Kofferweb.nlquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Spannend Vik
Waar heb je de trolley weg? Moet voor volgende week ook 1.
Denk dat ik hem bij de Action vandaan haal voor 39 euro.
En met snickers bedoel ik wel snickers, niet dat ik het eet want Marsen zijn veel lekkerderder
Oh, he, nu zie ik het ook staan. Dan is dat in de laatste tijd aangepast, want dat kon eerst toch niet? En van Isa mocht ik dan geen nieuwe topics meer openenquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:26 schreef Phaidra het volgende:
Haha, ik was ook net bezig! Maar Cc was eerder.
LieLie, op de iPhone kan ik wel een nieuw deel in de reeks openen, vreemd dat dat niet kan op de iPad!
Ja, had ik ook gezien... Paarsquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kofferweb.nl. Voor 39,95 inclusief verzenden. Ik heb een paarse
. Deze dus: https://www.kofferweb.com(...)ProductID=2113374680
Kofferweb heeft ook een filiaal in Den Haag, maar ik had geen zin om daar naartoe te fietsen gisteren!
Kijk, dat is meer mijn stijlquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:30 schreef creepycookie het volgende:
Als ik later groot en rijkben wil ik deze:
[ afbeelding ]
Niet zo nais voor de portemonneequote:Op dinsdag 10 april 2012 20:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Kijk, dat is meer mijn stijl. Nais!!!
Wat moeten ze kosten?quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:33 schreef creepycookie het volgende:
[..]
Niet zo nais voor de portemonnee
Beeldig!quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:34 schreef sigme het volgende:
Oh, dan post ik gewoon mijn laatste aanwinst nog een keer:
[ afbeelding ]
Mooi he?
Wàt voor gootjequote:Op dinsdag 10 april 2012 20:34 schreef Laureline het volgende:
Alleen wel een lelijk ding op de hiel. Chanellogootje zeker.
Bommelding!quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:35 schreef sigme het volgende:
[..]
Wàt voor gootje?
(Kwartje is al wel gevallen hoor)
Dat woord lees ik altijd verkeerd!quote:
Huu.quote:
Zeg, ik kom je gekleed in (uitsluitend) m'n schapepels een mep met de pollepel verkopen hoor!quote:
de roze accenten, die maken het af!quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:34 schreef sigme het volgende:
Oh, dan post ik gewoon mijn laatste aanwinst nog een keer:
[ afbeelding ]
Mooi he?
Als je in de umgebung bent zeker.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:37 schreef sigme het volgende:
[..]
Zeg, ik kom je gekleed in (uitsluitend) m'n schapepels een mep met de pollepel verkopen hoor!
Ik vind overigens, met Isabeau, die blauw-witte derdewereldschoentjes waarbij een behoeftig kind een afgeleid paar krijgt, hartstikke leukquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:37 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
de roze accenten, die maken het af!
Heb je vaker die rol binnen jouw familie?quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:27 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hmmz... Familie belt om te zeggen dat ze zich zorgen maken om broertje gezien dik zijn, reeksen in onafgemaakte stages, warcraftverslaving en nu stoppen met school.
Of ik daar niets aan kon doen?
*vult eigen motivatie en verantwoordelijkheid-praatje in.
Oei, ik pak snel m'n pijpetuitje!quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:37 schreef sigme het volgende:
[..]
Zeg, ik kom je gekleed in (uitsluitend) m'n schapepels een mep met de pollepel verkopen hoor!
Hiiiiihhiihhi, het duurde echt 5 seconden voor het kwartje viel!quote:
Dit. En de hakken zijn te breed en de neuzen te rond. En ik MOEST gladleren bruine pumps hebben dit weekend.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind de schoenmode niet zo.. De hakken zijn prima, maar ik vind plateauzolen echt heel erg lelijk meestal.
quote:
Jazeker.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:38 schreef Xennia het volgende:
[..]
Heb je vaker die rol binnen jouw familie?
Ik wel
Lol. Geen idee hoe nieuw het is eigenlijk!quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:28 schreef LieLie het volgende:
[..]
Oh, he, nu zie ik het ook staan. Dan is dat in de laatste tijd aangepast, want dat kon eerst toch niet? En van Isa mocht ik dan geen nieuwe topics meer openen
O, dat lukt nooit meer, om daar vanaf te komen. Ik heb ook zo'n medische oom van 78 die ik altijd belquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:47 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Jazeker.
Opa `deze pillen gebruik ik al 3 jaar, moet ik daar echt mee doorgaan?' etc...
Nee opa, het hoeft niet, maar wel een aanrader als je bij ons wil blijven.
Lekker niet-medisch blijven scheelt wel.
Die heeft m'n betoveroma!quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:41 schreef sigme het volgende:
[..]
Nou grijp ik kinderlijk naar m'n reservering.
Ik ga gewoon een consulttarief invoerenquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:48 schreef Laureline het volgende:
[..]
O, dat lukt nooit meer, om daar vanaf te komen. Ik heb ook zo'n medische oom van 78 die ik altijd bel
Die zijn nog best makkelijk te vinden. Leuk jurkje ook. Ik heb 'm in het donkerblauw en trek 'm aan als ik een egoboost nodig heb. Sjans gegarandeerd.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik wil nog blauwe pumps voor bij mn jurk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar de juiste kleur vinden zal nog wel uitdaging zijn.
Ik ook. Juist op beurzen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, moet er maar eens een keer eenshoppingsessie
aan wijden. Maar, eerst beurs draaien van donderdag t/m zaterdag.
En ja, ook dan draag ik gewoon hakken.
Ik mag morgenavond weer, als het gietquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat overkomt me nooit. Dus nee.. niet echt.
quote:
Die staan helaas niet zo mooi bij mantelpakjes.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:58 schreef LadyBlack het volgende:
Ik vind dat echt knap, ik kan best op hakken lopen, maar tenzij het een bruiloft oid is, wijk ik bij veel staan/ lopen uit naar platte schoenen
Als het droog is wandelen. Anders de rotklussen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat zal ik morgen doen?
30 km wandelen?
Of de oven schoonmaken, garage opruimen en de kelder ordenen?
Wandelen dus.. thanksquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:04 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Als het droog is wandelen. Anders de rotklussen.
Surequote:Op dinsdag 10 april 2012 21:10 schreef Ml-etje het volgende:
Mooi! Mag ik een linkje in pm? Zoek zoiets ook, vind het zo'n frisse kleur!
waarom verwachten ze dat jij er iets aan doet?quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:27 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hmmz... Familie belt om te zeggen dat ze zich zorgen maken om broertje gezien dik zijn, reeksen in onafgemaakte stages, warcraftverslaving en nu stoppen met school.
Of ik daar niets aan kon doen?
*vult eigen motivatie en verantwoordelijkheid-praatje in.
Misschien hopen ze dat oudere zus wat indruk maakt als ze met hem gaat praten oid?quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:12 schreef _aurum_ het volgende:
waarom verwachten ze dat jij er iets aan doet?
Als jij allebei doet ga ik ook nog 's even ebayen voor mooie laarzen!quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
Sigme, ik vind die stappers nog best stoer![]()
Hakken, tja. Ik ben nog steeds niet om, behalve voor gelegenheden![]()
Wel nog steeds in dubio: eerst gympies kopen of toch eerst laarzen, of meteen allebei
Jij hebt ook laarzen nodig?quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Als jij allebei doet ga ik ook nog 's even ebayen voor mooie laarzen!
Ja. Maar dat doe ik natuurlijk wel eens. Ik heb verbazingwekkende gesprekken met die jongen. En er verandert niets. Voor oma's is dat moeilijker te vatten dan voor mensen die in deze individualistische samenleving opgegroeid zijn.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien hopen ze dat oudere zus wat indruk maakt als ze met hem gaat praten oid?
hoe zwaar ben jij?quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:18 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb overigens heel snel pijn in mijn voetzolen op hakken, maar dat was minder toen ik niet zo zwaar was. En ik heb nog een geweldig leuk paar schoenen staan waar ik nu niet meer op loop dus. Nog een goede reden om af te vallen
Mwaah ik draag alleen geen laarzen meer als het echt te warm isquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:19 schreef Jagärtrut het volgende:
Laarzen zijn toch voor in de winter? Ik doe ze nu echt bijna niet meer aan! Tenzij het sneeuwt..
Ja, voor eens onder een rok als het wat minder warm isquote:
S.terkte. Naar dat je de rosacea in je gezicht hebt.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:22 schreef MarMar het volgende:
Bedtijd!
ik word doodmoe van dat branderige gevoel in mn gezicht
In de 80 kiloquote:
Wat wil je weten?quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:29 schreef Probability het volgende:
Ik snap echt niets van linkedin.. pff haha
Beetje kijken naar andermans profielen, dan krijg je wel een idee denk ik.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:29 schreef Probability het volgende:
Ik snap echt niets van linkedin.. pff haha
Ik wil iemand toevoegen, maar ik heb een paar keer les van hem gehad, wat zijn we dan?quote:
Vind je?quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:31 schreef creepycookie het volgende:
Ligt aan je lengte natuurlijk, maar dat valt toch wel mee?
Doe maar dat je zaken hebt gedaan oid. Bij vriend moet je een emailadres invullenquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:34 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik wil iemand toevoegen, maar ik heb een paar keer les van hem gehad, wat zijn we dan?
Ja, een vriendin van mij weegt ook ergens in de 80, is van gemiddelde lengte en ziet er prima uit. Maar het is maar net waar je je fijn bij voeltquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vind je?Onder de 70 is wel mijn doel hoor. Dat was ik een paar jaar geleden ook, maar toen was ik ook sportschoolverslaafd en hardloopfanatiekeling. Na een fikse blessure de handdoek in de ring gegooid en fors aangekomen
IXS heeft mooie met hak. Kan best onder jurkje.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, voor eens onder een rok als het wat minder warm ismaar ze mogen natuurlijk niet duur zijn
![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:56 schreef loveli het volgende:
[..]
IXS heeft mooie met hak. Kan best onder jurkje.
De wonderen zijn de wereld nog niet uitquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:05 schreef Tinkepink het volgende:
Jouw lijstje is zowaar beter dan de mijne uks
Die missen de eis 'niet duur'.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:56 schreef loveli het volgende:
[..]
IXS heeft mooie met hak. Kan best onder jurkje.
Hoi! Heb ik jou op DrawSome of is het echt een wildvreemde?quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:08 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
De wonderen zijn de wereld nog niet uit
Ik speel volgens mij alleen met bekenden, dus ik gok op een wildvreemde. Rumble is nu toch het te spelen spel?quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:42 schreef conleche het volgende:
[..]
Hoi! Heb ik jou op DrawSome of is het echt een wildvreemde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |