Ben ik een beetje mee bezig ja.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:05 schreef SpikedPsych het volgende:
kanovinnie zou eens het gebagger hier weg moeten roeien
Ik heb hem al een paar keer gelezen ja....quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:05 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wijs man jij, ooit islam gezien als een optie?
zegt Mr.Trash himselfquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:05 schreef SpikedPsych het volgende:
kanovinnie zou eens het gebagger hier weg moeten roeien
Niet zo kinderachtig doenquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:06 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
ga lekker in de moskee preken, en niet hier haatbaard
Laat 'm maar lekker gaan ok? Als hij jou basht/flamed kan je een tr plaatsen, mij een pm/dm sturen of in het FB topic posten.quote:
En ga jij naar de haatmuur om daar te klagenquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:06 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Laat 'm maar lekker gaan ok? Als hij jou basht/flamed kan je een tr plaatsen, mij een pm/dm sturen of in het FB topic posten.
Fixed!quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:08 schreef SpikedPsych het volgende:
wat een fijne mensen hier in dit topic !
Jij bent hier erg welkom.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:06 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
Shalomquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:08 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
En ga jij naar de haatmuur om daar te klagen
Denk je echt dat deze NederTurken representatief zijn voor de échte Turken? Deze mensen zijn hun normen en waarden volledig kwijtgeraakt in de verwarring of ze nu Turks of Nederlands zijn.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:08 schreef kanovinnie het volgende:
Ik dacht altijd dat Turken en Moslims naastenliefde erg hoog hadden zitten. Maar blijkbaar dus niet?
Deze quote: “This is the final test of a gentleman: his respect for those who can be of no possible service to him” geeft denk ik wel duidelijk aan hoe je met elkaar om moet gaan.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:03 schreef SpikedPsych het volgende:
Ff back. Ik heb mij voorgenomen om mezelf niet te verlagen tot het niveau van bijv blocko of el presidente
en jij leeft in de MiddelEeuwenquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:09 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Denk je echt dat deze NederTurken representatief zijn voor de échte Turken? Deze mensen zijn hun normen en waarden volledig kwijtgeraakt in de verwarring of ze nu Turks of Nederlands zijn.
Arcadia je bent een man naar mijn hart als ik jouw post zo lees.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:09 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Denk je echt dat deze NederTurken representatief zijn voor de échte Turken? Deze mensen zijn hun normen en waarden volledig kwijtgeraakt in de verwarring of ze nu Turks of Nederlands zijn.
Is deze serieus?quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:08 schreef kanovinnie het volgende:
Ik dacht altijd dat Turken en Moslims naastenliefde erg hoog hadden zitten. Maar blijkbaar dus niet?
Jij leeft in je eigen wereldquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:10 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
en jij leeft in de MiddelEeuwen
Hoe zit de gemiddelde echte Turk er uit dan? Sowieso zijn ze niet representatief hier omdat dit zooitje ongeregeld Nederlands spreekt, wat de meeste echte Turken niet doen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:09 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Deze lui zijn natuurlijk niet echt representatief voor de Turkse bevolking.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:08 schreef kanovinnie het volgende:
Waarom je dan niet kan quoten weet ik niet. Zeker weten van die adblock?quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:10 schreef xminator het volgende:
Arcadia dus. Kan niet quoten en editen( HEB GEEN ADBLOCK AANSTAAN)
Bedoel je niet wij ipv deze lui?quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:11 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Deze lui zijn natuurlijk niet echt representatief voor de Turkse bevolking.
Fixedquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:12 schreef EL_Presidente het volgende:
afgekeurde Turken mensen komen op Fok terecht
Even fresh install gedaan van aurora en nu is het verholpenquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waarom je dan niet kan quoten weet ik niet. Zeker weten van die adblock?
nee Merci dat jij er bent zekerquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:14 schreef Jellereppe het volgende:
Allemaal hopeloze gevallen in dit topic. Ga jullie moeder eens lekker verwennen.
Goed likken. That's my boy.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:14 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
nee Merci dat jij er bent zeker
Geen Weiss-actie uitvoeren, hij is mijn knuffeljood.quote:
je was niet eens aanwezig op zijn Bar Mitswaquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:16 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Geen Weiss-actie uitvoeren, hij is mijn knuffeljood.
Boek een ticket naar Turkije en durf de niet-toeristische kant te ontdekken. De gastvrijheid die jij zult vinden kan je echt doen laten huilen uit ongeloof van het bestaan van dit soort goedhartige mensen. Jij zult weinig volkeren vinden op aarde waar jij tussen je beter zou voelen. De zachtaardigheid, gastvrijheid en puurheid van spraak van de Turken doet bij velen de ogen openen en hart reinigen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoe zit de gemiddelde echte Turk er uit dan? Sowieso zijn ze niet representatief hier omdat dit zooitje ongeregeld Nederlands spreekt, wat de meeste echte Turken niet doen.
Echt Arcadia. Dat je daar nog serieus op ingaat.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:17 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Boek een ticket naar Turkije en durf de niet-toeristische kant te ontdekken. De gastvrijheid die jij zult vinden kan je echt doen laten huilen uit ongeloof van het bestaan van dit soort goedhartige mensen. Jij zult weinig volkeren vinden op aarde waar jij tussen je beter zou voelen. De zachtaardigheid, gastvrijheid en puurheid van spraak van de Turken doet bij velen de ogen openen en hart reinigen.
Lichaamstaal is 70% van hetgene hoe te interpreteren, als dat ontbreekt ga ik makkelijk alles serieus nemen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:18 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Echt Arcadia. Dat je daar nog serieus op ingaat.
gast bezoek een psycholoogquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:19 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Lichaamstaal is 70% van hetgene hoe te interpreteren, als dat ontbreekt ga ik makkelijk alles serieus nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |