Ik denk dat dat hem deze week in huize Isa moet worden jaquote:
lekker. maar dan wel de variant zonder de eieren.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat dat hem deze week in huize Isa moet worden ja
Baku?quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:35 schreef Duderinnetje het volgende:
Waar is Baku?
en Bluezz, hip hoor!Doe je er laarsjes onder?
Toch niet je zus, die gaat trouwen ?quote:
En bedankt. Ik nu ook en ze hebben mijn maat jurk niet eens.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:35 schreef Isabeau het volgende:
En ik klikte net op je indianenjurklink en nu krijg ik allemaal ulla popken reclame
Het oranje jurkje stond je anders echt beeldig!quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:37 schreef golfer het volgende:
En bedankt. Ik nu ook en ze hebben mijn maat jurk niet eens.
Ah, natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:38 schreef Bluezz het volgende:
Nee niet zus, maar golferbroer
En wie weet ga ik er wel Sting in zingen ook, tis weer eens wat anders dacht ik
Nou zo'n beetje, er werd zwart geopperd (bijna standaard, maar dat staat altijd wel mooi in dat licht op het podium) en mss spijker erbij of zo... maar puntje bij paaltje zien we er toch allemaal anders uit... dus het is niet zo heel strak.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:40 schreef AnneX het volgende:
Oh, jullie hebben met het koor al een kleding afspraak gemaakt?
Voor het eerst in 2 wekenquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:41 schreef Duderinnetje het volgende:
Kan toch goed voor Sting-zingen, Bluezz? Leuk, feestelijk jurkje.
Ik heb gisterenavond voor het eerst in twee weken even met de man gebeld en nu wil ik opeens best wel weer naar huis.Wat een avonturier ben ik toch ook.
Die weet ík zelfs nog en ik ben een goudvis.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het oranje jurkje stond je anders echt beeldig!![]()
* Isabeau doet een Steertje
Zal ik hem dit jaar maar weer aantrekken tijden het EK-voetbal, dan?quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:40 schreef Isabeau het volgende:
Het oranje jurkje stond je anders echt beeldig!![]()
Nee, wij hebben doorgaans weinig contact als ik in het buitenland zit. Overigens ook toen ik nog in Den Haag woonde. We belden/mailden doordeweeks nooit. Twee einzelgänger die elkaar gevonden hebben, denk ik.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Voor het eerst in 2 weken![]()
Ik zou denk ik elke avond bellen voor gewoon even zn stem en trusten
![]()
/kleffie
Dag of 15/16.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:43 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk dat ik vooral niet moet bellen. Ross' stem is zooo mooi en zwoel over de telefoon, dan wil ik direct het bed induiken en als ik dan nog weken zonder hem zou moeten
Hoelang ben je in totaal dan weggeweest, Dude?
Dag of 15/16 is prima te overzien, maar een half jaar. Amaiquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:49 schreef Duderinnetje het volgende:
Dag of 15/16.
Ik overweeg (minimaal) een half jaar vrijwilligerswerk in het buitenland te gaan doen, dus ik zal wel moeten wennen aan weg van huis, denk ik.
Jeetje, Dude dat is wel wat.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:49 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dag of 15/16.
Ik overweeg (minimaal) een half jaar vrijwilligerswerk in het buitenland te gaan doen, dus ik zal wel moeten wennen aan weg van huis, denk ik.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:43 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk dat ik vooral niet moet bellen. Ross' stem is zooo mooi en zwoel over de telefoon, dan wil ik direct het bed induiken en als ik dan nog weken zonder hem zou moeten
Suriname, was het plan tot nu toe. Maar nu ik hierben, zie ik ok, wel mogelijkheden. Heb her en der al wel overlegd. Kan lesgeven in een township bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:51 schreef Bluezz het volgende:
In Kaapstad? Of ben je daar nog niet uit?
Ik zei het net tgen hem: het was gek om daar zo samen te zijn. We vlogen er samen heen (in Duitlsand gemeet), maar tijdens de conferentie waren we allebei heel erg druk, en daarna vooral heel erg moe en ik grieperig. Hoewel het leuk was, heb ik niet het gevoel dat we 'samen gekomen' zijn ofzo. Zeker omdat we ook allebei weer apart terug vlogen enzo. Maar goed, over 2 weken zien we elkaar weer, denk ik.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:51 schreef AnneX het volgende:
Geen idee wat ik zou doen, bellen ja of nee.![]()
En ik heb nix te vertellen.
/ niet klef dus in ieder geval.
@ Jager ... de Duutser was toch ook in San Diego en op de conferentie.
Hoe ging dat samen ? Werk en sort of vakantie , en ook nog grieperig begreep ik.
Je moet het vooral doen! Vriendjes hebben mij altijd weerhouden van dat soort ambities, maar allemachtig wat heb ik daar spijt van! Dus doenquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:56 schreef Duderinnetje het volgende:
Suriname, was het plan tot nu toe. Maar nu ik hierben, zie ik ok, wel mogelijkheden. Heb her en der al wel overlegd. Kan lesgeven in een township bijvoorbeeld.
Maar Suriname heeftnog wel de voorkeur. Ben daar al een hele tijd mee bezig.
@isa: zolang is een half jaar toch niet, op een mensenleven? Ik zou err spint van krijgen als ik het niet zo doen. En Arty komt vast op visite in de jungle.
Ik vind het niet zo'n big deal.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:53 schreef AnneX het volgende:
[..]
Jeetje, Dude dat is wel wat.
En kan Arty halverwege voor " vakantie" overkomen.
En wat wil je gaan doen dan?
Ik snap wel waarom je dat wilt.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:04 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo'n big deal.Je moet toch alles doen en proberen in het leven? Ik kan me haast niet voorstellen dat ik maar zo'n beetje blijf aanlummelen, zoals ik doe. Met mijn dikke inkomen en mijn Jag en luxe reisjes. Dat kan toch nooit mijn enige functie op deze aardkloot zijn?
Ik vind dat vriendjes/partners een aanvulling moeten zijn op de persoonlijke invulling van je leven, en nooit een rem. Daarvoor is het voorrecht te mogen ronddolen hier, te waardevol. Zo zie ik het v.v. ook in het leven van mijn meneer. Zíjn manier van leven is waaraan ik mij, als het niet te dol wordt, aanpas. Als hij morgen een half jaar op zijn kop wil gaan staan terwijl hij schlagers zingt, dan geef ik hem de bratwürst aan.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je moet het vooral doen! Vriendjes hebben mij altijd weerhouden van dat soort ambities, maar allemachtig wat heb ik daar spijt van! Dus doen
Hmm. Ok. Ik heb nooit zulke vriendjes gehad dan denk ik.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:14 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik vind dat vriendjes/partners een aanvulling moeten zijn op de persoonlijke invulling van je leven, en nooit een rem. Daarvoor is het voorrecht te mogen ronddolen hier, te waardevol. Zo zie ik het v.v. ook in het leven van mijn meneer. Zíjn manier van leven is waaraan ik mij, als het niet te dol wordt, aanpas. Als hij morgen een half jaar op zijn kop wil gaan staan terwijl hij schlagers zingt, dan geef ik hem de bratwürst aan.
Bij wijze van.
Het is iets wat ik nooit gedaan heb en wel wilde.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:04 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo'n big deal.Je moet toch alles doen en proberen in het leven? Ik kan me haast niet voorstellen dat ik maar zo'n beetje blijf aanlummelen, zoals ik doe. Met mijn dikke inkomen en mijn Jag en luxe reisjes. Dat kan toch nooit mijn enige functie op deze aardkloot zijn?
Absoluutquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:14 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vind dat vriendjes/partners een aanvulling moeten zijn op de persoonlijke invulling van je leven, en nooit een rem. Daarvoor is het voorrecht te mogen ronddolen hier, te waardevol. Zo zie ik het v.v. ook in het leven van mijn meneer. Zíjn manier van leven is waaraan ik mij, als het niet te dol wordt, aanpas. Als hij morgen een half jaar op zijn kop wil gaan staan terwijl hij schlagers zingt, dan geef ik hem de bratwürst aan.
Bij wijze van.
Dat is inderdaad vreemd gegaan dan.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:00 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik zei het net tgen hem: het was gek om daar zo samen te zijn. We vlogen er samen heen (in Duitlsand gemeet), maar tijdens de conferentie waren we allebei heel erg druk, en daarna vooral heel erg moe en ik grieperig. Hoewel het leuk was, heb ik niet het gevoel dat we 'samen gekomen' zijn ofzo. Zeker omdat we ook allebei weer apart terug vlogen enzo. Maar goed, over 2 weken zien we elkaar weer, denk ik.
Ik denk dat Arty het er wel mee eens is. Het scheelt dat wij geen gezin zijn, denk ik. We kunnen wat makkelijker aankondigen dat we een tijdje vertrekken.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:12 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik snap wel waarom je dat wilt.
Maar is Arty het daar helemaal mee eens?
Want dat is wel je partner.
En er is ook in Nederland nog een hoop te doen om anderen te helpen.
En IMHO doe je ook al veel voor je vakantiekinderen!
Dan heb ik een ander idee van een gezin, ik vind het ook een gezin als je een partner hebt.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:26 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik denk dat Arty het er wel mee eens is. Het scheelt dat wij geen gezin zijn, denk ik. We kunnen wat makkelijker aankondigen dat we een tijdje vertrekken.
Ja in Nederland is ook veel te doen. Maar nooit zo veel als elders, echt. En ik houd van avontuur.
De vakantiekinderen zijn zo'n kleine moeite, dat ik daar geen 100 % tevredenheid in vind, wat betreft mijn capaciteiten benutten in een groter perspectief.
Wel heel lief dat je het zegt, trouwens.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:25 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik ben met dude. Je moet je eigen leven leven. Een partner is een geweldig mooie aanvulling daarop, en ik ben ontzettend blij met de duutser en hoop dat we samen oud en rimpelig mogen worden. Toch ben ik uiteindelijk alleen maar verantwoordelijk voor mijn leven en mijn geluk, en hij voor het zijne, en zijn geluk. Dat we elkaar daar bij kunnen helpen is fijn, maar niet vanzelfsprekend. En ik zou nooit dingen niet doen die mij gelukkig maken om bij m'n partner te kunnen zijn.
Vandaar de al 3 jaar durende vliegtuig in vliegtuig uit relatie.
In de USSR of Centraal Europa?quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:17 schreef AnneX het volgende:
En mn. AnneX heeft een periode achter het toen nog IJzeren Gordijn gewerkt in de buitendienst.
Nee, je doet nu dingen omdat de SC je opde hielen zat!quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:32 schreef Stereotomy het volgende:
Ik zou idd dingen ook anders aangepakt hebben met mijn relatie jaren terug: mjn ex kwam naar Nederland, had hier goede stage en studie, en ik maar elk weekend daarheen treinen omdat ik een OV-jaarkaart had, terwijl ik in die weekenden ook dingen voor mezelf had kunnen doen, mezelf meer ontwikkelen, dingen doen etc. Maar ja, ze was hier voor mij gekomen, dus dan 'moet' je wel, was de redenatie.
Soms heb ik het idee dat ik nog steeds voor die 3-4 jaar aan het overcompenseren ben nu door veel dingen buitenshuis te doen.Maar, wel leuke dingen erbij geleerd die ik anders nooit had geleerd, en nog een boel andere zaken. 't is nu veul beter dan toen.
Nee wij zouden geen goed pleeggezin zijn, want dat willen we niet zijn.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:33 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dan heb ik een ander idee van een gezin, ik vind het ook een gezin als je een partner hebt.
Ik heb je berichten over de vakantie gevolgd, en in de vakantie zie je echt wel af.
Misschien is het voor jou leuker om goed te doen in het buitenland?
Want jullie zouden misschien wel een goed pleeggezin zijn? Maar dat is eng en dan moet je van alles en elke dag.
Oh, ok, jammer. Want anders enzo.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:35 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee wij zouden geen goed pleeggezin zijn, want dat willen we niet zijn.
Je bent nog kei-jong, dus het is een wijze les die is geleerd, denk ik. ik denk wel dat je dit soort levenslessen al doende leert. You graduated.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:32 schreef Stereotomy het volgende:
Ik zou idd dingen ook anders aangepakt hebben met mijn relatie jaren terug: mjn ex kwam naar Nederland, had hier goede stage en studie, en ik maar elk weekend daarheen treinen omdat ik een OV-jaarkaart had, terwijl ik in die weekenden ook dingen voor mezelf had kunnen doen, mezelf meer ontwikkelen, dingen doen etc. Maar ja, ze was hier voor mij gekomen, dus dan 'moet' je wel, was de redenatie.
Soms heb ik het idee dat ik nog steeds voor die 3-4 jaar aan het overcompenseren ben nu door veel dingen buitenshuis te doen.Maar, wel leuke dingen erbij geleerd die ik anders nooit had geleerd, en nog een boel andere zaken. 't is nu veul beter dan toen.
Avontuur!quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:56 schreef Duderinnetje het volgende:
Suriname, was het plan tot nu toe. Maar nu ik hierben, zie ik ok, wel mogelijkheden. Heb her en der al wel overlegd. Kan lesgeven in een township bijvoorbeeld.
Maar Suriname heeftnog wel de voorkeur. Ben daar al een hele tijd mee bezig.
@isa: zolang is een half jaar toch niet, op een mensenleven? Ik zou err spint van krijgen als ik het niet zo doen. En Arty komt vast op visite in de jungle.
Had de pijnpoli dat niet allang moeten hebben?quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:45 schreef krakkemieke het volgende:
Oh de update.
Ik krijg gabapentine, om te proberen of ik minder pijn heb. Daarnaast gaat de pijnpoli nog een diagnose vragen aan de neuroloog.
Het is een broertje van een middel waar ik slechte ervaringen mee heb, maar ik zie wel. Eerst maar afkicken van de Tramadol.
Roemenië- joego-polen-oostdld- zoiets.quote:
De pijnpoli doet niet aan diagnoses, maar ze kon de neuroloog niet bereiken. Dit is dus een soort compromis en daar ben ik wel blij mee.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Had de pijnpoli dat niet allang moeten hebben?
Ik kende gabapentine niet, moest het even opzoeken. Hopelijk helpt het!
Ja, dat heb ik zeker. Op dit moment heeft de pijnpoli geen diagnose en dan doen ze eigenlijk niks. Maar er is nog even geen zicht op een diagnose en dan willen ze wel iets proberen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:51 schreef AnneX het volgende:
[..]
Roemenië- joego-polen-oostdld- zoiets.
Ok Krakke, je zit weer in de " molen" .
Heb je het idee dat men naar je luistert?
Tis net of het de omgekeerde wereld is.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:59 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik zeker. Op dit moment heeft de pijnpoli geen diagnose en dan doen ze eigenlijk niks. Maar er is nog even geen zicht op een diagnose en dan willen ze wel iets proberen.
Ik heb ook duidelijk gezegd dat ik echt wil dat er naar een diagnose gekeken wordt en daar was ze het ook mee eens.
6 maanden. Maar dat is niet het ergste. De belangrijke dingen zijn wel goed gegaan.quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:00 schreef Duderinnetje het volgende:
Krakke, hopelijk heb je er nu snel iets aan. Voor mijn gevoel ben je al zo lang aan het kloten.
Met de Paas was hij toch naar Brux ?quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:00 schreef Bluezz het volgende:
Zeg, waar is Pee eigenlijk gebleven?
Gaat ie nu CF & Elf volgen en hier niet meer posten of zo?
Nee, normaal is het eerst een diagnose. Maar nu kan de pijnpoli de uroloog niet bereiken voor een diagnose, dus ze gaan wat proberen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tis net of het de omgekeerde wereld is.
Eerst pijnbestrijden en dan een diagnose
Hoe zo gek?quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:01 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ga die pillen wel nemen als ik afgekickt ben van de Tramadol. Maar ik vind het best eng, dat ik dan misschien weer zo gek word.
Mee eens!quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:04 schreef AnneX het volgende:
[..]
Met de Paas was hij toch naar Brux ?
Sowieso ben ik wel benieuwd hoe het met DE en vooral CF is!?
Ik had ooit Lyrica, het broertje van Neurontin. Ik lag op bed met een hernia en had weinig bezoek. ;Na 2 dagen Lyrica dacht ik: als er iemand binnenkomt, sla ik hen voor zijn bek!quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:06 schreef AnneX het volgende:
[..]
Hoe zo gek?
Bedoel je van de pijn ?
Tramadol is zover ik weet een morfine preparaat en dus pijn bestrijder.
Afkicken heeft tijd nodig.
En inderdaad welke garantie? heeft een mens.
Jij niet en ik niet en niemand! Niet.
Pee heeft nog 8 weken tot er iets live moet zijn en daarnaast ook nog de nodige andere shit om zich heen zoals een instortend serverpark EN een directeur die zich beklaagt over het feit dat we geen fatsoenlijke wifi-netwerk neer kunnen zetten op onze tweede lokatie.quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:00 schreef Bluezz het volgende:
Zeg, waar is Pee eigenlijk gebleven?
Gaat ie nu CF & Elf volgen en hier niet meer posten of zo?
Dat is inhet verleden al meermaals uitgelegd: ze zijn een beetje klaar met Fok! Je kan ze natuurlijk ook bereiken via de diverse social mediaquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:04 schreef AnneX het volgende:
Sowieso ben ik wel benieuwd hoe het met DE en vooral CF is!?
Meer Users From Hell!quote:
quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:28 schreef PdeHoog het volgende:
En voor de liefhebbers vam soundtracks: die van Game Of Thrones is echt heel tof!
Ach...hoort erbijquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:33 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oh jee, P. toch.
Hou de rug recht! en je kreeg toch een assistent?
Seinfeld op 21 . En Zzzzz
Maar jij bent toch de I(weet ik veel) baas?quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ach...hoort erbijWe overleven het wel weer. Enige wat ik echt niet voor elkaar krijg is begrip dat we niet alles tegelijk kunnen en zo. Maar goed.....
Klinkt bekend.quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ach...hoort erbijWe overleven het wel weer. Enige wat ik echt niet voor elkaar krijg is begrip dat we niet alles tegelijk kunnen en zo. Maar goed.....
quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:34 schreef krakkemieke het volgende:
@FFT: sorry dat ik zo vroeg in slaap val.
Zaakje Verlorenquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:51 schreef golfer het volgende:
Tranen van het lachen om de Rijdende Rechter gehad.
Hoef je je niet voor te verontschuldigen toch?quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:34 schreef krakkemieke het volgende:
@FFT: sorry dat ik zo vroeg in slaap val.
Helaas....zo werkt het nietquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:43 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Maar jij bent toch de I(weet ik veel) baas?
Jij bent de baas, zeg dat het 3 dagen gaat duren. Na 1 of 2 dagen is iedereen tevreden. Iedereen liegt.
Heel toevallig nu evenquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Klinkt bekend.
Balen Pee
En toch was je gezellig aan het meelezen![]()
En imho moet je dan gewoon je vrije tijd nemen!quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Helaas....zo werkt het nietHet zijn gewoon continue terugkerende problemen waar ik niet de vinger achter krijg.
Het gebeurt tijdens kantoortijdquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:56 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
En imho moet je dan gewoon je vrije tijd nemen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |