Ik denk dat dat hem deze week in huize Isa moet worden jaquote:
lekker. maar dan wel de variant zonder de eieren.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat dat hem deze week in huize Isa moet worden ja
Baku?quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:35 schreef Duderinnetje het volgende:
Waar is Baku?
en Bluezz, hip hoor!Doe je er laarsjes onder?
Toch niet je zus, die gaat trouwen ?quote:
En bedankt. Ik nu ook en ze hebben mijn maat jurk niet eens.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:35 schreef Isabeau het volgende:
En ik klikte net op je indianenjurklink en nu krijg ik allemaal ulla popken reclame
Het oranje jurkje stond je anders echt beeldig!quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:37 schreef golfer het volgende:
En bedankt. Ik nu ook en ze hebben mijn maat jurk niet eens.
Ah, natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:38 schreef Bluezz het volgende:
Nee niet zus, maar golferbroer
En wie weet ga ik er wel Sting in zingen ook, tis weer eens wat anders dacht ik
Nou zo'n beetje, er werd zwart geopperd (bijna standaard, maar dat staat altijd wel mooi in dat licht op het podium) en mss spijker erbij of zo... maar puntje bij paaltje zien we er toch allemaal anders uit... dus het is niet zo heel strak.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:40 schreef AnneX het volgende:
Oh, jullie hebben met het koor al een kleding afspraak gemaakt?
Voor het eerst in 2 wekenquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:41 schreef Duderinnetje het volgende:
Kan toch goed voor Sting-zingen, Bluezz? Leuk, feestelijk jurkje.
Ik heb gisterenavond voor het eerst in twee weken even met de man gebeld en nu wil ik opeens best wel weer naar huis.Wat een avonturier ben ik toch ook.
Die weet ík zelfs nog en ik ben een goudvis.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het oranje jurkje stond je anders echt beeldig!![]()
* Isabeau doet een Steertje
Zal ik hem dit jaar maar weer aantrekken tijden het EK-voetbal, dan?quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:40 schreef Isabeau het volgende:
Het oranje jurkje stond je anders echt beeldig!![]()
Nee, wij hebben doorgaans weinig contact als ik in het buitenland zit. Overigens ook toen ik nog in Den Haag woonde. We belden/mailden doordeweeks nooit. Twee einzelgänger die elkaar gevonden hebben, denk ik.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Voor het eerst in 2 weken![]()
Ik zou denk ik elke avond bellen voor gewoon even zn stem en trusten
![]()
/kleffie
Dag of 15/16.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:43 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk dat ik vooral niet moet bellen. Ross' stem is zooo mooi en zwoel over de telefoon, dan wil ik direct het bed induiken en als ik dan nog weken zonder hem zou moeten
Hoelang ben je in totaal dan weggeweest, Dude?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |