Danny heeft nu wel een single uit, dus wie weetquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:09 schreef Elusive het volgende:
wanneer komt danny vera nou eens langs, en dan rene & johan als tafelgast en wilfred als presentator.
elke dag...
POTENTIĖLE TOPSHOW!
je hebt zelf ook een anime UIquote:
ja, goede plaatquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:10 schreef alors het volgende:
[..]
Danny heeft nu wel een single uit, dus wie weet
en toch zou ik het proevenquote:
Het ging over jouw smaak.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:10 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
je hebt zelf ook een anime UIhypocriet
![]()
3 sterren!quote:
-jaquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:12 schreef Karina het volgende:
Morgen naar de slager, heeft u varkenspoten
quote:
Rottenberg zal waarschijnlijk ook wel straks om een koosjer tafel vragen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:13 schreef Modus het volgende:
Komt voorlopig geen moslim die studio meer in natuurlijk..
Mooi toch, scheelt ook weer een hoop kut "muziek"quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:13 schreef Modus het volgende:
Komt voorlopig geen moslim die studio meer in natuurlijk..
zoals?quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:15 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Mooi toch, scheelt ook weer een hoop kut "muziek"
Omdat het herkenbaar is als beest?quote:
Die nederhopquote:
ik eet zelf meestal rund, maar veel gerechten wil ik minstens 1 keer proberenquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:16 schreef alors het volgende:
[..]
Ik niet, maar ik hou ook niet zo van varkensvlees...
BBQ saus erover gieten, heerlijk joh, lekker laten gaan.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:17 schreef Elusive het volgende:
wat een moeite voor zo'n poot, gewoon op de BBQ zo'n ding en afkluiven
Yuno is niet misselijkmakend.quote:
Nou ik kan maar een mogelijke moslim verzinnen, de Gersjes en Lange Fransjes blijven dan gewoon komen en dat is nou juist het meeste kuttequote:
stiereklotenquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:17 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ik eet zelf meestal rund, maar veel gerechten wil ik minstens 1 keer proberen
psies, je gaat er niet dood aanquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:17 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Gewoon proberen Marc Marie, niet huilen.
Je zit hoogstens een nachtje op de potquote:
Whehehequote:Op dinsdag 10 april 2012 20:18 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Je zit hoogstens een nachtje op de pot
Wij hadden vroegah wel zo'n tong in de diepvries liggenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
Mijn moeder haalde weleens tongeworst, smerig vond ik het.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:19 schreef alors het volgende:
[..]
Wij hadden vroegah wel zo'n tong in de diepvries liggenschijnt ook heel lekker te zijn, maar no thanx..
quote:
Wel een enthousiast roffeltje van Matthijs.quote:
Matthijs dacht dat MM een van zijn redactiemeisjes was.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:20 schreef super_tekkel het volgende:
Shit even gemist, waarom riep Marc Marie nou "Nee, nee" en ging Matthijs er tegenin??
Dat is censored.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:20 schreef super_tekkel het volgende:
Shit even gemist, waarom riep Marc Marie nou "Nee, nee" en ging Matthijs er tegenin??
Ik vond tongeworst juist lekker.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Mijn moeder haalde weleens tongeworst, smerig vond ik het.
Dat heb je weleens vaker met een vaste rubriek.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:59 schreef Haaibaaike het volgende:
Die koks zijn tegenwoordig ook al regelmatig te zien bij DWDD..
Is potjandorie al de tweede keer ofzo.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:59 schreef Haaibaaike het volgende:
Die koks zijn tegenwoordig ook al regelmatig te zien bij DWDD..
Felix is er niks bij.quote:Op woensdag 11 april 2012 00:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is potjandorie al de tweede keer ofzo.
Hij nam een aardappel en/of een stukje groentequote:Op woensdag 11 april 2012 00:22 schreef marcodej het volgende:
Dit is niet zijn ding, maar toch een hapje nemen.
http://dewerelddraaitdoor(...)b7ab52792b378#c26272quote:Nieuw album Trijntje Oosterhuis - 11-4-2012
Trijntje Oosterhuis' nieuwe album heet Je Adore Wrecks. Hiervoor is de zangeres een samenwerking aangegaan met niemand minder dan Anouk. Naast Anouk, die het album produceert en de teksten heeft geschreven, heeft ook het Zweedse duo Tore Johansson en Martin Gjerstad meegewerkt aan het album. Het is een ander soort muziek dan dat we gewend zijn van haar. Trijntje Oosterhuis zegt zelf dat ze op het album zingt alsof haar leven ervan af hangt.
quote:- Sywert van Lienden, Ilse van Eck en Danny Mekić vertellen over G500. Dat is hun plan om de politiek van binnenuit te beļnvloeden.
- De docu 'Leven? Of Theater?' gaat over het leven van de Duits-joodse kunstenares Charlotte Salomon. Maker Frans Weisz is te gast.
- Een voorproefje van het nieuwe album 'Wrecks We Adore’ van Trijntje Oosterhuis.
Tafelheer is Prem Radhakishun.
Ook niet als Prem de tafelheer is?quote:Op woensdag 11 april 2012 18:22 schreef Specularium het volgende:
Trijntje en joden in een show is nooit grappig.
quote:Op woensdag 11 april 2012 18:22 schreef Specularium het volgende:
Trijntje en joden in een show is nooit grappig.
go back to the zoo wint?quote:
Dat doet hij elke keer is me opgevallen. De viespeuk.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:32 schreef Frag_adder het volgende:
quote jezelf want een ander doet het niet?
lama terrechte opmerking, ga zo wijdbeens zitten
No shit, Sherlock.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:33 schreef wdn het volgende:
Frag! ook weer hier
Die commissie de wit lult achteraf.
ik kijk wanneer ik kanquote:Op woensdag 11 april 2012 19:33 schreef wdn het volgende:
Frag! ook weer hier
Die commissie de wit lult achteraf.
Bos kon niet anders want anders werd het helemaal een ramp.
Zou jij moeten weten. Zijn kleding lijkt te komen uit de tijd dat jij jong was.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:33 schreef Karina het volgende:
Wat is dat stickertje op de mouw van Prem?
Ben ik ook nog niet achter.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:33 schreef Karina het volgende:
quote:Op woensdag 11 april 2012 19:35 schreef k_man het volgende:
[..]
Zou jij moeten weten. Zijn kleding lijkt te komen uit de tijd dat jij jong was.
Symbool van de zwarte panters.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:33 schreef Karina het volgende:
en buttons kwamen nog voor de stickers?quote:
Ja uit de punktijdquote:Op woensdag 11 april 2012 19:36 schreef wdn het volgende:
[..]
en buttons kwamen nog voor de stickers?
Want?quote:Op woensdag 11 april 2012 19:35 schreef Eenskijken het volgende:
freelancer in projectmanagement? Wat ongelofelijk nietszeggend..
want het zegt niksquote:
Om de oudjes niet af te schrikken. Is over na gedacht.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:37 schreef Karina het volgende:
Dit zijn jonge mensen die heel oud lijken.
Ze komen zometeen met een G500 app.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:36 schreef Specularium het volgende:
Alexander Knöppel was toch niet aangekondigd?
zeehonden knuppelen ze neer hoorquote:
De hele tijd overal de stekker eruit trekken.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:39 schreef eriksd het volgende:
Wel leuk, een beetje die congressen trollen.
Ik zou die van GL verknallen, meest idiote oorlogsmissies inbrengen en steunen.
Hij was zondag ook in Buitenhof.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:39 schreef alors het volgende:
[..]
Haha ik zie hem wel in de politiek later ja, hij is pas 21
Typisch zo'n figuur die eeuwig aan het staatsinfuus hangt. Zo'n carriereambtenaar.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:39 schreef alors het volgende:
[..]
hij komt wel volwassen over voor iemand zonder borsthaarquote:Op woensdag 11 april 2012 19:39 schreef alors het volgende:
[..]
Die opmerking wordt altijd grappend gemaakt door Jan Dijkgraaf'en, Bas Paternottes van deze wereld.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:39 schreef alors het volgende:
[..]
Hij lijkt mij ook enorm zuur. Zo jong al.quote:
Gaat de musicalwereld inquote:Op woensdag 11 april 2012 19:40 schreef Tem het volgende:
Die dikke komt later gewoon bij Boulevard te zitten.
Een freelance projectmanager.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:41 schreef Frag_adder het volgende:
wie zit daar eigenlijk in het groen?
Kun je nagaan, dat gaat nog een hele augurk worden.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:40 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hij lijkt mij ook enorm zuur. Zo jong al.
Ze had beter stil kunnen blijven.quote:
Ze reageerde niet positief op zijn pak.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:43 schreef InTrePidIvity het volgende:
Matthijs heeft niet zoveel met Ilse
Die gaat direct door naar de Ark van Jeroen.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:43 schreef InTrePidIvity het volgende:
Matthijs heeft niet zoveel met Ilse
Beter begin je geen zinnen met beter, prutser.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:42 schreef Elusive het volgende:
beter is ze gewoon stil en lacht ze niet zo eng
Ik neem het direct aan.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:44 schreef Specularium het volgende:
21 jaar en weten wat goed voor Nederland is.
![]()
![]()
.
zou ik niet bang voor zijnquote:Op woensdag 11 april 2012 19:45 schreef DrDentz het volgende:
Ik ben zo bang dat deze Sybert over 20 jaar mijn premier wordt.
quote:Op woensdag 11 april 2012 19:45 schreef DrDentz het volgende:
Idd moet ik echt niet aan denken dat zo'n typje de macht krijgt.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:45 schreef DrDentz het volgende:
Ja dat was Balkenende vast ook op z'n 21ste.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:45 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
zou ik niet bang voor zijnhet is een douchebag
Diepgang van een koud poffertje. Wellicht iets voor Gordon.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:45 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
zou ik niet bang voor zijnhet is een douchebag
Die zat toen achter de vrouwtjes aan.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:46 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ja dat was Balkenende vast ook op z'n 21ste.
Zul je net zien dat hij niet vlak voor de verkiezingen wordt afgeschoten.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:45 schreef DrDentz het volgende:
quote:Op woensdag 11 april 2012 19:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zul je net zien dat hij niet vlak voor de verkiezingen wordt afgeschoten.
Geen grappen maken, misschien is ze wel brandwondenslachtoffer.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:47 schreef eriksd het volgende:
Wat een afgeragde kop zeg. Grindtegel weggekopt?
quote:
quote:Op woensdag 11 april 2012 19:47 schreef Karina het volgende:
34 jaar is toch niet hardstikke jong? Gewoon jong.
quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 11 april 2012 19:47 schreef eriksd het volgende:
Wat een afgeragde kop zeg. Grindtegel weggekopt?
quote:
quote:
quote:Op woensdag 11 april 2012 19:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Geen grappen maken, misschien is ze wel brandwondenslachtoffer.
quote:
Lekker verschillig.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:50 schreef eriksd het volgende:
Wat is het met die hoos aan oorlogsboeken?
Hoos? Serieus?quote:Op woensdag 11 april 2012 19:50 schreef eriksd het volgende:
Wat is het met die hoos aan oorlogsboeken?
dit wordt een spannigsboog naar een ontzettende anticlimax die niet aan de verwachtingen gaat voldoenquote:
Door dit soort items kan ik eigenlijk niet wachten tot alle direct betrokkenen overleden zijn.quote:
Ik ben dus niet de enige die dat vindquote:Op woensdag 11 april 2012 19:55 schreef super_tekkel het volgende:
Die vent is totaal niet te volgen!
hakenkruisquote:Op woensdag 11 april 2012 19:56 schreef hexje het volgende:
Ik weet nog steeds niet wat voor sticker er op de mouw van Prem zit.
Heel goed ja.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:57 schreef Van_Poppel het volgende:
Goed dat hier aandacht aan wordt geschonken.
Christine van der Horst is er jammer genoeg niet meer.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:58 schreef eriksd het volgende:
[..]
Heel goed ja.
Volgende keer in de nachtprogrammering gaarne.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |