Ik zit te webfeuden, te jijbent-en, te farmarama-en, te prikborden en te fok-ken!quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:16 schreef Merlijn het volgende:
Pfff. Al die vensters.... ik hou het niet meer bij....
FOK!-en ken ik welquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik zit te webfeuden, te jijbent-en, te farmarama-en, te prikborden en te fok-ken! [ afbeelding ]
omdat dan het topic naar KPD zou verhuizen ipv FHFquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:18 schreef Papabear het volgende:
Die TT
Waarom niet Ballen gooien en paalzitten?
Oja, zo nog ff in KPD kijkenquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:20 schreef maffemuts het volgende:
[..]
omdat dan het topic naar KPD zou verhuizen ipv FHF
Maar goed... ik ging slapen
Wordt mij iets te crowded...quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:29 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ligt iedereen nu bij maffe in bed?
Neuhquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:29 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ligt iedereen nu bij maffe in bed?
Ik kan het wel vragen maar als ik het nog één keer vraag ben ik bang dat er een bowlingbal chirurgisch uit mijn hol gehaald moet worden.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:18 schreef Papabear het volgende:
Die TT
Waarom niet Ballen gooien en paalzitten?
Ik ben voor!!!!quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:34 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik kan het wel vragen maar als ik het nog één keer vraag ben ik bang dat er een bowlingbal chirurgisch uit mijn hol gehaald moet worden.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:34 schreef YskaFredriksson het volgende:
Nou Merlijn, ik leg de sleutel onder deurmat, zie ik je dan over 3 uur![]()
* Ireth slaat linkerbeen over rechterbeen heen...quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:34 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik kan het wel vragen maar als ik het nog één keer vraag ben ik bang dat er een bowlingbal chirurgisch uit mijn hol gehaald moet worden.
* Merlijn geeft paal aan JK, auto in stapt.quote:
jij past er ook nog wel bij hoorquote:
quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:37 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* Merlijn geeft paal aan JK, auto in stapt.
Stapelenquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:41 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
jij past er ook nog wel bij hoortis wel maar 140 cm breed :p
Precies op tijd voor de topic killquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:43 schreef Ganzz het volgende:
Ik heb teveel gemist, ik spring vanaf hier in
Beware!!! Incoming Ganzz!!!!quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:43 schreef Ganzz het volgende:
mijn bed zit nu vol! Heb nog wel een logeerbed en een bank die prima slaaptquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:43 schreef Ganzz het volgende:
YskaFredriksson kijkt toe terwijl er een bowling bal uit Ruckys reet word gehaald.quote:
pleister?quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:44 schreef Rucky het volgende:
[..]
YskaFredriksson kijkt toe terwijl er een bowling bal uit Ruckys reet word gehaald.
Zeg het maar.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:46 schreef Ireth het volgende:
Ik wou bijna typen "Kusje er op??" maar doe het toch maar nie
lekker likken...quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:46 schreef Ireth het volgende:
Ik wou bijna typen "Kusje er op??" maar doe het toch maar nie
Da mag niet van je vriendjequote:Op dinsdag 10 april 2012 22:41 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
jij past er ook nog wel bij hoortis wel maar 140 cm breed :p
Een kusje is ook goed.quote:
* Rucky zet voordeur open.quote:
Exactly my thoughts...quote:
Ireth is van de lekkere soep. Dat je dat nog niet weet.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:55 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Exactly my thoughts...
enne Ruck, ik heb nog wel een pot vaseline voor je maar die mag je er zelf indrukken. Ireth is van de kusjes.. die zit nu in KPD volgens mij!
Hmmz.. dan moet ik je delen met Merlijn.. Beetje jammer weerquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:55 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Exactly my thoughts...
enne Ruck, ik heb nog wel een pot vaseline voor je maar die mag je er zelf indrukken. Ireth is van de kusjes.. die zit nu in KPD volgens mij!
tot hoever zal ie erin passen?quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:58 schreef Ireth het volgende:
Indien de vaseline niet helpt....
[ afbeelding ]
Ik heb er geen probleem mee als dit topic uitdraait tot één grote orgie maar als er iemand vergeet om de koffie klaar te zetten voor morgen dan zwaait er wat.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:57 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hmmz.. dan moet ik je delen met Merlijn.. Beetje jammer weer
Alsjeblieft, water koken lukt je nog wel he???quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:01 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb er geen probleem mee als dit topic uitdraait tot één grote orgie maar als er iemand vergeet om de koffie klaar te zetten voor morgen dan zwaait er wat.
gewoon kookwekker en om en om 5 minutenquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:57 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hmmz.. dan moet ik je delen met Merlijn.. Beetje jammer weer
Ik wil een orgie of wakker gemaakt worden met koffie.quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
Alsjeblieft, water koken lukt je nog wel he???
[ afbeelding ]
Ik haak af..quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:03 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
gewoon kookwekker en om en om 5 minuten
was die orgie zo heftig?quote:
nou ben ik wel benieuwd welke post je tot dat idee heeft gebracht?quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:05 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja vond ik ook, kwam op het idee door Yska...
ik ben een beetje rebels vandaagquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:05 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik haak af..
Yska, wat is er met je aan de hand?!
Door jouw om en om om de 5 minuten kwam ik op "Sandwich" uitquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:08 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
nou ben ik wel benieuwd welke post je tot dat idee heeft gebracht?
Pas op tegen wie je het zegtquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:09 schreef Scorpie het volgende:
Ireth mag wel even bij mij langskomen hoor
Dat had hij wel kunnen gebruiken...quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:58 schreef Ireth het volgende:
Indien de vaseline niet helpt....
[ afbeelding ]
aaah ja, gaat er natuurlijk steeds weer heet aan toe danquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Door jouw om en om om de 5 minuten kwam ik op "Sandwich" uit
Hmmm dat ziet er wel heel erg lekker uit, krijg er spontaan honger vanquote:
Ik ook... en ik kan kiezen tussen een boterham met vruchtenhagel of 4-vruchtenjam.....quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:12 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Hmmm dat ziet er wel heel erg lekker uit, krijg er spontaan honger van
Oh, dus je komt toch!quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:16 schreef JaleesaJoia het volgende:
Je gaat toch nog mee vrijdag Ireth???
kom je mij er ook 1 brengen?quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:17 schreef Scorpie het volgende:
Nomnomnom
Psssssssst Ireth, wil je een Big Mac scoren?
Moet ik er zeker ook 1 bij jou langs komen brengen??quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:17 schreef Scorpie het volgende:
Nomnomnom
Psssssssst Ireth, wil je een Big Mac scoren?
Jahaa!!!!quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:16 schreef JaleesaJoia het volgende:
Je gaat toch nog mee vrijdag Ireth???
Gaat u maar even zitten mevrouw..quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:18 schreef YskaFredriksson het volgende:
I want to be a hippy and I wanna get stoned babbabbbaaduwaaabab
Yess! Want schijnbaar heb ik Rucky bedreigdquote:
hippies hebben lang haar :pquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:19 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Gaat u maar even zitten mevrouw..
[ afbeelding ]
Ach rucky poept toch alleen maar bowlingballenquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:19 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Yess! Want schijnbaar heb ik Rucky bedreigd
quote:
Als Ireth nou even een rondje langs Rotterdam en mij rijdt dan trakteer ik welquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
Moet ik er zeker ook 1 bij jou langs komen brengen??
Ach ja, daar duik je zo in 1 beweging onderdoorquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:19 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Yess! Want schijnbaar heb ik Rucky bedreigd
Ja is goed, haal mijn fiets alvast uit de schuur! Wel allemaal wachten dan tot ik langs geweest ben he? Ik ga eerst Joep even uitlatenquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
[..]
Als Ireth nou even een rondje langs Rotterdam en mij rijdt dan trakteer ik wel
ik kijk gewoon naar meneer Reimers, knallen in de horeca.. Of nouja als ik dus nu naar mn bed sprint en daar verder ga kijken. Kheb de tv benee al uitgedrukt.quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:21 schreef JK1982 het volgende:
WTF?! Leuk, een nieuw tv-programma over echtscheidingen..
Ze weten echt van gekkigheid niet meer wat ze moeten verzinnen..
quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:21 schreef JK1982 het volgende:
WTF?! Leuk, een nieuw tv-programma over echtscheidingen..
Ze weten echt van gekkigheid niet meer wat ze moeten verzinnen..
*haalt deur alvast van het slot*quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:21 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja is goed, haal mijn fiets alvast uit de schuur! Wel allemaal wachten dan tot ik langs geweest ben he? Ik ga eerst Joep even uitlaten
quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:21 schreef JaleesaJoia het volgende:
Wie gaat er nou allemaal definitief mee hiero?
Scorpie laat het zeker weer afweten? Partypooper
Zet dat oek wel even op, dat is wel geinig volgens mij..quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:22 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
ik kijk gewoon naar meneer Reimers, knallen in de horeca.. Of nouja als ik dus nu naar mn bed sprint en daar verder ga kijken. Kheb de tv benee al uitgedrukt.
brommer kopen? Hele mooiequote:Op dinsdag 10 april 2012 23:21 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja is goed, haal mijn fiets alvast uit de schuur! Wel allemaal wachten dan tot ik langs geweest ben he? Ik ga eerst Joep even uitlaten
Niet leukquote:
Naar de meet? I'll be therequote:Op dinsdag 10 april 2012 23:21 schreef JaleesaJoia het volgende:
Wie gaat er nou allemaal definitief mee hiero?
Daar wil ik je wel een keer op zien scheuren!quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:24 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
brommer kopen? Hele mooie
[ afbeelding ]
Hihi nee doe m niet weg. Volgend jaar september heb ik m al 10 jaar!! (L) Mijn grote liefde!
Ja naar de meet.. Wij hadden al een afspraak voor vrijdag tochquote:
Ik mis je al sinds januariquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ach joh, er komen zat mensen, mij mis je niet
oooooh luduvuduh!!!quote:
Oh, okequote:Op dinsdag 10 april 2012 23:25 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ja naar de meet.. Wij hadden al een afspraak voor vrijdag toch
ik ben er mee in Almere, Amsterdam, Edam, Zeewolde e.d. geweest.. In 2004 :pquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:25 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Daar wil ik je wel een keer op zien scheuren!
Ik las "Met je brommer in een tent"quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:37 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
ik ben er mee in Almere, Amsterdam, Edam, Zeewolde e.d. geweest.. In 2004 :p
wooow echt lang geleden!! Was Big Meeting van het brommerforum.. 10 dagen lang camperen in Zeewolde met je brommer en in een tent :p
Wait... Whut?quote:
Da's hier in de buurt ja, Zeewolde..quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:37 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
ik ben er mee in Almere, Amsterdam, Edam, Zeewolde e.d. geweest.. In 2004 :p
wooow echt lang geleden!! Was Big Meeting van het brommerforum.. 10 dagen lang camperen in Zeewolde met je brommer en in een tent :p
oook, gadverredamme.. Hele tent onder de uitlaatgassen.. smerig!!!quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:38 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik las "Met je brommer in een tent"
eerst een nieuw schuurtje in de tuin, vervolgens een nieuw matras en daarna maar eens motorrijlessenquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:41 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Da's hier in de buurt ja, Zeewolde..
Leuk ding. Straks een motor?
In december heb ik je nog gezien, dus mis ik je sinds januariquote:
Ik miste je direct na onze laatste ontmoeting al, moet je nagaanquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:49 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
In december heb ik je nog gezien, dus mis ik je sinds januari
Gewoon een keer proberen dan.. Waarom zou het niks voor je zijn?quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:50 schreef LaPeach het volgende:
Mororrijlessen! lijkt me zoo gaaf![]()
Haha ben alleen bang dat het niks voor mij zal zijn![]()
Trusten JK1982
Nohhhhhhhhhhhhquote:
Ik ben nogal klein van stukquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:53 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Gewoon een keer proberen dan.. Waarom zou het niks voor je zijn?
Toevallig heb ik een collegaatje die an sich ook geen geschiedenis met brommers/scooters heeft ofzo, maar die heeft gewoon zoiets van: dit wil ik graag, en dit vind ik gaaf.. En ja, ook al heeft ze die motor al meerdere keren laten kletteren, toch zet ze door, Ik vind het knap..![]()
Maargoed, dank je wel.. ik zou gaan slapen inderdaad
Picsquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:58 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ik ben nogal klein van stukwordt een minibike dan
euhhh wie is R?quote:
Wat is deze?quote:Op woensdag 11 april 2012 00:09 schreef Papabear het volgende:
[..]
* Papabear Scorpie naar bed schopt
Ohquote:Op woensdag 11 april 2012 00:09 schreef JaleesaJoia het volgende:
LOL, dat was mn beste vriend van toen ik 14 was.. Ik zoek niks bij hem
* Rucky houd Scorpie gebukt tussen zijn hande om papabear een aanloop te laten nemenquote:Op woensdag 11 april 2012 00:09 schreef Papabear het volgende:
[..]
* Papabear Scorpie naar bed schopt
Uh ja die bedoelde ik ja. Eh.quote:Op woensdag 11 april 2012 00:12 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Van de minibike bedoel je toch zeker wel he?
Je hebt mijn zegen, veel plezier!quote:Op woensdag 11 april 2012 00:13 schreef Scorpie het volgende:
Wow ik ben benieuwd hoe Papabear reageert als ik op date ga met LaPeach
Ok daaaaaag.quote:Op woensdag 11 april 2012 00:17 schreef Scorpie het volgende:
Ik ga nu hard geklapt worden door Jaleesa denk ik zo.
Tof van je, maar wij schelen ongeveer 20 jaarquote:Op woensdag 11 april 2012 00:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Anti-climax dit. Mag jij Jaleesa hebben oke?
Nee, hou maarquote:
quote:Op woensdag 11 april 2012 00:18 schreef JaleesaJoia het volgende:
Jeetje, niemand wilt me.. Altijd fijn om te weten
Zo was het niet bedoelt............quote:
He wat?? ga ik nu al op date??quote:Op woensdag 11 april 2012 00:13 schreef Scorpie het volgende:
Wow ik ben benieuwd hoe Papabear reageert als ik op date ga met LaPeach
Ok nee dan heb ik je toch goed begrepenquote:
Ik had je vader kunnen zijnquote:Op woensdag 11 april 2012 00:18 schreef JaleesaJoia het volgende:
Da's niet waar hier ben je altijd welkom. En dan zal ik je de roddels over Scorpie wel vertellen.quote:Op woensdag 11 april 2012 00:18 schreef JaleesaJoia het volgende:
ikke wil wel!quote:Op woensdag 11 april 2012 00:18 schreef JaleesaJoia het volgende:
Nee, laat maarquote:Op woensdag 11 april 2012 00:21 schreef Rucky het volgende:
[..]
Da's niet waar hier ben je altijd welkom. En dan zal ik je de roddels over Scorpie wel vertellen.
Thank god!quote:
En ik maar denken dat ik je kon vertrouwenquote:Op woensdag 11 april 2012 00:21 schreef Rucky het volgende:
[..]
Da's niet waar hier ben je altijd welkom. En dan zal ik je de roddels over Scorpie wel vertellen.
Ja, toen.. En nu ben ik al maanden vergetenquote:Op woensdag 11 april 2012 00:24 schreef Scorpie het volgende:
Ik vind je heul lief, en volgens mij heb ik daar ook wel wat van laten zien
Nou ja volgens mij was het allemaal vrij duidelijk toch? Besides, communicatie stopte van beide kantenquote:Op woensdag 11 april 2012 00:25 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ja, toen.. En nu ben ik al maanden vergeten
Wij gaan gewoon keihard op stap en alle kerels blauwtjes laten lopen.. Behalve de hele leuke danquote:
Dat vind ik echt een geweldig plan!quote:Op woensdag 11 april 2012 00:44 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Wij gaan gewoon keihard op stap en alle kerels blauwtjes laten lopen.. Behalve de hele leuke dan
* Leuke meldquote:Op woensdag 11 april 2012 00:44 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Wij gaan gewoon keihard op stap en alle kerels blauwtjes laten lopen.. Behalve de hele leuke dan
Weinig toch?quote:Op woensdag 11 april 2012 08:39 schreef Merlijn het volgende:
Pffff. Ik ga ook eens een beetje op tijd mijn nest in.... Kijk wat ik allemaal weer mis
3 per mok??quote:Op woensdag 11 april 2012 08:50 schreef DJMO het volgende:
m'n suiker is op.
gelukkig vond ik nog een zakje met 9 klontjes over, nog goed voor drie mokken
Schoonheidquote:Op woensdag 11 april 2012 09:03 schreef Ireth het volgende:
Gmogguh! * Ireth doet rek en strek!
[..]
3 per mok??Dan zitten mijn kiezen aan elkaar geplakt ben ik bang...
Sorry, was te druk met wakker worden.quote:Op woensdag 11 april 2012 09:12 schreef Rucky het volgende:
Had niemand mij vanmorgen op tijd wakker kunnen schoppen met koffie? Nu ben ik een uur te laat op mijn werk.
Ik had nog wel een briefje neergelegd met "het is tijd om op te staan!". Niet gezien??quote:Op woensdag 11 april 2012 09:12 schreef Rucky het volgende:
Had niemand mij vanmorgen op tijd wakker kunnen schoppen met koffie? Nu ben ik een uur te laat op mijn werk.
Ik ook, dus als je na 2 briefjes nog steeds niet wakker wordt, dan helpt niks meer natuurlijkquote:Op woensdag 11 april 2012 09:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik had nog wel een briefje neergelegd met "het is tijd om op te staan!". Niet gezien??
quote:Op woensdag 11 april 2012 09:12 schreef Rucky het volgende:
Nou psies, aan ons heeft het niet gelegen...quote:Op woensdag 11 april 2012 09:17 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik ook, dus als je na 2 briefjes nog steeds niet wakker wordt, dan helpt niks meer natuurlijk![]()
Môgguuhhhh
Verdorie, denk ik effe leuk een stukje terug te lezen.. #mentalimagesquote:Op woensdag 11 april 2012 00:13 schreef Rucky het volgende:
[..]
* Rucky houd Scorpie gebukt tussen zijn hande om papabear een aanloop te laten nemen
quote:Op woensdag 11 april 2012 09:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik had nog wel een briefje neergelegd met "het is tijd om op te staan!". Niet gezien??
quote:Op woensdag 11 april 2012 09:17 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik ook, dus als je na 2 briefjes nog steeds niet wakker wordt, dan helpt niks meer natuurlijk![]()
Môgguuhhhh
had jij nou een kinderzitje (voor Geert vrijdag?)quote:Op woensdag 11 april 2012 09:30 schreef Merlijn het volgende:
"Ik bel je over 15 minuten, okee? "
BEL DAN OOK! Grrrrr....
* Merlijn meer koffie nodig heeft
Ik heb twee zitverhogers in de auto.quote:Op woensdag 11 april 2012 09:56 schreef DJMO het volgende:
[..]
had jij nou een kinderzitje (voor Geert vrijdag?)
Begrijp ik nou goed dat Rucky tussen een zitverhoger én een maxi cosi in komt te zitten achterin???quote:Op woensdag 11 april 2012 10:01 schreef DJMO het volgende:
hmm, geert zit nog niet stabiel genoeg voor 'n zitverhoger. 'k neem de maxicosi wel mee
Groot genoeg om ze allemaal ruim mee te nemenquote:Op woensdag 11 april 2012 10:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
Begrijp ik nou goed dat Rucky tussen een zitverhoger én een maxi cosi in komt te zitten achterin???
@Merlijn: wat voor auto heb je??
quote:
Daar moest ik toch voor spelen.quote:Op woensdag 11 april 2012 09:56 schreef DJMO het volgende:
[..]
had jij nou een kinderzitje (voor Geert vrijdag?)
Hmmm... daar heb ik nou ook wel zin in.quote:Op woensdag 11 april 2012 10:25 schreef Ireth het volgende:
* Ireth werkt even een tosti naar binnen....
Eensch.. heb alleen nog maar een appeltje op vanmorgenquote:Op woensdag 11 april 2012 10:25 schreef Ireth het volgende:
* Ireth werkt even een tosti naar binnen....
Ook voor jou geldt: "Adem in en adem uit!"quote:Op woensdag 11 april 2012 11:01 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik ga mn medicijnen maar eens zoeken want heb echt zin om iemand totaal af te branden in een bepaald topic en ik weet dat het verstandiger is dat ik het niet doe. Daarom ook maar een berichtje naar de mods gestuurd.
Oooh diegene irriteert me al 2 weken mateloosquote:Op woensdag 11 april 2012 11:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ook voor jou geldt: "Adem in en adem uit!"
Lekker rebels!quote:Op woensdag 11 april 2012 11:06 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Oooh diegene irriteert me al 2 weken mateloosdus ik stel voor guillotine, opgeruimd staat netjes
ohooooooo dat mag je niet zeggen...
Ha maar ik doe het lekker wel punt.
Onderste is onleesbaar.quote:Op woensdag 11 april 2012 11:25 schreef YskaFredriksson het volgende:
[ afbeelding ]
ghehe, zou er nog zo'n heel snel iemand ingeshopt kunnen worden? Dan is dat DJMO :p dat je alleen zo'n waas ziet :p
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja stom want op pinterest stond ie wel op de goede grootte.. Zo maar even checken of k er nog iets aan kan veranderen...quote:
Okiquote:Op woensdag 11 april 2012 12:57 schreef JaleesaJoia het volgende:
ik kan m wel lezen hoor, erg grappig
Naisquote:Op woensdag 11 april 2012 13:02 schreef JaleesaJoia het volgende:
nee, maar ik heb morgen wel lekker vrij
Ik zal blij zijn als het weer maandag is. Tenminste rustig en ongestoord aan mijn werk gaan.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
NaisMijn 'weekend' begint vrijdag, maar staat vol met afspraken
quote:Op woensdag 11 april 2012 13:09 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik zal blij zijn als het weer maandag is. Tenminste rustig en ongestoord aan mijn werk gaan.
Hmpfja, moet zometeen naar een grote kruidenier toe voor een afspraak, altijd leuk...quote:Op woensdag 11 april 2012 13:09 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik zal blij zijn als het weer maandag is. Tenminste rustig en ongestoord aan mijn werk gaan.
Gewoon instellen dat hij alles op 1 pagina weergeeft?quote:Op woensdag 11 april 2012 13:16 schreef YskaFredriksson het volgende:
Nou, het zit zo... Zodra het topic meer dan 8 pagina's heeft moet ik meer gaan klikken om bij de nieuwste posts te komen... We moeten nog 90 posts totdat het topic vol is en ik weer lui kan zijn
Op de Ipad druk ik altijd op de reply knop, gaat hij helemaal naar beneden, en dan omhoog scrollenquote:Op woensdag 11 april 2012 13:19 schreef YskaFredriksson het volgende:
Dan scroll ik me een gek op de ipad :p en het shitte is, de unfollow knop zit ook te ichtbij, dus i gooi dit topic nu 8x per uur uit mn favo's
Is het zo erg??quote:Op woensdag 11 april 2012 13:29 schreef Rucky het volgende:
Ik heb een FHF secretaresse nodig. Ik pm en dm me helemaal suf op het moment.
quote:Op woensdag 11 april 2012 13:34 schreef Rucky het volgende:
Kan ik eindelijk aan mijn broodje beginnen is mijn pauze weer voorbij. Momentje weer een berichtje.
Ben je zo populair joh? Als ik 2 DM's in de week krijg is het veelquote:Op woensdag 11 april 2012 13:34 schreef Rucky het volgende:
Kan ik eindelijk aan mijn broodje beginnen is mijn pauze weer voorbij. Momentje weer een berichtje.
Slim!quote:Op woensdag 11 april 2012 13:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Op de Ipad druk ik altijd op de reply knop, gaat hij helemaal naar beneden, en dan omhoog scrollen
DM 16x en pm 4xquote:Op woensdag 11 april 2012 13:36 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ben je zo populair joh? Als ik 2 DM's in de week krijg is het veel
Je wordt nog eens een echte Celeb!quote:
dat is wel snel zegquote:
Bedankt, maar staat me niet. Los van het feit dat ik daar met geen mogelijkheid in kom....quote:Op woensdag 11 april 2012 14:11 schreef YskaFredriksson het volgende:
Oja, de tip van de week; http://www.wehkamp.nl/dam(...)81/?F=2,19,4,17&SM=1
Ik heb deze vorige week in het donkerblauw besteld en hij zit echt fijn! Zo maar even bij de C&A spieken of ze hem ook nog in de winkel hebben!
Dat heb je mij niet horen zeggen. Ik ben er blij mee!quote:Op woensdag 11 april 2012 13:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
O ja, de laptop is dus niet goed genoeg? Tsssss.
Hahaha ik dacht meer aan de dames in het topic :pquote:Op woensdag 11 april 2012 14:20 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Bedankt, maar staat me niet. Los van het feit dat ik daar met geen mogelijkheid in kom....
Zit dan ook niet al die meiden lastig te vallen.. Doe je zelf!quote:
Fotow'squote:Op woensdag 11 april 2012 14:26 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Hahaha ik dacht meer aan de dames in het topic :p
De bestelling draaide eigenlijk allemaal om 1 jurkje alleen net dat jurkje heeft een raar dingetje aan de voorkant zitten waardoor ie niet mooi valt. En een andere blouse die ik in de winkel niet zo snel had gepakt staat dus echt fantastisch... Hahaha
Ik vind hem leukquote:Op woensdag 11 april 2012 14:26 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Hahaha ik dacht meer aan de dames in het topic :p
De bestelling draaide eigenlijk allemaal om 1 jurkje alleen net dat jurkje heeft een raar dingetje aan de voorkant zitten waardoor ie niet mooi valt. En een andere blouse die ik in de winkel niet zo snel had gepakt staat dus echt fantastisch... Hahaha
Oeps, sorry! Hihiquote:Op woensdag 11 april 2012 14:33 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ik vind hem leuk![]()
Lekkere felle kleur ook, alleen erg jammer van die link, zit nu gelijk weer heel die site door te spittenals dat maar goed gaat
My eyessss!!!quote:Op woensdag 11 april 2012 14:33 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ik vind hem leuk![]()
Lekkere felle kleur ook, alleen erg jammer van die link, zit nu gelijk weer heel die site door te spittenals dat maar goed gaat
Ahh geeft niet, heb ik weer wat om naar uit te kijken!! is altijd leuk kleding kijkenquote:
Welnee stel je eigen niet aanquote:
Ja, maar dan hebben we een zonnebril op om ongestoord naar mooie vrouwen te loerenquote:Op woensdag 11 april 2012 15:00 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ahh geeft niet, heb ik weer wat om naar uit te kijken!! is altijd leuk kleding kijken
[..]
Welnee stel je eigen niet aanleuk juist
zulke kleuren zul je wel veel vaker gaan zien in de zomer
hahahaquote:Op woensdag 11 april 2012 15:01 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ja, maar dan hebben we een zonnebril op om ongestoord naar mooie vrouwen te loeren
Ik doe het ook zonder zonnebril hoorquote:Op woensdag 11 april 2012 15:04 schreef LaPeach het volgende:
[..]
hahaha![]()
dus jij bent zo'n soort gluurder?
Eens..quote:Op woensdag 11 april 2012 15:05 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik doe het ook zonder zonnebril hoorMaar schoonheid mag bewonderd worden. Daar hoef ik niet voor te gluren ....Ik moet maar weer eens gaan daten denk ik.
Blijf dan binnen... Ik kom niet aan je, je ondervindt er geen hinder van en kunt het zelfs als een compliment beschouwenquote:Op woensdag 11 april 2012 15:10 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Eens..
Een mooie vrouw/mooi lichaam is soms gewoon als kunst..
Hoewel ik wel begrijp dat niet iedereen ervan gediend is om uitgebreid bekeken te worden
Zeg, je gaat niet naar mij zitten loeren ja..quote:Op woensdag 11 april 2012 15:20 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Blijf dan binnen... Ik kom niet aan je, je ondervindt er geen hinder van en kunt het zelfs als een compliment beschouwen
quote:Op woensdag 11 april 2012 15:27 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Zeg, je gaat niet naar mij zitten loeren ja..
Beschouw dat maar als complimentquote:Op woensdag 11 april 2012 15:27 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Zeg, je gaat niet naar mij zitten loeren ja..
Ik zit hoog en droogquote:Op woensdag 11 april 2012 15:30 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Beschouw dat maar als compliment![]()
Anders hup naar binnen
Die vraag was me al gesteldquote:Op woensdag 11 april 2012 15:34 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik zit hoog en droog
Even wat anders.. ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Yska voornemens is niet naar de bowlingmeet te komen. Dat mogen wij (als FHF zijnde) natuurlijk niet laten gebeuren..
Enig idee hoe wij dit probleem gaan oplossen? Weet iemand misschien een ander leukbetaald baantje voor Yska, die bovendien wel verzekerd is, zodat ze haar huidige werkgever vrijdagmiddag de vinger kan geven en ook naar Utrecht komt?
En LaPeach.. vind jij het ook niet leuk om te komen?
Tuurlijk mag je die.quote:
Oh sorry.. Ik zal het nooit meer doenquote:Op woensdag 11 april 2012 15:38 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Die vraag was me al gesteld![]()
Leuk wel maar kan helaas niet![]()
Volgende keer beter!
zo was het niet bedoeldquote:Op woensdag 11 april 2012 15:55 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Oh sorry.. Ik zal het nooit meer doen
Terugbonken..quote:Op woensdag 11 april 2012 16:10 schreef LaPeach het volgende:
Iemand enig idee wat te doen tegen bonkende hoofdpijn??![]()
Al meerdere asperines geslikt al even wezen liggen maar niks lijkt te helpen
He ja dat zal vast helpenquote:
koel washandje, lampjes uit, gordijntjes uit, en gewoon slapen... klinkt namelijk als een heerlijke migraine (oh en wellicht ten overvloede, genoeg drinken, en eventjes geen cafeinequote:Op woensdag 11 april 2012 16:10 schreef LaPeach het volgende:
Hmmzz nog nooit geen migraine gehad wel gewoon hoofdpijn alleen is het nu echt heftigquote:Op woensdag 11 april 2012 16:17 schreef maffemuts het volgende:
[..]
koel washandje, lampjes uit, gordijntjes uit, en gewoon slapen... klinkt namelijk als een heerlijke migraine (oh en wellicht ten overvloede, genoeg drinken, en eventjes geen cafeine)
quote:Op woensdag 11 april 2012 16:15 schreef LaPeach het volgende:
[..]
He ja dat zal vast helpendat had ik nog niet durven te proberen
Klinkt gezellig,quote:Op woensdag 11 april 2012 17:41 schreef YskaFredriksson het volgende:
Thomas Acda was net bij ons in de winkel!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk dat je m ff gespot hebt!!
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
Zit schijnbaar in het weer denk ik (hoge drukgebied oid??) want hier is er zojuist ook 1 afgetaaid met een migraine-aanval...quote:Op woensdag 11 april 2012 16:10 schreef LaPeach het volgende:
Heb er net een senseootje bij gepaktquote:Op woensdag 11 april 2012 18:39 schreef Papabear het volgende:
* Papabear nespresso aanzet
Wie wil er een bakkie?
Straks om 20:30 zit bijna iedereen waarschijnlijk naar RTL4 te kijken: Echt scheidenquote:Op woensdag 11 april 2012 19:40 schreef Ireth het volgende:
Oke wat mis ik voor spannends op de tv?? Waar is iedereen???
Hm, dan wordt het inderdaad wel echt tijd om een etage hoger te gaanquote:Op woensdag 11 april 2012 19:46 schreef Ireth het volgende:
Nah die slaan we maar over
Ik ga mijn DNA een verdieping hoger smijten.... Die zat The Grinch Who Stoled Christmas te kijken
Ik moest even bij Muck langs. Zij woont nog dichterbij dan jij bij mij in Utrecht.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:40 schreef Ireth het volgende:
Oke wat mis ik voor spannends op de tv?? Waar is iedereen???
Je weet het hè? Door de knieën zakken, bal met 2 handen tussen je benen en rollen maarquote:Op woensdag 11 april 2012 19:48 schreef Rucky het volgende:
[..]
En de rest staat zeker bowling technieken te bestuderen.
Nee, zo ben jijquote:Op woensdag 11 april 2012 19:53 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik heb mijn eten net op.. Ik ging langs mn werk om de spulletjes voor Ingrid op te halen.. Was er net 1 ontslagen of ik wel even wilde blijven.. Achja ben de beroerdste niet he
quote:Op woensdag 11 april 2012 20:07 schreef Ireth het volgende:
Zo DNA is te bedde, manlief ligt ook een verdieping hoger met migraine, Joep ligt aan mijn voeten, Qmusic staat op, koffie voor mijn neus, computer voor mezelf alleen...
Het leven is goed!
ghehequote:
*poing poing poing*quote:
Denk niet dat het hier echt migraine is geweest, de hoofdpijn is aardig gezakt gelukkigquote:Op woensdag 11 april 2012 19:13 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zit schijnbaar in het weer denk ik (hoge drukgebied oid??) want hier is er zojuist ook 1 afgetaaid met een migraine-aanval...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op woensdag 11 april 2012 20:52 schreef Ireth het volgende:
Heb net 4 akkervelden vol kwartveldjes leeggemaakt om er 4x4 veldjes voor terug te zetten.... ruim 500 kwartveldjes, waarbij je bij elk veldje de vraag krijgt "Weet u zeker dat u deze wilt verwijderen?"
AARRGGHH!!!ZelfkwellingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Ja maar dan blijft de bal halverwege de baan stil liggen. Dus ik zat eraan te denken om jou tussen de de kegels voor te stellen. Maar dan ben ik weer bang dat ik de bal door de muur gooi.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:58 schreef Papabear het volgende:
[..]
Je weet het hè? Door de knieën zakken, bal met 2 handen tussen je benen en rollen maar
Zal wel lekker opluchten, alle frustratie in één worp eruit gooienquote:Op woensdag 11 april 2012 21:04 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ja maar dan blijft de bal halverwege de baan stil liggen. Dus ik zat eraan te denken om jou tussen de de kegels voor te stellen. Maar dan ben ik weer bang dat ik de bal door de muur gooi.
Lekker zooitje ookquote:Op woensdag 11 april 2012 21:53 schreef Rucky het volgende:
En een bak met knoflookpoeder uit mijn handen laten vallen is ook niet relaxed.
nieuwe ronde, nieuwe frustraties .. dus alsnog opluchtingquote:Op woensdag 11 april 2012 21:21 schreef Rucky het volgende:
Mijn frustraties heb ik niet meegenomen met de verhuizing.
die komen eerder op mij afquote:Op woensdag 11 april 2012 22:02 schreef Rucky het volgende:
Ik hoef iig niet bang voor vampieren te zijn deze nacht.
Moest dat nou?quote:Op woensdag 11 april 2012 22:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
die komen eerder op mij af![]()
*verliest zo'n halve liter bloed per dag orso
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |