De quote van het seizoen!quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:35 schreef Karina het volgende:
De hond vind het een administratief foutje, raap me op
Not, de hoorzitting van de hengelman blijft het mooistequote:
Sadist, hij houdt 'm bij z'n eigen klokkenspel, dubbele confrontatie met het probleem van de hond.quote:
Moet ik volgens mij eens gaan opzoeken dan, als het hier al een paar keer genoemd is. Heb het niet gezien.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:40 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Not, de hoorzitting van de hengelman blijft het mooiste
Nee, de dierentolk heeft zelfs de oma met haar hekje "Ze kunnen me drekt wel onder de grond stoppen!" van de troon gestoten.quote:
Die heks zal nog wel een sessie houden.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:42 schreef Karina het volgende:
Zou de hond nog ondervraagd worden tijdens de zitting?
Gewoon gebitsbehandeling gratis klaar.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:43 schreef matthijst het volgende:
Mja, kan best een kleine schadevergoeding tegenover staan, maar 1500 euro is wel erg veel.
Die ruikt geld.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:43 schreef Karina het volgende:
Wat heeft die neef er eigenlijk mee te maken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet altijd serieus
Turkijequote:Op dinsdag 10 april 2012 22:44 schreef Palomar het volgende:
Heeft ie nou een dure Ralph Lauren trui aan die uitkeringstrekker?
WTF! Ik zie het jaquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:44 schreef Palomar het volgende:
In ieder geval geen 1500 euro.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:45 schreef tralalala het volgende:
Nou mensen wat gaat het worden?
Heb zelf geen idee...
Die kon hij kopen doordat hij vorig jaar niet naar de camping is geweest.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:44 schreef Palomar het volgende:
Verwenningskosten dohquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:46 schreef Karina het volgende:
Dat voedingswaarde verhaal vatte ik niet.
Ja dan kan hij vaker vrijnemen van zijn werk.... oh wacht...quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:46 schreef Boris_Karloff het volgende:
Hij verdient betere aandacht en daar is geld voor nodig![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:47 schreef kilozout het volgende:
HIJ KAN WEL PRATEN JONGE DAT ZAG JE TOCH NET MET DIE VROUW
Te makkelijk.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:48 schreef Karina het volgende:
Hij mist dat hij niet meer met zijn balletjes kan spelen
BRAVOquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:48 schreef Specularium het volgende:
Ja geef gewoon toe dat je wilt cashen met een onzinnige reden.
Zou het wel compleet maken, maar is nu al wel goede aflevering.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:48 schreef gers het volgende:
Dit wordt een toppertje mits meneer flipt na de uitspraak
quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:48 schreef StephanL het volgende:
Kan die neef niet zijn bek houden gecastreerd worden?
Hee pas op he, hij wilt graag weer een transportje doen vanuit Suriname dan kan ie weer lekker samen met zijn uitkering mooie luxe goederen aanschaffen.quote:
DAT IS RACISMEquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:49 schreef Specularium het volgende:
Zijn echt van die buren waar het de hele dag naar curry meurt.
Sowieso.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:49 schreef Karina het volgende:
Zou Mr Visser nou stiekem gaan zitten lachen na zo een zitting?
Ja, met een fles Jack Russell Danielsquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:49 schreef Karina het volgende:
Hij ligt nu rollend van het lachen op de grond van zijn kantoor.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:49 schreef Karina het volgende:
ik denk helemaal niks betalenquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:52 schreef Tijn het volgende:
Ik denk: die dierenarts moet gewoon die 250 betalen en daarmee is de kous af.
quote:
quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:53 schreef kilozout het volgende:
Meester Visser blijft een baas. Sowieso.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:53 schreef Karina het volgende:
De hond had dus zelf de RIjdende Rechter moeten inschakelen.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:53 schreef kilozout het volgende:
Meester Visser blijft een baas. Sowieso.
Tuurlijk wel, het baasje kan nu minder plezier uit Mutti halen omdat hij niet meer met z'n ballen kan spelen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:52 schreef TimKuik het volgende:
Nee, er is blijkbaar geen schade, Mutti is niet minder waard geworden..
quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:54 schreef MilaNL het volgende:
Had nou die 250 euro maar gepaktHad je nog naar CenterParks Flevoland gekund.
Echt hequote:Op dinsdag 10 april 2012 22:54 schreef TimKuik het volgende:
Kan hem ook niet weggooien__________________!
Zo, dat heb je goed begrepen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:54 schreef Mercer het volgende:
Kortom: een dierenarts kan brokken maken en als eigenaar van het dier heb je geen poot om op te staan.
quote:
Dat was ook niet serieus volgens mij.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:56 schreef Tijn het volgende:
Dat van die dierentolk was wel een beetje dubieus hoor
Bijna net zo mooi als de kattenfluisteraar in een aflevering van Bonje met de Buren.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:56 schreef Tijn het volgende:
Beetje?quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:56 schreef Tijn het volgende:
Bij de hondeneigenaar welquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:55 schreef Isegrim het volgende:
Hij was leuk.Het paupergehalte was wel hoog genoeg lijkt me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |