Ik zit te webfeuden, te jijbent-en, te farmarama-en, te prikborden en te fok-ken!quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:16 schreef Merlijn het volgende:
Pfff. Al die vensters.... ik hou het niet meer bij....
FOK!-en ken ik welquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik zit te webfeuden, te jijbent-en, te farmarama-en, te prikborden en te fok-ken! [ afbeelding ]
omdat dan het topic naar KPD zou verhuizen ipv FHFquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:18 schreef Papabear het volgende:
Die TT
Waarom niet Ballen gooien en paalzitten?
Oja, zo nog ff in KPD kijkenquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:20 schreef maffemuts het volgende:
[..]
omdat dan het topic naar KPD zou verhuizen ipv FHF
Maar goed... ik ging slapen
Wordt mij iets te crowded...quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:29 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ligt iedereen nu bij maffe in bed?
Neuhquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:29 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ligt iedereen nu bij maffe in bed?
Ik kan het wel vragen maar als ik het nog één keer vraag ben ik bang dat er een bowlingbal chirurgisch uit mijn hol gehaald moet worden.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:18 schreef Papabear het volgende:
Die TT
Waarom niet Ballen gooien en paalzitten?
Ik ben voor!!!!quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:34 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik kan het wel vragen maar als ik het nog één keer vraag ben ik bang dat er een bowlingbal chirurgisch uit mijn hol gehaald moet worden.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:34 schreef YskaFredriksson het volgende:
Nou Merlijn, ik leg de sleutel onder deurmat, zie ik je dan over 3 uur![]()
* Ireth slaat linkerbeen over rechterbeen heen...quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:34 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik kan het wel vragen maar als ik het nog één keer vraag ben ik bang dat er een bowlingbal chirurgisch uit mijn hol gehaald moet worden.
* Merlijn geeft paal aan JK, auto in stapt.quote:
jij past er ook nog wel bij hoorquote:
quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:37 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* Merlijn geeft paal aan JK, auto in stapt.
Stapelenquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:41 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
jij past er ook nog wel bij hoortis wel maar 140 cm breed :p
Precies op tijd voor de topic killquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:43 schreef Ganzz het volgende:
Ik heb teveel gemist, ik spring vanaf hier in
Beware!!! Incoming Ganzz!!!!quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:43 schreef Ganzz het volgende:
mijn bed zit nu vol! Heb nog wel een logeerbed en een bank die prima slaaptquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:43 schreef Ganzz het volgende:
YskaFredriksson kijkt toe terwijl er een bowling bal uit Ruckys reet word gehaald.quote:
pleister?quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:44 schreef Rucky het volgende:
[..]
YskaFredriksson kijkt toe terwijl er een bowling bal uit Ruckys reet word gehaald.
Zeg het maar.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:46 schreef Ireth het volgende:
Ik wou bijna typen "Kusje er op??" maar doe het toch maar nie
lekker likken...quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:46 schreef Ireth het volgende:
Ik wou bijna typen "Kusje er op??" maar doe het toch maar nie
Da mag niet van je vriendjequote:Op dinsdag 10 april 2012 22:41 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
jij past er ook nog wel bij hoortis wel maar 140 cm breed :p
Een kusje is ook goed.quote:
* Rucky zet voordeur open.quote:
Exactly my thoughts...quote:
Ireth is van de lekkere soep. Dat je dat nog niet weet.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:55 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Exactly my thoughts...
enne Ruck, ik heb nog wel een pot vaseline voor je maar die mag je er zelf indrukken. Ireth is van de kusjes.. die zit nu in KPD volgens mij!
Hmmz.. dan moet ik je delen met Merlijn.. Beetje jammer weerquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:55 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Exactly my thoughts...
enne Ruck, ik heb nog wel een pot vaseline voor je maar die mag je er zelf indrukken. Ireth is van de kusjes.. die zit nu in KPD volgens mij!
tot hoever zal ie erin passen?quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:58 schreef Ireth het volgende:
Indien de vaseline niet helpt....
[ afbeelding ]
Ik heb er geen probleem mee als dit topic uitdraait tot één grote orgie maar als er iemand vergeet om de koffie klaar te zetten voor morgen dan zwaait er wat.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:57 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hmmz.. dan moet ik je delen met Merlijn.. Beetje jammer weer
Alsjeblieft, water koken lukt je nog wel he???quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:01 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb er geen probleem mee als dit topic uitdraait tot één grote orgie maar als er iemand vergeet om de koffie klaar te zetten voor morgen dan zwaait er wat.
gewoon kookwekker en om en om 5 minutenquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:57 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hmmz.. dan moet ik je delen met Merlijn.. Beetje jammer weer
Ik wil een orgie of wakker gemaakt worden met koffie.quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
Alsjeblieft, water koken lukt je nog wel he???
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |