en Klip zijn mama was weg het weekend en z'n zusje ook dus toen gingen we nepsamenwonen 2 dagen en dat is chillHelemaal degelijk, zelfs de hond uitgelaten.
quote:
Goede vrijdag en pasen? Toen hoefde ik niet stage te lopen. En op dinsdag heb ik normaal school, maar deze week niet, dus keilang weekendquote:Op woensdag 11 april 2012 17:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
sup?
[..]
Hahaha aww.Cute!
Had je geen school? Waarom niet?
[..].
Uhuh en ahh vandaar, dinsdag ook vrij.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:30 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Goede vrijdag en pasen? Toen hoefde ik niet stage te lopen. En op dinsdag heb ik normaal school, maar deze week niet, dus keilang weekend
Daar moeten we heen bebe als de 2 J's die we zijnquote:Op woensdag 11 april 2012 17:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Awhhh.![]()
[..]HOI
gaan we hier heen?
quote:Op woensdag 11 april 2012 17:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Uhuh en ahh vandaar, dinsdag ook vrij.![]()
Oh.Het is vandaag woensdag nog maar, had het idee dat het donderdag ofzo was.
Prima. Vakantiequote:
KLINKS! KLINKS! JE KOMT BIJ MIJ OP SCHOOOHOOOOLL!!quote:Op woensdag 11 april 2012 17:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oh, jongens ik heb me gisteren ingeschreven voor ergotherapie op de HvA.
quote:Op woensdag 11 april 2012 17:32 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Daar moeten we heen bebe als de 2 J's die we zijn
Niet lachen, monster.quote:
Watwat waarom vakantie dan?quote:
quote:Op woensdag 11 april 2012 17:32 schreef Bloempje. het volgende:
KLI
[..]
KLINKS! KLINKS! JE KOMT BIJ MIJ OP SCHOOOHOOOOLL!!![]()
Hoezo amper school? Ligt er een beetje aanquote:Op woensdag 11 april 2012 17:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
LET OP MEGALANG BERICHT !!!!!!!1
[..]![]()
![]()
[..]
Niet lachen, monster.
[..]
Watwat waarom vakantie dan?
[..]TOF HE!!! Alleen jij hebt volgend jaar amper school zo te horen.
![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 april 2012 17:34 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hoezo amper school? Ligt er een beetje aanAls ik duaal ga doen wel, maar als dat niet kan, dan heb ik gewoon veel school.
HAHAquote:Op woensdag 11 april 2012 17:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Huh, kan je gewoon overgaan op duaal? Wut?
Doe je nu ook duaal? Nee toch? Omg leg het me uit! En amper school omdat je nu amper school hebt al.
Owww jeetjejeetje.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:37 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
HAHANou, ik wil duaal GGZ gaan doen. Omdat ik de psychiatrie tof vindt. En in principe zou dat nog moeten kunnen na het tweede jaar. Maar dat weet ik dus niet zeker en ik moet dan ook ergens aangenomen worden. Maar nu heb ik weinig school omdat ik nu stage loop, maar volgend jaar heb ik weer gewoon eerst een half jaar school en dan een half jaar stage.
Ja, over een maand ofzo alleen pas SLB gesprekquote:Op woensdag 11 april 2012 17:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Owww jeetjejeetje.Spannend dus, daar moet je nog achteraan gaan nog dus dit dat alles zus zo.
Lekker vroeg.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:39 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, over een maand ofzo alleen pas SLB gesprek.
Tijd moet je maken.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:40 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik merk alweer dat ik op zoek moet gaan naar een studie. Al heb ik daar nog niet echt zin in, of de tijd voor om weer te studeren..
Lessen zijn op voor dit blokquote:
Ik wil tijd maken voor andere dingen.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Lekker vroeg.
[..]
Tijd moet je maken.Maar een keuze maken is wel lastig.
MAARRRR drie maal is scheepsrecht toch?
Kon niet eerder, omdat een of andere doos uit mijn klas zich voor 2 datums ingeschreven hadquote:Op woensdag 11 april 2012 17:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Lekker vroeg.
[..]
Tijd moet je maken.Maar een keuze maken is wel lastig.
MAARRRR drie maal is scheepsrecht toch?
quote:Op woensdag 11 april 2012 18:20 schreef Bloempje. het volgende:
Ohja. Glee. Dat heb ik echt al keilang niet gekeken.
Goed bezigquote:Op woensdag 11 april 2012 18:28 schreef Bloempje. het volgende:
Wauw jongens, ik ben echt kei goed bezig vandaag/deze weekBuikspieroefeningen en dat soort dingen aan het doen en vandaag gezond eten alles
Zijn jullie trots?
quote:
quote:Op woensdag 11 april 2012 18:30 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Goed bezig
[ afbeelding ]
[..]![]()
dat lukt me maar niet
Dit is echt geweldigquote:
Ik ben wel trotsquote:Op woensdag 11 april 2012 18:28 schreef Bloempje. het volgende:
Wauw jongens, ik ben echt kei goed bezig vandaag/deze weekBuikspieroefeningen en dat soort dingen aan het doen en vandaag gezond eten alles
Zijn jullie trots?
Tofquote:Op woensdag 11 april 2012 18:32 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dit is echt geweldig![]()
[..]
Ik ben wel trots
Hoewel het me wel gezellig lijkt met jou, denk ik niet dat een studie is voor mij.quote:
Waarom is arabist opeens niks voor jou?quote:Op woensdag 11 april 2012 18:34 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Hoewel het me wel gezellig lijkt met jou, denk ik niet dat een studie is voor mij.
Doe ik ook niet!quote:
Ik heb er geen feeling mee.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:34 schreef Beach het volgende:
[..]
Waarom is arabist opeens niks voor jou?
Ik kan dat 0 keerquote:Op woensdag 11 april 2012 18:35 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ohja ik kan mezelf nog maar 1.5x optrekken. Ik ben zwak geworden, of te zwaar..
Het is een begin. Gewoon elke dag doen en je zit binnen no-time op de 20quote:Op woensdag 11 april 2012 18:33 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Tof![]()
Ik heb alleen wel een beetje spierpijnIk ging gister kijken hoeveel push ups ik kon doen. Ik viel na 5,5 om
![]()
om te janken gewoon.
True dat.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:37 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Het is een begin. Gewoon elke dag doen en je zit binnen no-time op de 20
Jij ook vol blijven houden dan hequote:Op woensdag 11 april 2012 18:35 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ohja ik kan mezelf nog maar 1.5x optrekken. Ik ben zwak geworden, of te zwaar..
Daar hoop ik ook op inderdaadquote:Op woensdag 11 april 2012 18:37 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Het is een begin. Gewoon elke dag doen en je zit binnen no-time op de 20
Niet beledigend bedoeld, het is waarschijnlijk zoquote:
kk stoer. als mij dat lukte ging ik meteen mijn mama bellen om het te vertellen zo kapot stoerquote:
quote:Op woensdag 11 april 2012 18:39 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
kk stoer. als mij dat lukte ging ik meteen mijn mama bellen om het te vertellen zo kapot stoer
Waarom nou weer dat kkquote:Op woensdag 11 april 2012 18:39 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
kk stoer. als mij dat lukte ging ik meteen mijn mama bellen om het te vertellen zo kapot stoer
Achter elkaar? Wordt ie dan niet een beetje schraal?quote:
Ja, maar toen was ik nog 10 kilo lichter en 5 jaar jonger.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:39 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Niet beledigend bedoeld, het is waarschijnlijk zoUit het woordje "maar" maak ik op dat je het vroeger vaker kon?
Nu ben je hoogbejaard en moddervet natuurlijk.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:39 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ja, maar toen was ik nog 10 kilo lichter en 5 jaar jonger..
Bijnaquote:Op woensdag 11 april 2012 18:40 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nu ben je hoogbejaard en moddervet natuurlijk.
There's your problemquote:Op woensdag 11 april 2012 18:39 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ja, maar toen was ik nog 10 kilo lichter en 5 jaar jonger..
Misschien is de zwaartekracht van de aarde wel wat afgenomen waardoor je lichter lijkt te wegen.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:42 schreef Bloempje. het volgende:
Ik ben na pasen niet zwaarder geworden, ik snap nog steeds niet hoe dat kan.
Seks verbrand veel calorieën, zoenen ook.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:42 schreef Bloempje. het volgende:
Ik kom nooit bijquote:Op woensdag 11 april 2012 18:42 schreef Bloempje. het volgende:
quote:Op woensdag 11 april 2012 18:42 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Seks verbrandt veel calorieën, zoenen ook.
Oh, misschien is dat het ja.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:42 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Seks verbrand veel calorieën, zoenen ook.
Ook goed.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:42 schreef Beach het volgende:
[..]
Misschien is de zwaartekracht van de aarde wel wat afgenomen waardoor je lichter lijkt te wegen.
We spreken je over 5 jaar wel weer.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:43 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik kom nooit bijIk word hooguit nog magerder
Meer etenquote:Op woensdag 11 april 2012 18:43 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik kom nooit bijIk word hooguit nog magerder
Of een paar jaar wachten inderdaadquote:Op woensdag 11 april 2012 18:44 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
We spreken je over 5 jaar wel weer.
Ik kan mijn eigen theorie onderuit halen door zelf op de weegschaal te gaan staan maar dat durf ik niet.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:44 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh, misschien is dat het ja.
[..]
Ook goed.
Wat het ook is, ik vind het leuk
Ben ik nu verbannen uit ARG?quote:Op woensdag 11 april 2012 18:44 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
We spreken je over 5 jaar wel weer.
Wat goedquote:Op woensdag 11 april 2012 18:46 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Bloemsie, ik eet en drink wel ietsje beter omdat ik geen boze mamaverhalen van jou wil hebben..
Ik ga ook even kijkenquote:Op woensdag 11 april 2012 18:39 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Daar hoop ik ook op inderdaadIk doe dit: http://www.100pushups.nl/push-ups-week-1.html
. Anders ga ik als een dolle stier maar wat doen en nu heb ik iets om te volgen
.
Ja, nou, dat moet je zelf weten natuurlijk, maar eten is goed voor je jongenquote:Op woensdag 11 april 2012 18:47 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Maar lekker nog niet goed genoeg.
Hoezo dat dan?quote:Op woensdag 11 april 2012 18:47 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik ga ook even kijkenIk kan op het moment eigenlijk alleen nog maar sporten met mijn armen, dus dan doe ik in ieder geval nog wat. Straks maar eens even kijken in welke week ik mag beginnen
Omdat ik geblesseerd benquote:
Oh naarquote:Op woensdag 11 april 2012 18:51 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Omdat ik geblesseerd benMaar af en toe doe ik gewoon beetje eigenwijs om nog beetje in conditie te blijven en m'n energie kwijt te kunnen
inb4 Plastic_zakquote:Op woensdag 11 april 2012 18:53 schreef Beach het volgende:
Bobo met een ripped body ja toch g laat die abs shinen smatjes vallen voor je
Ik denk dat nietquote:Op woensdag 11 april 2012 18:54 schreef Bloempje. het volgende:
Oh god
Verder: jongens die denken dat meisjes overdreven grote enge spieren mooi vinden.
Ik wil niet zo breed wordenquote:Op woensdag 11 april 2012 18:52 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh naarHahaha, nou, dan ben je straks kei breed van alle pushups als je weer kunt rennen enzo
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, dank je. Gewoon een gezond lichaam en alles.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:53 schreef Beach het volgende:
Bobo met een ripped body ja toch g laat die abs shinen smatjes vallen voor jeSig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
quote:Op woensdag 11 april 2012 18:56 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik wil niet zo breed wordenGewoon een normaal lichaam zoals mijn grote voorbeeld Paul Walker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Nee, dank je. Gewoon een gezond lichaam en alles..
Don't be a drag, just be a queen!
quote:Op woensdag 11 april 2012 18:56 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik wil niet zo breed wordenGewoon een normaal lichaam zoals mijn grote voorbeeld Paul Walker
OmnomnomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Nee, dank je. Gewoon een gezond lichaam en alles.
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
Echt hequote:
Jij gaat vreemd waarom?quote:Op woensdag 11 april 2012 19:00 schreef Bloempje. het volgende:
Maar dames en heren, ik ga even met mijn nog niet zo goddelijk sportieve lichaam in bad zitten. Met Harry Potter. Wees maar jaloers.
Ik ben wel beetje jaloers op het bad gedeelte. Ik wil ook een badquote:Op woensdag 11 april 2012 19:00 schreef Bloempje. het volgende:
Maar dames en heren, ik ga even met mijn nog niet zo goddelijk sportieve lichaam in bad zitten. Met Harry Potter. Wees maar jaloers.
doei Bloemiequote:Op woensdag 11 april 2012 19:00 schreef Bloempje. het volgende:
Oe nicequote:Op woensdag 11 april 2012 19:00 schreef Bloempje. het volgende:
Dat ga ik wel even kijkenquote:
de nikon 1?quote:Op woensdag 11 april 2012 19:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Weetje, die Nikon camera van die reclame, met die grote lens, is best Cute.
kawaii~~~~quote:Op woensdag 11 april 2012 19:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja, maar ik vind camera's met grote lenzen onhandig. Past niet in m'n broekzakquote:Op woensdag 11 april 2012 19:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
weet ik niet zo uit mn hoofd.quote:
baka beach sanquote:
Ja, dat is zo. Maar ik doe camera's sowieso niet in broekzak.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:15 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind camera's met grote lenzen onhandig. Past niet in m'n broekzak
die witte van de reclamequote:Op woensdag 11 april 2012 19:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
weet ik niet zo uit mn hoofd.
quote:
Maar als man zijnde is een handtasje een beetje gayquote:Op woensdag 11 april 2012 19:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, dat is zo. Maar ik doe camera's sowieso niet in broekzak.
Hipsters zonder veel te grote, onhandige cameraquote:
lurker?quote:Op woensdag 11 april 2012 19:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
denk het wel ja
[..]
ga toch weg jij, lurker
ik heb een veel te grote onhandige cameraquote:Op woensdag 11 april 2012 19:19 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar als man zijnde is een handtasje een beetje gayEn het is lekker makkelijk om snel kiekjes te kunnen maken
[..]
Hipsters zonder veel te grote, onhandige camera
hihihi ga ik zeggen.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:20 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Klinky is een wipsterSpread the word!
Ik ook.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:20 schreef Beach het volgende:
Klinker kijkt naar die My Little Pony tekenfilmserie.
pics als bewijsquote:Op woensdag 11 april 2012 19:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hou nou eens op verdomme. Ik heb niet eens hipsterkledij en haarstijl en bril, niks gewoon.
Waarom zo'n groot ding dan?quote:Op woensdag 11 april 2012 19:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb een veel te grote onhandige camera
Goedzoquote:
Nee, je bent wipster tochquote:Op woensdag 11 april 2012 19:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hou nou eens op verdomme. Ik heb niet eens hipsterkledij en haarstijl en bril, niks gewoon.
omdat: absoluut betere foto'squote:
nee, bij lange na niet.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:23 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Haat me niet zo
[..]
Je bent fotograaf?
mensen die denken dat meer mp betere foto's betekendquote:Op woensdag 11 april 2012 19:25 schreef Furdinand het volgende:
Dure camera's voor foto's die alleen op de facebooks gepost worden waar je het vershil tussen 3 en 32 mp niet eens ziet.
Je haat me al vanaf de eerste keer dat ik postquote:
Maar wat doe je verder met de foto's dan? Want gewoon vakantiefoto's zijn ook meer dan prima met een compact camera die makkelijk in de broekzak past. Ik zie de meerwaarde er in de meeste gevallen er gewoon niet van in.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, bij lange na niet.
maar ik vind het wel vaak leuk om foto's te maken.
alleen de laatste tijd heb ik er nauwelijks nog tijd voor
klopt het moet natuurlijk eerst door de vintage filter gehaald worden.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mensen die denken dat meer mp betere foto's betekend
De slachtofferhouding nemen.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:26 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Je haat me al vanaf de eerste keer dat ik postIk snap het gewoon niet.
met instragram hequote:Op woensdag 11 april 2012 19:27 schreef Furdinand het volgende:
[..]
klopt het moet natuurlijk eerst door de vintage filter gehaald worden.
Waarom doe je me pijn?quote:Op woensdag 11 april 2012 19:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
De slachtofferhouding nemen.Bahbah.
'Dit is een bankje'quote:
vakantiefoto's lukken over het algemeen inderdaad ook prima met een compactcamera.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:26 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Je haat me al vanaf de eerste keer dat ik postIk snap het gewoon niet.
[..]
Maar wat doe je verder met de foto's dan? Want gewoon vakantiefoto's zijn ook meer dan prima met een compact camera die makkelijk in de broekzak past. Ik zie de meerwaarde er in de meeste gevallen er gewoon niet van in.
.;)quote:Op woensdag 11 april 2012 19:32 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Welke app gebruik jij dan ? D''''':
Foto's maak je met een camera.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:33 schreef Furdinand het volgende:
is instagram nou iets waar je foto's mee maakt of waar je foto's mee deelt?
geen idee, maar voor 1 miljard is het van jou..quote:Op woensdag 11 april 2012 19:33 schreef Furdinand het volgende:
beide en je kunt mensen followen enzo en foto's liken en erop reagerenquote:Op woensdag 11 april 2012 19:33 schreef Furdinand het volgende:
Compact camera's hebben tegenwoordig ook echt honderduizenden instellingenquote:Op woensdag 11 april 2012 19:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vakantiefoto's lukken over het algemeen inderdaad ook prima met een compactcamera.
voordelen van een spiegelreflex vind ik vooral:
betere foto's bij minder licht
geen vertraging tussen knop indrukken en foto maken
meerdere foto's per seconde
en als je wat beter wordt en het ding goed handmatig kunt instellen krijg je gewoon vaker de foto die je wilt ipv van alles op de automatische stand te doen
Jaquote:Op woensdag 11 april 2012 19:36 schreef Furdinand het volgende:
zal ik per dag duizenden foto's met vintage filter maken en iedereen er mee doodgooien?
nu dat ding werkeloos in de hoek ligt vraag ik me dat ook af, maar toen ik hem kocht moest ik dat persee allemaal hebbenquote:Op woensdag 11 april 2012 19:35 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Compact camera's hebben tegenwoordig ook echt honderduizenden instellingenMaar waar heb je al die extra's voor nodig dan gezien je geen fotograaf bent? En mijn camera maakt bijzonder goede foto's bij weinig licht
Eens. Ik was met mijn compactcamera altijd aan het schelden omdat ie verkeerd zoomde en omdat alles zo korrelig als de tering werdquote:Op woensdag 11 april 2012 19:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vakantiefoto's lukken over het algemeen inderdaad ook prima met een compactcamera.
voordelen van een spiegelreflex vind ik vooral:
betere foto's bij minder licht
geen vertraging tussen knop indrukken en foto maken
meerdere foto's per seconde
en als je wat beter wordt en het ding goed handmatig kunt instellen krijg je gewoon vaker de foto die je wilt ipv van alles op de automatische stand te doen
Zonde, zonde.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nu dat ding werkeloos in de hoek ligt vraag ik me dat ook af, maar toen ik hem kocht moest ik dat persee allemaal hebben
voor sport foto's is het op zich wel erg handig.
Mijn vorige compact camera was een topper in sportfoto's makenquote:Op woensdag 11 april 2012 19:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nu dat ding werkeloos in de hoek ligt vraag ik me dat ook af, maar toen ik hem kocht moest ik dat persee allemaal hebben
voor sport foto's is het op zich wel erg handig.
Koop dan een fatsoenlijke compact cameraquote:Op woensdag 11 april 2012 19:38 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Eens. Ik was met mijn compactcamera altijd aan het schelden omdat ie verkeerd zoomde en omdat alles zo korrelig als de tering werd.
Maar instagram vind ik ook tof.
tokquote:
JOAH ik heb er nu al zin in!quote:Op woensdag 11 april 2012 19:37 schreef HappyBob het volgende:
[..]
JaEn dan van allemaal bullshit dingen met de tekst 'Hippe stoel', 'Hippe oplader', 'Hippe prullenbak'
Maar zij ontkent het ook niet toch?quote:Op woensdag 11 april 2012 19:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bloempje is de echte hipster, HAPPYBOB.
Ik ga je zo hard commentenquote:
wat voor compact camera heb jij?quote:Op woensdag 11 april 2012 19:40 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Mijn vorige compact camera was een topper in sportfoto's makenFormule 1 auto's scherp op de plaat en alles
Mijn huidige nog niet getest voor sport.
[..]
Koop dan een fatsoenlijke compact camera
En instagram is zo lame
Ja oke, maar toen ik m'n spiegelreflex kocht wilde ik ook nog fotografie gaan doenquote:Op woensdag 11 april 2012 19:40 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Mijn vorige compact camera was een topper in sportfoto's makenFormule 1 auto's scherp op de plaat en alles
Mijn huidige nog niet getest voor sport.
[..]
Koop dan een fatsoenlijke compact camera
En instagram is zo lame
dunnoquote:Op woensdag 11 april 2012 19:40 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar zij ontkent het ook niet toch?
[..]
Ik ga je zo hard commenten
Neuh. Sommige hipsterdingen vind ik best tof. Kleding enzo. Maar het hele 'oh god ik ben origineel en anders dan iedereen' vind ik wat sneuquote:Op woensdag 11 april 2012 19:40 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar zij ontkent het ook niet toch?
[..]
Ik ga je zo hard commenten
voor mij is het altijd hobby geweest en ookal gebruik ik hem niet veel, ik zou hem niet snel weg doen.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:41 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja oke, maar toen ik m'n spiegelreflex kocht wilde ik ook nog fotografie gaan doen. En dan is zo'n ding toch best wel handig. Uiteindelijk werd het grafisch, maar dat geeft niet
.
Sony Cybershot ietsquote:
Jij gekkerdquote:Op woensdag 11 april 2012 19:41 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja oke, maar toen ik m'n spiegelreflex kocht wilde ik ook nog fotografie gaan doen. En dan is zo'n ding toch best wel handig. Uiteindelijk werd het grafisch, maar dat geeft niet
.
Ik heb geen instagramquote:Op woensdag 11 april 2012 19:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dunno
Haha Bob heeft instagram
Ik ook nietquote:Op woensdag 11 april 2012 19:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor mij is het altijd hobby geweest en ookal gebruik ik hem niet veel, ik zou hem niet snel weg doen.
sony a700quote:Op woensdag 11 april 2012 19:44 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik ook nietWelke heb jij?
Ik heb alleen geen lenzen enzo. Ik kan niet zo goed kiezenEn aangezien ze niet heel goedkoop zijn, kan ik ze ook niet allemaal kopen
.
Ohja, dat kan ook natuurlijk. Stomme Klip had een mooie lens, maar die heeft z'n camera verkocht en de lens aan z'n oom gegevenquote:Op woensdag 11 april 2012 19:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sony a700
velen hebben mij al voor gek verklaard dat ik destijds sony kocht, maar ik heb er nog steeds geen spijt van..
lenzen heb ik redelijk wat 2de hands gekocht
wat voor ene?quote:Op woensdag 11 april 2012 19:47 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ohja, dat kan ook natuurlijk. Stomme Klip had een mooie lens, maar die heeft z'n camera verkocht en de lens aan z'n oom gegeven
Tegenwoordig schijnen ze zelfs in je oog te passenquote:Op woensdag 11 april 2012 19:49 schreef HappyBob het volgende:
Sommige lenzen zijn wel heel vet moet ik bekennen, maar is het voor mij niet waard om met zo'n gigantische camera + gigantische lenzen rond te gaan lopen. Ik wacht wel tot die dingen er in mini-formaat zijn.
Ja, 1000D. Eh, ik weet niet meer, is al een jaar geleden ofzoquote:Op woensdag 11 april 2012 19:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat voor ene?
jij had een canon he?
grote/zware camera + lens ligt wel een stuk stabieler in je hand, waardoor je zelf minder trilt wat de scherpte te goede komtquote:Op woensdag 11 april 2012 19:49 schreef HappyBob het volgende:
Sommige lenzen zijn wel heel vet moet ik bekennen, maar is het voor mij niet waard om met zo'n gigantische camera + gigantische lenzen rond te gaan lopen. Ik wacht wel tot die dingen er in mini-formaat zijn.
Ik zal Facebook in de gaten houdenquote:Op woensdag 11 april 2012 19:50 schreef Furdinand het volgende:
Instagram foto gemaakt nu even een diepgaande text verzinnen.
quote:Op woensdag 11 april 2012 19:50 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Tegenwoordig schijnen ze zelfs in je oog te passenmaar dat kan ook een gerucht zijn hoor
omg do wantquote:Op woensdag 11 april 2012 19:50 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Tegenwoordig schijnen ze zelfs in je oog te passenmaar dat kan ook een gerucht zijn hoor
macro en zoom zijn wel erg ruime begrippenquote:Op woensdag 11 april 2012 19:50 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, 1000D. Eh, ik weet niet meer, is al een jaar geleden ofzoMaar ik twijfel tussen een macro en een zoomlens. Maar aan de andere kant heb ik ook net een supertoffe camera gevonden die van mijn opa geweest is waar ik rolletjes voor ga bestellen. Lastig, lastig.
Met de leuke mensen, op een na dan.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:52 schreef Trollscience het volgende:
Wat een reanimatie heeft dit topic ineens gekregen![]()
Wie?quote:Op woensdag 11 april 2012 19:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Met de leuke mensen, op een na dan.
Kijk, een dolfijn. Even op de gevoelige plaat vastleggen. *pakt cameratas om camera eruit te halen *pakt tas met lenzen om de juiste lens uit te kiezen *monteert lens op de camera *speelt met de camera instellingen voor de perfecte foto. Oh, dolfijn is al een half uur geleden weggezwommen.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
grote/zware camera + lens ligt wel een stuk stabieler in je hand, waardoor je zelf minder trilt wat de scherpte te goede komt
ik zet het hier wel neer niet op facebook dat durf ik nietquote:Op woensdag 11 april 2012 19:51 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik zal Facebook in de gaten houden
[..]![]()
Met kleurtjes en alles
ohw sorryquote:Op woensdag 11 april 2012 19:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Met de leuke mensen, op een na dan.
De struik.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:52 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Wat was er eerst: de kip of de struik ?altijd een dilemma die vraag
nee, hier ga ik niet meer op inquote:Op woensdag 11 april 2012 19:53 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Kijk, een dolfijn. Even op de gevoelige plaat vastleggen. *pakt cameratas om camera eruit te halen *pakt tas met lenzen om de juiste lens uit te kiezen *monteert lens op de camera *speelt met de camera instellingen voor de perfecte foto. Oh, dolfijn is al een half uur geleden weggezwommen.
Dat is waar, daarom denk ik ook meer aan de zoomlens. Maar die is dan wel weer grootquote:Op woensdag 11 april 2012 19:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
macro en zoom zijn wel erg ruime begrippen
een goeie zoomlens kun je ook macro foto mee maken..
maar goed, we dwalen af geloof ik
Je camera in je tas houden als je foto's gaat maken is dan ook niet erg snugger hequote:Op woensdag 11 april 2012 19:53 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Kijk, een dolfijn. Even op de gevoelige plaat vastleggen. *pakt cameratas om camera eruit te halen *pakt tas met lenzen om de juiste lens uit te kiezen *monteert lens op de camera *speelt met de camera instellingen voor de perfecte foto. Oh, dolfijn is al een half uur geleden weggezwommen.
Ik ben niet paranormaal begaafd, ik weet dus niet wanneer er iets gaat gebeuren dat ik op de gevoelige plaat wil hebben..quote:Op woensdag 11 april 2012 19:55 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Je camera in je tas houden als je foto's gaat maken is dan ook niet erg snugger he
jij snapt hetquote:Op woensdag 11 april 2012 19:55 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Je camera in je tas houden als je foto's gaat maken is dan ook niet erg snugger he
Hahaquote:Op woensdag 11 april 2012 19:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij snapt het
rolletje en doka ga ik niet aan beginnen. dat vind ik dan wel weer een beetje hipster
Nee maar kijk, je gaat er als je al die shit meesleept wel van uit dat je foto's gaat maken die dag. Dus dan ga je m niet in je tas stoppen. Als ik daar geen zin in heb, dan neem ik gewoon een kleine mee. Of mijn telefoon. Met instagram, lekker hipquote:Op woensdag 11 april 2012 19:56 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik ben niet paranormaal begaafd, ik weet dus niet wanneer er iets gaat gebeuren dat ik op de gevoelige plaat wil hebben..Niet iedereen is zo gezegend
Een hele vakantie lang met zo'n enorm ding om m'n nek rondlopen.. mij niet gezienquote:Op woensdag 11 april 2012 19:58 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nee maar kijk, je gaat er als je al die shit meesleept wel van uit dat je foto's gaat maken die dag. Dus dan ga je m niet in je tas stoppen. Als ik daar geen zin in heb, dan neem ik gewoon een kleine mee. Of mijn telefoon. Met instagram, lekker hip.
Dat doe ik ook niet hoorquote:Op woensdag 11 april 2012 20:00 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Een hele vakantie lang met zo'n enorm ding om m'n nek rondlopen.. mij niet gezien
EN GA WEG MET JE INSTAGRAM
ik dacht dat jij verpleegster wasquote:Op woensdag 11 april 2012 19:58 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
HahaNou, ik heb op mijn vorige opleiding even in de doka mogen spelen en ik vond dat zo tof
Ik heb hier ook de spullen staan voor een zwartwit doka, alleen de kamer is nog niet helemaal lichtdicht
. En dat gaat er voorlopig ook niet echt van komen nog. Dus dan maar ergens anders. Ik wil ook nog een polaroid scoren
Alleen het papier daarvoor is zo duur
.
je kunt hem ook in je hand houden of aan je broek hangenquote:Op woensdag 11 april 2012 20:00 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Een hele vakantie lang met zo'n enorm ding om m'n nek rondlopen.. mij niet gezien
EN GA WEG MET JE INSTAGRAM
Klopt, maar hiervoor een halfjaar grafisch ontwerpen gedaanquote:
Hoe doe je dat. Dan zakt je broek toch af?quote:Op woensdag 11 april 2012 20:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je kunt hem ook in je hand houden of aan je broek hangen
Dat is minstens zo irritantquote:Op woensdag 11 april 2012 20:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je kunt hem ook in je hand houden of aan je broek hangen
Heeft ze een hipsterbrilquote:Op woensdag 11 april 2012 20:03 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat is minstens zo irritant![]()
En Bloempje, jij hipsterGrote camera, Apple, Starbucks, DOKA, Polaroid. Ga nu nog maar ontkennen.
neuh, riem om doen.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:02 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hoe doe je dat. Dan zakt je broek toch af?
*kuch*quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |