ik had helemaal niet in de gaten dat ik onder mijn originele account aan het posten ben, ik vond mijn posthistory al zo vreemdquote:Op dinsdag 24 april 2012 10:12 schreef Copycat het volgende:
Oh, dat had ik helemaal niet in de gaten.
Geweldigquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:36 schreef Lovechild het volgende:
Ik heb hier een Panorama van een paar weken oud en er staat een leuk artikel in, genaamd "Yolanthe Sneijder Cabau en haar bruisende Twitter-bestaan". Ik kan niet scannen, derhalve wil ik jullie het artikel niet onthouden. Komt ie (typo's voorbehouden):
[..]
Ter illustratie dan veel van haar tweets en twitpics. De meesten kwamen hier al voorbij
Oh is dat dat ene oude ding? Ik dacht dat er een nieuwe bij was gekomen, maar het is dat MJ gevalquote:Op woensdag 25 april 2012 12:17 schreef alors het volgende:
Die tattoo lijkt meer op Michael Jackson dan Yolanthe maar goed, het gaat om het gebaar he
Inderdaad.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh is dat dat ene oude ding? Ik dacht dat er een nieuwe bij was gekomen, maar het is dat MJ geval
"Het gaat om de gedachte, die telt".quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:07 schreef Copycat het volgende:
Een hele mooie tattoo van Esmeralda van het kamp. Compleet met plakhaar.
Daar kun je toch niet oprecht blij mee zijn?
Maar dat proef je ook wel een beetje uit de woorden van Yo. Zij is niet euforisch volgens mij. En terecht!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:07 schreef Copycat het volgende:
Dat dacht Yo ook jaquote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:07 schreef Copycat het volgende:
ja en als je het doet ga je toch zeker naar een van de beste tatoeeerders en dan leg je wat geld neer zodat het ook lijkend is ipv van dit prutswerk van een of andere gradus van een woonwagenkampquote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:44 schreef lezzer het volgende:
Sowieso, een foto van je lief op je buik laten tatoeëren.
Ja maar, als de originele foto er ook zo uitziet dan maakt de tattooeerder er niks anders van, maar kiekt enkel naar het plaatjequote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:51 schreef sherezade het volgende:
[..]
ja en als je het doet ga je toch zeker naar een van de beste tatoeeerders en dan leg je wat geld neer zodat het ook lijkend is ipv van dit prutswerk van een of andere gradus van een woonwagenkamp![]()
Ik zou me kapot schamen als ik Wesley was
Arme Oma van Wesquote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:08 schreef sherezade het volgende:
kiendjes zullen er nog niet aankomen zei ze in het interview....
Misschien hebben ze net voor de bruiloft maar wat zitten roepen over kinderen, ze wisten immers niet of Yo ergens aan de bak zou komenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:13 schreef Elske6 het volgende:
En nu komt ineens haar carriere op de eerste plaats... ze weet echt niet wat ze wil.. ( of de hele dag bij Wes was het ook niet...)
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:34 schreef Cynix ® het volgende:
Zo veel geld en toch zo gewoon simpel gebleven. Hulde!
Die foto's die erbij stonden vond ik echt vreselijk, zo overgestyleerd en overbewerkt. Al het menselijke was verwijderd, voor zover er bij haar uberhaupt nog wat van over is.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:08 schreef sherezade het volgende:
ja ik vind het gewoon 10x niks, zo zie je maar ook een goede smaak valt niet te kopen
Ze stond nog in de Grazia afgelopen week, kiendjes zullen er nog niet aankomen zei ze in het interview....ze gaan zich eerst richten op hun carierre![]()
als ik tijd heb zal ik het straks even inscannen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |