abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110169473
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2012 07:20 schreef Sachertorte2 het volgende:

[..]

Zero-sum he? Daarop is de rijkdom van de westerse wereld dus niet gebaseerd. Om het nog mooier te maken: op de kolonies werd toch ook wel heel erg vaak verlies geleden.
Kijk nou uit, straks gaat het in hun links-koppies scheef zitten.
  woensdag 11 april 2012 @ 08:17:41 #202
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_110169603
En Scorpie, nog met cijfertjes zitten goochelen? Wat zijn nu de belastingen waar je het over had? Je gooit met een hoop bagger waar Prem Radhakishun nog jaloers op is.
pi_110169646
quote:
10s.gif Op woensdag 11 april 2012 08:01 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Kijk nou uit, straks gaat het in hun links-koppies scheef zitten.
Ik vind het eerlijk gezegd reuze verontrustend dat figuren met dit soort mallotige ideeen altijd de schuld aan ongrijpbare externe krachten geven, maar nooit eens de hand in eigen boezem steken.

Zowel de hulpbehoevende als de 'hulp'verlener zal zo nooit vooruitgang bewerkstelligen.
pi_110170011
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2012 08:21 schreef Sachertorte2 het volgende:

[..]

Ik vind het eerlijk gezegd reuze verontrustend dat figuren met dit soort mallotige ideeen altijd de schuld aan ongrijpbare externe krachten geven, maar nooit eens de hand in eigen boezem steken.

Zowel de hulpbehoevende als de 'hulp'verlener zal zo nooit vooruitgang bewerkstelligen.
De 'hulp' verlener dankt zijn bestaansrecht aan de mensen die hij hoort te helpen. Paradoxaal.
  woensdag 11 april 2012 @ 09:20:13 #205
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_110170540
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 22:13 schreef Tayu het volgende:

[..]

Daar zouden we ons met zijn allen kapot voor moeten schamen.
Ja of die oudjes moeten zich kapot schamendat ze in ál die jaren niks hebben gespaard of opgebouwd.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_110170741
quote:
quote:

Op dinsdag 10 april 2012 23:30 schreef Gertje-Plongers het volgende:

[..]

Fijn dat we het eens zijn.

Maargoed volgens sommigen is geloof ik water en brood nog te veel..

Relatief gezien betaalt de rijkste 2% van de Nederlanders 98% van de belastingen, als je het dan toch over het fenomeen relatief wil hebben. Vind je dat wel eerlijk dan, over andermans portomonnee beslissen? En zo ja, waarom probeer je dan je moreel gelijk te halen als het andersom ook gebeurt? Voel je je dan bevoorrecht?
Als je even nuchter kijkt naar de constatering dat de rijkste 2% 98 procent van de belasting betaald dan weet je al, hier gaat iets structureels fout.

Zodra je met droge ogen kan zeggen dat ze dat verdient hebben door hard te werken dan ben je echt niet goed bezig. Dus nee, dat vind ik niet eerlijk nee.

Dat houd dan ook in dat over de ruggen van anderen zoveel verdient wordt dat hun de resterende 98 procent wel even op kunnen brengen..

En over iemands portomonnee beslissen dat werkt van boven door naar beneden toch ? Dus wie beslist dat dan.

Goeiemorgen :P
Kreeg ooit sprookjes te horen. Zit nu in therapie.
pi_110170940
Een goedemorgen.
Ik zie dat de Voedselbank nu ook reizen naar Nepal aanbiedt? ;)
pi_110170983
Ow, dat is niet slechts, toch wel inclusief minibar op de vlucht mag ik hopen ?
pi_110176708
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2012 07:20 schreef Sachertorte2 het volgende:

[..]

Zero-sum he? Daarop is de rijkdom van de westerse wereld dus niet gebaseerd. Om het nog mooier te maken: op de kolonies werd toch ook wel heel erg vaak verlies geleden.
Het komt vast alleen door onze eigen inventiviteit, door onze intelligentie, onze uitvindingen? De grondstoffen die we daarbij nodig hadden kwamen vanzelf aanwaaien? Zo stuurden wij bvb onze eigen kinderen naar de warme streken, om het katoen voor onze textielindustrie te planten en te plukken? De diamanten en het goud waarmee wij kochten wat we niet konden jatten kwamen uit onze eigen grond, of lieten we dat in een door ons bezet gebied door slaven uit de grond halen?
pleased to meet you
pi_110192149
quote:
ROTTERDAM - Bijna de helft (14.000) van de arbeidsgeschikte uitkeringsgerechtigden in Rotterdam zoekt niet actief naar werk, terwijl dat wel moet.
http://www.nu.nl/economie(...)lliciteren-niet.html

Om maar weer leven in deze topic te blazen...
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_110192198
quote:
7s.gif Op woensdag 11 april 2012 09:29 schreef Gertje-Plongers het volgende:

[..]

Als je even nuchter kijkt naar de constatering dat de rijkste 2% 98 procent van de belasting betaald dan weet je al, hier gaat iets structureels fout.

Zodra je met droge ogen kan zeggen dat ze dat verdient hebben door hard te werken dan ben je echt niet goed bezig. Dus nee, dat vind ik niet eerlijk nee.

Dat houd dan ook in dat over de ruggen van anderen zoveel verdient wordt dat hun de resterende 98 procent wel even op kunnen brengen..

En over iemands portomonnee beslissen dat werkt van boven door naar beneden toch ? Dus wie beslist dat dan.

Dat zijn een hoop aannames om diefstal goed te praten zeg, goeiemorgen.
pi_110192223
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 18:22 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Zijn slechts uitwassen joh, incidenten.
  Moderator woensdag 11 april 2012 @ 18:27:09 #213
249559 crew  Lavenderr
pi_110192329
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2012 18:24 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Zijn slechts uitwassen joh, incidenten.
Zijn er maar 14.000 joh, waar hebben we het over :? .
Oh wacht, dat gaat alleen over Rotterdam :o
pi_110192432
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 18:27 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Zijn er maar 14.000 joh, waar hebben we het over :? .
Oh wacht, dat gaat alleen over Rotterdam :o
Heb je moeite met het herkennen van sarcasme? ;)
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  woensdag 11 april 2012 @ 18:36:51 #215
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_110192681
quote:

[..]

Ik denk ook dat iemand hier dat goed vind, dus weer wat leven inblazen is denk ik niet aan de orde.
pi_110192697
whahaha voedselbank

hhihihihi :@
pi_110193141
quote:

[..]

Tja dit is geen nieuws natuurlijk al zullen er weer zat mensen zijn die zeggen dat het wel meevalt. 200 miljoen, daar kunnen een hoop mensen van eten........zonder sarcasme ;)
pi_110193429
In navolging van de voedselbank is er ook een vakantiebank, dus hup hup hup uit de veren en inschrijven maar.

http://reizen-en-recreati(...)de-vakantiebank.html
pi_110194257
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 12:38 schreef moussie het volgende:

[..]

Het komt vast alleen door onze eigen inventiviteit, door onze intelligentie, onze uitvindingen? De grondstoffen die we daarbij nodig hadden kwamen vanzelf aanwaaien? Zo stuurden wij bvb onze eigen kinderen naar de warme streken, om het katoen voor onze textielindustrie te planten en te plukken? De diamanten en het goud waarmee wij kochten wat we niet konden jatten kwamen uit onze eigen grond, of lieten we dat in een door ons bezet gebied door slaven uit de grond halen?
Lieve moussie,

Hoe denk je dat bedrijven hun centjes verdienen? Doen ze dat door af te pakken, of door iets te maken waar mensen voor willen betalen?
  woensdag 11 april 2012 @ 19:21:45 #220
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_110194866
quote:
7s.gif Op woensdag 11 april 2012 09:29 schreef Gertje-Plongers het volgende:

[..]

De aandeelhouders van het zorgkartel worden dankzij de marktwerking ieder jaar fors rijker, net als de directeuren van de woningcorporaties
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_110195197
Aangepast
pi_110207076
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 19:27 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Aangepast
Ongepast.
pi_110207148
Haha, ja, als ik mijn ongezouten mening elke keer ga geven dan wordt het er niet gezelliger op..
pi_110208013
quote:
10s.gif Op woensdag 11 april 2012 22:13 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Haha, ja, als ik mijn ongezouten mening elke keer ga geven dan wordt het er niet gezelliger op..
Qua gezelligheid ben ik een andere mening toegedaan. ;)
pi_110208395
Zou dit topic: Uitkeringstrekkers, luie asociale parasieten! niet beter hieraan toegevoegd kunnen worden? Het gaat bij beide toch om hetzelfde
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')