Tja, ze begon in een soap met een bosje schaamhaarquote:Op zondag 6 mei 2012 12:02 schreef Taurus het volgende:
[..]
Heeft ze zulk mooi haar, laat je dat haar op zo'n tattoo reduceren tot plakkerig kamphaar.
haha, maar zo was ze naturel...nu is het allemaal rechtgetrokken en en gestukadoord...zelfs haar haargrens is aangepast, alhoewel dat wel een verbetering is niemand wilt immers plukjes schaamhaar op je voorhoofdquote:Op zondag 6 mei 2012 12:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tja, ze begon in een soap met een bosje schaamhaar(ja sorry, ben geen fan van dat jaren '80 permanent
).
Dat stijle vind ik wel mooiZoals in Grazia.
quote:Op zondag 6 mei 2012 12:58 schreef female81 het volgende:
'Een bosje schaamhaar.' Wat leuk om te lezen voor de mensen die (net zoals Yolanthe) van nature een bos wilde krullen hebben.
om te beginnen , de ene krul is de andere niet he....quote:Op zondag 6 mei 2012 12:58 schreef female81 het volgende:
'Een bosje schaamhaar.' Wat leuk om te lezen voor de mensen die (net zoals Yolanthe) van nature een bos wilde krullen hebben.
En van mij had ze gewoon lekker in originele staat mogen blijven, inclusief het 'bosje schaamhaar' en de door velen aapachtig genoemde haargrens.
Bij die foto van de bruiloft zat haar haar wel prachtig..quote:Op zondag 6 mei 2012 12:32 schreef sherezade het volgende:
[..]
ze had altijd lang haar ja, maar met haar bruiloft zag je duidelijk dat er een stuk was aan geplakt en dat er extensions in zaten..
duidelijk verschil!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 mei 2012 14:56 schreef Vivi het volgende:
Dat reallife verhaal op de cover heb ik geschreven.
Tof! Maar kan de titel niet lezenquote:Op zondag 6 mei 2012 14:56 schreef Vivi het volgende:
Dat reallife verhaal op de cover heb ik geschreven.
Nou idd, ik zou een moord doen voor zo'n bosje schaamhaarquote:Op zondag 6 mei 2012 12:58 schreef female81 het volgende:
En van mij had ze gewoon lekker in originele staat mogen blijven, inclusief het 'bosje schaamhaar' en de door velen aapachtig genoemde haargrens.
wat is jouw site dan?quote:Op zondag 6 mei 2012 18:36 schreef Vivi het volgende:
@Tink "Deborah blies haar huwelijk af". Binnenkort op mijn site
Is echt geen bosje schaamhaar. Krullen kunnen veel en veel droger zijn.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:29 schreef alors het volgende:
[..]
Nou idd, ik zou een moord doen voor zo'n bosje schaamhaar
[ afbeelding ]
ik heb geen twitterquote:Op zondag 6 mei 2012 20:03 schreef Vivi het volgende:
Via mijn twitterprofiel @VivienneTweet kunnen jullie 'm vinden.
quote:Op zondag 6 mei 2012 18:36 schreef Vivi het volgende:
@Tink "Deborah blies haar huwelijk af". Binnenkort op mijn site
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |