whehehe, de werkelijke reden is meer omdat ik anders niet meer thuis komquote:
Lekker losgaan als een malle danquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
Ja maar ik heb 4 maanden niks gekocht en heb voor de lente alleen 1 lullig vest met lange mouwen en die roze patta's gehaald, I need new clothes.![]()
En kak alles is aangevuld dus ook in m'n maat.
Ff kijken wat het gaat kosten als ik de korting erbij mik.
WOOT WOOT WOOTquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
SHOPPEN ALS EEN MALLE JONGUH, BAM!
Wat liefquote:
Wat fijn dat hij er dan toch nog bij kan zijnquote:Op woensdag 11 april 2012 00:03 schreef Strega het volgende:
[..]
Wat lief![]()
![]()
![]()
Wij hebben de datum van Othello verzet, hij was vandaag weer aardig goed en heeft zo lekker gegeten.
Eigenlijk vind ik dat hij er zondag, als Kundun jarig is en dertien wordt nog bij moet zijn
quote:Op woensdag 11 april 2012 09:10 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Pfff ik zat net een foto uit te zoeken voor op FB, tranen met tuiten hier
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 april 2012 09:23 schreef oh-oh het volgende:
Ik kan echt niet meer stoppen, schaam me dood
nee, k zit mn tijd uit te zittenquote:
jaquote:
je hebt gelijkquote:Gek!
[ afbeelding ]
Mohuaahuhaaiiiii? Die buscollega?quote:Op woensdag 11 april 2012 10:02 schreef oh-oh het volgende:
Gelukkig heb ik een bron van ergernis gevonden ter afleiding
Jaaaaaaaaaaaaaaa, volgens mij die waar ik ook al vraagtekens bij zette he?quote:
[ afbeelding ]
Bah, beterschap.quote:Op woensdag 11 april 2012 04:04 schreef Ynske het volgende:
bah, buikpijn, ren al de hele nacht naar t toilet en terug heb
Ohohkarel
Strega, je moet doen wat goed voelt. geef othello nog kaar een extra knuffel van hier
[ afbeelding ]
Dit ziet er best leuk uitquote:Op woensdag 11 april 2012 11:58 schreef oh-oh het volgende:
Kennissen van me hebben hun poedel in de dreads gezet, ik ben echt onder de indruk zeg
![]()
[ afbeelding ]
Ow wat een beertje is dat gewordenquote:Op woensdag 11 april 2012 14:41 schreef oh-oh het volgende:
Vet gaaf vind ik het![]()
Ik ga dat echt echt echt ook doen![]()
Kiek. van gisteren:
[ afbeelding ]
Wat is dit toch een mooie foto, ik zal nooit meer klaprozen kunnen zien zonder aan Karel te denkenquote:Op woensdag 11 april 2012 09:10 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
?quote:Op woensdag 11 april 2012 10:07 schreef oh-oh het volgende:
De tering zeg, eerst zsm weg willen en dan ineens kieskeurig gaan doen met die urgentie, ja zo werkt dat niet he
Beterschap! (Ik had het vorige week)quote:Op woensdag 11 april 2012 09:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee, k zit mn tijd uit te zittenk weet t, niet verstandig maar goed
Ik zal even wat nieuwe zoeken zo, de rest staan in het Japantopic. Vandaag was het regenachtig voor het eerst, dus een museum ingegaan en daarna gaan zoeken voor een koptelefoon. Een paar honderd koptelefoons die er hangen om uitgeprobeerd te wordenquote:Op woensdag 11 april 2012 15:17 schreef oh-oh het volgende:
Oh Pheno, ik zag ergens ongelooflijk gave foto's van je, deel es wat hier please please please?
me so jealous
Oh dat vind ik echt leuk!quote:Op woensdag 11 april 2012 11:58 schreef oh-oh het volgende:
Kennissen van me hebben hun poedel in de dreads gezet, ik ben echt onder de indruk zeg
![]()
[ afbeelding ]
Linkjes mag ook.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zal even wat nieuwe zoeken zo, de rest staan in het Japantopic. Vandaag was het regenachtig voor het eerst, dus een museum ingegaan en daarna gaan zoeken voor een koptelefoon. Een paar honderd koptelefoons die er hangen om uitgeprobeerd te wordenIk ken geen winkel die dat zo even doet in Nederland
Ja ik ook, ik roep al tijden dat ik zo mijn poedel ook ga doen, keimakkelijk, knippen kan ik nog nie, maar scheren en dreads zetten kan ik wel, dus dan kan ik hem helemaal zelf onderhoudenquote:
Ja joe, doe eens wat hier posten, ik had oh-oh al een linkje gestuurd van je post in de TAL SC met die bloemies enzoquote:
Daar (o.a) hebben ze natuurlijk ook de ultieme hoeveelheid prul, spul en gadgetsquote:Op woensdag 11 april 2012 15:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zal even wat nieuwe zoeken zo, de rest staan in het Japantopic. Vandaag was het regenachtig voor het eerst, dus een museum ingegaan en daarna gaan zoeken voor een koptelefoon. Een paar honderd koptelefoons die er hangen om uitgeprobeerd te wordenIk ken geen winkel die dat zo even doet in Nederland
Ik ben er nog niet over uit, maar heb er een stuk of vijf op mijn verlanglijstje gezet. Die ben ik nu even aan het natrekken op internet. Maar Audio Technica, Beyer Dynamic, Denon, Shure, alles gewoon op voorraad en het hangt er om getest te worden. Je kunt je ipod of een echte versterker er op aansluiten en luisteren maar. Geniale shit is geniaalquote:Op woensdag 11 april 2012 15:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daar (o.a) hebben ze natuurlijk ook de ultieme hoeveelheid prul, spul en gadgetsheb je al eentje gekocht?
Nice!quote:
Ik hoor een bestelling aankomen!quote:
Vriendin van me gaat binnenkort hoorquote:
quote:
quote:
quote:
OEH! Neemt De Griek nog eentje mee voor je?quote:
Wat mooi! Iedereen gaat daar dus echt picknikken als de kerenbomen bloeien!quote:
Nog anderhalve week, maar dan is de bloesem wel naar de knoppen.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:04 schreef Strega het volgende:
[..]
Wat mooi! Iedereen gaat daar dus echt picknikken als de kerenbomen bloeien!
Geweldig...blijf je daar nog lang?![]()
![]()
Ja Thessa.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
OEH! Neemt De Griek nog eentje mee voor je?
quote:Op woensdag 11 april 2012 16:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja Thessa.
Ow echt, ik moest zo lachen toen ik maandagavond wegging daar.
Stond ie wat onhandig bij de deur om me uit te laten, beetje dralen en zo.
Zegt ie ineens.
Ja uhm, zal ik voor jou oorbellen of zo meenemen dan maar?
![]()
Wat liefquote:Op woensdag 11 april 2012 16:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja Thessa.
Ow echt, ik moest zo lachen toen ik maandagavond wegging daar.
Stond ie wat onhandig bij de deur om me uit te laten, beetje dralen en zo.
Zegt ie ineens.
Ja uhm, zal ik voor jou oorbellen of zo meenemen dan maar?
![]()
En bevalt ie?quote:Op woensdag 11 april 2012 16:29 schreef DeZwabber het volgende:
Groetjes vanaf mijn flinterdunne (witte) telefoon
quote:Op woensdag 11 april 2012 16:29 schreef DeZwabber het volgende:
Groetjes terug vanaf mijn dikke gare 5 jaar oude laptopquote:Op woensdag 11 april 2012 16:29 schreef DeZwabber het volgende:
Wat jammer van die Antiekjes! Ben nu wel benieuwd wat voor soort het wasquote:Op woensdag 11 april 2012 16:28 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb echt jarenlang oorbellen gedragen, een heel mooi antiek paar die ik van de baas gekregen had, maar die zijn stukgegaan en echt stom gerepareerd , toen waaiden ze telkens uit mn oren, en sinds ze stuk zijn draag ik er geen meer, ook alweer een poos![]()
Ik heb wel echt een ziljoen gaatjes, als die nog open zijn
Ja, maar ik irriteer me wel aan het typen in landscape, omdat dan de woordsuggesties over het toetsenbord heen vallen, en je dus de bovenste rij toetsen niet meer kan gebruikenquote:Op woensdag 11 april 2012 16:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En bevalt ie?
Heb je Fanboy al gewatsapped?
Ik zal es foto's maken thuis als ik er aan denk, ik vind het zulke schatjesquote:Op woensdag 11 april 2012 16:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat jammer van die Antiekjes! Ben nu wel benieuwd wat voor soort het was
Jup, deze:quote:
Netjesquote:Op woensdag 11 april 2012 16:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Jup, deze:
[ afbeelding ]
Ik kan er naast zitten, maar volgens mij is het de eerste Tegra 3 quad-core telefoon
mijn gewone pakketman ook, dit is een vervangend loederquote:Op woensdag 11 april 2012 17:08 schreef oh-oh het volgende:
Zo unlike mijn pakketman, die altijd zn telefoonnummer erop schrijft en vraagt of je hem wil bellen tot 19.00 uur
daar is toch een handleidign voor?quote:Op woensdag 11 april 2012 17:11 schreef DeZwabber het volgende:
Heb trouwens m'n simkaart in stukjes geknipt om er een microsim vann te maken
De dag dat er een handleiding in m'n buurt komt moet nog komenquote:Op woensdag 11 april 2012 17:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
daar is toch een handleidign voor?
k wil oooohooook
maar zit zo in dubio met die aanbieding die ik heb
quote:Op woensdag 11 april 2012 17:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De dag dat er een handleiding in m'n buurt komt moet nog komenplaatje van een microsim opgezocht en op het zicht geknipt. Past naadloos
Ik heb hier ook een fijne, een hele leuke Suri, echt zo'n Humberto type, iets ouder, maar werkt snel en netjes. En dan idd ook het nummer erop, zo van "Bel Kees op 06-bla"quote:Op woensdag 11 april 2012 17:13 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga mijn pakketman heilig laten verklaren denk ik
Dat weet de Fanboy van het Huis Ll vast wel!quote:Op woensdag 11 april 2012 16:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Jup, deze:
[ afbeelding ]
Ik kan er naast zitten, maar volgens mij is het de eerste Tegra 3 quad-core telefoon
Zwab, is hij ook een beetje (zoals op de foto) matwit? Niet van dat vieze Appel glans?quote:Op woensdag 11 april 2012 16:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Jup, deze:
[ afbeelding ]
De zijkant glimt, maar de rest van het wit is gewoon matquote:Op woensdag 11 april 2012 17:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zwab, is hij ook een beetje (zoals op de foto) matwit? Niet van dat vieze Appel glans?
Gelukkig hij is aangekomen , want ik was bang dat hij te laat zou komen maar Postnl doet schijnbaar heel af en toe iets goedquote:Op woensdag 11 april 2012 18:32 schreef oh-oh het volgende:
Indaha, dank je wel voor jullie lieve kaartje![]()
![]()
![]()
feli bosquote:Op woensdag 11 april 2012 21:06 schreef Bos81 het volgende:
Wahooo een nichtje van mij is zwanger, ze heeft als kind vele ziektes gehad enzo. Of ze ooit kinderen zou krijgen werd vroeger al met grote vraagtekens beantwoord, Heeft nu al een zoon van ruim 3. Maar nu is dus wonder 2 op komst![]()
Ik ben zo blij voor haar
quote:
Dat is pas een leuke wekker.quote:
gister t bij wat crackers gehouden, dus nu gedragen ze zich weerquote:Op donderdag 12 april 2012 09:52 schreef oh-oh het volgende:
Hoe is het met je darmentoestand???
Succes met solliciteren
Wat een werk om dat kapsel te maken .quote:Op donderdag 12 april 2012 15:49 schreef oh-oh het volgende:
Is er al nieuws van Yns of Indaha?
Kijk wat ik net zag, was vandaag op het losloopgebied hier![]()
[ afbeelding ]
Yo Man Rasta Doggy Manquote:Op donderdag 12 april 2012 15:49 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Gaaf he, ik zat er net ff op te googelen, en die dreads die vormen zich eigenlijk vanzelfquote:
Zekerquote:Op donderdag 12 april 2012 16:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gaaf he, ik zat er net ff op te googelen, en die dreads die vormen zich eigenlijk vanzelf
Whehe, net als bij mensen zeker? Nooit kammen en weinig wassen en hoppa Gullit effectquote:Op donderdag 12 april 2012 16:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gaaf he, ik zat er net ff op te googelen, en die dreads die vormen zich eigenlijk vanzelf
Indaha!quote:Op donderdag 12 april 2012 15:57 schreef indaha het volgende:
[..]
Wat een werk om dat kapsel te maken .
Wij zijn net terug en alles was goeden hij hoeft pas over 4 maanden weer en als dan alles goed is om het half jaar.
Ik begin er nu langzaam in te geloven dat het goed gaat blijven .
Wat fijn goed nieuws!quote:Op donderdag 12 april 2012 15:57 schreef indaha het volgende:
[..]
Wij zijn net terug en alles was goeden hij hoeft pas over 4 maanden weer en als dan alles goed is om het half jaar.
Ook goed nieuwsquote:Op donderdag 12 april 2012 16:36 schreef Strega het volgende:
Hier heeft Othello zich duidelijk voor genomen dat het nog niet zijn tijd is![]()
Heeft minder pijn, is vrolijker, eet goed.We wachten dus nog maar even, om te zien hoe het zich ontwikkelt.
BDie dreads hond, leuk!
Fijn Stregaquote:Op donderdag 12 april 2012 16:36 schreef Strega het volgende:
Hier heeft Othello zich duidelijk voor genomen dat het nog niet zijn tijd is![]()
Heeft minder pijn, is vrolijker, eet goed.We wachten dus nog maar even, om te zien hoe het zich ontwikkelt.
BDie dreads hond, leuk!
Hé, ik vind dit na alle ellende zulk goed nieuws voor jullie!quote:Op donderdag 12 april 2012 16:38 schreef indaha het volgende:
Zo relaxt liggen slapen met z'n tweeënen ik moest goed kijken voor dat oor
[..]
Ook goed nieuws, wat fijn dat hij nog lekker bij jullie wil blijven
You have picture for me?????????quote:
Spannend en leuk Bos, mooie uitdaging!quote:Op donderdag 12 april 2012 16:41 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga denk ik deze zomer de stoute schoenen aantrekken en op vakantie. Ik ben nog nooit zo lang alleen weg geweest, maar ik acht de tijd rijp en eigenlijk de noodzaak om weg te gaan ook. Ben me nu al aan het orienteren. Het wordt wel een reis met begeleiding, dat dan weer wel. Kan ik altijd terugvallen op iets, ook al ken ik hun op dat moment niet..
Ja heel leuk, in NL of buitenland?quote:Op donderdag 12 april 2012 16:41 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga denk ik deze zomer de stoute schoenen aantrekken en op vakantie. Ik ben nog nooit zo lang alleen weg geweest, maar ik acht de tijd rijp en eigenlijk de noodzaak om weg te gaan ook. Ben me nu al aan het orienteren. Het wordt wel een reis met begeleiding, dat dan weer wel. Kan ik altijd terugvallen op iets, ook al ken ik hun op dat moment niet..
Goed zo Bos , steeds een stap verderquote:Op donderdag 12 april 2012 16:41 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb een reisje op het oog naar de Eiffel/Moesel. Deutschland dus.. Maar ik sluit een vakantie in NL nog niet uit..quote:Op donderdag 12 april 2012 16:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja heel leuk, in NL of buitenland?
Tof hoor
Goed van je Bos! Spannend ook.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:41 schreef Bos81 het volgende:
Texel staat inderdaad op nummer 2 van de reisjes die ik nu heb gezien..quote:Op donderdag 12 april 2012 16:48 schreef oh-oh het volgende:
Ga naar een waddeneiland, dan heb je ook echt het idee dat je helemaal ver weg bent hoor
Ja, daar ben je ook al geweest toen je klein was toch?quote:Op donderdag 12 april 2012 16:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Texel staat inderdaad op nummer 2 van de reisjes die ik nu heb gezien..
Ik had het staan, maar heb het maar ge-editquote:
Zaterdag wilden we er al heen omdat het dan zijn 'feestdag' is. Maar ja trouble in Little Tokyo zoals je misschien al hebt gelezen, dus dat hebben we niet gehaald. Kutbank.quote:
Klopt 5 zomervakanties. Al was ik het laatste jaar al 17. Dat is niet echt klein meer hequote:Op donderdag 12 april 2012 16:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, daar ben je ook al geweest toen je klein was toch?
Net de baard in de keelquote:Op donderdag 12 april 2012 17:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Klopt 5 zomervakanties. Al was ik het laatste jaar al 17. Dat is niet echt klein meer he
Dat heb ik volgens mij nooit gehad. Volgens sommigen klink ik als een vrouw..quote:
quote:Op donderdag 12 april 2012 15:57 schreef indaha het volgende:
[..]
Wanneer hoor je het?quote:Op donderdag 12 april 2012 18:43 schreef Ynske het volgende:
Zo gesprek is geweest, ik hoop zo dat t goedgegaan is.
T is een veel uitgebreidere functie die aansluit op mijn opleiding dan wat me verteld was.
t zou echt dé ultieme uitdaging voor me zijn...
De duimen draaienquote:Op donderdag 12 april 2012 18:43 schreef Ynske het volgende:
Zo gesprek is geweest, ik hoop zo dat t goedgegaan is.
T is een veel uitgebreidere functie die aansluit op mijn opleiding dan wat me verteld was.
t zou echt dé ultieme uitdaging voor me zijn...
over 2 wekenquote:
Nou, we duimen!quote:
Een Zwabberhondquote:Op donderdag 12 april 2012 15:49 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
ben benieuwd naar de update. het verbaast me trouwens nog hoe koel hij blijft, de Sensation XL van een vriend van me wordt best heet, deze wordt een beetje warm, that's itquote:Op donderdag 12 april 2012 21:08 schreef Loveless85 het volgende:
Ja, als een tietAlleen met Exchange sync erbij (push), zuipt hij wel als een malle. Maar goed, dat had mn Nexus S ook al
Ja, ik heb t ook nog niet meegemaakt dat hij écht heel warm werd. Tot nu toe een prima toestel, zeker als je bedenkt dat t pas de eerste retail firmware versie is. Zat toestellen die een versie'tje of wat nodig hadden voor t echt soepel draaide.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ben benieuwd naar de update. het verbaast me trouwens nog hoe koel hij blijft, de Sensation XL van een vriend van me wordt best heet, deze wordt een beetje warm, that's it
En toen?quote:
quote:
juist niet, daarmee gaat t alleen maar erger fout als iedereen voorzichtiger dan normaal gaat zijnquote:Op vrijdag 13 april 2012 08:38 schreef Bos81 het volgende:
Goedemorgen deze vrijdag de 13e. Zijn we allemaal extra voorzichtig vandaag:
[ afbeelding ]
Ja snap ik. Ik ben slecht in het werken met emoticoons. Het was op een sarcastische toon bedoeldquote:Op vrijdag 13 april 2012 08:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
juist niet, daarmee gaat t alleen maar erger fout als iedereen voorzichtiger dan normaal gaat zijn
Ik zag net een Mini voorbij komen op het kruispunt, met een beer of een zacht hondje op het dashboardquote:
quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zag net een Mini voorbij komen op het kruispunt, met een beer of een zacht hondje op het dashboard, ik moest meteen aan je denken
Nee de gewone van nu zeg maarquote:
Ook leukquote:
Ik stond vanmorgen weer naast een postcodeloterij fiets. Blijven mooie fietsen, als was wat er op zat dit keer eerder een foto waard dan de fiets zelf..quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zag net een Mini voorbij komen op het kruispunt, met een beer of een zacht hondje op het dashboard, ik moest meteen aan je denken
What the hell!quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:45 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
De tering zeg, alweeeeeeeeer
Whehe Bosquote:Op vrijdag 13 april 2012 10:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik stond vanmorgen weer naast een postcodeloterij fiets. Blijven mooie fietsen, als was wat er op zat dit keer eerder een foto waard dan de fiets zelf..![]()
Ik zit nog steeds op een dongel, dus volgende week ga ik Skip ff kieken.quote:
quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:04 schreef Pisces29 het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/C84%2094004%20D1483%2061%206723%200.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Ik twijfel nog over deze, ik vermoed dat hij een beetje te kort is, hij is wel erg leuk
quote:
Dikke lul 3 bier, Miniem heeft ook een kickass binnenkant met dieren in z'n jasquote:
Ja ik vind het een heerlijke trui voor de winterquote:Op vrijdag 13 april 2012 11:11 schreef Miniem het volgende:
Als je het goed combineert is er niks mis mee
Vind hem best leuk en lekker retro
quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dikke lul 3 bier, Miniem heeft ook een kickass binnenkant met dieren in z'n jas
quote:Maar hij is kort en alleen in een kleine maat, dus ik neem hem niet.
Ja hallo, in de binnenkant of pontificaal over je hele torso, daar zit nog wel een verschil inquote:Op vrijdag 13 april 2012 11:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dikke lul 3 bier, Miniem heeft ook een kickass binnenkant met dieren in z'n jas
Maar hij is kort en alleen in een kleine maat, dus ik neem hem niet.
Maar wat vind je dan van die truitjes met een paard of iets, die heeft H&M ook wel eens
Ik ben 4 meter, dit bedekt 1/4e van m'n lijf, niks hele torsoquote:Op vrijdag 13 april 2012 11:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja hallo, in de binnenkant of pontificaal over je hele torso, daar zit nog wel een verschil in
quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben 4 meter, dit bedekt 1/4e van m'n lijf, niks hele torso
Het blijft zo mooih é!quote:
Ja hequote:Op vrijdag 13 april 2012 14:35 schreef Strega het volgende:
[..]
Het blijft zo mooih é!(zowel de man als de hond)
![]()
![]()
Zo had ik Otje vanmorgen.
Ja, ik vind het zo'n heerlijke man. Heb je die uitzending van hem gezien dat hij en Stuk gefilmd werden op het "Beloofde Varkensland"?quote:
Lekker.... Pagan is nu kibbeling aan het halen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:24 schreef oh-oh het volgende:
Hier zon en af en toe ineens wolken en wat druppels, ik hoop dat het droog blijft, dan gaan we dalijk ff lekker frieten halen bij Teuntje en langs de Maas de honden laten rennen.
Mmmmm fruits de Mer lekkerrrrrrquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:41 schreef oh-oh het volgende:
Ook lekker, ik had vanmorgen bananenvlaai, tussen de middag dit:
[ afbeelding ]
En dan vanavond frieten![]()
Beter eet ik de rest van de week maar niks
Ja, ik had gisteren via Youtube nog weer even dat gedicht, voorgedragen door Joost Prinssen gekeken. Over Ali de goochelaar..... mooi!quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:59 schreef oh-oh het volgende:
Oh, ik was bij het postkantoor vandaag, zag ik dit staan![]()
[ afbeelding ]
Ik geloof dat ie wel lekker gaat dus
Ja dat was mooi he!quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:00 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, ik had gisteren via Youtube nog weer even dat gedicht, voorgedragen door Joost Prinssen gekeken. Over Ali de goochelaar..... mooi!
Jammerquote:Op vrijdag 13 april 2012 17:00 schreef oh-oh het volgende:
Nou, dat was wel de bedoeling, maar hij had maar heel weinig weggeef exemplaren gekregen, dus nee
quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jammer![]()
Ik zapte van de week even langs boulevard en toen moest ik aan je denken zonder dat Brammetje er was. Ze hadden Richard van O. geschreven als Richard van Oh Oh![]()
Roep hem even tot de orde. Dat het veel te druk is voor de hondenquote:Op vrijdag 13 april 2012 17:16 schreef oh-oh het volgende:
Serieus, ik ben alleen met de kutcollega, komt dr zoon met dr nepkleinkind, die zijn hier nu al een uur of zo, god knows why, en dat kind rent achter de honden aan, en ik heb er zo geen trek in, en dat joch is al 3 of zo en brabbelt onverstaanbaar.
Ik wil echt gaan huilen nu
Ja wat Strega zegtquote:Op vrijdag 13 april 2012 17:16 schreef oh-oh het volgende:
Serieus, ik ben alleen met de kutcollega, komt dr zoon met dr nepkleinkind, die zijn hier nu al een uur of zo, god knows why, en dat kind rent achter de honden aan, en ik heb er zo geen trek in, en dat joch is al 3 of zo en brabbelt onverstaanbaar.
Ik wil echt gaan huilen nu
preciesquote:Op vrijdag 13 april 2012 17:23 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja wat Strega zegt, anders zeg je maar dat Sjon anders in de ballen van dat jochie bijt
Ik heb ook gekeken. Met die ene die Fien speelt (Lien van de Kelder) wil ik best wel een nachtje in de Kelder doorbrengenquote:
Ben je weer lekker aan het schilderen Bos?quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:07 schreef Bos81 het volgende:
even de kwast opzij gelegd voor het voetbal uit de juupleague, Wellicht dat Zwolle kampioen is geworden.
Jep.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ben je weer lekker aan het schilderen Bos?
Potver ben je gewoon al geweest, ik dacht dat het een random YT-film was!quote:
quote:
Dank! Een sparerib die niet op het bord paste. Waren aten bij de Mexicaan.quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:40 schreef Pisces29 het volgende:
Wat goed van haar, gefeliciteerd!Krullenmans
Wat heb je voor lekkers gegeten?
quote:Op zaterdag 14 april 2012 03:55 schreef indaha het volgende:
En hier nog een keertje,gewoon omdat het kan Zwabber gefeliciteerd![]()
Dank je!quote:Op zaterdag 14 april 2012 09:16 schreef Pisces29 het volgende:
Gefeliciteerd Zwabje! [ afbeelding ]Hiep hiep hoera!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |