abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 april 2012 @ 12:49:34 #101
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_110177188
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 12:45 schreef tombolafan het volgende:
Waarom vindt hij het niet leuk? doet het misschien pijn?

ik zou sowieso niet doorgaan bij grommen, of met bijvoorbeeld een snuitje om; het blijft een waarschuwing van hem...

en ik vraag me af of het niet juist erger wordt als je schopt... :@
Nee, hij vindt het gewoon niet leuk en dat snap ik ook wel, maar hij neemt met nat weer een hoop modder mee en dat wil ik dan gewoon weghalen en normaal is dat geen probleem, dan moppert hij wat en is het klaar.

Ik ben gewoon zelf ook onvoorzichtig geweest, ik zal de eerste zijn die dat toegeeft. Maar hij hoeft ook niet te bijten omdat hij weet dat het maar eventjes droogmaken is en dan kan hij zijn gang weer gaan.

Ik had hem net losgelaten en toen zei hij hap, m'n pols ligt nu open en hij heeft ook m'n knie te pakken gehad, maar dat was maar een schampje, die is gewoon heel met een blauwe plek. En juist omdat hij nadat hij losliet (m'n pols) weer op m'n knie af ging, heb ik hem aan de kant geschopt.

quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 12:46 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ja dat lost het op, schoppen. :Y
Het gaat verder goed met mij, dank je.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_110177285
Het is gewoon dom wat je doet, dus het ligt niet aan de hond.
Grommen is waarschuwen, als jij doorgaat is het logisch dat die hapt.
Dat had je zelf ook wel kunnen bedenken lijkt mij.
pi_110177364
Het is imho je eigen schuld grotendeels hoor... hij waarschuwt je toch duidelijk?

hoe weet je dat ie geen pijn heeft? en een hond weet niet dat iets kort duurt; die weet alléén dat het zeer doet/vervelend is en dan is het niet gek dat ie daar iets aan doet vind ik :)
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  woensdag 11 april 2012 @ 12:53:40 #104
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_110177373
Ja, ik zeg toch ook dat het mijn eigen schuld is? Het ging juist beter, hij gromde minder en accepteerde het ook gewoon.

Maar goed, ik ben de dierenbeul, ik hoor het al.
pi_110177408
Heftig Samzz.

Grommen is een waarschuwing maar wil niet zeggen dat je dan maar moet stoppen als de hond dat doet bij iets wat je moet of wilt doen.

Samzz geeft zelf aan dat ze misschien onvoorzichtig is geweest maar eerst in de pols bijten en dan zeker gevolgd door een uithaal naar het knie is wel een vreemde reactie.

Misschien heeft hij ergs pijn en door het wrijven heb je hem daar onbewust en onbedoeld meer pijn gedaan?

En een hond weet niet wat kort of lang duurt maar gezien dit vaste prik is zou hij wel moeten weten dat het snel gebeurd is. Aangezien van alle dieren een hond zo ongeveer het makkelijkst te trainen is en open staat voor de mens. Lijkt me dat, dat die dat zeker zou moeten snappen.
So be easy and free, when you're drinking with me
I'm a man you don't meet every day
pi_110177415
Wat multi zegt dus :Y
  woensdag 11 april 2012 @ 12:55:03 #107
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_110177433
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 12:53 schreef tombolafan het volgende:
Het is imho je eigen schuld grotendeels hoor... hij waarschuwt je toch duidelijk?

hoe weet je dat ie geen pijn heeft? en een hond weet niet dat iets kort duurt; die weet alléén dat het zeer doet/vervelend is en dan is het niet gek dat ie daar iets aan doet vind ik :)
Omdat hij trimmen, wassen en afdrogen zonder morren ondergaat en ik doe heel voorzichtig, het is niet dat ik hem ruw afdroog of zo. En ik weet dat het mijn eigen schuld is, dat heb ik ook duidelijk tegen m'n pa gezegd. Maar hij vind het niet kunnen en de dierenarts is het met hem eens.

En daarom ben ik dus gewoon bang dat hij Sjaak terug wil brengen naar het asiel en dat wil ik niet, want hij is verder ontzettend lief en luistert goed.
pi_110177468
Ja, wat wil je nou?Dat ik medelijden met je heb? Nee hoor, heb eerder medelijden met de hond.
Als een hond gaat grommen omdat hij iets niet fijn vind..en het is ook nog eens een asielhond, waar je sowieso niet alles van weet...dan zoek je een andere manier om te zorgen dat hij het leert. Je hebt genoeg kansen gehad lijkt mij, nog knap van de hond dat die nu pas heeft gehapt. ^O^
pi_110177491
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 12:55 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ja, wat wil je nou?Dat ik medelijden met je heb? Nee hoor, heb eerder medelijden met de hond.
Als een hond gaat grommen omdat hij iets niet fijn vind..en het is ook nog eens een asielhond, waar je sowieso niet alles van weet...dan zoek je een andere manier om te zorgen dat hij het leert. Je hebt genoeg kansen gehad lijkt mij, nog knap van de hond dat die nu pas heeft gehapt. ^O^
Lees jij eigenlijk wel wat Samzz schrijft?
  woensdag 11 april 2012 @ 12:56:55 #110
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_110177527
quote:
Prima. Je hoeft geen medelijden met mij te hebben. Ik ben gewoon bang dat hij hierdoor weg moet en dat wil ik niet.

We zijn niet allemaal zo geweldig als jij bent.
pi_110177538
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 12:56 schreef Partingglass het volgende:

[..]

Lees jij eigenlijk wel wat Samzz schrijft?
Jup.
pi_110177554
Ik zeg ook niet dat je meteen moet stoppen maar meteen roepen dat ie geen pijn heeft en dat ie weet dat het maar even duurt vind ik ook niet echt handig ;)
pi_110177587
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 12:57 schreef _Multiply86_ het volgende:

[..]

Jup.
Oke dan vind ik, je reacties verbazend.
  woensdag 11 april 2012 @ 12:58:33 #114
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_110177604
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 12:57 schreef tombolafan het volgende:
Ik zeg ook niet dat je meteen moet stoppen maar meteen roepen dat ie geen pijn heeft en dat ie weet dat het maar even duurt vind ik ook niet echt handig ;)
Hij is nagekeken door de dierenarts recent, hij hééft geen pijn. Hij is twee keer binnenstebuiten gekeerd. Als dat al niet voldoende is... Hij is vorige week nog bij de trimmer geweest, die droogt hem ruwer af dan ik doe, van onder tot boven. Hij geeft geen kik.

Hij vind het gewoon niet leuk. Wat moet ik dan doen?
pi_110177664
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 12:58 schreef Samzz het volgende:

[..]

Hij is nagekeken door de dierenarts recent, hij hééft geen pijn. Hij is twee keer binnenstebuiten gekeerd. Als dat al niet voldoende is...

Niet meer doen :? Je kan hem toch ook gewoon ff apart zetten..in een bench ofzo met een handdoek.. Of met de clicker en koekjes het rustig aanleren
pi_110177678
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 12:58 schreef Partingglass het volgende:

[..]

Oke dan vind ik, je reacties verbazend.
Dat kan, die van jou vind ik ook nergens op slaan :+
pi_110177693
Pfff multi doe even lekker rustig of zo. Samzz geeft toch zelf al toe dat het haar eigen schuld is geweest? Ik denk dat je boodschap nu wel duidelijk is overgekomen. En misschien was die schop wel een automatische reactie.

Samzz, het klinkt heel pijnlijk. Wat rot voor je :*
pi_110177739
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 12:58 schreef Samzz het volgende:

[..]

Hij is nagekeken door de dierenarts recent, hij hééft geen pijn. Hij is twee keer binnenstebuiten gekeerd. Als dat al niet voldoende is...

het niet/anders doen :)

weet jij veel wat hij allemaal heeft meegemaakt?

gewoon doorgaan bij grommen zou ik sowieso niet doen :)
pi_110177781
Pauze voorbij :W
  woensdag 11 april 2012 @ 13:03:09 #120
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_110177824
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 12:59 schreef _Multiply86_ het volgende:

[..]

Niet meer doen :? Je kan hem toch ook gewoon ff apart zetten..in een bench ofzo met een handdoek.. Of met de clicker en koekjes het rustig aanleren
Ja en dan? Hij moet toch gewoon leren dat het afdrogen is en niks meer. Het ging ook echt de goede kant op, het grommen werd minder, stopte ook op gegeven moment.

Maar goed, ik kan toch niks goed meer doen volgens mij.

quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 13:00 schreef Oognip het volgende:
Pfff multi doe even lekker rustig of zo. Samzz geeft toch zelf al toe dat het haar eigen schuld is geweest? Ik denk dat je boodschap nu wel duidelijk is overgekomen. En misschien was die schop wel een automatische reactie.

Samzz, het klinkt heel pijnlijk. Wat rot voor je :*
Ja, was het ook. Ik schrok me kapot toen hij opnieuw voor m'n knie ging en ik haalde uit. Pijn valt wel mee, gelukkig.
  woensdag 11 april 2012 @ 13:04:21 #121
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_110177878
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2012 13:01 schreef tombolafan het volgende:

[..]

het niet/anders doen :)

weet jij veel wat hij allemaal heeft meegemaakt?

gewoon doorgaan bij grommen zou ik sowieso niet doen :)
Nou ja en wij hebben dat wel gedaan en het ging steeds meer zonder morren. Ik ben gewoon bang dat mijn pa hem nu weg wil doen hierom.

Helemaal nadat hij de dierenarts heeft gebeld met de vraag over hoe en wat.
pi_110177913
Die schop begrijp ik nog wel, van schrik doe je rare dingen en dan heb je helemaal geen tijd om na te denken.
Verder heb ik geen verstand van honden :P
Hopelijk mag Sjaak bij jullie blijven wonen.
pi_110177939
Nou ja.. als je gewoon op dezelfde manier wil doorgaan moet je het zelf weten.. grote kans dat die dan straks weer in je pols hangt. Succes ermee.
  woensdag 11 april 2012 @ 13:06:16 #124
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_110177954
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 13:05 schreef _Multiply86_ het volgende:
Nou ja.. als je gewoon op dezelfde manier wil doorgaan moet je het zelf weten.. grote kans dat die dan straks weer in je pols hangt. Succes ermee.
Wie zegt dat ik dat doe? Denk je dat ik achterlijk ben of zo?

Nee, laat maar.
  woensdag 11 april 2012 @ 13:07:11 #125
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_110178000
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 13:05 schreef Oognip het volgende:
Die schop begrijp ik nog wel, van schrik doe je rare dingen en dan heb je helemaal geen tijd om na te denken.
Verder heb ik geen verstand van honden :P
Hopelijk mag Sjaak bij jullie blijven wonen.
Ja, ik hoop het ook... Wat mij betreft wel, maar mijn vader vind dit gewoon echt heel erg en nu hij de DA heeft gebeld en die heeft bevestigd dat een hond gewoon niet hoort te bijten om die reden, staat ie nog sterker in zijn overtuiging.
pi_110178059
Als die mag blijven, zou ik eerst een nieuwe dierenarts zoeken :+
pi_110178200
En leg het hem uit voordat je hem afdroogt. Praat met hem enzo. klinkt beetje debiel I know. Maar merk daar bij mijn dieren, en in de opvang/asiel daar erg veel verberbeteringen bij hoe dieren reageren op wat je gaat doen.
  woensdag 11 april 2012 @ 13:14:38 #128
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_110178276
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 13:12 schreef Partingglass het volgende:
En leg het hem uit voordat je hem afdroogt. Praat met hem enzo. klinkt beetje debiel I know. Maar merk daar bij mijn dieren, en in de opvang/asiel daar erg veel verberbeteringen bij hoe dieren reageren op wat je gaat doen.
Ik praat altijd met Sjaak :Y. Dat doen we allemaal.

Hij gromt sowieso heel veel, ook als je hem aanhaalt. Maar als je dan vervolgens meteen stopt, komt hij meteen om aandacht vragen (neus tegen je hand duwen) en als je dan weer gaat aaien gromt hij weer en als je dan stopt, vraagt hij weer om aandacht door zijn neus tegen je hand (of been of wat dan ook) aan te duwen.

Hij is verder ook heel lief en luistert goed, we gaan het nu gewoon anders aanpakken, hoe weet ik nog niet precies.
  woensdag 11 april 2012 @ 13:17:18 #129
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_110178371
Mijn hemel, fundi's :')

Als ik de kat optil, omdat ie me in de weg ligt en er wordt gegromd of geblazen, dan grijp ik ze ook ff in de nek.
Ik ben de baas, niet zij.
Ik had Sjaak ook een rotschop verkocht, aangezien het niet bij een waarschuwend bijtje is gebleven, maar echt een agressieve beet.
Maar nee, jullie aaien en praten vast tegen de hond dat dat niet mag als ie je pezen bloot weet te leggen _O- :')
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_110178522
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 13:17 schreef Ingetje79 het volgende:

Als ik de kat optil, omdat ie me in de weg ligt en er wordt gegromd of geblazen, dan grijp ik ze ook ff in de nek.
Ik had Sjaak ook een rotschop verkocht, aangezien het niet bij een waarschuwend bijtje is gebleven, maar echt een agressieve beet.
Maar nee, jullie aaien en praten vast tegen de hond dat dat niet mag als ie je pezen bloot weet te leggen _O- :')
:D O+
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  † In Memoriam † woensdag 11 april 2012 @ 13:22:57 #131
43556 miss_dynastie
pi_110178583
quote:

Ja, dat. Soms moeten dingen gewoon gebeuren. Ze hebben het goed, hebben alles wat hun hartje begeert, maar over bepaalde dingen wordt niet 'gediscussieerd'.

Beterschap Samzz, ik hoop dat het allemaal mee zal vallen, zowel met Sjakie als met je pols!
pi_110178585
Ja want een kat is precies hetzelfde als een hond.
Als ze dat grommen niet wilde had ze dat gewoon eerder moeten afleren.. niet maar blijven doorgaan en hopen dat het minder gaat worden. Je kan ook niet elke hond op dezelfde manier corrigeren. Tegen Diaz kan ik ook brullen en een tik geven.. bij Jazz hoef ik dat niet te doen, dan heb ik een hond die doodsbang onder de tafel ligt.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 11 april 2012 @ 13:23:06 #133
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_110178587
Ik kan me wel voorstellen dat je uit reflex een schop geeft ja. Dat is iets anders dan slaan of schoppen om te straffen. Dat is hier toch niet het geval?

Ik heb een kat die mij beet ook teruggebeten :@ In zijn oor (ik had hem in mijn armen omdat ik hem van het balkon van de benedenburen had geplukt en daar was ie het niet mee eens :+ ). Hij hield meteen op (en ik ook :P ). En daarna kon ik naar het ziekenhuis voor een tetanusprik plus een nat verband.

Ik hoop dat je vader tot bezinning komt en dat Sjaak mag blijven. Maar ik zou wel verder proberen uit te zoeken wat hij nou precies niet fijn vindt aan dat droogmaken. Of een andere manier zoeken om hem schoon te krijgen na een modderbad.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_110178617
Ik zou trouwens sowieso ergens gaan trainen met hem of een gedragstherapeut inschakelen..wel ff een goede zoeken. Denk niet dat het gaat helpen als je zelf dingen gaat uitproberen.
pi_110178685
quote:

dat!

Samzzz weet ook wel dat schoppen niet de manier is om hem te corrigeren, maar er bestaat ook nog zoiets als reflex en zelfverdediging. Als Dot me krabt heeft ze ook weleens een tik gekregen. Vind ik achteraf niet leuk en dan krijgt ze een kroel om het goed te maken, maar ik laat me ook niet zomaar krabben. :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 11 april 2012 @ 13:25:54 #136
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_110178689
Onze Jack Russel deed het ook; grommen als je aan de pootjes of buik kwam.
En die had echt geen pijn.
Maar buikje moet nou eenmaal schoon, dus luisteren en als ze begon te grommen dan greep ik de snuit vast en verhief ik de stem.
En als ze echt vervelend werd trok ik aan het oor :')
  woensdag 11 april 2012 @ 13:26:42 #137
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_110178713
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 13:24 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik zou trouwens sowieso ergens gaan trainen met hem of een gedragstherapeut inschakelen..wel ff een goede zoeken. Denk niet dat het gaat helpen als je zelf dingen gaat uitproberen.
Da's een tip idd :Y
pi_110178755
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 13:24 schreef _Multiply86_ het volgende:
dat vind ik wel een goeie. Als hij zo doorbijt is het voor iedereen fijner als er een deskundige meekijkt. Lijkt me.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_110178823
Meeste komen ook thuis, dus dan kan ze dingen voordoen wat misgaat en wanneer hij gromt..
pi_110179239
Oh bah, naar Samzz.
Hopelijk mag Sjaak blijven!
Weten jullie iets van de achtergrond van Sjaak, of echt helemaal niets?

En verder sluit ik me bij de meerderheid hier aan. Hier moeten ook wel eens dingen gebeuren waar de katten het niet mee eens zijn. (En het zal ook niet altijd even verantwoord zijn hoe ik ze iets aan of afleer. Maar als ik dan weer kijk naar hoe ze elkaar toetakelen, vind ik mezelf best lief ;) )

Hetzelfde met de paarden op de manege. Die zijn het er ook lang niet altijd mee eens dat er weer zo'n tut een hoef moet uitkrabben. Tja, leren moeten ze het toch. En dan geven ze ook wel signalen dat ze het er niet mee eens zijn, maar door het vaak te doen neemt de weerstand meestal na verloop van tijd wel wat af. (het blijft altijd wel wat 'onnatuurlijk') Ze raken er wat vertrouwder mee. En dan komt het toch - zeker als ze een niet zo'n mooi verleden hebben - wel eens voor dat ze na weken dat het goed gaat, vol uithalen. Tja..gewoon weer rustig opnieuw beginnen. 't Is vaak ook angst voor het onbekende. (of kijken hoe ver je kunt gaan..).

Zo, en nu hoepel ik weer eens op naar Hilversum :)
Fijne dag allemaal!
  woensdag 11 april 2012 @ 13:43:53 #141
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_110179340
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 12:40 schreef Samzz het volgende:
Als we hebben gewandeld met vochtig weer, dan drogen we hem altijd even af, omdat er dan veel modder en water aan hem hangt en zo. Daar heeft hij een hekel aan, maar verder dan wat grommen komt het niet. Behalve vandaag, ik was net klaar en in een onoplettend moment haalde hij uit en had m'n pols te pakken.

Hij heeft een rotschop gehad en daarna zijn we meteen naar de dokter gegaan, heb drie gaten in m'n pols, spieren en pezen liggen bloot. Dus verband erom, antibiotica en vrijdag terugkomen voor controle.
Dus wacht even, de hond gromt en geeft aan dat je op moet rotten, dan ga je door, krijg je een knauw en dan ga je hem schoppen? :')

Dat had jou moeten zijn, dat snap je wel toch?
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  woensdag 11 april 2012 @ 13:47:12 #142
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_110179477
quote:
Dat. Beer hapte me een poos gelee in mn gezicht. Ja, eigen schuld. Hij gromde toen ik hem een kusje gaf en hij bleef grommen en ik bleef kusjes geven :')

Grommen doen ze niet voor jan lul. Ik neem toch aan dat jij ook waarschuwt als iets je niet bevalt.

Ik doe een spuit11 zeker he? Ik zit GA te kijken :')
pi_110179545
Ff stiekem vanaf werk; ik.ben echt geen fundi en ik ben het er mee eens dat je de baas moet zijn over je dier maar wij zeiden in het asiel. altijd tegen nieuwe baasjes datt je niet weet wat een dier meegemaakt heeft dus dat je voorzichtig moet zijn...

ik vind het gewoon raar dat daar kennelijkgeen rekening mee werd gehouden
pi_110179559
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2012 13:47 schreef Qwea het volgende:

[..]

Dat. Beer hapte me een poos gelee in mn gezicht. Ja, eigen schuld. Hij gromde toen ik hem een kusje gaf en hij bleef grommen en ik bleef kusjes geven :')

Grommen doen ze niet voor jan lul. Ik neem toch aan dat jij ook waarschuwt als iets je niet bevalt.

Ik doe een spuit11 zeker he? Ik zit GA te kijken :')
Ja, je bent weer eens te laat :{w :+
  woensdag 11 april 2012 @ 13:49:13 #145
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_110179560
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2012 13:43 schreef Qwea het volgende:

[..]

Dus wacht even, de hond gromt en geeft aan dat je op moet rotten, dan ga je door, krijg je een knauw en dan ga je hem schoppen? :')

Dat had jou moeten zijn, dat snap je wel toch?
Die schop was een reflex omdat hij nadat hij losliet meteen weer op mijn knie af ging. Ik had natuurlijk gewoon niks moeten doen en hem ook m'n knie moeten laten toetakelen.
  woensdag 11 april 2012 @ 13:50:52 #146
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_110179631
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2012 13:48 schreef tombolafan het volgende:
Ff stiekem vanaf werk; ik.ben echt geen fundi en ik ben het er mee eens dat je de baas moet zijn over je dier maar wij zeiden in het asiel. altijd tegen nieuwe baasjes datt je niet weet wat een dier meegemaakt heeft dus dat je voorzichtig moet zijn...

ik vind het gewoon raar dat daar kennelijkgeen rekening mee werd gehouden
Wordt er wel. Het grommen werd ook steeds minder omdat we hem na goed gedrag gewoon altijd beloond hebben en sowieso het afdrogen zo kort mogelijk houden. Wij weten zo snel ook niet hoe we het anders moeten doen en we hebben ook niet naar wat anders gezocht omdat het steeds beter ging.

Ik ben gewoon onvoorzichtig geweest, het is mijn eigen schuld en dat weet ik, dat hoeft er niet steeds ingepeperd te worden.
  woensdag 11 april 2012 @ 13:51:55 #147
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_110179681
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2012 13:25 schreef Cat22 het volgende:

[..]

dat!

Samzzz weet ook wel dat schoppen niet de manier is om hem te corrigeren, maar er bestaat ook nog zoiets als reflex en zelfverdediging. Als Dot me krabt heeft ze ook weleens een tik gekregen. Vind ik achteraf niet leuk en dan krijgt ze een kroel om het goed te maken, maar ik laat me ook niet zomaar krabben. :')
Tussen "zomaar" krabben of bijten zit een verschil dan wanneer je weet dat een hond iets niet tof vindt en het toch doet. Prima als je het toch doet, maar dan niet verontwaardigd zitten doen als de hond uithaalt :)

En ja, ik heb zelf een moeilijke hond en ja ik ben zelf meerdere malen gehapt en ja, dat was allemaal mijn eigen schuld met grommen.
  woensdag 11 april 2012 @ 13:52:49 #148
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_110179727
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2012 13:51 schreef Qwea het volgende:

[..]

Tussen "zomaar" krabben of bijten zit een verschil dan wanneer je weet dat een hond iets niet tof vindt en het toch doet. Prima als je het toch doet, maar dan niet verontwaardigd zitten doen als de hond uithaalt :)

En ja, ik heb zelf een moeilijke hond en ja ik ben zelf meerdere malen gehapt en ja, dat was allemaal mijn eigen schuld met grommen.
Ik zeg toch ook dat het mijn eigen schuld is? Maar hij hoeft na het van zich af bijten niet nogmaals ook nog eens voor mijn knie te gaan, toen heb ik hem wel afgeweerd met mijn voet, uit een reflex, hoe had ik dat anders moeten doen?
  woensdag 11 april 2012 @ 13:53:41 #149
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_110179777
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 13:49 schreef Samzz het volgende:

[..]

Die schop was een reflex omdat hij nadat hij losliet meteen weer op mijn knie af ging. Ik had natuurlijk gewoon niks moeten doen en hem ook m'n knie moeten laten toetakelen.
Misschien had je eens flink moeten schreeuwen. Die schop is eventueel nog tot daar aan toe, alhoewel dat niet mijn keuze zou zijn, maar dat je WEET dat hij er een hekel aan heeft en dat hij gromt en het dan toch telkens blijft doen....
  woensdag 11 april 2012 @ 13:55:07 #150
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_110179833
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 13:52 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik zeg toch ook dat het mijn eigen schuld is? Maar hij hoeft na het van zich af bijten niet nogmaals ook nog eens voor mijn knie te gaan, toen heb ik hem wel afgeweerd met mijn voet, uit een reflex, hoe had ik dat anders moeten doen?
Ooh nu heb je hem afgeweerd? Daarnet was het nog een rotschop :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')