Ik zit te webfeuden, te jijbent-en, te farmarama-en, te prikborden en te fok-ken!quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:16 schreef Merlijn het volgende:
Pfff. Al die vensters.... ik hou het niet meer bij....
FOK!-en ken ik welquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik zit te webfeuden, te jijbent-en, te farmarama-en, te prikborden en te fok-ken! [ afbeelding ]
omdat dan het topic naar KPD zou verhuizen ipv FHFquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:18 schreef Papabear het volgende:
Die TT
Waarom niet Ballen gooien en paalzitten?
Oja, zo nog ff in KPD kijkenquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:20 schreef maffemuts het volgende:
[..]
omdat dan het topic naar KPD zou verhuizen ipv FHF
Maar goed... ik ging slapen
Wordt mij iets te crowded...quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:29 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ligt iedereen nu bij maffe in bed?
Neuhquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:29 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ligt iedereen nu bij maffe in bed?
Ik kan het wel vragen maar als ik het nog één keer vraag ben ik bang dat er een bowlingbal chirurgisch uit mijn hol gehaald moet worden.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:18 schreef Papabear het volgende:
Die TT
Waarom niet Ballen gooien en paalzitten?
Ik ben voor!!!!quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:34 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik kan het wel vragen maar als ik het nog één keer vraag ben ik bang dat er een bowlingbal chirurgisch uit mijn hol gehaald moet worden.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:34 schreef YskaFredriksson het volgende:
Nou Merlijn, ik leg de sleutel onder deurmat, zie ik je dan over 3 uur![]()
* Ireth slaat linkerbeen over rechterbeen heen...quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:34 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik kan het wel vragen maar als ik het nog één keer vraag ben ik bang dat er een bowlingbal chirurgisch uit mijn hol gehaald moet worden.
* Merlijn geeft paal aan JK, auto in stapt.quote:
jij past er ook nog wel bij hoorquote:
quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:37 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* Merlijn geeft paal aan JK, auto in stapt.
Stapelenquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:41 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
jij past er ook nog wel bij hoortis wel maar 140 cm breed :p
Precies op tijd voor de topic killquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:43 schreef Ganzz het volgende:
Ik heb teveel gemist, ik spring vanaf hier in
Beware!!! Incoming Ganzz!!!!quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:43 schreef Ganzz het volgende:
mijn bed zit nu vol! Heb nog wel een logeerbed en een bank die prima slaaptquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:43 schreef Ganzz het volgende:
YskaFredriksson kijkt toe terwijl er een bowling bal uit Ruckys reet word gehaald.quote:
pleister?quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:44 schreef Rucky het volgende:
[..]
YskaFredriksson kijkt toe terwijl er een bowling bal uit Ruckys reet word gehaald.
Zeg het maar.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:46 schreef Ireth het volgende:
Ik wou bijna typen "Kusje er op??" maar doe het toch maar nie
lekker likken...quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:46 schreef Ireth het volgende:
Ik wou bijna typen "Kusje er op??" maar doe het toch maar nie
Da mag niet van je vriendjequote:Op dinsdag 10 april 2012 22:41 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
jij past er ook nog wel bij hoortis wel maar 140 cm breed :p
Een kusje is ook goed.quote:
* Rucky zet voordeur open.quote:
Exactly my thoughts...quote:
Ireth is van de lekkere soep. Dat je dat nog niet weet.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:55 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Exactly my thoughts...
enne Ruck, ik heb nog wel een pot vaseline voor je maar die mag je er zelf indrukken. Ireth is van de kusjes.. die zit nu in KPD volgens mij!
Hmmz.. dan moet ik je delen met Merlijn.. Beetje jammer weerquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:55 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Exactly my thoughts...
enne Ruck, ik heb nog wel een pot vaseline voor je maar die mag je er zelf indrukken. Ireth is van de kusjes.. die zit nu in KPD volgens mij!
tot hoever zal ie erin passen?quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:58 schreef Ireth het volgende:
Indien de vaseline niet helpt....
[ afbeelding ]
Ik heb er geen probleem mee als dit topic uitdraait tot één grote orgie maar als er iemand vergeet om de koffie klaar te zetten voor morgen dan zwaait er wat.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:57 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hmmz.. dan moet ik je delen met Merlijn.. Beetje jammer weer
Alsjeblieft, water koken lukt je nog wel he???quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:01 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb er geen probleem mee als dit topic uitdraait tot één grote orgie maar als er iemand vergeet om de koffie klaar te zetten voor morgen dan zwaait er wat.
gewoon kookwekker en om en om 5 minutenquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:57 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hmmz.. dan moet ik je delen met Merlijn.. Beetje jammer weer
Ik wil een orgie of wakker gemaakt worden met koffie.quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
Alsjeblieft, water koken lukt je nog wel he???
[ afbeelding ]
Ik haak af..quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:03 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
gewoon kookwekker en om en om 5 minuten
was die orgie zo heftig?quote:
nou ben ik wel benieuwd welke post je tot dat idee heeft gebracht?quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:05 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja vond ik ook, kwam op het idee door Yska...
ik ben een beetje rebels vandaagquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:05 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik haak af..
Yska, wat is er met je aan de hand?!
Door jouw om en om om de 5 minuten kwam ik op "Sandwich" uitquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:08 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
nou ben ik wel benieuwd welke post je tot dat idee heeft gebracht?
Pas op tegen wie je het zegtquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:09 schreef Scorpie het volgende:
Ireth mag wel even bij mij langskomen hoor
Dat had hij wel kunnen gebruiken...quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:58 schreef Ireth het volgende:
Indien de vaseline niet helpt....
[ afbeelding ]
aaah ja, gaat er natuurlijk steeds weer heet aan toe danquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Door jouw om en om om de 5 minuten kwam ik op "Sandwich" uit
Hmmm dat ziet er wel heel erg lekker uit, krijg er spontaan honger vanquote:
Ik ook... en ik kan kiezen tussen een boterham met vruchtenhagel of 4-vruchtenjam.....quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:12 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Hmmm dat ziet er wel heel erg lekker uit, krijg er spontaan honger van
Oh, dus je komt toch!quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:16 schreef JaleesaJoia het volgende:
Je gaat toch nog mee vrijdag Ireth???
kom je mij er ook 1 brengen?quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:17 schreef Scorpie het volgende:
Nomnomnom
Psssssssst Ireth, wil je een Big Mac scoren?
Moet ik er zeker ook 1 bij jou langs komen brengen??quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:17 schreef Scorpie het volgende:
Nomnomnom
Psssssssst Ireth, wil je een Big Mac scoren?
Jahaa!!!!quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:16 schreef JaleesaJoia het volgende:
Je gaat toch nog mee vrijdag Ireth???
Gaat u maar even zitten mevrouw..quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:18 schreef YskaFredriksson het volgende:
I want to be a hippy and I wanna get stoned babbabbbaaduwaaabab
Yess! Want schijnbaar heb ik Rucky bedreigdquote:
hippies hebben lang haar :pquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:19 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Gaat u maar even zitten mevrouw..
[ afbeelding ]
Ach rucky poept toch alleen maar bowlingballenquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:19 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Yess! Want schijnbaar heb ik Rucky bedreigd
quote:
Als Ireth nou even een rondje langs Rotterdam en mij rijdt dan trakteer ik welquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
Moet ik er zeker ook 1 bij jou langs komen brengen??
Ach ja, daar duik je zo in 1 beweging onderdoorquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:19 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Yess! Want schijnbaar heb ik Rucky bedreigd
Ja is goed, haal mijn fiets alvast uit de schuur! Wel allemaal wachten dan tot ik langs geweest ben he? Ik ga eerst Joep even uitlatenquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
[..]
Als Ireth nou even een rondje langs Rotterdam en mij rijdt dan trakteer ik wel
ik kijk gewoon naar meneer Reimers, knallen in de horeca.. Of nouja als ik dus nu naar mn bed sprint en daar verder ga kijken. Kheb de tv benee al uitgedrukt.quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:21 schreef JK1982 het volgende:
WTF?! Leuk, een nieuw tv-programma over echtscheidingen..
Ze weten echt van gekkigheid niet meer wat ze moeten verzinnen..
quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:21 schreef JK1982 het volgende:
WTF?! Leuk, een nieuw tv-programma over echtscheidingen..
Ze weten echt van gekkigheid niet meer wat ze moeten verzinnen..
*haalt deur alvast van het slot*quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:21 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja is goed, haal mijn fiets alvast uit de schuur! Wel allemaal wachten dan tot ik langs geweest ben he? Ik ga eerst Joep even uitlaten
quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:21 schreef JaleesaJoia het volgende:
Wie gaat er nou allemaal definitief mee hiero?
Scorpie laat het zeker weer afweten? Partypooper
Zet dat oek wel even op, dat is wel geinig volgens mij..quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:22 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
ik kijk gewoon naar meneer Reimers, knallen in de horeca.. Of nouja als ik dus nu naar mn bed sprint en daar verder ga kijken. Kheb de tv benee al uitgedrukt.
brommer kopen? Hele mooiequote:Op dinsdag 10 april 2012 23:21 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja is goed, haal mijn fiets alvast uit de schuur! Wel allemaal wachten dan tot ik langs geweest ben he? Ik ga eerst Joep even uitlaten
Niet leukquote:
Naar de meet? I'll be therequote:Op dinsdag 10 april 2012 23:21 schreef JaleesaJoia het volgende:
Wie gaat er nou allemaal definitief mee hiero?
Daar wil ik je wel een keer op zien scheuren!quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:24 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
brommer kopen? Hele mooie
[ afbeelding ]
Hihi nee doe m niet weg. Volgend jaar september heb ik m al 10 jaar!! (L) Mijn grote liefde!
Ja naar de meet.. Wij hadden al een afspraak voor vrijdag tochquote:
Ik mis je al sinds januariquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ach joh, er komen zat mensen, mij mis je niet
oooooh luduvuduh!!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |