Kofferweb.nlquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Spannend Vik
Waar heb je de trolley weg? Moet voor volgende week ook 1.
Denk dat ik hem bij de Action vandaan haal voor 39 euro.
En met snickers bedoel ik wel snickers, niet dat ik het eet want Marsen zijn veel lekkerderder
Oh, he, nu zie ik het ook staan. Dan is dat in de laatste tijd aangepast, want dat kon eerst toch niet? En van Isa mocht ik dan geen nieuwe topics meer openenquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:26 schreef Phaidra het volgende:
Haha, ik was ook net bezig! Maar Cc was eerder.
LieLie, op de iPhone kan ik wel een nieuw deel in de reeks openen, vreemd dat dat niet kan op de iPad!
Ja, had ik ook gezien... Paarsquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kofferweb.nl. Voor 39,95 inclusief verzenden. Ik heb een paarse
. Deze dus: https://www.kofferweb.com(...)ProductID=2113374680
Kofferweb heeft ook een filiaal in Den Haag, maar ik had geen zin om daar naartoe te fietsen gisteren!
Kijk, dat is meer mijn stijlquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:30 schreef creepycookie het volgende:
Als ik later groot en rijkben wil ik deze:
[ afbeelding ]
Niet zo nais voor de portemonneequote:Op dinsdag 10 april 2012 20:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Kijk, dat is meer mijn stijl. Nais!!!
Wat moeten ze kosten?quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:33 schreef creepycookie het volgende:
[..]
Niet zo nais voor de portemonnee
Beeldig!quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:34 schreef sigme het volgende:
Oh, dan post ik gewoon mijn laatste aanwinst nog een keer:
[ afbeelding ]
Mooi he?
Wàt voor gootjequote:Op dinsdag 10 april 2012 20:34 schreef Laureline het volgende:
Alleen wel een lelijk ding op de hiel. Chanellogootje zeker.
Bommelding!quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:35 schreef sigme het volgende:
[..]
Wàt voor gootje?
(Kwartje is al wel gevallen hoor)
Dat woord lees ik altijd verkeerd!quote:
Huu.quote:
Zeg, ik kom je gekleed in (uitsluitend) m'n schapepels een mep met de pollepel verkopen hoor!quote:
de roze accenten, die maken het af!quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:34 schreef sigme het volgende:
Oh, dan post ik gewoon mijn laatste aanwinst nog een keer:
[ afbeelding ]
Mooi he?
Als je in de umgebung bent zeker.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:37 schreef sigme het volgende:
[..]
Zeg, ik kom je gekleed in (uitsluitend) m'n schapepels een mep met de pollepel verkopen hoor!
Ik vind overigens, met Isabeau, die blauw-witte derdewereldschoentjes waarbij een behoeftig kind een afgeleid paar krijgt, hartstikke leukquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:37 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
de roze accenten, die maken het af!
Heb je vaker die rol binnen jouw familie?quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:27 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hmmz... Familie belt om te zeggen dat ze zich zorgen maken om broertje gezien dik zijn, reeksen in onafgemaakte stages, warcraftverslaving en nu stoppen met school.
Of ik daar niets aan kon doen?
*vult eigen motivatie en verantwoordelijkheid-praatje in.
Oei, ik pak snel m'n pijpetuitje!quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:37 schreef sigme het volgende:
[..]
Zeg, ik kom je gekleed in (uitsluitend) m'n schapepels een mep met de pollepel verkopen hoor!
Hiiiiihhiihhi, het duurde echt 5 seconden voor het kwartje viel!quote:
Dit. En de hakken zijn te breed en de neuzen te rond. En ik MOEST gladleren bruine pumps hebben dit weekend.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind de schoenmode niet zo.. De hakken zijn prima, maar ik vind plateauzolen echt heel erg lelijk meestal.
quote:
Jazeker.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:38 schreef Xennia het volgende:
[..]
Heb je vaker die rol binnen jouw familie?
Ik wel
Lol. Geen idee hoe nieuw het is eigenlijk!quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:28 schreef LieLie het volgende:
[..]
Oh, he, nu zie ik het ook staan. Dan is dat in de laatste tijd aangepast, want dat kon eerst toch niet? En van Isa mocht ik dan geen nieuwe topics meer openen
O, dat lukt nooit meer, om daar vanaf te komen. Ik heb ook zo'n medische oom van 78 die ik altijd belquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:47 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Jazeker.
Opa `deze pillen gebruik ik al 3 jaar, moet ik daar echt mee doorgaan?' etc...
Nee opa, het hoeft niet, maar wel een aanrader als je bij ons wil blijven.
Lekker niet-medisch blijven scheelt wel.
Die heeft m'n betoveroma!quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:41 schreef sigme het volgende:
[..]
Nou grijp ik kinderlijk naar m'n reservering.
Ik ga gewoon een consulttarief invoerenquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:48 schreef Laureline het volgende:
[..]
O, dat lukt nooit meer, om daar vanaf te komen. Ik heb ook zo'n medische oom van 78 die ik altijd bel
Die zijn nog best makkelijk te vinden. Leuk jurkje ook. Ik heb 'm in het donkerblauw en trek 'm aan als ik een egoboost nodig heb. Sjans gegarandeerd.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik wil nog blauwe pumps voor bij mn jurk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar de juiste kleur vinden zal nog wel uitdaging zijn.
Ik ook. Juist op beurzen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, moet er maar eens een keer eenshoppingsessie
aan wijden. Maar, eerst beurs draaien van donderdag t/m zaterdag.
En ja, ook dan draag ik gewoon hakken.
Ik mag morgenavond weer, als het gietquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat overkomt me nooit. Dus nee.. niet echt.
quote:
Die staan helaas niet zo mooi bij mantelpakjes.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:58 schreef LadyBlack het volgende:
Ik vind dat echt knap, ik kan best op hakken lopen, maar tenzij het een bruiloft oid is, wijk ik bij veel staan/ lopen uit naar platte schoenen
Als het droog is wandelen. Anders de rotklussen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat zal ik morgen doen?
30 km wandelen?
Of de oven schoonmaken, garage opruimen en de kelder ordenen?
Wandelen dus.. thanksquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:04 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Als het droog is wandelen. Anders de rotklussen.
Surequote:Op dinsdag 10 april 2012 21:10 schreef Ml-etje het volgende:
Mooi! Mag ik een linkje in pm? Zoek zoiets ook, vind het zo'n frisse kleur!
waarom verwachten ze dat jij er iets aan doet?quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:27 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hmmz... Familie belt om te zeggen dat ze zich zorgen maken om broertje gezien dik zijn, reeksen in onafgemaakte stages, warcraftverslaving en nu stoppen met school.
Of ik daar niets aan kon doen?
*vult eigen motivatie en verantwoordelijkheid-praatje in.
Misschien hopen ze dat oudere zus wat indruk maakt als ze met hem gaat praten oid?quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:12 schreef _aurum_ het volgende:
waarom verwachten ze dat jij er iets aan doet?
Als jij allebei doet ga ik ook nog 's even ebayen voor mooie laarzen!quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
Sigme, ik vind die stappers nog best stoer![]()
Hakken, tja. Ik ben nog steeds niet om, behalve voor gelegenheden![]()
Wel nog steeds in dubio: eerst gympies kopen of toch eerst laarzen, of meteen allebei
Jij hebt ook laarzen nodig?quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Als jij allebei doet ga ik ook nog 's even ebayen voor mooie laarzen!
Ja. Maar dat doe ik natuurlijk wel eens. Ik heb verbazingwekkende gesprekken met die jongen. En er verandert niets. Voor oma's is dat moeilijker te vatten dan voor mensen die in deze individualistische samenleving opgegroeid zijn.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien hopen ze dat oudere zus wat indruk maakt als ze met hem gaat praten oid?
hoe zwaar ben jij?quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:18 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb overigens heel snel pijn in mijn voetzolen op hakken, maar dat was minder toen ik niet zo zwaar was. En ik heb nog een geweldig leuk paar schoenen staan waar ik nu niet meer op loop dus. Nog een goede reden om af te vallen
Mwaah ik draag alleen geen laarzen meer als het echt te warm isquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:19 schreef Jagärtrut het volgende:
Laarzen zijn toch voor in de winter? Ik doe ze nu echt bijna niet meer aan! Tenzij het sneeuwt..
Ja, voor eens onder een rok als het wat minder warm isquote:
S.terkte. Naar dat je de rosacea in je gezicht hebt.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:22 schreef MarMar het volgende:
Bedtijd!
ik word doodmoe van dat branderige gevoel in mn gezicht
In de 80 kiloquote:
Wat wil je weten?quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:29 schreef Probability het volgende:
Ik snap echt niets van linkedin.. pff haha
Beetje kijken naar andermans profielen, dan krijg je wel een idee denk ik.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:29 schreef Probability het volgende:
Ik snap echt niets van linkedin.. pff haha
Ik wil iemand toevoegen, maar ik heb een paar keer les van hem gehad, wat zijn we dan?quote:
Vind je?quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:31 schreef creepycookie het volgende:
Ligt aan je lengte natuurlijk, maar dat valt toch wel mee?
Doe maar dat je zaken hebt gedaan oid. Bij vriend moet je een emailadres invullenquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:34 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik wil iemand toevoegen, maar ik heb een paar keer les van hem gehad, wat zijn we dan?
Ja, een vriendin van mij weegt ook ergens in de 80, is van gemiddelde lengte en ziet er prima uit. Maar het is maar net waar je je fijn bij voeltquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vind je?Onder de 70 is wel mijn doel hoor. Dat was ik een paar jaar geleden ook, maar toen was ik ook sportschoolverslaafd en hardloopfanatiekeling. Na een fikse blessure de handdoek in de ring gegooid en fors aangekomen
IXS heeft mooie met hak. Kan best onder jurkje.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, voor eens onder een rok als het wat minder warm ismaar ze mogen natuurlijk niet duur zijn
![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:56 schreef loveli het volgende:
[..]
IXS heeft mooie met hak. Kan best onder jurkje.
De wonderen zijn de wereld nog niet uitquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:05 schreef Tinkepink het volgende:
Jouw lijstje is zowaar beter dan de mijne uks
Die missen de eis 'niet duur'.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:56 schreef loveli het volgende:
[..]
IXS heeft mooie met hak. Kan best onder jurkje.
Hoi! Heb ik jou op DrawSome of is het echt een wildvreemde?quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:08 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
De wonderen zijn de wereld nog niet uit
Ik speel volgens mij alleen met bekenden, dus ik gok op een wildvreemde. Rumble is nu toch het te spelen spel?quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:42 schreef conleche het volgende:
[..]
Hoi! Heb ik jou op DrawSome of is het echt een wildvreemde?
Ik weet eigenlijk helemaal niet zo goed wat het is, zal eens vragen of een vriendinnetje nog tips heeft (beautyblog en erg geïnteresseerd in ingrediënten)quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:22 schreef MarMar het volgende:
Bedtijd!
ik word doodmoe van dat branderige gevoel in mn gezicht
Wat is rumble?quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:45 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Ik speel volgens mij alleen met bekenden, dus ik gok op een wildvreemde. Rumble is nu toch het te spelen spel?
Daarnaast loop ik op rode sneakers maat 44, wie doet me wat?
http://www.asos.com/Frenc(...)0&sort=3&clr=Icebergquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:40 schreef conleche het volgende:
Ik loop op vintage allstars momenteel. Ik heb ze in het rood (laag) in het groen en ecru (hoog). Vooral die groene vind ik leuk. Wie wat bewaart..........
Verder vind ik het aan te raden om met maat 44 een donkerder kleur te nemen. Ik heb maat 37/38 en ik kan nog net witte sneakers hebben, maar het scheelt al niet veel. Dus voor Jagar zouden die Puma's in een donkere kleur bijvoorbeeld goed zijn.
Die Chanelschoenen zijn echt prachtig.Maar goed, dat vind ik echt way te veel geld voor een paar schoenen.
Ik heb dit seizoen alleen nog een zwart Audrey Hepburn broekje gekocht. Dus ik mag nog wel wat. Oh nee, ook 2 tshirts. Maar ik mag nog steeds wel wat, vind ik.
Ik wil héél graag een dun kasjmier zwart v-halstruitje (of boothals) voor bij de AH broek. Dus als iemand dat tegenkomt, geef een gil!!
Dat zal het verklaren, ik begrijp dat de beste persoon in het bezit was van fraaie tekencapaciteiten?quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:54 schreef conleche het volgende:
[..]
Wat is rumble?
En vandaar dat de vreemde niet reageerde op mijn in hanepoten geschreven vraag: Ben jij UKS?![]()
Nee, meer dat hij ook laat in de nacht actief is.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:59 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Dat zal het verklaren, ik begrijp dat de beste persoon in het bezit was van fraaie tekencapaciteiten?
Rumble is het nieuwste woordzoekspel met letters. Jawel, woorden met letters.
Mobiel lezend had ik even een heel ander beeld bij een AH broek met kasjmier truiquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:40 schreef conleche het volgende:
Ik wil héél graag een dun kasjmier zwart v-halstruitje (of boothals) voor bij de AH broek. Dus als iemand dat tegenkomt, geef een gil!!
Wat een lief broekje!quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:54 schreef Probability het volgende:
[..]
http://www.asos.com/Frenc(...)0&sort=3&clr=Iceberg
[ afbeelding ]
Precies, ik had ook weer 2 dagen geleden net voor het eerst weer een pak van die magere Franse kwark kunnen bemachtigen! Maar het was helemaal niet meer zo lekker romig/dik, het leek wel een soort yoghurt. Zo lullig is dit, typisch weer AH.quote:Op woensdag 11 april 2012 08:18 schreef the85mc het volgende:
Morgen! Niet echt lekker wakker geworden.. Werd om 6 uur wakker door lawaai van huisgenoot. Toen klaarwakker, maar ben weer gaan slapen. Toen de wekker om iets over 7 ging werd ik echt gebroken wakker. Nu nog duf.
En ik heb iets raars 'ontdekt' bij de appie. Ik at altijd dezelfde kwark. Laatst was die ineens blijvend goedkoper. En daarna ineens niet meer leverbaar, bij geen een appie meer. Gister ineens weer wel, dus meegenomen. Maar het viel me op dat de structuur anders was. Dus ik voedingswaarden checken: is het eiwitgehalte gedaald van 9,5 naar 7,5! Eerst prijs verlagen en dan met water aanlengen
Oh, die kwark had ik ook altijd. Was inderdaad opvallend hoe lang dat schap leeg bleef.quote:Op woensdag 11 april 2012 08:18 schreef the85mc het volgende:
Morgen! Niet echt lekker wakker geworden.. Werd om 6 uur wakker door lawaai van huisgenoot. Toen klaarwakker, maar ben weer gaan slapen. Toen de wekker om iets over 7 ging werd ik echt gebroken wakker. Nu nog duf.
En ik heb iets raars 'ontdekt' bij de appie. Ik at altijd dezelfde kwark. Laatst was die ineens blijvend goedkoper. En daarna ineens niet meer leverbaar, bij geen een appie meer. Gister ineens weer wel, dus meegenomen. Maar het viel me op dat de structuur anders was. Dus ik voedingswaarden checken: is het eiwitgehalte gedaald van 9,5 naar 7,5! Eerst prijs verlagen en dan met water aanlengen
Ja, die dus ja!quote:Op woensdag 11 april 2012 08:40 schreef Laureline het volgende:
[..]
Precies, ik had ook weer 2 dagen geleden net voor het eerst weer een pak van die magere Franse kwark kunnen bemachtigen! Maar het was helemaal niet meer zo lekker romig/dik, het leek wel een soort yoghurt. Zo lullig is dit, typisch weer AH.
Er is trouwens een heel goedkoop merk, waar ik in de periode dat het schap leeg bleef maar naar uitweek, zit in een plastig rechthoekig pak, groen/wit, die was eigenlijk best okee. Nu ga ik die maar kopen voortaan. Die lijkt nog wel op de 'oude' kwark.
Nee, die zit hier idd niet. Ik heb keus uit AH, Dirk, Vomar en Aldi (in de praktijk komen we alleen bij AH vanwege de mooie / ruime winkel met goed assortiment en Vomar wegens op loopafstand voor vergeten dingen of impulsaankopen).quote:Op woensdag 11 april 2012 08:42 schreef motorbloempje het volgende:
Hebben jullie geen c1000 in de buurt? Die had altijd lekkere Franse kwark!
^ Dit! Maar die van de C1000 is ook maar 7,5...quote:Op woensdag 11 april 2012 08:42 schreef motorbloempje het volgende:
Nee, de c1000 in mijn dorp is twee jaar geleden een tweede Albert Heijn geworden!quote:Op woensdag 11 april 2012 08:42 schreef motorbloempje het volgende:
maar hij is wel lekker!quote:Op woensdag 11 april 2012 08:44 schreef V1z0R het volgende:
[..]
^ Dit! Maar die van de C1000 is ook maar 7,5...
Die is inderdaad ook erg lekker, koop ik ook af en toe. Maar die is wel wat duurder dan de andere varianten.quote:Op woensdag 11 april 2012 08:49 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb altijd de Appie magere biologische, die heeft 8,5 gram eiwit. En is niet veranderd zo ver ik weet in de afgelopen tijd
quote:
quote:Op woensdag 11 april 2012 08:50 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Die is inderdaad ook erg lekker, koop ik ook af en toe. Maar die is wel wat duurder dan de andere varianten.
jup.. de rode vlekken heb ik al een paar jaar af en aan, de bultjes zijn nieuw.. (horen bij de 2e fase..)quote:
Ik zou het vooral geen bootcamp noemen danquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:48 schreef slacker_nl het volgende:
Kreeg deze link via facetube binnen. Bootcamp zonder moe te worden. *facepalm*
http://www.noordhollandsd(...)met-advies-van-Sonja
Het is niet heel erg goedkoop maar misschien zou je een tester kunnen proberen en als het werkt via internet ofzo bestellen? Of misschien wordt het zelfs wel vergoed, medische indicatie enzo...quote:Op woensdag 11 april 2012 09:02 schreef MarMar het volgende:
thx voor de tip perr! Ben wel op zoek naar iets wat de huid een beetje onderhoud en ondersteunt ook op momenten dat de uitbraak niet aan de hand is. Reguliere dag of nacht-creme gaat nooit lang goed.
^^quote:Op woensdag 11 april 2012 09:03 schreef creepycookie het volgende:
Oei Mar, dat ziet er heftig uit. Hoop dat je er snel iets tegen vindt
Dan heb ik geluk! Naast mijn flat zit een heel grote, uitgebreide Bas v/d Heijden (=Dirk) en ietwat verderop een prima Lidl.quote:Op woensdag 11 april 2012 08:47 schreef Laureline het volgende:
Die bij ons ook!
Moderne tijden hè, iedereen maakt precies hetzelfde mee op hele andere plaatsen
Hier kwam er 1 aankloppen om 6 uur of ik ook op z'n feestje wilde komen. Nee. M'n wekker ging om 7 uurquote:Op woensdag 11 april 2012 08:18 schreef the85mc het volgende:
Het trekt nooit vanzelf weg, heb er al jaren Rozex voor, maar het was tot nu toe altijd wat minder heftig. Het brandt als een gek, net alsof ik met mn snoet in de brandnetels gedoken ben, no fun.quote:Op woensdag 11 april 2012 09:10 schreef minilot het volgende:
Tjeempie Mar! Inderdaad duimen dat je er iets voor vindt, of dat het vanzelf wegtrekt. Ziet het er alleen vlekkerig uit, of jeukt/irriteert het ook?
[..]
Dan heb ik geluk! Naast mijn flat zit een heel grote, uitgebreide Bas v/d Heijden (=Dirk) en ietwat verderop een prima Lidl.![]()
En Perr, best groot bakje, zie referentieflesje Worchestersaus. En diep ook - ik heb er een centimeter of zeven aan aardappelpuree (met room en schillen) onder zitten.
Op zich maakt het niet heel veel uit als de kh en vetten evenredig gedaald zijn (en de prijs ook natuurlijk)quote:Op woensdag 11 april 2012 08:18 schreef the85mc het volgende:
Ik was al wat beter aan het teruglezen inderdaad, iets dat dus steeds terugkeert. Arme jij! Dermatoloog klinkt inderdaad als een goed idee.quote:Op woensdag 11 april 2012 09:12 schreef MarMar het volgende:
[..]
Het trekt nooit vanzelf weg, heb er al jaren Rozex voor, maar het was tot nu toe altijd wat minder heftig. Het brandt als een gek, net alsof ik met mn snoet in de brandnetels gedoken ben, no fun.
Ik ga iig door laten verwijzen naar een dermatoloog en daar eens goed advies vragen en niet al teveel zelf uitproberen..
Wat goed!quote:Op woensdag 11 april 2012 09:35 schreef motorbloempje het volgende:
En het gaat gestaag naar beneden!75,4 daarnet
Volgende week de cm's weer 's meten!
quote:Op woensdag 11 april 2012 09:35 schreef motorbloempje het volgende:
En het gaat gestaag naar beneden!75,4 daarnet
Volgende week de cm's weer 's meten!
quote:Op woensdag 11 april 2012 09:38 schreef Viking84 het volgende:
Aargh ik ben met een examen voedingsleer bezig. Ontbijtkoek mag als je af wilt vallen, cruesli en cornflakes ook en pindakaas is evil.
Over afvallen bestaan duizenden verschillende boeken en visies die soms lijnrecht op elkaar staan. Dat moet je vooral wetenquote:Op woensdag 11 april 2012 09:38 schreef Viking84 het volgende:
Aargh ik ben met een examen voedingsleer bezig. Ontbijtkoek mag als je af wilt vallen, cruesli en cornflakes ook en pindakaas is evil.
Wie weet!quote:Op woensdag 11 april 2012 09:44 schreef motorbloempje het volgende:
Geen idee wat m'n streef is, ik kijk gewoon hoe 't gaat en zulks. Stiekem hoop ik op een mooie stabiele 63kg ofzo, wat ik bij mijn lengte (1.72) een mooi gewicht vind, maar weet niet of dat voor mij is weggelegd.
quote:Op woensdag 11 april 2012 09:38 schreef Viking84 het volgende:
Als ik foto's van jouw lijf nu zie, kan ik me niet voorstellen dat daar nog >10 kilo af kan zonder dat het er botterig uit gaat zien!quote:Op woensdag 11 april 2012 09:44 schreef motorbloempje het volgende:
Geen idee wat m'n streef is, ik kijk gewoon hoe 't gaat en zulks. Stiekem hoop ik op een mooie stabiele 63kg ofzo, wat ik bij mijn lengte (1.72) een mooi gewicht vind, maar weet niet of dat voor mij is weggelegd.
ze gebruiken een boek vh Voedingscentrum. Nuff said. En ik zit me nu dus lekker met de inhoud te bemoeien maar ik vrees dat het weinig gaat uitmaken want dit is nu eenmaal wat ze leren tijdens die opleiding.quote:Op woensdag 11 april 2012 09:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Over afvallen bestaan duizenden verschillende boeken en visies die soms lijnrecht op elkaar staan. Dat moet je vooral weten
Is qua BMI in elk geval een blakend gezond gewicht.quote:Op woensdag 11 april 2012 09:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Als ik foto's van jouw lijf nu zie, kan ik me niet voorstellen dat daar nog >10 kilo af kan zonder dat het er botterig uit gaat zien!
Ja, natuurlijk, daar zeg ik ook niks over!quote:Op woensdag 11 april 2012 09:47 schreef minilot het volgende:
[..]
Is qua BMI in elk geval een blakend gezond gewicht.
Nou in mijn literatuur van voedingsleer staat ook dat pindakaas met mate moet worden gegeten, maar dat is ook zo, want veel vetten. Gezonde vetten a la, maar dan nog steeds moet je geen pot leegeten.quote:Op woensdag 11 april 2012 09:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ze gebruiken een boek vh Voedingscentrum. Nuff said. En ik zit me nu dus lekker met de inhoud te bemoeien maar ik vrees dat het weinig gaat uitmaken want dit is nu eenmaal wat ze leren tijdens die opleiding.
Ha, daar zit je dan, gebonden aan louter tekstcorrectie. Denk je dat je ervoor op je donder krijgt als je alle genoemde ontbijtkoeken vervangt door borden yoghurt met noten en fruit?quote:Op woensdag 11 april 2012 09:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ze gebruiken een boek vh Voedingscentrum. Nuff said. En ik zit me nu dus lekker met de inhoud te bemoeien maar ik vrees dat het weinig gaat uitmaken want dit is nu eenmaal wat ze leren tijdens die opleiding.
quote:Op woensdag 11 april 2012 09:49 schreef Nallie het volgende:
[..]
Nou in mijn literatuur van voedingsleer staat ook dat pindakaas met mate moet worden gegeten, maar dat is ook zo, want veel vetten. Gezonde vetten a la, maar dan nog steeds moet je geen pot leegeten.
Ja precies, zo sta ik er nu ook in (alleen dan met andere getallen, want andere lengte). En met sporten kom je dan al een héél eind!quote:Op woensdag 11 april 2012 09:52 schreef motorbloempje het volgende:
@Goodbye: het is ook puur een gewichts'gok', dat getal, zeg maar. Geen idee hoe dat er écht uit zal zien als ik dat op een fatsoenlijke en goede en verantwoorde manier bereik. Dus we zien wel waar 't scheepje strandt. Ik vind dat er iets moois is met '63', maar voorlopig ben ik ook bij met 68, denk ik
En alle diëtistes zullen dat overnemen. Even een traantje wegpinken hoorquote:Op woensdag 11 april 2012 09:47 schreef Viking84 het volgende:
Ik wil '63' wegen is psychologisch minder handig dan 'ik wil tussen de 62 en 65 wegen'quote:Op woensdag 11 april 2012 09:52 schreef motorbloempje het volgende:
@Goodbye: het is ook puur een gewichts'gok', dat getal, zeg maar. Geen idee hoe dat er écht uit zal zien als ik dat op een fatsoenlijke en goede en verantwoorde manier bereik. Dus we zien wel waar 't scheepje strandt. Ik vind dat er iets moois is met '63', maar voorlopig ben ik ook bij met 68, denk ik
Ja, maar ik 'wil' dat niet per se, het is gewoon een gok dat het 'daar wel genoeg is', ofzoquote:Op woensdag 11 april 2012 09:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik wil '63' wegen is psychologisch minder handig dan 'ik wil tussen de 62 en 65 wegen'Een range is beter dan een getal.
Laat maar, ging iets fout in m'n hoofd... Neurotransmitters in de knoop of zulksquote:
Een fetish voor vrouwen die pindakaas potten leegeten? Met hun vingers?quote:Op woensdag 11 april 2012 09:57 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Laat maar, ging iets fout in m'n hoofd... Neurotransmitters in de knoop of zulks
weet ik wel zekerquote:Op woensdag 11 april 2012 09:50 schreef minilot het volgende:
[..]
Ha, daar zit je dan, gebonden aan louter tekstcorrectie. Denk je dat je ervoor op je donder krijgt als je alle genoemde ontbijtkoeken vervangt door borden yoghurt met noten en fruit?
True, plus dat een nieuwe 'ontdekking' eerst door de wet goedgekeurd moet worden en dat daarna de boeken aangepast moeten worden en dat het er daarna pas in staat. Gelukkig maar, anders zouden die richtlijnen iedere week veranderen.quote:Op woensdag 11 april 2012 09:56 schreef Nallie het volgende:
Ik snap die negativiteit over het voedingscentrum niet zo. Ze doen gewoon wetenschappelijke studies naar voeding hoor... t zijn geen Sonja Bakkers. En ze geven richtlijnen en advies, ze leggen niks op.
Maar het wordt dan ook echt een prima bak yoghurt!quote:Op woensdag 11 april 2012 10:06 schreef Perruche het volgende:
Mo, een "prima bak yoghurt", dat klinkt echt grappig![]()
Die heb ik dus wel altijd, ik vind 'm heerlijkquote:Op woensdag 11 april 2012 10:10 schreef Perruche het volgende:
Ik ben blij dat die bak Griekse yoghurt van de lidl eindelijk leeg is. Ik vond het echt Te vet en Te dik... dat heb ik anders nooitVanaf morgen ofzo weer gewoon aan de bio turkse van de natuurwinkel.
Bacon, gerookte zalm. blauwe kaas, parmezaan... ik zou er niet zonder kunnen. Mijn ex zei altijd dat als je me in een kamer met kaas zou zetten voor 10 jaar, ik volstrekt gelukkig zou zijn. Nu is dat ietwat overdreven, maar ik zou echt niet zonderquote:Op woensdag 11 april 2012 10:10 schreef minilot het volgende:
Griekse yoghurt (die 'dikke, vette' van de Lidl dus) is ook het enige dat ik mis als ik een poosje veganistisch doe: er zijn gewoon géén lekkere alternatieven!
QFT.quote:Op woensdag 11 april 2012 10:11 schreef Perruche het volgende:
[..]
Bacon, gerookte zalm. blauwe kaas, parmezaan... ik zou er niet zonder kunnen. Mijn ex zei altijd dat als je me in een kamer met kaas zou zetten voor 10 jaar, ik volstrekt gelukkig zou zijn. Nu is dat ietwat overdreven, maar ik zou echt niet zonderkaas
kunnen!
Volgens mij ben ik ook de enige die hem niet lekker vind. Ik neem het graag 's morgens en dan vind ik het echt te zwaar op de maag. Deed er zelfs water of melk bij om het dunner te makenquote:Op woensdag 11 april 2012 10:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Die heb ik dus wel altijd, ik vind 'm heerlijk
quote:Op woensdag 11 april 2012 10:13 schreef Perruche het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik ook de enige die hem niet lekker vind. Ik neem het graag 's morgens en dan vind ik het echt te zwaar op de maag. Deed er zelfs water of melk bij om het dunner te makenVoor tzatziki enzo issie dan weer wel supergeschikt.
Ik ben ook een keiharde kaasliefhebber. Ik eet álle soorten kaas en ik kan wel grienen van geluk bij een heel goeie.quote:Op woensdag 11 april 2012 10:11 schreef Perruche het volgende:
Mijn ex zei altijd dat als je me in een kamer met kaas zou zetten voor 10 jaar, ik volstrekt gelukkig zou zijn. Nu is dat ietwat overdreven, maar ik zou echt niet zonderkaas
kunnen!
Nope. Wel recepten, maar nooit gemaakt. Mijn dorp zit vol met enthousiaste Turken in piepkleine winkeltjes die uitpuilen van de toffe broden.quote:Op woensdag 11 april 2012 10:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]Ja, tzaziki! Vrijdag heb ik m'n verjaardagsfeestje en ik ga een shitload aan tapas maken en erbij ook brood met tzaziki!
Daar is hij inderdaad ook écht perfect voor.
Minilot: heb jij toevallig een foolproof recept voor turks brood?
Ik vind de yoghurt van alpro soja zo slecht nog niet hoor! Al vervang ik meer met geitenyoghurt vanwege het voorkomen van soja overload.quote:Op woensdag 11 april 2012 10:16 schreef minilot het volgende:
Ik ben ook een keiharde kaasliefhebber. Ik eet álle soorten kaas en ik kan wel grienen van geluk bij een heel goeie. Ik zie mezelf ook nooit permanent veganist worden (vind ik ook nergens voor nodig), maar ik kan wél probleemloos een paar dagen tot een paar weken zonder kaas.
Yoghurt vind ik daarentegen wel zó'n lekker en handig onderdeel van lunch of ontbijt, dat ik het lastig vind om daar een vervanging voor te vinden. Al moet ik zeggen dat salades als ontbijt wel goed bevielen, maar als ik om kwart over zes 's morgens de deur al uit ga is dat lang zo praktisch niet als een 'prima bak yoghurt'.![]()
Misschien moet ik naar aanleiding van Loveli's verwijzing naar de feast & fast-cycle voor de gein maar eens een keertje proberen om gewoon maar één keer per dag heel erg veel te eten en verder helemaal niks.Het zou me nog best liggen ook - de hele dag uitkijken naar één bruut feestmaal 's avonds.
Ja, maar ik vind het veel leuker en gezelliger om met mijn lief te eten 's avonds dan 's morgens vroeg in mijn eentje, of hier op kantoor aan mijn bureau.quote:Op woensdag 11 april 2012 10:18 schreef Perruche het volgende:
Dan zou ik dat brute feestmaal in de ochtend doen denk ik; dan heb je "brandstof" voor de hele dag. Of om 12:00 ofzo. Niet 's avonds.
Die yoghurt doet het ook wel prima als vervanging voor gewone (magere) yoghurt inderdaad, maar het lijkt dan weer in de verste verte niet op de loeidikke, romige hemelprut die de Griekse yoghurt van de Lidl is.quote:Op woensdag 11 april 2012 10:19 schreef Nallie het volgende:
Ik vind de yoghurt van alpro soja zo slecht nog niet hoor!
Zeg, hou even op.quote:Op woensdag 11 april 2012 10:20 schreef motorbloempje het volgende:
Vooral van die geitenkaas die echt te zacht is zodat hij bij kamertemperatuur al 'smelt'
toen was ik inderdaad net in bed geklommen. Resultaat: slaap vanaf 12 tot 3, en van 7 tot 9. Wat magertjes, en nu ben ik brak. Maar goed, straks m'n hoofd maar eens laten zien op kantoor.quote:Op woensdag 11 april 2012 06:20 schreef minilot het volgende:
Hopende dat Jagar en Puff nu toch nog lekker liggen te slapen..
[..]
Wat een lief broekje!![]()
Jammer dat ik daar de bouw niet voor heb!
Boh, gisterenavondnacht toch nog erg laat geworden. Nu alweer richting werk. Gelukkig toffe lunch mee met restje van gisteren:
[ afbeelding ]
Strakjes op kantoor even topics teruglezen. Eerst een lijstje, met omgedraaide D en L:
O: Zelfgemaakte labneh (kaas) op volkoren toast met kerstomaten en bieslook. Banaan erbij.
B: Half uur fietsen
L: Lamsschenkel op puree van aardappels in de schil. Extra bakje groen van munt en bosuitjes erbij en drie wortelen.
T: (als werk uitloopt) Gedroogde kersen en pistachenoten
D: Peer/venkel-soep uit de vriezer
S: Jillian, level 2, gewichtjes van 1 kg.
168cm dus dan ben ik nog steeds te dikquote:
Heb je vast al vaker gehoord, maar hoe is het in hemelsnaam zo ver gekomen?quote:Op woensdag 11 april 2012 10:34 schreef Sarabi het volgende:
[..]
168cm dus dan ben ik nog steeds te dik
maar aangezien ik van ruim 100+ kom ben ik dan meer dan tevreden
Ik was 14 toen ik zo zwaar was dus hoe het zo gekomen is? Slechte leefomgeving en voorbeelden.quote:Op woensdag 11 april 2012 10:37 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Heb je vast al vaker gehoord, maar hoe is het in hemelsnaam zo ver gekomen?
In jouw geval zou ik idd heel tevreden zijn en kijken hoe je kunt stabiliseren. Herinner me je foto's van 75 kg nog en denk dat als je een tijdje stabiel bent op dit gewicht, die 75 een mooi doel is.quote:Op woensdag 11 april 2012 10:34 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar dan ben je wel echt goed bezig Sarabi!quote:Op woensdag 11 april 2012 10:34 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dit!quote:Op woensdag 11 april 2012 10:40 schreef Nallie het volgende:
[..]
Maar dan ben je wel echt goed bezig Sarabi!
Diep respect dat je van zover gekomen bent dan! Het lijkt me ontzettend moeilijk om dat voor elkaar te krijgen als je van kinds af aan al zo zwaar bent.quote:Op woensdag 11 april 2012 10:39 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik was 14 toen ik zo zwaar was dus hoe het zo gekomen is? Slechte leefomgeving en voorbeelden.
Mijn lief komt ook uit zo'n gezin. Veel kinderen, snel eten en alles tot de laatste kruimel op, want 'zonde' als er ook maar iets overblijft. Dat hele idee van als er eten ís moet het opgegeten worden ken ik zelf niet zo, maar ik zie wel bij mijn lief het er is ingesleten dat een open zak chips, of hapjes op tafel of restjes avondeten meteen naar binnen geschoven 'moeten' worden. Het lijkt me heel lastig om daarmee opgegroeid te zijn!quote:Op woensdag 11 april 2012 10:59 schreef motorbloempje het volgende:
Weet nog wel hoe ik toen ik net op mezelf woonde zo'n heel pak Knorr Burrito's in m'n eentje op kon etenZat dan wel echt vol natuurlijk, maar 't was zo lekker en zonde om weg te gooien. Bewaren zoals ik nu doe deed ik ook niet. Soms wel, maar dan was 't voor 't slapengaan alsnog opgesnoept. Dat gebeurde thuis namelijk ook: er werd teveel gekookt en vervolgens was het 'zonde om het te laten staan'. Als ik diezelfde hoeveelheid nu zou maken zou ik waarschijnlijk er sowieso 2 dagen van kunnen dineren (maar ik zou 't niet meer eten, want té zout, sowieso)
![]()
Maargoed, ik zat toen ook tegen de 95kg aan
Misschien als ik een jaar of 5 stabiel ben op 75 dat ik dan weer verder ga kijkenquote:Op woensdag 11 april 2012 10:40 schreef loveli het volgende:
[..]
In jouw geval zou ik idd heel tevreden zijn en kijken hoe je kunt stabiliseren. Herinner me je foto's van 75 kg nog en denk dat als je een tijdje stabiel bent op dit gewicht, die 75 een mooi doel is.
En gewoon proberen die flow vast te houden. Is niet altijd even makkelijk omdat er ook andere dingen belangrijk zijn in 't leven: studie, familie, vrienden, die wel eens wat meer tijd vragen waardoor sporten etc. wat minder kunnen worden, maar daarom moet sporten ook niet die 'must' worden.quote:Op woensdag 11 april 2012 11:04 schreef Sarabi het volgende:
Bedankt voor de complimentjesmaar ben het afgelopen jaar niet zo goed bezig geweest hoor, maar nu sinds een maand gaat het weer lekker.
Da's inderdaad een heel fijne instelling. Bewegen moet natuurlijk voelen en leuk zijn. Variatie is ook tof! Vandaar ook dat ik overmorgen ga zwemmen, en volgende week kanovaren en vanmiddag pak ik mijn hoepel weer eens op..quote:Op woensdag 11 april 2012 11:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
En gewoon proberen die flow vast te houden. Is niet altijd even makkelijk omdat er ook andere dingen belangrijk zijn in 't leven: studie, familie, vrienden, die wel eens wat meer tijd vragen waardoor sporten etc. wat minder kunnen worden, maar daarom moet sporten ook niet die 'must' worden.
Merk nu zelf dat ik het héérlijk vind om te sporten en doe 't ook zoveel mogelijk, maar als 't niet gaat, dan gaat 't niet; durf ook 'nee' te zeggen waardoor je het vrij laat en het sporten leuk houdt in plaats van als een must. Merk zelf ook dat als ik teveel MOET sporten, dat het toch weer in het slop raakt als ik door omstandigheden een tijdje niet/minder kan sporten: het is dan óf alles, of niets. Dus probeer nu gewoon 'lekker vanalles wat te doen', wanneer het me uitkomt en als dat elke dag Jillian is, dan is dat prima, maar als dat een keer een paar dagen niet lukt, net zoals vorige week in NL, dan is dat ook prima. Kan ik het wel onwijs jammer vinden, omdat je er dan toch nog zin in kan hebben, maar het moeten ook geen wereldproblemen gaan worden: geen obsessie, zeg maar.
Pilates kan ik hier nergens in de buurt volgen, behalve bij één angstaanjagende sportschoolquote:Op woensdag 11 april 2012 11:19 schreef creepycookie het volgende:
Pilates was leuk trouwens! Daarna nog HIIT gedaan 20 minuutjes, en nu heel snel douchen en naar de uni
Dan heb je nog heel wat redactiewerk te gaanquote:Op woensdag 11 april 2012 09:38 schreef Viking84 het volgende:
Indiërs en Pakistaners hebben ook puike winkeltjes toch?quote:Op woensdag 11 april 2012 10:18 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, die Turken mis ik hier een beetje![]()
Yup, maar heb nog geen platbroden gespotquote:Op woensdag 11 april 2012 11:33 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Indiërs en Pakistaners hebben ook puike winkeltjes toch?
Oooo, heel veel succes!quote:Op woensdag 11 april 2012 11:34 schreef Mini. het volgende:
Goeiemorgen!
Vanochtend voorlopig mijn laatste kopje koffie gehad, ik wil toch eens kijken of mijn suikerspiegel minder zakt als ik dat niet drink (en meer grote maaltijden eet i.p.v. de hele dag door). Alleen nu nog even afkicken.
Zonnig is 't niet, maar wel een erg warme sfeer.quote:Op woensdag 11 april 2012 11:20 schreef minilot het volgende:
[..]
Pilates kan ik hier nergens in de buurt volgen, behalve bij één angstaanjagende sportschool![]()
Terwijl pilates me nou juist wel tof lijkt. Maar dan wel in een prettige, zonnige, vriendelijke hippie-ruimte.
Ik drink tegenwoordig ook nog maar 3 koppen koffie per dag max. en na 12u. sowieso niet meer...quote:Op woensdag 11 april 2012 11:34 schreef Mini. het volgende:
Goeiemorgen!
Vanochtend voorlopig mijn laatste kopje koffie gehad, ik wil toch eens kijken of mijn suikerspiegel minder zakt als ik dat niet drink (en meer grote maaltijden eet i.p.v. de hele dag door). Alleen nu nog even afkicken.
Lijstje voor vandaag:
O: 2x volkorenbrood met een omelet van 2 eieren en wat kaas, koffie met melk
T: yoghurtdrankje
L: 2x brood met leverworst, 1x met geitenkaas
T: 1x brood met geitenkaas
D: tortellini met veel broccoli, champignons en tomatenprutje
T: iets van fruit is nog wel nodig geloof ik
Die klinkt lekker! Nog een specifieke dressing? Recept?quote:Op woensdag 11 april 2012 11:41 schreef Jagärtrut het volgende:
ik gooi er eens een lijstje in:
D: salade van gegrilde courgette, aubergine en paprika met geitenkaas.
gooi alles in de oven, of op grilpan (ik doe oven, want alles grillen in de pan duurt uren). kruimel geitenkaas. Ik denk dat ik er een klein beetje balsamico en honing overheen gooi, en flink wat peper en zout.quote:Op woensdag 11 april 2012 11:42 schreef minilot het volgende:
[..]
Die klinkt lekker! Nog een specifieke dressing? Recept?
Herkenbaar. Wij aten wel 1x in de 2 weken macaroni, maar dat was bijna groenteloos (iets met blokjes smack (ril!) en een summiere tomatensaus). Witbrood heb ik wel nog een tijdje gegeten, mijn moeder verdraagt geen volkoren dus het was altijd in huis. Pas toen ik naar de middelbare school ging, ben ik overgestapt. En vlees moest ik altijd opeten, want dat was duur. Terwijl ik eigenlijk alleen gehaktballen lekker vond, ander vlees was al snel veel te droogquote:Op woensdag 11 april 2012 11:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn ouders aten vroeger alleen maar aardappels, vlees en groente. Eigenlijk nooit rijst of pasta, bij hele hele hele hele hele hele hoge uitzondering. Niet zo raar dat ik die combi echt niet zo aanlokkelijk meer vind. Moest wel altijd bruinbrood eten, witbrood mocht niet. Frisdrank en chips alleen in het weekend.
+1!quote:Op woensdag 11 april 2012 11:43 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Herkenbaar. Wij aten wel 1x in de 2 weken macaroni, maar dat was bijna groenteloos (iets met blokjes smack (ril!) en een summiere tomatensaus).
Wat goed, gedeelde meh is halve meh!quote:Op woensdag 11 april 2012 11:40 schreef minilot het volgende:
[..]
Oooo, heel veel succes!![]()
Ik heb dat nu ook al tien keer geprobeerd, maar het lukt maar niet.. Ik drink thuis nooit koffie, maar op mijn werk af en toe echt líters. Vandaag is al een verloren zaak (zit op zes kopjes), maar vanaf morgen doe ik met je mee! Ik moet er nu maar eens vanaf!
Samen meh dan! Afgesproken. Wie het eerst weer koffie drinkt moet voor straf een half uur stevig buiten wandelen ofzo - halen we er ook nog iets goeds uit!quote:Op woensdag 11 april 2012 11:45 schreef Mini. het volgende:
[..]
Wat goed, gedeelde meh is halve meh!
Ik heb vanaf vrijdag wel een congres, wat een briljant moment om te stoppen met koffie.Maar het moet er hier ook echt eens van komen!
Nee, dat lijkt me een goeie! Doen we.quote:Op woensdag 11 april 2012 11:48 schreef minilot het volgende:
[..]
Samen meh dan! Afgesproken. Wie het eerst weer koffie drinkt moet voor straf een half uur stevig buiten wandelen ofzo - halen we er ook nog iets goed uit!Of heb je een andere suggestie?
quote:Op woensdag 11 april 2012 11:52 schreef Mini. het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt me een goeie! Doen we.
Nog meer deelnemers?
Als ik meedoe win ik genadeloos van jullie, ben ik bang!quote:Op woensdag 11 april 2012 11:52 schreef Mini. het volgende:
[..]
Nog meer deelnemers?
quote:Op woensdag 11 april 2012 11:53 schreef Perruche het volgende:
Mo, wtf gebeurd er met je 'aanhalingstekens'. Ze zijn overal!!!
Afgesproken!quote:Op woensdag 11 april 2012 11:52 schreef Mini. het volgende:
[..]
Nog meer deelnemers?
Maar zwarte pakjes zijn gewoon zwarte pakjes, niet 'zwarte pakjes', want dat klinkt alsof het helemaal geen zwarte pakjes zijn!quote:Op woensdag 11 april 2012 11:55 schreef motorbloempje het volgende:
Ik was te lui om op te staan om te zien hoe de koffie echt heette, dus dan maar ' '
*stil* *mooi*quote:Op woensdag 11 april 2012 11:55 schreef minilot het volgende:
[..]
Afgesproken!
-klik-
[ afbeelding ]
Daar is -ie. Het grote limonadeglas waar drie espresso's + een grote scheur sojamelk inpassen.
![]()
Leeg, om nimmer meer gevuld te raken.
Hier was macaroni altijd zonder groente.quote:Op woensdag 11 april 2012 11:47 schreef V1z0R het volgende:
Macaroni was hier ook met smack, en dan ook nog mayo en curry erover in plaats van tomatensaus o.i.d.
Phaidra's man die kan goed koken!![]()
Daarom doe ik ook niet mee!quote:Op woensdag 11 april 2012 12:00 schreef Mini. het volgende:
Goed Viz!![]()
GB: je moet wel eerst verslaafd zijn geweest om te kunnen afkicken.
[..]
*stil* *mooi*
Jeetje trouwens, ik drink ze nooit met de drie tegelijk... Sterkte!
Ik vind die maatregel helemaal niet zo erg lijken? Ik zit in mn eentje al boven die grens, zou toch belachelijk zijn als Martijn en ik dan sociaal zouden huren? Zijn mensen met (veel) minder inkomen die dan veel beter op zo'n plekje zouden zitten. Wij hebben goedkoop gekocht, dat dan weer welquote:Op woensdag 11 april 2012 10:15 schreef Perruche het volgende:
Hoe lang ben jij ook al weer, Sarabi?
verder linkdump:
http://www.nu.nl/geldzake(...)ing-goede-keuze.html
Ikop dit kabinet (sorry!). Hoe meer regels hoe beter ofzo? Echt hoor, als je meer verdient dan werk je daar misschien ook wel voor. En misschien wil je wel sparen ipv 1500 euro per maand aan 40m2 weg te gooien. Bweh.
Maar "vertrekken naar duurdere huurhuizen" betekent op dit moment vaak een sprong van honderden euro's per maand voor een vergelijkbare woning, en kopen moet je ook maar willen/kunnen.quote:Op woensdag 11 april 2012 12:09 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik vind die maatregel helemaal niet zo erg lijken? Ik zit in mn eentje al boven die grens, zou toch belachelijk zijn als Martijn en ik dan sociaal zouden huren? Zijn mensen met (veel) minder inkomen die dan veel beter op zo'n plekje zouden zitten. Wij hebben goedkoop gekocht, dat dan weer wel![]()
Iets anders: Rick Santorum heeft zich teruggetrokken!
Eet je er wel genoeg bij? Ik kan ook wel trillerig en naar worden van koffie, maar dat is als ik er te veel van drink op te weinig bodem, zeg maar.quote:Op woensdag 11 april 2012 12:21 schreef Mini. het volgende:
Ziet er lekker uit Mo!
Co: ik word er echt heel duizelig en flauw van de laatste dagen, dus het is het mij wel waard om even te stoppen en te kijken of het inderdaad aan de koffie lag (en als dat het inderdaad was drastisch te minderen, hoe lekker ik het ook vind).
Wil gewoon kijken of ik ook zonder iets wat ik al jaren denk nodig te hebben kan.quote:Op woensdag 11 april 2012 12:16 schreef conleche het volgende:
Wat is er nu weer mis met koffie? Ik ga echt zo ontzettend niet mee doen met jullie initiatief. Koffie
Gisteren had ik bijvoorbeeld ontbeten met havermout en appel, en tussen het ontbijt en een uur of 2 al 3 boterhammen met kaas/vlees gegeten, en nog voelde ik me zo duizelig en naar dat ik maar naar huis ben gegaan. Zo erg is het niet vaak, maar eten lost het dus in elk geval niet op.quote:Op woensdag 11 april 2012 12:24 schreef conleche het volgende:
[..]
Eet je er wel genoeg bij? Ik kan ook wel trillerig en naar worden van koffie, maar dat is als ik er te veel van drink op te weinig bodem, zeg maar.
Toen ik nog heel veel koffie dronk (dus >10 koppen) kreeg ik op gegeven moment ook ineens dat ik er slecht tegen kon. Wat jij ook zegt, werd duizelig, trillerig en kon voor geen meter meer slapen...quote:Op woensdag 11 april 2012 12:33 schreef Mini. het volgende:
[..]
Gisteren had ik bijvoorbeeld ontbeten met havermout en appel, en tussen het ontbijt en een uur of 2 al 3 boterhammen met kaas/vlees gegeten, en nog voelde ik me zo duizelig en naar dat ik maar naar huis ben gegaan. Zo erg is het niet vaak, maar eten lost het dus in elk geval niet op.
Oja, en die afhankelijkheid wil ik ook vanaf.
Om wat ze hier boven noemen, gok ik zo!quote:Op woensdag 11 april 2012 12:41 schreef Isabeau het volgende:
Koffie barst overigens van de anti-oxidanten, beschermt je iets tegen Alzheimers, beschermt tegen diabetes en is lekker. Waarom zou je het laten staan
Je moet ook niet >10 koppen gaan drinken!quote:Op woensdag 11 april 2012 12:49 schreef Goodbye het volgende:
Om wat ze hier boven noemen, gok ik zo!
Dat wat ik beschreef was bij een kop of 3.quote:Op woensdag 11 april 2012 12:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je moet ook niet >10 koppen gaan drinken!
Met hierboven bedoelde ik de beide Mini'squote:Op woensdag 11 april 2012 12:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je moet ook niet >10 koppen gaan drinken!
+ dat (en niet stom bedoeld hoor!) niet iedereen in delen van het land woont waar de huren nog acceptabel zijn. Ik woon nu in het huis van m'n pa zoals jullie wel weten en dat werkt prima. Ik vind het persoonlijk ook niet zo erg, die 60 euro dok ik wel.quote:Op woensdag 11 april 2012 12:16 schreef Mini. het volgende:
[..]
Maar "vertrekken naar duurdere huurhuizen" betekent op dit moment vaak een sprong van honderden euro's per maand voor een vergelijkbare woning, en kopen moet je ook maar willen/kunnen.
We moeten allemaal vlees en veel eiwitten eten, op Sockwa's hardlopen, vooral niet meer dan 3x per dag eten en geen ontbijtkoeknuttigen bij onze ook al verbannen koffie.quote:Op woensdag 11 april 2012 12:58 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Met hierboven bedoelde ik de beide Mini's![]()
En verder gaat het me niet om de koffiediscussie, maar de laatste tijd merk ik gewoon dat er bijvoorbeeld een groepje mensen een bepaald initiatief heeft en iemand anders vindt dat dan weer niks en weer iemand anders zweert bij dit en dit en dat mag dan weer niet opgedrongen worden enzovoorts. Kritisch zijn is niet erg, maar we doen het gewoon allemaal op onze eigen manier denk ik zo.
En dit is niet helemaal goed verwoord, maar ik kan de juiste woorden niet vinden.
quote:Op woensdag 11 april 2012 12:59 schreef Perruche het volgende:
[..]
We moeten allemaal vlees en veel eiwitten eten, op Sockwa's hardlopen, vooral niet meer dan 3x per dag eten en geen ontbijtkoeknuttigen bij onze ook al verbannen koffie.
* Perruche neemt nog een cappucchino naast het zelfgebakken amandelcakeje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |