Nee, dit onderwerp is een demonstratie van de gevolgen van onder andere de kortzichtige politiek die mensen in dat andere onderwerp weer lopen te verafgodenquote:Op woensdag 11 april 2012 22:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Zou dit topic: Uitkeringstrekkers, luie asociale parasieten! niet beter hieraan toegevoegd kunnen worden? Het gaat bij beide toch om hetzelfde
Ja, dat ben je.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Ben ik trouwens de enige die honger krijgt van het woordje voedselbank? Ik krijg trek in verse specerijen en geteelde groente.²
Vanavond nog heerlijk gewokt met extra veel verse groentenquote:Op woensdag 11 april 2012 22:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Ben ik trouwens de enige die honger krijgt van het woordje voedselbank? Ik krijg trek in verse specerijen en geteelde groente.²
Vrouwtje legt net verse soep op tafel. Ik gooi er die zelfgemaakte sambal van gisteren bij. Héérlijk! Wat voor lijk? Héér!quote:Op woensdag 11 april 2012 23:13 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Vanavond nog heerlijk gewokt met extra veel verse groenten
1 p.p. ... helaas voor jou..quote:Op woensdag 11 april 2012 23:59 schreef 3-voud het volgende:
Ik denk dat ik morgen ook maar eens naar de voedselbank ga. 40 potjes Nutella ophalen. Lekker.
Ik snap inderdaad niet waarom niet op grote schaal dat soort producten bij voedselbanken afgeleverd worden....quote:Op woensdag 11 april 2012 23:40 schreef Bankfurt het volgende:
kom net terug van Albert Heijn:
40 pakken haring morgen over houdbaarheidsdatum; 60 x 1,5 ons biologische rosbief houdbaar tot 12 april 2012 met 35% korting toch onverkoopbaar; allemaal dus door te draaien.
Er is genoeg voedsel voor iedereen.
Albert Heijn draait topkwaliteit rosbief er door heen; met UW geld en met de tegenwoordige voedselbanken !
SCHANDALIG !![]()
![]()
Minder klanten hequote:Op donderdag 12 april 2012 00:13 schreef DontGiveAFok het volgende:
[..]
Ik snap inderdaad niet waarom niet op grote schaal dat soort producten bij voedselbanken afgeleverd worden....
Dat komt door het winstoogmerk van de organisatie.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:13 schreef DontGiveAFok het volgende:
[..]
Ik snap inderdaad niet waarom niet op grote schaal dat soort producten bij voedselbanken afgeleverd worden....
Gaat het dus niet om, ik heb het over de producten die toch (bijna) overdatum zijn en dus niet verkoopbaar...quote:Op donderdag 12 april 2012 00:15 schreef waht het volgende:
[..]
Dat komt door het winstoogmerk van de organisatie.
Voor die bedrijven wel ja.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:15 schreef DontGiveAFok het volgende:
[..]
Anders wordt het in de prullenbak geflikkerd...vind je dat beter?
Geef de rosbief weg en ze hoeven het niet meer te kopen.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:16 schreef DontGiveAFok het volgende:
[..]
Gaat het dus niet om, ik heb het over de producten die toch (bijna) overdatum zijn en dus niet verkoopbaar...
Nogmaals....jezus wat hebben jullie moeite met lezen: het gaat om producten die anders in de prullenbak geflikkerd worden terwijl ze nog eetbaar zijn.....gun je zelfs dat die mensen niet? Dan ben je gewoon gestoordquote:Op donderdag 12 april 2012 00:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Geef de rosbief weg en ze hoeven het niet meer te kopen.
Volgens mij snap jij niet hoe de ah winst maaktquote:Op donderdag 12 april 2012 00:20 schreef DontGiveAFok het volgende:
[..]
Nogmaals....jezus wat hebben jullie moeite met lezen: het gaat om producten die anders in de prullenbak geflikkerd worden terwijl ze nog eetbaar zijn.....gun je zelfs dat die mensen niet? Dan ben je gewoon gestoord
Jawel, je moet alleen wat verder denken dan dat.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:16 schreef DontGiveAFok het volgende:
[..]
Gaat het dus niet om, ik heb het over de producten die toch (bijna) overdatum zijn en dus niet verkoopbaar...
Volgens mij snap je niet dat mensen met een uitkering etc ook gewoon mensen zijnquote:Op donderdag 12 april 2012 00:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Volgens mij snap jij niet hoe de ah winst maakt
Rustig aan knul.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:20 schreef DontGiveAFok het volgende:
[..]
Nogmaals....jezus wat hebben jullie moeite met lezen: het gaat om producten die anders in de prullenbak geflikkerd worden terwijl ze nog eetbaar zijn.....gun je zelfs dat die mensen niet? Dan ben je gewoon gestoord
En jullie moeten eens wat minder alleen om jezelf denkenquote:Op donderdag 12 april 2012 00:22 schreef waht het volgende:
[..]
Jawel, je moet alleen wat verder denken dan dat.
Dat ontken ik niet. Ik geef alleen antwoord op je vraag.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:22 schreef DontGiveAFok het volgende:
[..]
Volgens mij snap je niet dat mensen met een uitkering etc ook gewoon mensen zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |