ja, ik wil ook achterin een garage ofzoquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:20 schreef Paladijn het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets? Passen zelfs twee golf II's in
Je moet eens wat vaker naar buitenquote:
laatst nog een grapjas die dacht dat ie hier wel ff z'n opleggen combinatie kon kerenquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:30 schreef 2cv het volgende:
Doe ik dagelijks. Misschien dat men hier in het noorden wat beter rijdt ?
Right.. of je merkt het niet zo omdat mongolerig weggedrag daar 'normaler' wordt gevondenquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:30 schreef 2cv het volgende:
of we zien hem in het volgende seizoenquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Right.. of je merkt het niet zo omdat mongolerig weggedrag daar 'normaler' wordt gevonden
Nee, want de kandidaten rijden mongoleriger dan de mensen die ik tot nu toe tegen ben gekomen op de weg.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Right.. of je merkt het niet zo omdat mongolerig weggedrag daar 'normaler' wordt gevonden
niet bepaaldquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:35 schreef 2cv het volgende:
Met een U-bocht kan je daar toch keren ?* )
* ) Disclaimer: ik ben GEEN vrachtwagenchauffeur ! ! !
Ga eens naar snelweg a7quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:30 schreef 2cv het volgende:
Die rijd ik ± wekelijks. Ook daar valt het wel redelijk mee. Maar over het algemeen rijd ik daar weert niet in de spits. Misschien dat dat iets uitmaakt ?quote:
De A7 komt heul niet langs Weert.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:39 schreef 2cv het volgende:
[..]
Die rijd ik ± wekelijks. Ook daar valt het wel redelijk mee. Maar over het algemeen rijd ik daar weert niet in de spits. Misschien dat dat iets uitmaakt ?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |