Het kan me niet snel genoeg gaanquote:
Dat gaat niet met de hondquote:Op woensdag 11 april 2012 10:14 schreef Partingglass het volgende:
en vanuit werk ergens iets eten en dan bloedgeven?
Nog 8 dagen tot wat?
Tot ik geopereerd wordquote:
Dat,is idd aftellen kan ik me voorstellen. Spannend.quote:
Moet je de hele dag checken of is het tussen 8 en 3 en daarna klaar (ik noem maar watquote:Op woensdag 11 april 2012 09:55 schreef Rewimo het volgende:
Inmiddels is er weer een nieuwe portie binnengekomen
Ik zou proberen vanavond te gaan.quote:Op woensdag 11 april 2012 10:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat gaat niet met de hond![]()
Dan ben ik te lang weg. Dus ik ga dan eerst eten thuis en dan terug naar Zoetermeer om bloed te geven. Ik kijk even hoe ik me voel als ik terug kom, als ik heel moe ben ga ik niet en houd ik het op volgende week dinsdag, dat kan ook nog. Maar wil het eigenlijk vanavond maar gehad hebben
Ik werk in principe van 8 tot ongeveer half 2. Maar er is niet altijd voorraad. Als er 's morgens niets is, komt het rond half 10 weer binnen. Tot het weer op is voor die dag (als alle binnengekomen brieven verwerkt zijn). Als het 's middags op is, is er 's morgens dus nietsquote:Op woensdag 11 april 2012 11:42 schreef miss_dynastie het volgende:
Beterschap yns!
Moet je de hele dag checken of is het tussen 8 en 3 en daarna klaar (ik noem maar wat)?
How come? uit schrik? of gewoon zo uit het niets?quote:Op woensdag 11 april 2012 12:31 schreef Samzz het volgende:
Sjaakje heeft mij gebeten en nu ben ik bang dat pa en ma hem weg willen doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |