abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 april 2012 @ 12:49:34 #101
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_110177188
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 12:45 schreef tombolafan het volgende:
Waarom vindt hij het niet leuk? doet het misschien pijn?

ik zou sowieso niet doorgaan bij grommen, of met bijvoorbeeld een snuitje om; het blijft een waarschuwing van hem...

en ik vraag me af of het niet juist erger wordt als je schopt... :@
Nee, hij vindt het gewoon niet leuk en dat snap ik ook wel, maar hij neemt met nat weer een hoop modder mee en dat wil ik dan gewoon weghalen en normaal is dat geen probleem, dan moppert hij wat en is het klaar.

Ik ben gewoon zelf ook onvoorzichtig geweest, ik zal de eerste zijn die dat toegeeft. Maar hij hoeft ook niet te bijten omdat hij weet dat het maar eventjes droogmaken is en dan kan hij zijn gang weer gaan.

Ik had hem net losgelaten en toen zei hij hap, m'n pols ligt nu open en hij heeft ook m'n knie te pakken gehad, maar dat was maar een schampje, die is gewoon heel met een blauwe plek. En juist omdat hij nadat hij losliet (m'n pols) weer op m'n knie af ging, heb ik hem aan de kant geschopt.

quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 12:46 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ja dat lost het op, schoppen. :Y
Het gaat verder goed met mij, dank je.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_110177285
Het is gewoon dom wat je doet, dus het ligt niet aan de hond.
Grommen is waarschuwen, als jij doorgaat is het logisch dat die hapt.
Dat had je zelf ook wel kunnen bedenken lijkt mij.
pi_110177364
Het is imho je eigen schuld grotendeels hoor... hij waarschuwt je toch duidelijk?

hoe weet je dat ie geen pijn heeft? en een hond weet niet dat iets kort duurt; die weet alléén dat het zeer doet/vervelend is en dan is het niet gek dat ie daar iets aan doet vind ik :)
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  woensdag 11 april 2012 @ 12:53:40 #104
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_110177373
Ja, ik zeg toch ook dat het mijn eigen schuld is? Het ging juist beter, hij gromde minder en accepteerde het ook gewoon.

Maar goed, ik ben de dierenbeul, ik hoor het al.
pi_110177408
Heftig Samzz.

Grommen is een waarschuwing maar wil niet zeggen dat je dan maar moet stoppen als de hond dat doet bij iets wat je moet of wilt doen.

Samzz geeft zelf aan dat ze misschien onvoorzichtig is geweest maar eerst in de pols bijten en dan zeker gevolgd door een uithaal naar het knie is wel een vreemde reactie.

Misschien heeft hij ergs pijn en door het wrijven heb je hem daar onbewust en onbedoeld meer pijn gedaan?

En een hond weet niet wat kort of lang duurt maar gezien dit vaste prik is zou hij wel moeten weten dat het snel gebeurd is. Aangezien van alle dieren een hond zo ongeveer het makkelijkst te trainen is en open staat voor de mens. Lijkt me dat, dat die dat zeker zou moeten snappen.
So be easy and free, when you're drinking with me
I'm a man you don't meet every day
pi_110177415
Wat multi zegt dus :Y
  woensdag 11 april 2012 @ 12:55:03 #107
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_110177433
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 12:53 schreef tombolafan het volgende:
Het is imho je eigen schuld grotendeels hoor... hij waarschuwt je toch duidelijk?

hoe weet je dat ie geen pijn heeft? en een hond weet niet dat iets kort duurt; die weet alléén dat het zeer doet/vervelend is en dan is het niet gek dat ie daar iets aan doet vind ik :)
Omdat hij trimmen, wassen en afdrogen zonder morren ondergaat en ik doe heel voorzichtig, het is niet dat ik hem ruw afdroog of zo. En ik weet dat het mijn eigen schuld is, dat heb ik ook duidelijk tegen m'n pa gezegd. Maar hij vind het niet kunnen en de dierenarts is het met hem eens.

En daarom ben ik dus gewoon bang dat hij Sjaak terug wil brengen naar het asiel en dat wil ik niet, want hij is verder ontzettend lief en luistert goed.
pi_110177468
Ja, wat wil je nou?Dat ik medelijden met je heb? Nee hoor, heb eerder medelijden met de hond.
Als een hond gaat grommen omdat hij iets niet fijn vind..en het is ook nog eens een asielhond, waar je sowieso niet alles van weet...dan zoek je een andere manier om te zorgen dat hij het leert. Je hebt genoeg kansen gehad lijkt mij, nog knap van de hond dat die nu pas heeft gehapt. ^O^
pi_110177491
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 12:55 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ja, wat wil je nou?Dat ik medelijden met je heb? Nee hoor, heb eerder medelijden met de hond.
Als een hond gaat grommen omdat hij iets niet fijn vind..en het is ook nog eens een asielhond, waar je sowieso niet alles van weet...dan zoek je een andere manier om te zorgen dat hij het leert. Je hebt genoeg kansen gehad lijkt mij, nog knap van de hond dat die nu pas heeft gehapt. ^O^
Lees jij eigenlijk wel wat Samzz schrijft?
  woensdag 11 april 2012 @ 12:56:55 #110
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_110177527
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 12:55 schreef _Multiply86_ het volgende:
Prima. Je hoeft geen medelijden met mij te hebben. Ik ben gewoon bang dat hij hierdoor weg moet en dat wil ik niet.

We zijn niet allemaal zo geweldig als jij bent.
pi_110177538
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 12:56 schreef Partingglass het volgende:

[..]

Lees jij eigenlijk wel wat Samzz schrijft?
Jup.
pi_110177554
Ik zeg ook niet dat je meteen moet stoppen maar meteen roepen dat ie geen pijn heeft en dat ie weet dat het maar even duurt vind ik ook niet echt handig ;)
pi_110177587
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 12:57 schreef _Multiply86_ het volgende:

[..]

Jup.
Oke dan vind ik, je reacties verbazend.
  woensdag 11 april 2012 @ 12:58:33 #114
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_110177604
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 12:57 schreef tombolafan het volgende:
Ik zeg ook niet dat je meteen moet stoppen maar meteen roepen dat ie geen pijn heeft en dat ie weet dat het maar even duurt vind ik ook niet echt handig ;)
Hij is nagekeken door de dierenarts recent, hij hééft geen pijn. Hij is twee keer binnenstebuiten gekeerd. Als dat al niet voldoende is... Hij is vorige week nog bij de trimmer geweest, die droogt hem ruwer af dan ik doe, van onder tot boven. Hij geeft geen kik.

Hij vind het gewoon niet leuk. Wat moet ik dan doen?
pi_110177664
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 12:58 schreef Samzz het volgende:

[..]

Hij is nagekeken door de dierenarts recent, hij hééft geen pijn. Hij is twee keer binnenstebuiten gekeerd. Als dat al niet voldoende is...

Niet meer doen :? Je kan hem toch ook gewoon ff apart zetten..in een bench ofzo met een handdoek.. Of met de clicker en koekjes het rustig aanleren
pi_110177678
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 12:58 schreef Partingglass het volgende:

[..]

Oke dan vind ik, je reacties verbazend.
Dat kan, die van jou vind ik ook nergens op slaan :+
pi_110177693
Pfff multi doe even lekker rustig of zo. Samzz geeft toch zelf al toe dat het haar eigen schuld is geweest? Ik denk dat je boodschap nu wel duidelijk is overgekomen. En misschien was die schop wel een automatische reactie.

Samzz, het klinkt heel pijnlijk. Wat rot voor je :*
pi_110177739
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 12:58 schreef Samzz het volgende:

[..]

Hij is nagekeken door de dierenarts recent, hij hééft geen pijn. Hij is twee keer binnenstebuiten gekeerd. Als dat al niet voldoende is...

het niet/anders doen :)

weet jij veel wat hij allemaal heeft meegemaakt?

gewoon doorgaan bij grommen zou ik sowieso niet doen :)
pi_110177781
Pauze voorbij :W
  woensdag 11 april 2012 @ 13:03:09 #120
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_110177824
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 12:59 schreef _Multiply86_ het volgende:

[..]

Niet meer doen :? Je kan hem toch ook gewoon ff apart zetten..in een bench ofzo met een handdoek.. Of met de clicker en koekjes het rustig aanleren
Ja en dan? Hij moet toch gewoon leren dat het afdrogen is en niks meer. Het ging ook echt de goede kant op, het grommen werd minder, stopte ook op gegeven moment.

Maar goed, ik kan toch niks goed meer doen volgens mij.

quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 13:00 schreef Oognip het volgende:
Pfff multi doe even lekker rustig of zo. Samzz geeft toch zelf al toe dat het haar eigen schuld is geweest? Ik denk dat je boodschap nu wel duidelijk is overgekomen. En misschien was die schop wel een automatische reactie.

Samzz, het klinkt heel pijnlijk. Wat rot voor je :*
Ja, was het ook. Ik schrok me kapot toen hij opnieuw voor m'n knie ging en ik haalde uit. Pijn valt wel mee, gelukkig.
  woensdag 11 april 2012 @ 13:04:21 #121
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_110177878
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2012 13:01 schreef tombolafan het volgende:

[..]

het niet/anders doen :)

weet jij veel wat hij allemaal heeft meegemaakt?

gewoon doorgaan bij grommen zou ik sowieso niet doen :)
Nou ja en wij hebben dat wel gedaan en het ging steeds meer zonder morren. Ik ben gewoon bang dat mijn pa hem nu weg wil doen hierom.

Helemaal nadat hij de dierenarts heeft gebeld met de vraag over hoe en wat.
pi_110177913
Die schop begrijp ik nog wel, van schrik doe je rare dingen en dan heb je helemaal geen tijd om na te denken.
Verder heb ik geen verstand van honden :P
Hopelijk mag Sjaak bij jullie blijven wonen.
pi_110177939
Nou ja.. als je gewoon op dezelfde manier wil doorgaan moet je het zelf weten.. grote kans dat die dan straks weer in je pols hangt. Succes ermee.
  woensdag 11 april 2012 @ 13:06:16 #124
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_110177954
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 13:05 schreef _Multiply86_ het volgende:
Nou ja.. als je gewoon op dezelfde manier wil doorgaan moet je het zelf weten.. grote kans dat die dan straks weer in je pols hangt. Succes ermee.
Wie zegt dat ik dat doe? Denk je dat ik achterlijk ben of zo?

Nee, laat maar.
  woensdag 11 april 2012 @ 13:07:11 #125
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_110178000
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 13:05 schreef Oognip het volgende:
Die schop begrijp ik nog wel, van schrik doe je rare dingen en dan heb je helemaal geen tijd om na te denken.
Verder heb ik geen verstand van honden :P
Hopelijk mag Sjaak bij jullie blijven wonen.
Ja, ik hoop het ook... Wat mij betreft wel, maar mijn vader vind dit gewoon echt heel erg en nu hij de DA heeft gebeld en die heeft bevestigd dat een hond gewoon niet hoort te bijten om die reden, staat ie nog sterker in zijn overtuiging.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')