SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.![]()
Terechte TT welquote:
Was het wel lekker?quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]in 4 min klaar met eten, nieuw persoonlijk record ofzo
Snelliequote:Op dinsdag 10 april 2012 17:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]in 4 min klaar met eten, nieuw persoonlijk record ofzo
Jaa heerlijk toch.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:31 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Was het wel lekker?En ja, je kan natuurlijk niet te lang wegblijven van je Petertje
Vergeleken met jou wel ja hehequote:
quote:
Kus.quote:
Dankquote:Op dinsdag 10 april 2012 17:45 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Stoer piratenplaatje wel. I'm impressed.
Spaghettiquote:Op dinsdag 10 april 2012 18:17 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Beachen de andere helden heldinnen hier
Ik sta in de keuken te fokken en spaghetti te maken
Omg lekkerquote:Op dinsdag 10 april 2012 18:39 schreef HappyBob het volgende:
[..]
SpaghettiLekker en makkelijk.
Ik ga vanavond voor de noedels met kip en teriyaki saus, ook lekker en makkelijkMaar nu eerst even onder het genot van een boterhammetje met pindakaas en hagelslag GTST kijken
Kom je hapje etenquote:Op dinsdag 10 april 2012 18:40 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Omg lekker
GTSTWat doe je jezelf aan.
Nee want frietquote:Op dinsdag 10 april 2012 18:42 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Kom je hapje etenhihi
Dat denk ik elke keer als ik die muziek van jullie voorbij zie komenKennelijk leven wij in totaal verschillende werelden.
Vind je dat echt niet lekker?quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bohhh. Ik zit te vol gewoon.
En bah pindakaas met hagelslag.![]()
Ook lekker, maar niet te vaak hoorquote:Op dinsdag 10 april 2012 18:44 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Nee want friet
Ik luister heel veel verschillende muziek'tis maar waar je van houdt
Alleen vind ik GTST echt een baggerserie, van het acteerniveau moet ik huilen
Mijn demente oma kijkt het wel vaker.
No. Nooit gehad eigenlijk, maar het klinkt gewoon niet zo.quote:
quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:05 schreef Beach het volgende:
Waarom heb ik altijd gekke plannen die onmogelijk lijken
Probeer het eens! Sta open voor nieuwe avonturenquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
No. Nooit gehad eigenlijk, maar het klinkt gewoon niet zo.![]()
![]()
Jan zweert bij pindakaas en chocoladepasta, maar echt van mij hoeft dat niet allemaal.
Wat lijkt er onmogelijk?quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:05 schreef Beach het volgende:
Waarom heb ik altijd gekke plannen die onmogelijk lijken
quote:
quote:
oh god whyquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:11 schreef Beach het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1795100/4/25#109960560
kus
Nu.heb ik een erectiestoornisquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:11 schreef Beach het volgende:
kus
quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:11 schreef Beach het volgende:
kus
Misschien een SOA die jullie aan elkander hebben doorgegevenquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Fuck ik stort ook in als een kaartenhuis.
Pindakaas moet alleen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
No. Nooit gehad eigenlijk, maar het klinkt gewoon niet zo.![]()
![]()
Jan zweert bij pindakaas en chocoladepasta, maar echt van mij hoeft dat niet allemaal.
Gadverdamme manquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:47 schreef Furdinand het volgende:
PINDAKAAS EN CHOCOPASTA IS HEMEL OP EEN BROODJE!
Het zijn twee smeersels die voor elkaar gemaakt zijn! het is een verboden liefde! als de twee samen smelten ontstaat er een soort chemische reactie vergelijkbaar met een natuurkundig orgasme. omnomnomnomnomnonmquote:
Hoe wist je ditquote:
quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Omdat je mij ook altijd liefdevol ontvangt
Nog nooit van gehoordquote:
Blank hoort bij blank en zwart hoort bij zwart.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Pindakaas moet alleen.
Hageslag ook.
Pasta ook.
Punt.
Racistquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:21 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoordOok maar eens proberen dan
[..]
Blank hoort bij blank en zwart hoort bij zwart.
Ik ben geen racistquote:
quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:35 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik ben geen racistEn ga nu maar achterin de bus zitten, Rosa.
Hoi Bloempje. Ik heb 1 paaseitje gehad deze paasdagen, ben het dus nog niet zat hoorquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:28 schreef Bloempje. het volgende:
René! Je bent terug! Zulks een gezelligheid.
Hoi allemaal, vrolijk pasen nog, de chocolade al zat?
Dat is niet veelquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:36 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hoi Bloempje. Ik heb 1 paaseitje gehad deze paasdagen, ben het dus nog niet zat hoor
Jij helemaal rond gegeten met chocola?
XDquote:
Dan moet je gewoon minder gaan slapen toch?quote:
verwarrende UIen zijn verwarrend.quote:
Ik ben dus niet de enigequote:Op woensdag 11 april 2012 12:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
verwarrende UIen zijn verwarrend.
hai
hoe ist met de koppijn?quote:
ah mooiquote:Op woensdag 11 april 2012 12:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat heb ik vandaag niet.. Ik heb wel mijn puberende zusje thuis vandaag.
.
lolquote:Op woensdag 11 april 2012 12:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee. Puberende zusje
Zusjesmaar puberend
nja, maar als het je eigen zusje is, is het wel fout om dr lekker te vinden..quote:Op woensdag 11 april 2012 12:19 schreef HappyBob het volgende:
Als ik zie hoe lekker sommige zusjes van vrienden zijn, vind ik het jammer dat ik zelf geen zusjes heb
Zodat je kan ruilen? Ik wil jouw zusje als mijn vriendinnetje, dan mag jij mijn zusje als vriendinnetje?quote:Op woensdag 11 april 2012 12:19 schreef HappyBob het volgende:
Als ik zie hoe lekker sommige zusjes van vrienden zijn, vind ik het jammer dat ik zelf geen zusjes heb
Des te beterquote:Op woensdag 11 april 2012 12:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lol
die leeftijd is mn zus al lang ontgroeid
en we wonen ook al lang niet meer in hetzelfde huis. dat helpt ook wel
Is misschien zo, maar ik kan me niet voorstellen dat je je eigen zusje niet lekker kan vinden. Komt misschien ook omdat ik daar weinig ervaring mee heb.quote:Op woensdag 11 april 2012 12:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nja, maar als het je eigen zusje is, is het wel fout om dr lekker te vinden..
Nee, het is te raar om met een zusje van een vriend te gaan daten. Dat is één keer voorgekomen in onze vriendengroep, maar dan krijg je van die rare verhalen enzoquote:Op woensdag 11 april 2012 12:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zodat je kan ruilen? Ik wil jouw zusje als mijn vriendinnetje, dan mag jij mijn zusje als vriendinnetje?
HALLOquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op woensdag 11 april 2012 12:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
HALLOWe zijn ver uit elkaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baby darling doll face honey
ik gok op de servicebalie..quote:Op woensdag 11 april 2012 12:25 schreef Crack_ het volgende:
Ik moet zo in de V&D een pakketje ophalen.. heeft v&d een kialapunt ofzo of waar de neuk moet ik in zo'n grote winkel naar mn pakketje vragen?
ik vind mn zus echt niet lekkerquote:Op woensdag 11 april 2012 12:23 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Is misschien zo, maar ik kan me niet voorstellen dat je je eigen zusje niet lekker kan vinden. Komt misschien ook omdat ik daar weinig ervaring mee heb.
[..]
Nee, het is te raar om met een zusje van een vriend te gaan daten. Dat is één keer voorgekomen in onze vriendengroep, maar dan krijg je van die rare verhalen enzo
Dat is inderdaad dan niet zo verstandigquote:Op woensdag 11 april 2012 12:23 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Is misschien zo, maar ik kan me niet voorstellen dat je je eigen zusje niet lekker kan vinden. Komt misschien ook omdat ik daar weinig ervaring mee heb.
[..]
Nee, het is te raar om met een zusje van een vriend te gaan daten. Dat is één keer voorgekomen in onze vriendengroep, maar dan krijg je van die rare verhalen enzo
Heyquote:
Informatiebalie/klantenservicequote:Op woensdag 11 april 2012 12:25 schreef Crack_ het volgende:
Ik moet zo in de V&D een pakketje ophalen.. heeft v&d een kialapunt ofzo of waar de neuk moet ik in zo'n grote winkel naar mn pakketje vragen?
Vraag het een medewerker?quote:Op woensdag 11 april 2012 12:25 schreef Crack_ het volgende:
die kans is vrij groot ja. weinig fokkers hier in de buurtquote:
Flips flips wil je een dansje met mij doen?quote:Op woensdag 11 april 2012 12:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is inderdaad dan niet zo verstandig
[..]
Hey
[..]
Informatiebalie/klantenservice
Jaquote:Op woensdag 11 april 2012 12:26 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Vraag het een medewerker?
Ben jij niet van de nachtbagger? Die UI komt mij bekend voor.
We gaan voor de servicebaliequote:Op woensdag 11 april 2012 12:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik gok op de servicebalie..
[..]
ik vind mn zus echt niet lekker
Je weet maar nooit héquote:Op woensdag 11 april 2012 12:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die kans is vrij groot ja. weinig fokkers hier in de buurt
Ook niet alle zusjes zijn lekker he..quote:
Maar stiekem zijn sommige zusjes het wel waardquote:Op woensdag 11 april 2012 12:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is inderdaad dan niet zo verstandig
true.quote:
Dont worry, ik zit veilig op mn zolderquote:Op woensdag 11 april 2012 12:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
true.
* gianni61 kijkt om zich heen of hij ergens crack ziet
Met jou altijdquote:Op woensdag 11 april 2012 12:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Flips flips wil je een dansje met mij doen?
Wie weet ooit, als het minder onverstandig isquote:Op woensdag 11 april 2012 12:29 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ook niet alle zusjes zijn lekker he..
[..]
Maar stiekem zijn sommige zusjes het wel waard
Cute.quote:Op woensdag 11 april 2012 12:31 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Omg omg.
En het is ook nog eens een koekje
ohw oke,quote:Op woensdag 11 april 2012 12:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dont worry, ik zit veilig op mn zolder.
Ik voel me verradenquote:
Jaquote:
Maar jij noemde mij dikquote:Op woensdag 11 april 2012 12:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lekker voor je Crack, had je me maar niet eng moeten noemen!
Jaquote:
Jij hebt ook lang gezochtquote:Op woensdag 11 april 2012 12:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lekker voor je Crack, had je me maar niet eng moeten noemen!
hihiquote:Op woensdag 11 april 2012 12:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja! Ik ben wel snel gestopt omdat ik er geen zin meer in had en dacht dat ze 't bij mij niet deden
. Nou dat laatste klopt
![]()
. Maar alsnog, ik heb sowieso 2? uur dik gezocht
Ik moest lerenquote:Op woensdag 11 april 2012 12:36 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ja
FOK! Easter-eggs.
[..]
Jij hebt ook lang gezocht
[..]
hihiHet houdt je van de straat.
Ohjaquote:
dus je mag van je zolder af?quote:Op woensdag 11 april 2012 12:41 schreef Crack_ het volgende:
Ohhh, ik had gisteren beetje koorts en nu is het bijna weg. Hiephoi hiephoi
Oh, dat kan ik niet handelenquote:Op woensdag 11 april 2012 12:41 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat is je eigen verantwoordelijkheid
Jaaaaaaaaaaaaaquote:
Nouja der is sowieso niemand om me tegen te houden eigenlijkquote:
quote:Op woensdag 11 april 2012 12:42 schreef 2Happy4U het volgende:
Gegroet dames en beren, nog steeds eens met de TT trouwens.
Je bent een schatje hoorquote:
quote:Op woensdag 11 april 2012 12:42 schreef 2Happy4U het volgende:
Gegroet dames en beren, nog steeds eens met de TT trouwens.
ah oke, wat voor werk?quote:Op woensdag 11 april 2012 12:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nouja der is sowieso niemand om me tegen te houden eigenlijk. En moet zo werken
teveel eerquote:Op woensdag 11 april 2012 12:43 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Je bent een schatje hoorEcht waar
Ik ben huishoudelijk hulp, geowon beetje stofzuigen, afstoffen je weet welquote:
Ik vind ook wel dat ie gelijk heeft hoorquote:
hoeveel vraag je per uur?quote:Op woensdag 11 april 2012 12:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ben huishoudelijk hulp, geowon beetje stofzuigen, afstoffen je weet wel.
ik eet je opquote:Op woensdag 11 april 2012 12:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ben huishoudelijk hulp, geowon beetje stofzuigen, afstoffen je weet wel.
[..]
Ik vind ook wel dat ie gelijk heeft hoor
Alleen waarheden dit hoorquote:
Deze vrouw die weetquote:Op woensdag 11 april 2012 12:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind ook wel dat ie gelijk heeft hoor
Dat kan wel, maar ze moet het niet proberenquote:Op woensdag 11 april 2012 12:55 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ze heeft mn zusje en moeder al opgegeten hoorjij bent zo weg in 6 happen
das niet veelquote:
oke doeiquote:Op woensdag 11 april 2012 12:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat kan wel, maar ze moet het niet proberen
En nu ga ik werken, doei
Oh wacht, het gaat over poetsen.quote:Op woensdag 11 april 2012 12:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
das niet veel
wil je bij mij ook komen poetsen?
had jij iets anders verwacht?quote:Op woensdag 11 april 2012 13:00 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Oh wacht, het gaat over poetsen.
hmm, nee, mn voeten verzorg ik zelf welquote:Op woensdag 11 april 2012 13:03 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik dacht dat het over pedicureren ging.
whut?quote:Op woensdag 11 april 2012 13:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
'KB wanneer begin je met bidden?'
'KB waarom luister je niet naar die wijze Imaams?'
Bla.
He?quote:Op woensdag 11 april 2012 13:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bla.
Bid tot Khorne.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bla.
religie en wijs in 1 zinquote:
Wat lief.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:13 schreef Furdinand het volgende:
Klinker, de enige persoon die je moet aanbidden is jijzelf.
Wut.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:13 schreef Furdinand het volgende:
Klinker, de enige persoon die je moet aanbidden is jijzelf.
Foto'squote:Op woensdag 11 april 2012 13:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wut.Ja ik lijk nu wel op een budda qua vorm.
zeg je nou zelf dat je dik bent?quote:Op woensdag 11 april 2012 13:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wut.Ja ik lijk nu wel op een budda qua vorm.
de dikke niet. die zeggen dat ze gezellig en spontaan zijnquote:
En lekker gekquote:Op woensdag 11 april 2012 13:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de dikke niet. die zeggen dat ze gezellig en spontaan zijn
pannekoekenmeisjequote:
kan ze dat zelf niet?quote:Op woensdag 11 april 2012 13:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik moet zo weer bakken maar dan voor mijn zusje
Yo papzakquote:
ohwquote:
Ik weet meer dan ik wil wetenquote:Op woensdag 11 april 2012 14:09 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Oh gelukkig
[..]
Kun jij niet weten
Paar wekenquote:Op woensdag 11 april 2012 14:10 schreef Furdinand het volgende:
[..]
sinds wanneer ben je trouwens redactie film??
elke avond met KBquote:
Dan moet je eten en daarna vinger in de keel ander word je dik zoals de rest hier.quote:
quote:Op woensdag 11 april 2012 14:12 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Dan moet je eten en daarna vinger in de keel ander word je dik zoals de rest hier.
i'm just big bonedquote:Op woensdag 11 april 2012 14:12 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Dan moet je eten en daarna vinger in de keel ander word je dik zoals de rest hier.
Ik ben wel raar, geen smiley. Tevens ben ik tegenwoordig ook schattig.quote:
Ik moet wat vertellen.. het is gelogenquote:Op woensdag 11 april 2012 14:13 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik moet jullie wat vertellen, het is eigenlijk een geheimpje van KB, maar bij deze:
KB heeft stinkvoeten.
Klopt wel een beetje.quote:Op woensdag 11 april 2012 14:14 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik ben wel raar, geen smiley. Tevens ben ik tegenwoordig ook schattig.
Heb jij haar voeten wel eens besnuffelt?quote:Op woensdag 11 april 2012 14:15 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik moet wat vertellen.. het is gelogenKB stinkt nooit ook al doucht ze een maand niet
die vrouw blijft heerlijk ruiken van top tot teen
Ditquote:Op woensdag 11 april 2012 14:16 schreef 2Happy4U het volgende:
kunnen jullie geen andere UI's nemen ik moet telkens kijken wie wie is ;")
ik ben zelf al groen, ts is rozig / roodquote:Op woensdag 11 april 2012 14:18 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ze zijn alle 3 anders. Beter kijken, neem een bril of zorg gewoon voor onderscheid. KB = roze posts, jan = witte posts en ik ben de groene posts.
bij mij zijn alle posts dezelfde kleurquote:Op woensdag 11 april 2012 14:18 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ze zijn alle 3 anders. Beter kijken, neem een bril of zorg gewoon voor onderscheid. KB = roze posts, jan = witte posts en ik ben de groene posts.
quote:Op woensdag 11 april 2012 14:15 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Heb jij haar voeten wel eens besnuffelt?
Ik heb een snor, Cosmo heeft een litteken en KB heeft hartjesooglapjequote:Op woensdag 11 april 2012 14:19 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik ben zelf al groen, ts is rozig / rood
en daar heb ik een abbo voor nodig
Kan je bij settings veranderen. Vind het wel handig, alleen jammer dat bij SCs alsnog de TS rood is.quote:Op woensdag 11 april 2012 14:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij mij zijn alle posts dezelfde kleur
Weet ikquote:Op woensdag 11 april 2012 14:22 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik heb een snor, Cosmo heeft een litteken en KB heeft hartjesooglapje![]()
![]()
Metalicus 4:16 - 'Muziek kan nooit hard genoeg' aldus Peterusquote:
welken vaginale muziek?quote:
kan ik hier niet luisteren.quote:
Snelle drums, zware gitaren en heel melodisch met geschreeuw.quote:Op woensdag 11 april 2012 14:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kan ik hier niet luisteren.
een omschrijving werkt beter
Staat nog wel in mijn algemene playlist, maar meestal skip ik zoiets.quote:Op woensdag 11 april 2012 14:27 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Snelle drums, zware gitaren en heel melodisch met geschreeuw.
Gewoon melodeath met wat geschreeuw, kan tochquote:Op woensdag 11 april 2012 14:29 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Staat nog wel in mijn algemene playlist, maar meestal skip ik zoiets..
hmm, meestal niet echt mijn smaakquote:Op woensdag 11 april 2012 14:29 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Gewoon melodeath met wat geschreeuw, kan toch
quote:Op woensdag 11 april 2012 14:18 schreef Cosmo2.0 het volgende:
ah, bier drinken met een oranje shirtje aanquote:
Bier drinken met oranje shirt kan elke dag hoorquote:Op woensdag 11 april 2012 14:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ah, bier drinken met een oranje shirtje aan
normaal draag ik geen oranje..quote:Op woensdag 11 april 2012 15:03 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Bier drinken met oranje shirt kan elke dag hoormaar nu spanning en sensatie op de tv erbij
Minstens net zo leuk! Nostalgiequote:
Ik ben toch geen plastisch chirurg..quote:Op woensdag 11 april 2012 14:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Kun je er een vrouwtje van maken?
quote:Op woensdag 11 april 2012 14:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Kun je er een vrouwtje van maken?
quote:Op woensdag 11 april 2012 15:16 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Minstens net zo leuk! Nostalgie
[..]
Ik ben toch geen plastisch chirurg..Maar ik zal m'n best doen
quote:
die van mij is cooler.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:23 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Mooi 4chan.org plaatje.
[..]
Zo goed?
[ afbeelding ]
grquote:Op woensdag 11 april 2012 15:23 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Mooi 4chan.org plaatje.
[..]
Zo goed?
[ afbeelding ]
Maar nu is het meer een beertje toch?quote:Op woensdag 11 april 2012 15:23 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Mooi 4chan.org plaatje.
[..]
Zo goed?
[ afbeelding ]
Hou jij je maar bezig met mensen, want de anatomie van een leeuw zit is toch net iets andersquote:
Nee, een leeuwinquote:Op woensdag 11 april 2012 15:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar nu is het meer een beertje toch?
u riep?quote:Op woensdag 11 april 2012 15:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar nu is het meer een beertje toch?
n0quote:
Weetniettt.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:26 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hou jij je maar bezig met mensen, want de anatomie van een leeuw zit is toch net iets anders
[..]
Nee, een leeuwin
sinds wanneer zitten de snorharen van een leeuwin naast de ogen dan?quote:Op woensdag 11 april 2012 15:26 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hou jij je maar bezig met mensen, want de anatomie van een leeuw zit is toch net iets anders
[..]
Nee, een leeuwin
Beer heeft toch geen snorharen..
Ik zag nog eens al die moeite voor je doen..quote:
Sinds ik dat gedeelte niet heb getekendquote:Op woensdag 11 april 2012 15:27 schreef Furdinand het volgende:
[..]
sinds wanneer zitten de snorharen van een leeuwin naast de ogen dan?
En jij maakt het nog leuker?quote:
Misschien.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Trollscene ben je niet te jong voor 4chan
ik laat alles door mijn afrikaanse vrouwen dragen, zonder tasjequote:Op woensdag 11 april 2012 16:35 schreef JanPiraat het volgende:
Plastic_zak g hergebruik je wel plastic zakken als je.boodschappen doet of gebruik je een stoffen tas ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |