SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Memleketler (coğrafi bölgeler)!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Dat is koltoer.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:55 schreef kanovinnie het volgende:
Fipo's en lapos zijn niet nodig hoor.
Ik nam alleen terug wat van mij was.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:55 schreef kanovinnie het volgende:
Fipo's en lapos zijn niet nodig hoor.
Ga je maar lekker naar fok.turquote:
Jij hebt dat recht alleen als je een rechtmatige lapo maakt. En niet loopt te jagen op je recht.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:56 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik nam alleen terug wat van mij was.
Het recht op het openen van een topic.
het enige recht wat jij hebt is het aanrechtquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:56 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik nam alleen terug wat van mij was.
Het recht op het openen van een topic.
Ja maar.. de vorige keer...quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jij hebt dat recht alleen als je een rechtmatige lapo maakt. En niet loopt te jagen op je recht.
Dit verdient op z'n minst een banquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jij hebt dat recht alleen als je een rechtmatige lapo maakt. En niet loopt te jagen op je recht.
Heel origineelquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:57 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
het enige recht wat jij hebt is het aanrecht
Oh my god, its so fucking terrible..quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:00 schreef TheMagnificent het volgende:
Dit topic was nog nooit zó verneukt.
Ah, een banaanvraag? Dan krijg jij die ban dus!quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:58 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dit verdient op z'n minst een banvan 72 uur
Verstandig. Tegen een superieure mod als ik valt niets tegen in te brengen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:58 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja maar.. de vorige keer...
Laat ook maar
Zolang ze maar een borek voor mij maaktquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:57 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
het enige recht wat jij hebt is het aanrecht
Waar zijn ze?quote:
Ok ik ga wel weer weg hoor.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:00 schreef TheMagnificent het volgende:
Dit topic was nog nooit zó verneukt.
Waarom maakt ze ze nooit voor mij?quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zolang ze maar een borek voor mij maakt
Arkadasim, stop eens met die pogingen tot humor, zelfmutilatie lijkt nu ineens een reëele optie dankzij jou.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:00 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
Oh my god, its so fucking terrible..
Nasreddin Hocaquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:01 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Arkadasim, stop eens met die pogingen tot humor, zelfmutilatie lijkt nu ineens een reëele optie dankzij jou.
Lief vragen en een zoentje geven als je het krijgt. Dat moet toch wel werken?quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:01 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
Waarom maakt ze ze nooit voor mij?
Is geen aanvraag tochquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ah, een banaanvraag? Dan krijg jij die ban dus!
als ik haar een zoen geef, wil ze meer.. de vorige keer kon ik haar ook moeilijk van me afslaan..quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Lief vragen en een zoentje geven als je het krijgt. Dat moet toch wel werken?
Insgelijks.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:02 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik doelde natuurlijk niet op jou. Jouw inbreng is alleen maar kwaliteit.
Kapsalon en sucuk.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:03 schreef Jellereppe het volgende:
Oké, wat eten Turken behalve doner en shoarma bij de tent om de hoek.
Close enoughquote:
Sucuk en borek!quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:03 schreef Jellereppe het volgende:
Jaja.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:03 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
als ik haar een zoen geef, wil ze meer.. de vorige keer kon ik haar ook moeilijk van me afslaan..
http://en.wikipedia.org/wiki/Turkish_cuisinequote:Op dinsdag 10 april 2012 22:03 schreef Jellereppe het volgende:
Heel goed. Begin dan maar om geen namen te noemen en niet uit te dagen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:03 schreef SpikedPsych het volgende:
Ff back. Ik heb mij voorgenomen om mezelf niet te verlagen tot het niveau van bijv blocko of el presidente
Ga maar verder met je werkstuk. Is beter voor je.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:03 schreef SpikedPsych het volgende:
Ff back. Ik heb mij voorgenomen om mezelf niet te verlagen tot het niveau van bijv blocko of el presidente
quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:04 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Turkish_cuisine
Wijs man jij, ooit islam gezien als een optie?quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Heel goed. Begin dan maar om geen namen te noemen en niet uit te dagen.
of Jaleesa stalkenquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:04 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ga maar verder met je werkstuk. Is beter voor je.
Tegen wie denk jij dat je het hebt, schorum.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:05 schreef SpikedPsych het volgende:
kanovinnie zou eens het gebagger hier weg moeten roeien
Eerlijk, Turkse keuken is echtquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:04 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Turkish_cuisine
Deze manquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:05 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wijs man jij, ooit islam gezien als een optie?
ga lekker in de moskee preken, en niet hier haatbaardquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:05 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wijs man jij, ooit islam gezien als een optie?
Gast, jij bent een van de grootste vervuilers van dit topic.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:03 schreef SpikedPsych het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |