vr 08 jun 2012, 10:38quote:Op vrijdag 8 juni 2012 08:15 schreef sherezade het volgende:
[..]
Als ik haar was zou ik ook niet terug kijken nee , Rene van der Gijp lag gewoon in een deuk om haar
hele zogenaamde interview prestaties...
Johan Derksen en Carlo Boszhard gaan in VI Oranje los op Yolanthe
Johan Derksen en Carlo Boszhard hadden naar aanleiding van de meest recente uitzending van Yolanthe op 3 nogal wat kritiek op de vrouw van Wesley Sneijder.
Yolanthe was in haar talkshow op bezoek bij Charlotte-Sophie Heitinga, de vrouw van Johnny en de mannen van VI raakten niet uitgesproken over de ontbrekende presentatietalenten van Yolanthe.
Diepgang
Volgens Derksen heeft Yolanthe nog nooit een vraag met enige diepgang aan haar gasten gesteld. Boszhard was het roerend met hem eens. Volgens hem moet Yolanthe haar eigen programma's eens terugkijken. „Dat heb ik haar ook verteld. Wesley traint elke dag, dat zou zij ook moeten doen. Ze moet nog veel leren.”
Limousine
Derksen haalde vervolgens herinneringen op aan de keer dat ze hem thuis kwam interviewen. Volgens de voetbaljournalist reed Yolanthe niet mee met de camera- en geluidsman, maar kwam ze aan in een limousine met chauffeur: „Die heeft twee uur met draaiende motor voor de deur gestaan."
Op scherp
Derksen vertelde ook nog dat Yolanthe tijdens het interview met hem moest huilen, toen de kritiek op haar ter sprake kwam. Maar volgens de heren dient al dit commentaar op Yolanthe een goed doel, ze hebben er alles voor over om Wesley Sneijder op scherp te zetten.
Dat is idd een beetje jammer... al is het misschien luchtiger bedoeld dan het er staat...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:50 schreef controlaltdelete het volgende:
Ook leuk voor zijn ex om te horen dat Wessie al vanaf zijn 17e op dr geilde en toen maar met zijn ex is getrouwd.
ik heb het uit verveling maar even terug gekeken, ik kreeg toch echt plaatsvervangende schaamtequote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:13 schreef Pisces29 het volgende:
Iedereen is ook 'schat' bij Yo, ik denk dat ik daar nog het meest jeuk van krijg
En je ziet tijdens de interviews elke keer die grote nerveuze ogen...
Verder denk ik dat ze wel erg lief is
Daar staan ze in hun lege, asociale en egoïstische wereldje niet bij stil.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:50 schreef controlaltdelete het volgende:
Ook leuk voor zijn ex om te horen dat Wessie al vanaf zijn 17e op dr geilde en toen maar met zijn ex is getrouwd.
Als ik zijn ex was gaf ik hem een knietje, de volgende keer dat 'ie z'n kind kwam halen/brengen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:50 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Raar zeg dat je je eigen vent gaat interviewen. Wat een zelfverheerlijking. Ook leuk voor zijn ex om te horen dat Wessie al vanaf zijn 17e op dr geilde en toen maar met zijn ex is getrouwd.
Ik snap ook niet echt dat ze dit soort dingen allemaal in interviews zeggen, alsof dat jochie later niet dit soort dingen gaat lezen over z'n moederquote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:47 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Als ik zijn ex was gaf ik hem een knietje, de volgende keer dat 'ie z'n kind kwam halen/brengen.
In een normale situatie heb je nog te maken met een relatief objectieve interviewer, die dat soort dingen misschien net even wat minder scherp neerzet, maar als ze Yolanthe Wesley laten interviewen, dan kunnen ze in het volgende nummer misschien een "Yolanthe interviewt Yolanthe" plaatsen... dat wordt waarschijnlijk net zo kritisch.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik snap ook niet echt dat ze dit soort dingen allemaal in interviews zeggen, alsof dat jochie later niet dit soort dingen gaat lezen over z'n moeder
Hoeft niet perse hoor. Er zijn ook andere geldpotjes bij de omroepen, die wij niet betalen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:23 schreef SEMTEX het volgende:
Want dat betekent dat wij nog steeds voor die bagger en het voorrijden van die limo dokken.
Geen zorgen hoor, in Malibu kwam ze met een huur-Chevrolet aanrijden.... als je het zag op die locatie zou je denken dat het de schoonmaakster was die kwam werken.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:23 schreef SEMTEX het volgende:
Is ze nou nog steeds op de publieke omroep trouwens? Want dat betekent dat wij nog steeds voor die bagger en het voorrijden van die limo dokken.
Ja het is altijd erg druk voor de ochtendquote:Op zaterdag 9 juni 2012 08:38 schreef Leandra het volgende:
Ha, in had net weggezapt van NL3 naar BabyTV
Het was mij een beetje te upbeat voor de vroege morgen.
Maar Monique doet dat programma leuk.
Waarom doe je zoiets uberhaupt?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen zorgen hoor, in Malibu kwam ze met een huur-Chevrolet aanrijden.... als je het zag op die locatie zou je denken dat het de schoonmaakster was die kwam werken.
Daar zeg je het al; Yo lekkerste. Sylvie mooistequote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:09 schreef agentstarling het volgende:
Yo is verkozen als lekkerste voetbalchick van het EK. Wat mij betreft is Sylvie zo veel mooier! Die heeft namelijk des te meer van hetgeen wat mij Yo te kort komt: uitstraling!
quote:Yolanthe Sneijder Cabau leeft haar droom
Een paar jaar geleden leek de publieke opinie zich tegen Yolanthe Sneijder Cabau (27) te keren. Was haar glamourrelatie met Oranje-boegbeeld Wesley Sneijder wel oprecht? De laatste tijd is de storm afgenomen. Daarnaast heeft ze vanuit Milaan haar eerste stappen gezet richting een filmcarrière in Hollywood. ‘Maar het zal me altijd raken als er iets naars over mij wordt gezegd.’
Lees het hele interview in Mikro Gids deze week!
quote:Op zondag 10 juni 2012 12:28 schreef lady-wrb het volgende:
dat lapje om zn heupen, zou dat een van de gastendoekjes van jan smit zijn?
Ik wilde nog zeggen ja die poster is zeker op ware grootte.quote:Op zondag 10 juni 2012 12:31 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Wat een kansloze shoot. Een kabouter in lendendoek.
Ik ook niet.. het is niet bepaald geil ofzo.. eerder lachwekkendquote:Op zondag 10 juni 2012 12:42 schreef female81 het volgende:
[..]
Maar nee, ik word er niet opgewonden van.
quote:Op zondag 10 juni 2012 12:31 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Wat een kansloze shoot. Een kabouter in lendendoek.
Hooguit een washandjequote:Op zondag 10 juni 2012 12:28 schreef lady-wrb het volgende:
Nu moet ik denken aan The Borrowers:quote:
Ik dacht dat hij haar op zijn arm heeft staanquote:Op zondag 10 juni 2012 12:42 schreef female81 het volgende:
Maar nee, ik word er niet opgewonden van.
Ook gewoon het idee dat die vreselijke Yolanthe-tattoo op z'n buik zit, ondanks dat 'ie z'n buik hier zo heeft gedraaid dat je hem bijna niet ziet.
Ik ben een paar weken terug voor het eerst in mijn jonge leven in Volendam geweest. En meteen met de neus in de paling: Nick, Simon en die kasthomo die er altijd omheen hangt op een rijtje op het terras.quote:Op zondag 10 juni 2012 15:53 schreef Noek het volgende:
Afgezien van de foto vind ik Wesley wel te doen eigenlijk. Ga ik nu naar de hel? Of naar Volendam?
Kees Tolquote:Op zondag 10 juni 2012 16:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben een paar weken terug voor het eerst in mijn jonge leven in Volendam geweest. En meteen met de neus in de paling: Nick, Simon en die kasthomo die er altijd omheen hangt op een rijtje op het terras.
Heb je ook een foto in klederdracht laten maken?quote:Op zondag 10 juni 2012 16:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben een paar weken terug voor het eerst in mijn jonge leven in Volendam geweest. En meteen met de neus in de paling: Nick, Simon en die kasthomo die er altijd omheen hangt op een rijtje op het terras.
quote:Op zondag 10 juni 2012 15:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nu moet ik denken aan The Borrowers:
Of aan Pinkeltje.
Die ja.quote:Op zondag 10 juni 2012 16:04 schreef alors het volgende:
Kees Tolbaas is dat
En die zit allang niet meer in de kast hoor
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:14 schreef Pisces29 het volgende:
En ik liep langs de tijdschriften vanochtend, en Yo staat op een zwart-wit gids (Mikro? Avro?), met haar oude koppie nog, daar zie je goed dat ze eerst alleen die 2 grote voortanden had en kleine in de hoek. Nu heeft ze echt een veel te grote mond vol met lange tanden![]()
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:09 schreef agentstarling het volgende:
Yo is verkozen als lekkerste voetbalchick van het EK.
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:44 schreef Leandra het volgende:
Yolanthe en Yolanda Foster heb ik ook net even gekeken.... komt Yolanthe voor wie het niet groot of duur genoeg kan zijn in een afgetrapte huur-Chevrolet aanrijden![]()
Echt, niemand in de buurt van Hollywood neemt je serieus als je daar in rondrijdt, en helemaal niet als je een voetbalvrouw claimt te zijn.
Maar het het grappigste was eigenlijk haar verbazing over kennelijk zoveel meer rijkdom dan ze gewend is... de helicopter op de boot en meer van dat soort momenten. Ik had soms het gevoel dat ik naar een slanke Dawn French zat te kijken die speelt dat ze een nitwit interviewster van de sterren is.
Als Yolanthe zichzelf niet zo serieus zou nemen dan zou het bijna comedy zijn.
Wat een zelfverheerlijking weer.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:18 schreef Mylene het volgende:
De rest uit Vrouw Magazine.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 juni 2012 12:06 schreef Cynix ® het volgende:
Best pedant als je je man publiekelijk vraagt vanaf wanneer jij voor hem de ware was.
Kees, dat vind ik zo mogelijk de leukste van het hele stelquote:Op zondag 10 juni 2012 16:04 schreef alors het volgende:
[..]
Kees Tolbaas is dat
En die zit allang niet meer in de kast hoor
Jeetje, ik geloof niet dat ik ooit zoiets genants heb gelezenquote:Op zondag 10 juni 2012 20:18 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar is dit dan gebruikelijk dat ze zulke interviews doen of is Yo gast-redactrice? Ik heb het even gemistquote:
Op stráát ook ja.quote:Op maandag 11 juni 2012 08:52 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Wat een zelfverheerlijking weer.
Wesje die moet laten weten dat ie in de ghetto van Utrecht is opgegroeidvandaar zijn badass (lelijke) tattoos.
volgens mij was dit de enige 'vrouw' die alleen over yolanthe ging (ik mag het toch hopen, want ik vind het normaal best een leuk en gevarieerd blaadje, maar dit keer was ik er in een halve minuut doorheen. yolanthe, yolanthe, de zus van yolanthe, kledingadvies van yolanthe, de man van yolanthequote:Op maandag 11 juni 2012 13:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar is dit dan gebruikelijk dat ze zulke interviews doen of is Yo gast-redactrice? Ik heb het even gemist
Ah op die manier, stom dat had ik kunnen bedenkenquote:Op maandag 11 juni 2012 14:15 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
volgens mij was dit de enige 'vrouw' die alleen over yolanthe ging
Vind ik juist totaal niet. Zo krijg je een kritiekloos wauwelverhaaltje. Zeker met deze twee nitwitjes.quote:Op maandag 11 juni 2012 14:16 schreef Pisces29 het volgende:
Ze zijn wel slim, op deze manier krijg je veel meer info, als een bekende je gaat interviewen.
Ja kritiekloos, maar wel meer infoquote:Op maandag 11 juni 2012 14:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vind ik juist totaal niet. Zo krijg je een kritiekloos wauwelverhaaltje. Zeker met deze twee nitwitjes.
Dat Wes vreemd is gegaan vind ik toch wel nieuws. Of heb ik onder een steen gezeten weer 'es?quote:Op maandag 11 juni 2012 14:23 schreef Copycat het volgende:
Wat ben jij voor nieuws te weten gekomen, dan?
Eh, alles, behalve het fappen op Yoquote:Op maandag 11 juni 2012 14:23 schreef Copycat het volgende:
Ook datquote:Op maandag 11 juni 2012 14:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat Wes vreemd is gegaan vind ik toch wel nieuws. Of heb ik onder een steen gezeten weer 'es?
Dat Ramona verloofd is met ene Jeffrey, eindelijk uitsluitsel over die vermeende relatie met Badr Hari.quote:Op maandag 11 juni 2012 14:23 schreef Copycat het volgende:
Wat een ontzettend klef kutverhaal heequote:Op zondag 10 juni 2012 20:18 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt? Voor een jonge knul, een voetbalvedette? Open deur in mijn boek.quote:Op maandag 11 juni 2012 14:25 schreef miss_dynastie het volgende:
Dat Wes vreemd is gegaan vind ik toch wel nieuws. Of heb ik onder een steen gezeten weer 'es?
Zou me niet eens verbazen als het met Yolanthe was....quote:Op maandag 11 juni 2012 14:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Was ook mijn eerste gedachte...quote:Op maandag 11 juni 2012 14:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zou me niet eens verbazen als het met Yolanthe was....
Het zou me eerder verbazen wanneer dat niet zo zou zijnquote:Op maandag 11 juni 2012 14:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 juni 2012 16:33 schreef WammesWaggel het volgende:
Natuurlijk kwebbelt hij over het al fappenop Yo sinds ONM
Hij gaat natuurlijk niet vertellen dat hij liever naar de tetten van Sylvie gluurde in Costa
Das dan wel lekker voor t blok zetten als ze m zo'n vraag in dat interview stelt...gevalletje lief doen over zn ex, maar toch nog even een trapje nageven zeg maar...quote:Op maandag 11 juni 2012 14:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zou ze zo geraffineerd zijn? Ze lijkt me daar veel te stom voor eigenlijkquote:Op maandag 11 juni 2012 18:54 schreef Poppedein het volgende:
[..]
Das dan wel lekker voor t blok zetten als ze m zo'n vraag in dat interview stelt...gevalletje lief doen over zn ex, maar toch nog even een trapje nageven zeg maar...
Ook tijdens zijn relatie met Yo?quote:Op maandag 11 juni 2012 19:51 schreef Vivi het volgende:
Ik heb van iemand die het kan weten gehoord dat Wes al een paar keer vreemd is gegaan. Maar ik wil het niet geloven.
Mwoa, dat denk ik niet eigenlijk. Ik zie haar al heel blij zitten boven haar schrijfblokje, 'goeie vraag joh!quote:Op maandag 11 juni 2012 19:29 schreef Pisces29 het volgende:
Misschien is het een vraag die ze moest stellen, wie weet kan ze niet alle vragen zelf bepalen?
Dat kan ik me ook niet voorstellen!quote:
quote:Op maandag 11 juni 2012 19:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Mwoa, dat denk ik niet eigenlijk. Ik zie haar al heel blij zitten boven haar schrijfblokje, 'goeie vraag joh!'
Als het tijdens de relatie/huwelijk met Yo is, is ze misschien daarom nog niet knocked up?quote:Op maandag 11 juni 2012 19:51 schreef Vivi het volgende:
Ik heb van iemand die het kan weten gehoord dat Wes al een paar keer vreemd is gegaan. Maar ik wil het niet geloven.
Dat 'ie een SOA heeft en nog niet mag, bedoel je? Of dat Yo het weet en de tijd uit zit tot ze recht heeft op alimentaaaaaasie?quote:Op maandag 11 juni 2012 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als het tijdens de relatie/huwelijk met Yo is, is ze misschien daarom nog niet knocked up?
En hij maar roepen; ik wil een heeeeeeeeel elftal met Yo![]()
Nou het lijkt me dat je niet zwanger gaat worden als je kerel net vreemd is gegaanquote:Op maandag 11 juni 2012 20:01 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat 'ie een SOA heeft en nog niet mag, bedoel je? Of dat Yo het weet en de tijd uit zit tot ze recht heeft op alimentaaaaaasie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |