Ik denk dat dat hem deze week in huize Isa moet worden jaquote:
lekker. maar dan wel de variant zonder de eieren.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat dat hem deze week in huize Isa moet worden ja
Baku?quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:35 schreef Duderinnetje het volgende:
Waar is Baku?
en Bluezz, hip hoor!Doe je er laarsjes onder?
Toch niet je zus, die gaat trouwen ?quote:
En bedankt. Ik nu ook en ze hebben mijn maat jurk niet eens.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:35 schreef Isabeau het volgende:
En ik klikte net op je indianenjurklink en nu krijg ik allemaal ulla popken reclame
Het oranje jurkje stond je anders echt beeldig!quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:37 schreef golfer het volgende:
En bedankt. Ik nu ook en ze hebben mijn maat jurk niet eens.
Ah, natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:38 schreef Bluezz het volgende:
Nee niet zus, maar golferbroer
En wie weet ga ik er wel Sting in zingen ook, tis weer eens wat anders dacht ik
Nou zo'n beetje, er werd zwart geopperd (bijna standaard, maar dat staat altijd wel mooi in dat licht op het podium) en mss spijker erbij of zo... maar puntje bij paaltje zien we er toch allemaal anders uit... dus het is niet zo heel strak.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:40 schreef AnneX het volgende:
Oh, jullie hebben met het koor al een kleding afspraak gemaakt?
Voor het eerst in 2 wekenquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:41 schreef Duderinnetje het volgende:
Kan toch goed voor Sting-zingen, Bluezz? Leuk, feestelijk jurkje.
Ik heb gisterenavond voor het eerst in twee weken even met de man gebeld en nu wil ik opeens best wel weer naar huis.Wat een avonturier ben ik toch ook.
Die weet ík zelfs nog en ik ben een goudvis.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het oranje jurkje stond je anders echt beeldig!![]()
* Isabeau doet een Steertje
Zal ik hem dit jaar maar weer aantrekken tijden het EK-voetbal, dan?quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:40 schreef Isabeau het volgende:
Het oranje jurkje stond je anders echt beeldig!![]()
Nee, wij hebben doorgaans weinig contact als ik in het buitenland zit. Overigens ook toen ik nog in Den Haag woonde. We belden/mailden doordeweeks nooit. Twee einzelgänger die elkaar gevonden hebben, denk ik.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Voor het eerst in 2 weken![]()
Ik zou denk ik elke avond bellen voor gewoon even zn stem en trusten
![]()
/kleffie
Dag of 15/16.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:43 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk dat ik vooral niet moet bellen. Ross' stem is zooo mooi en zwoel over de telefoon, dan wil ik direct het bed induiken en als ik dan nog weken zonder hem zou moeten
Hoelang ben je in totaal dan weggeweest, Dude?
Dag of 15/16 is prima te overzien, maar een half jaar. Amaiquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:49 schreef Duderinnetje het volgende:
Dag of 15/16.
Ik overweeg (minimaal) een half jaar vrijwilligerswerk in het buitenland te gaan doen, dus ik zal wel moeten wennen aan weg van huis, denk ik.
Jeetje, Dude dat is wel wat.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:49 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dag of 15/16.
Ik overweeg (minimaal) een half jaar vrijwilligerswerk in het buitenland te gaan doen, dus ik zal wel moeten wennen aan weg van huis, denk ik.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:43 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk dat ik vooral niet moet bellen. Ross' stem is zooo mooi en zwoel over de telefoon, dan wil ik direct het bed induiken en als ik dan nog weken zonder hem zou moeten
Suriname, was het plan tot nu toe. Maar nu ik hierben, zie ik ok, wel mogelijkheden. Heb her en der al wel overlegd. Kan lesgeven in een township bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:51 schreef Bluezz het volgende:
In Kaapstad? Of ben je daar nog niet uit?
Ik zei het net tgen hem: het was gek om daar zo samen te zijn. We vlogen er samen heen (in Duitlsand gemeet), maar tijdens de conferentie waren we allebei heel erg druk, en daarna vooral heel erg moe en ik grieperig. Hoewel het leuk was, heb ik niet het gevoel dat we 'samen gekomen' zijn ofzo. Zeker omdat we ook allebei weer apart terug vlogen enzo. Maar goed, over 2 weken zien we elkaar weer, denk ik.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:51 schreef AnneX het volgende:
Geen idee wat ik zou doen, bellen ja of nee.![]()
En ik heb nix te vertellen.
/ niet klef dus in ieder geval.
@ Jager ... de Duutser was toch ook in San Diego en op de conferentie.
Hoe ging dat samen ? Werk en sort of vakantie , en ook nog grieperig begreep ik.
Je moet het vooral doen! Vriendjes hebben mij altijd weerhouden van dat soort ambities, maar allemachtig wat heb ik daar spijt van! Dus doenquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:56 schreef Duderinnetje het volgende:
Suriname, was het plan tot nu toe. Maar nu ik hierben, zie ik ok, wel mogelijkheden. Heb her en der al wel overlegd. Kan lesgeven in een township bijvoorbeeld.
Maar Suriname heeftnog wel de voorkeur. Ben daar al een hele tijd mee bezig.
@isa: zolang is een half jaar toch niet, op een mensenleven? Ik zou err spint van krijgen als ik het niet zo doen. En Arty komt vast op visite in de jungle.
Ik vind het niet zo'n big deal.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:53 schreef AnneX het volgende:
[..]
Jeetje, Dude dat is wel wat.
En kan Arty halverwege voor " vakantie" overkomen.
En wat wil je gaan doen dan?
Ik snap wel waarom je dat wilt.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:04 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo'n big deal.Je moet toch alles doen en proberen in het leven? Ik kan me haast niet voorstellen dat ik maar zo'n beetje blijf aanlummelen, zoals ik doe. Met mijn dikke inkomen en mijn Jag en luxe reisjes. Dat kan toch nooit mijn enige functie op deze aardkloot zijn?
Ik vind dat vriendjes/partners een aanvulling moeten zijn op de persoonlijke invulling van je leven, en nooit een rem. Daarvoor is het voorrecht te mogen ronddolen hier, te waardevol. Zo zie ik het v.v. ook in het leven van mijn meneer. Zíjn manier van leven is waaraan ik mij, als het niet te dol wordt, aanpas. Als hij morgen een half jaar op zijn kop wil gaan staan terwijl hij schlagers zingt, dan geef ik hem de bratwürst aan.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je moet het vooral doen! Vriendjes hebben mij altijd weerhouden van dat soort ambities, maar allemachtig wat heb ik daar spijt van! Dus doen
Hmm. Ok. Ik heb nooit zulke vriendjes gehad dan denk ik.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:14 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik vind dat vriendjes/partners een aanvulling moeten zijn op de persoonlijke invulling van je leven, en nooit een rem. Daarvoor is het voorrecht te mogen ronddolen hier, te waardevol. Zo zie ik het v.v. ook in het leven van mijn meneer. Zíjn manier van leven is waaraan ik mij, als het niet te dol wordt, aanpas. Als hij morgen een half jaar op zijn kop wil gaan staan terwijl hij schlagers zingt, dan geef ik hem de bratwürst aan.
Bij wijze van.
Het is iets wat ik nooit gedaan heb en wel wilde.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:04 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo'n big deal.Je moet toch alles doen en proberen in het leven? Ik kan me haast niet voorstellen dat ik maar zo'n beetje blijf aanlummelen, zoals ik doe. Met mijn dikke inkomen en mijn Jag en luxe reisjes. Dat kan toch nooit mijn enige functie op deze aardkloot zijn?
Absoluutquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:14 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vind dat vriendjes/partners een aanvulling moeten zijn op de persoonlijke invulling van je leven, en nooit een rem. Daarvoor is het voorrecht te mogen ronddolen hier, te waardevol. Zo zie ik het v.v. ook in het leven van mijn meneer. Zíjn manier van leven is waaraan ik mij, als het niet te dol wordt, aanpas. Als hij morgen een half jaar op zijn kop wil gaan staan terwijl hij schlagers zingt, dan geef ik hem de bratwürst aan.
Bij wijze van.
Dat is inderdaad vreemd gegaan dan.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:00 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik zei het net tgen hem: het was gek om daar zo samen te zijn. We vlogen er samen heen (in Duitlsand gemeet), maar tijdens de conferentie waren we allebei heel erg druk, en daarna vooral heel erg moe en ik grieperig. Hoewel het leuk was, heb ik niet het gevoel dat we 'samen gekomen' zijn ofzo. Zeker omdat we ook allebei weer apart terug vlogen enzo. Maar goed, over 2 weken zien we elkaar weer, denk ik.
Ik denk dat Arty het er wel mee eens is. Het scheelt dat wij geen gezin zijn, denk ik. We kunnen wat makkelijker aankondigen dat we een tijdje vertrekken.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:12 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik snap wel waarom je dat wilt.
Maar is Arty het daar helemaal mee eens?
Want dat is wel je partner.
En er is ook in Nederland nog een hoop te doen om anderen te helpen.
En IMHO doe je ook al veel voor je vakantiekinderen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |