abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110132129

Het klaag-, praat en vraagtopic voor medewerkers van PostNL.
Vanaf 1 Juni heet TNT Post PostNL.

Alle postbodes, postbezorgers, pakketchauffeurs, dames van de klantenservice, de medewerkers van de kantoren en alle andere TNT'ers zijn van harte welkom!

Klanten kunnen hier al hun vragen stellen over het versturen van poststukken!

Salaristabel:

De Emolumententabel

Handige linkjes voor klanten:

Consumenten:
PostNL voor Thuis
Posttarieven
Juist adresseren
Verhuisservice
Bewaarservice
Postzegeluitgiftekalender

Zakelijke klanten:
TNT Zakelijk

Veel gebruikte afkortingen en termen:
HAH = Huis aan Huis
HSM = HuisNummerSorteermachine
Lola = Los en Laad ruimte
VOS = Vroege Ochtend Sortering

Overige linkjes:
Over PostNL
TPG en klagen
IntranetMail-Thuis voor TNT'ers

Mensen die hier vaak langskomen

ultra_ivo, Ivo, werkzaam in VBG Maastricht
Token_W, werkzaam in Den Haag, Chroomstraat
xxiessiexx, Isabeau, werkzaam in het Westland
Peterselieman, werkzaam in VBG Leeuwarden
Jojoortje, werkzaam ergens in Twente
Bloemhof, Gerwin, werkzaam in Hasselt
Viper86, werkzaam in VBG Sneek
JMT, werkzaam in Amstelveen (ZO)
ries, werkzaam in VBG Den Bosch
silliegirl, werkzaam op Zuid-Beveland
MissSpooky, werkzaam in Kerkrade
Armageddon, werkzaam in Den Haag, Waldorpstraat
seventhseagulll, werkzaam in Den Haag, Fahrenheitstraat
Beaudelaire, werkzaam in Emmen, Weerdingestraat
sbientje, werkzaam in Breda
Dionysiou, Dion, werkzaam in Alkmaar-Noord en Heiloo
geeMc, Leon, werkzaam in Enschede Rigtersbleek
rub3n, Ruben, werkzaam in Kampen
dutch-mamma, werkzaam in Flevoland
Taneli, Danny, werkzaam in Diemen
JochemP, Jochem, werkzaam in Haarlem
ErwinRommel, Erwin, werkzaam bij het autobedrijf Area Centrum
Mirgeam, werkzaam in VBG Amersfoort

De OP is hier te vinden.
pi_110132220
Er is een nieuw blik aan personeel opengetrokken. Stonden vanmorgen maarliefst zeven mensen klaar voor een opleiding in de voorbereiding en met ééntje extra in de leer voor de bestellingen. Moet weliswaar niet afgaan op een eerste indruk, maar ik hoop toch echt dat m'n bestellingen nooit door die mensen voorbereid gaat worden..
  † In Memoriam † dinsdag 10 april 2012 @ 13:13:14 #3
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_110133127
Mijn sollicitatie noodgedwongen verplaatst...
Ga aan de slag in Amersfoort, als ze me aannemen dan... :P
:')
pi_110133258
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 12:46 schreef HetBrabandertje het volgende:
Moet weliswaar niet afgaan op een eerste indruk, maar ik hoop toch echt dat m'n bestellingen nooit door die mensen voorbereid gaat worden..
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 13:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Mijn sollicitatie noodgedwongen verplaatst...
Ga aan de slag in Amersfoort, als ze me aannemen dan... :P
Oh god

:+
  dinsdag 10 april 2012 @ 13:43:52 #5
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_110134327
Mag ik trouwens ook op de lijst 'mensen die hier vaak langskomen'? Ik kom ook vaak langs in dit topic! :D

Alvast bedankt moderators.
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
pi_110136007
Ik had geen HAH. Dit hadden ze 'per ongeluk' in een stad 30km van mijn woonplaats geleverd. Ben benieuwd of ik ze dan morgen heb. PostNL kennende, vast niet.
pi_110136273
k had zaterdag iemand mee in opleiding. Ging heel goed, eindelijk eens iemand die van aanpakken weet. Altijd die dooie pieren had ik wel beetje gezien :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_110136288
Als er vandaag geen HAH en geen gidsen in zaten was het hier een gewone maandag geweest. Nu maar hopen dat het morgen geen piekdag wordt (iets wat ik eigenlijk wel verwacht, tenzij ze alles bewaren voor donderdag).
  dinsdag 10 april 2012 @ 14:36:42 #9
341900 Atmosphere82
pi_110136355
Ik had afgelopen zaterdag eindelijk eens een keer een overschot aan HAH (1 stuk :') ) i.p.v. een tekort eraan...
pi_110141583
Hier ook ineens veel nieuwe gezichten.

We waren eigenlijk met zoveel mensen dat ik in een recordtijd van 10 uur klaar was.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  dinsdag 10 april 2012 @ 16:52:37 #11
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_110142135
Zeker het uwv paar mensen laten brengen.

De door bij te bezorgen post en folders (totaal 5 tassen) hadden ze 5 huizen verderop, voor de deur op de stoep gezet. Hoezo de post op straat vinden he.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_110142175
Dat UWV verhaal kan anders best kloppen ..
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  dinsdag 10 april 2012 @ 16:56:23 #13
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_110142285
Het zou me niks verbazen eigenlijk...
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 10 april 2012 @ 16:56:58 #14
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_110142305
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 16:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dat UWV verhaal kan anders best kloppen ..
sterker nog, het is waar. Wij hebben nu ook enkele sorteerders in ons team zitten die met behoud van uitkering moeten werken. Gelukkig doen zij goed hun best.

Voor mij is het wel een klein nadeel, omdat zij de wijken sorteren die ik het beste ken, waardoor ik voor andere kasten moet zitten.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_110142536
Ik hoorde ze inderdaad iets vertellen over zoveel aantal uren werken om een uitkering te behouden.
Gelukkig is degene die in ons team zit gemotiveerd.
pi_110143037
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 april 2012 17:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik hoorde ze inderdaad iets vertellen over zoveel aantal uren werken om een uitkering te behouden.
Toch raar dat dit zomaar kan. Via de voordeur schopt PostNL postbodes de WW in, en via de achterdeur worden ze vervangen door WW-ers die met behoud van uitkering hun werk overnemen. :?
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_110143073
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 17:15 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Toch raar dat dit zomaar kan. Via de voordeur schopt PostNL postbodes de WW in, en via de achterdeur worden ze vervangen door WW-ers die met behoud van uitkering hun werk overnemen. :?
Eigenlijk wel ja.
En postnl wordt er vast niet slechter van.
pi_110143132
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 17:15 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

absoluut belachelijk idd..
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_110143415
Grote kans inderdaad dat het bij ons ook om UWV'ers gaat.. Hopelijk hangt dat niet samen met dat plan om de zaterdagwerkers er doordeweeks zoveel mogelijk uit te werken om te voorkomen dat ze een groter contract eisen. Want qua aantal zou dat prima kunnen.
pi_110143832
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 april 2012 17:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Natuurlijk zijn die gemotiveerd, als ze tenminste een dak boven hun hoofd willen houden..

Ik werk ook voor mijn uitkering als bezorger, als ik er met de pet naar zou gooien ben ik niet alleen mn baan kwijt met slechte referentie maar ook nog eens mijn uitkering en sta ik dus op straat ;)
  dinsdag 10 april 2012 @ 17:38:16 #21
341900 Atmosphere82
pi_110143877
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 17:18 schreef sbientje het volgende:

[..]

absoluut belachelijk idd..
Het is nu eenmaal een zeer immoreel bedrijf geworden. :N
  dinsdag 10 april 2012 @ 17:41:27 #22
341900 Atmosphere82
pi_110143979
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 17:26 schreef HetBrabandertje het volgende:
Grote kans inderdaad dat het bij ons ook om UWV'ers gaat.. Hopelijk hangt dat niet samen met dat plan om de zaterdagwerkers er doordeweeks zoveel mogelijk uit te werken om te voorkomen dat ze een groter contract eisen. Want qua aantal zou dat prima kunnen.
Volgens een postbode in mijn team die ik een paar weken terug sprak zou dat niet het geval zijn. Hij zei dat de zaterdagpostbodes inderdaad grotere contracten krijgen als ze dat zouden willen en hij had gehoord dat zaterdagpostbodes ook een hoger uurloon gaan krijgen. Dat waren althans de plannen volgens hem. Juist omdat deeltijdmedewerkers (ofwel postbezorgers) vaak niet gemotiveerd zijn en niet op zaterdag willen werken heeft PostNL er alle belang bij om juist zapo's binnenboord te houden.

Maar ja, ik moet het zoals altijd eerst nog maar eens zien... :D
pi_110144113
En die UWV medewerkers staan voor 10 uur op papier en werken gemiddeld 15 uur. Gratis medewerkers.
pi_110144122
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 17:41 schreef Atmosphere82 het volgende:

[..]

Volgens een postbode in mijn team die ik een paar weken terug sprak zou dat niet het geval zijn. Hij zei dat de zaterdagpostbodes inderdaad grotere contracten krijgen als ze dat zouden willen en hij had gehoord dat zaterdagpostbodes ook een hoger uurloon gaan krijgen. Dat waren althans de plannen volgens hem. Juist omdat deeltijdmedewerkers (ofwel postbezorgers) vaak niet gemotiveerd zijn en niet op zaterdag willen werken heeft PostNL er alle belang bij om juist zapo's binnenboord te houden.

Dus ik als PBZ'er die wel altijd op zaterdag werkt, krijg dan ook een hoger loon of geldt dat dan alleen voor zaterdagmedewerkers? Zou ik apart vinden..
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 10 april 2012 @ 17:46:03 #25
Maffe Fries
pi_110144154
quote:

[..]

bij ons niet. Ik mag zometeen alleen bij uitzondering de straat nog op ...
pi_110144204
Heb van de week een vragenlijst gekregen voor het werkoverleg....
Procesthermometer Postbezorgers....
Ik heb er wel om moeten lachen, de antwoorden die je kan invullen zijn oneens of eens....
Ik heb een list van al mijn collega-postbezorgers....ik bezorg in een dorp 5 dagen in de week en iemand doet het dan ook op zaterdag....
Ik ontvang de bezorgrapporten altijd bij mijn post....uhmmm heb ik nog nooit van mn leven ingevuld :|
  dinsdag 10 april 2012 @ 17:47:42 #27
341900 Atmosphere82
pi_110144211
@ Selestha: volgens hem gold het alleen echt voor de zapo's. Als het waar zou zijn zou dat plan zo krom als een hoepel zijn (onderscheid maken tussen functies die min of meer hetzelfde werk doen) maar ja, daar is PostNL goed in hè, krom beleid maken.

Hij zei wel dat hij het van horen zeggen had, dus ik weet niet of het allemaal zo betrouwbaar is wat hij zei...
  dinsdag 10 april 2012 @ 17:48:46 #28
341900 Atmosphere82
pi_110144249
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 april 2012 17:46 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Vaag...
pi_110144267
quote:
11s.gif Op dinsdag 10 april 2012 17:47 schreef Atmosphere82 het volgende:
@ Selestha: volgens hem gold het alleen echt voor de zapo's. Als het waar zou zijn zou dat plan zo krom als een hoepel zijn (onderscheid maken tussen functies die min of meer hetzelfde werk doen) maar ja, daar is PostNL goed in hè, krom beleid maken.

Hij zei wel dat hij het van horen zeggen had, dus ik weet niet of het allemaal zo betrouwbaar is wat hij zei...
Het zou zo maar kunnen hoor, niets verbaasd me meer hier :')
pi_110144393
Zie het dan maar als compensatie voor het feit dat de zapo's nooit meer een nieuwe CAO hebben gekregen.. Al geloof ik dat ik toch liever een nieuwe, verbeterde CAO zie met terugwerkende kracht.
pi_110144714
Bij ons worden alleen nog ZDW aangenomen met een PBZ contract. Zijn dan PBZ, die alleen op zaterdag werken.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 10 april 2012 @ 18:04:25 #32
Maffe Fries
pi_110144862
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 april 2012 18:00 schreef PBZ64 het volgende:
Bij ons worden alleen nog ZDW aangenomen met een PBZ contract. Zijn dan PBZ, die alleen op zaterdag werken.
die hebben we bij ons ook al ...
pi_110144980
quote:

[..]

Bij ons mogen de zaterdagwerkers alleen nog in absolute noodgevallen door de week werken, en naar een groter contract kunnen ze wel fluiten. Ze willen ze juist liever kwijt, dus ik kan me nauwelijks voorstellen dat het verhaal klopt.
pi_110145065
Hebben jullie dat van die GPS horloges ook gelezen in het MZ journaal?

Big brother is watching you.. :{
pi_110145456
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 18:10 schreef Selestha het volgende:
Hebben jullie dat van die GPS horloges ook gelezen in het MZ journaal?

Big brother is watching you.. :{
Dat mag alleen met jouw toestemming.

Ik las ook in dat krantje dat iedereen met een wandelroute een postboy mag hebben. Die ga ik dan maar even aanvragen!
pi_110145829
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 april 2012 18:22 schreef Blobje het volgende:

[..]

Jawel, dat las ik ook wel, maar het is natuurlijk wachten tot zoiets verplicht wordt ;)
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 10 april 2012 @ 18:41:34 #37
Maffe Fries
pi_110146198
quote:

[..]

Ik las ook in dat krantje dat iedereen met een wandelroute een postboy mag hebben. Die ga ik dan maar even aanvragen!
Die ouderwetse karretjes zijn in gebruik handiger. Kun je tot wel vijf tassen aan hangen :P
pi_110146381
quote:

[..]

MZ wel bezorgd, maar zelf nog niet ontvangen.

Ik heb ook een loopwijk en gebruik alleen op zaterdag de postboy.
Zelf doe ik het liefst de combi...fietsen en lopen.
De postboy is alleen lopen en dat verveelt mij al gauw.
Bovendien ben ik er meer tijd mee kwijt.
Voordeel wel is dat je geen fietsslijtage hebt...het is een behoudt voor je fiets.
pi_110146982
Alle Zaterdagwerkers vliegen er net zo hard uit als de gewone Postbodes en Deeltijdwerkers.

Zaterdagwerkers krijgen idd ook een hoger loon als ze postbezorger worden, mits ze een contract voor onbepaalde tijd hebben. Dan nog is dit tijdelijk voor het aantal contractjaren dat je werkt krijg je een evenredig aantal maanden het verschil tussen huidig contract en nieuw contract aangevuld.
pi_110148268
Wat is een postman trouwens? Want die kon je kiezen als je een fietswijk had stond er. Nu weet ik wel wat een postboy is, maar een postman zegt me zo even niks.
pi_110148415
Een ervaren postbode die achter je aanloopt en klaagt dat het vroeger allemaal beter was :+

(en nog gelijk heeft ook :'()
pi_110148985
Een postman is een karretje die je achter je fiets kunt hangen met 3 tassen eraan. Ik vroeg het mij ook af dus een gegoogled
pi_110153036
Vergeet niet dat iedere werknemer die PostNL ook maar één cent bespaard, je eigen baan kost.
Dikke kans dus dat je straks UWV'ers opleidt terwijl je er even later zelf niet meer werkt.

PostNL gaat helaas erg ver om ook maar een cent te besparen de laatste tijd :(
pi_110153219
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 20:37 schreef Deezertje het volgende:
Vergeet niet dat iedere werknemer die PostNL ook maar één cent bespaard, je eigen baan kost.
Dikke kans dus dat je straks UWV'ers opleidt terwijl je er even later zelf niet meer werkt.

Net zoals die briljante plannen om mensen van de sociale werkplaats aan het werk te zetten bij PostNL...

Ze gaan zich daar nog gigantisch op verkijken... :P
pi_110155492
Maar ik lees ook in MZ dat we ook een kadobon krijgen....ben benieuwd:)
  † In Memoriam † dinsdag 10 april 2012 @ 21:14:15 #46
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_110155763
quote:
6s.gif Op dinsdag 10 april 2012 13:17 schreef Mirgeam het volgende:

[..]

[..]

Oh god

:+
Ben ik nu een kneusnewbie ;(?
:')
pi_110157013
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 april 2012 17:46 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Je mag de straat niet meer op? Omdat ze bezig zijn om alle wijken te vullen met postbezorgers of zoiets?
pi_110157086
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 21:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Ben ik nu een kneusnewbie ;(?
* bekijkt geboortedatum in profiel sinterklaaskapoentje *

Nee, ervaring leert dat "jou lichting" het over het algemeen prima doet bij de post en je daar ook echt wel wat aan hebt :) (het is zeker niet alleen maar kommer en kwel)
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 10 april 2012 @ 21:36:01 #49
Maffe Fries
pi_110157428
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 21:30 schreef TokenW het volgende:

[..]

Je mag de straat niet meer op? Omdat ze bezig zijn om alle wijken te vullen met postbezorgers of zoiets?
jup, tenzij ze de gaten niet kunnen vullen. Dan mag ik op komen draven. En dat kunnen dan ook wijken zijn die ik nog nooit gelopen heb.
pi_110157820
Hebben we vrij op 5 mei?
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
pi_110157848
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 21:41 schreef MissSpooky het volgende:
Hebben we vrij op 5 mei?
Nee, 2015 weer
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 10 april 2012 @ 21:42:23 #52
Maffe Fries
pi_110157851
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 21:41 schreef MissSpooky het volgende:
Hebben we vrij op 5 mei?
nee. 2015 is weer een officiële feestdag
pi_110158092
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 april 2012 21:42 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

nee. 2015 is weer een officiële feestdag
Spuit elf.
pi_110158834
Mocht je je vervelen... http://www.brabantsdagbla(...)=2&sort=asc#reakties 768 (!!) reacties.

Zou de top van PostNL ook maar iets aantrekken van deze kritiek?

Enne wat dan wel niet te verwachten als de CVL's in Centrum en Noord Holland open gaan? :D
Heel het land geen post meer?

Straks wordt Sannd nog beter als PostNL, en dan heb je het als bedrijf toch echt wel weten te verknallen :P
pi_110163847
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 20:37 schreef Deezertje het volgende:

Dus het zou zomaar kunnen gebeuren dat een postbode wordt ontslagen door PostNL, in de WW beland, en vervolgens door het UWV gedwongen te werk wordt gesteld bij PostNL. |:(
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 10 april 2012 @ 23:14:17 #56
Maffe Fries
pi_110163913
in theorie zou het kunnen ja, maar ik denk niet dat ze het zo bont gaan maken
pi_110165314
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 april 2012 21:36 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

jup, tenzij ze de gaten niet kunnen vullen. Dan mag ik op komen draven. En dat kunnen dan ook wijken zijn die ik nog nooit gelopen heb.
Zover zijn we hier inmiddels ook, 's zaterdags rijdt ik alleen nog maar bol.com
pi_110169411
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 23:42 schreef TokenW het volgende:

[..]

Zover zijn we hier inmiddels ook, 's zaterdags rijdt ik alleen nog maar bol.com
Met je spam linkje :')
  woensdag 11 april 2012 @ 07:53:50 #59
108504 Shreever
Tintinnabulation!
pi_110169412
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 21:11 schreef gridjuh het volgende:
Maar ik lees ook in MZ dat we ook een kadobon krijgen....ben benieuwd:)
Ja 1 cadeaubon, terwijl we zeer waarschijnlijk nog twee keer vergelijkbare HaH krijgen..
(ben de data effe kwijt)
Werd ons voor afgelopen donderdag al verteld overigens. :)
Excuse me... have you seen my sanity...I think I lost it.
  woensdag 11 april 2012 @ 07:54:35 #60
108504 Shreever
Tintinnabulation!
pi_110169420
-oops-
Excuse me... have you seen my sanity...I think I lost it.
pi_110169575
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 07:53 schreef Shreever het volgende:

[..]

Ja 1 cadeaubon, terwijl we zeer waarschijnlijk nog twee keer vergelijkbare HaH krijgen..
(ben de data effe kwijt)
Werd ons voor afgelopen donderdag al verteld overigens. :)
Ach, ze doen in ieder geval nog iets.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 11 april 2012 @ 09:04:22 #62
Maffe Fries
pi_110170215
quote:
13s.gif Op woensdag 11 april 2012 07:53 schreef Jesse_ het volgende:

[..]

Met je spam linkje :')
dat gaat automatisch bij enkele bedrijven
pi_110171212
Ik heb ook die HAH weggelopen, maar een bon zal er wel niet inzitten :'(
pi_110171953
Vaak is het een cadeaubon voor een TNT winkel waar de producten veel te duur zijn.
Sigaar uit eigen doos dus...
pi_110172257
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 09:47 schreef Mirgeam het volgende:
Ik heb ook die HAH weggelopen, maar een bon zal er wel niet inzitten :'(
Nee bij ons is daar ook niet over verteld. En er stonden paaseitjes op het depot, dus dat zal het goedmakertje wel zijn :')
pi_110174888
Bij ons stond alleen dat we iets kregen, niet wat.

En volgens mij krijgen we op 26 april en 24 mei (net voor mijn vakantie :')) nog een keer 3 stuks HAH.

[ Bericht 0% gewijzigd door Herfstblad op 11-04-2012 12:26:20 ]
pi_110175685

[ Bericht 100% gewijzigd door TokenW op 11-04-2012 12:11:15 ]
pi_110175719
Klagen moet je bij FOK doen, die link is er niet uit te krijgen.
pi_110175823
ik heb net een baan voor 20 uur in de week naast mijn studie. Zit nog een beetje te twijfelen wat ik zal doen met mijn zaterdagbaantje bij de post. Aan de ene kant kan ik het geld wel heel goed gebruiken, aan de andere kant wordt het misschien wel erg veel. Nou ja, heb een contract van een half jaar, als het verlengd wordt ben ik afgestudeerd en kan ik fulltime aan de slag, dan stop ik sowieso. Heb nog heel wat verlofuren dus kan ook gewoon vrijnemen als het me teveel wordt. In de vakantie hoop ik nog wel wat extra te kunnen werken want 20 uur in de week is wel weinig voor een vakantie..
pi_110176032
Mensen met het oude zaterdagcontracten (die wel iets duurder zijn) willen ze hier op ons kantoorecht niet kwijt. Het zijn er nog maar een paar, maar ze zijn wel het meest flexibel inzetbaar. Ik ben er ook 1 en samen met een paar andere zpb's doen wij alles wat gedaan moet worden. Dat ze van ons af willen merk ik zelf persoonlijk ook echt niet aangezien ikzelf een 3 uur contract heb en toch ruim 40 uur werk (6 dagen) en genoeg wijken wegbreng.
pi_110176892
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 12:20 schreef Bo.S het volgende:
Mensen met het oude zaterdagcontracten (die wel iets duurder zijn) willen ze hier op ons kantoorecht niet kwijt. Het zijn er nog maar een paar, maar ze zijn wel het meest flexibel inzetbaar. Ik ben er ook 1 en samen met een paar andere zpb's doen wij alles wat gedaan moet worden. Dat ze van ons af willen merk ik zelf persoonlijk ook echt niet aangezien ikzelf een 3 uur contract heb en toch ruim 40 uur werk (6 dagen) en genoeg wijken wegbreng.
Op het kantoor zelf zijn ze waarschijnlijk wel blij met je, maar van bovenaf willen ze van alles af wat meer dan minimumloon verdient. Als mijn vestiging sluit is de kans vrij groot dat ik met de vestigingsmanager mee mag naar een ander kantoor om de zelfde reden dat ze met jou zo blij zijn, maar als het daar sluit dan wordt ik nog steeds ontslagen.
pi_110178725
quote:
2s.gif Op woensdag 11 april 2012 09:04 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

dat gaat automatisch bij enkele bedrijven
Oh echt?

Je hebt gelijk, sorry TokenW :P
pi_110181750
Zo hé, vergeleken met een zaterdag is een dag als vandaag echt niks. :') Wat belachelijk dat ze dat zo opdelen.
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
pi_110183663
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2012 11:49 schreef Herfstblad het volgende:
Bij ons stond alleen dat we iets kregen, niet wat.

En volgens mij krijgen we op 26 april en 24 mei (net voor mijn vakantie :')) nog een keer 3 stuks HAH.
Morgen ook zag ik op het depot, maar van een lokale krant. Dus niet overal.
pi_110184434
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 12:20 schreef Bo.S het volgende:
Helaas hebben ze daar op kantoor helemaal niks over te zeggen.Teamcoaches en vestigingsmanagers moeten ook gewoon doen wat hen wordt opgedragen Hier wilden ze bepaalde zaterdagwerkers ook echt niet kwijt. Maar van bovenaf wordt er bepaald dat die zaterdagwerkers weg moeten. Dat het daardoor allemaal wel erg moeilijk wordt qua planning maakt daarbij voor hen niks uit.
pi_110184816
Als het erop aan komt moeten ze idd gewoon doen wat ze gezegd wordt. Vriend van me moest en zou na 3 jaar tijdelijk uit dienst, ondanks dat ze heel tevreden waren en hem echt niet kwijt wilden. Van hoger op moest het dan toch, terwijl ze dan wel het risico liepen hem kwijt te raken. Aan dat soort dingen hebben ze daar boven toch geen boodschap. Zo raak je alleen wel goede mensen kwijt..

Hier zag ik net in de mail dat er morgen HAH is, Algemeen Dagblad in een paar wijken.
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_110185528
Ik heb echt een mega toffe TC :)
Dinsdagmiddag komen ze hier de gaskraan ontluchten(ivm vervangen gasleiding buiten) En je MOET thuis zijn, gevraagd of ik vrij kon zijn...en dat kon ook gelukkig
pi_110191063
Tof zeg, daar heb je gewoon recht op hoor :)
pi_110192091
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 17:54 schreef Troeta het volgende:
Tof zeg, daar heb je gewoon recht op hoor :)
Ja maar dattie werklui het nou eens ruim van te voren laten weten...
pi_110198236
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 15:36 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

Helaas hebben ze daar op kantoor helemaal niks over te zeggen.Teamcoaches en vestigingsmanagers moeten ook gewoon doen wat hen wordt opgedragen Hier wilden ze bepaalde zaterdagwerkers ook echt niet kwijt. Maar van bovenaf wordt er bepaald dat die zaterdagwerkers weg moeten. Dat het daardoor allemaal wel erg moeilijk wordt qua planning maakt daarbij voor hen niks uit.
Hier werd ook zonder pardon een prima zaterdagwerker die we ook doordeweeks heel veel gebruikte zonder pardon aan de kant gezet. TC heeft er alles aan gedaan maar hij moest weg en mocht na 3 maanden terugkomen. Lekker was dat, die 3 maanden was precies de zomervakantie plus september :') .
pi_110201110
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 15:57 schreef gridjuh het volgende:
Ik heb echt een mega toffe TC :)
Dinsdagmiddag komen ze hier de gaskraan ontluchten(ivm vervangen gasleiding buiten) En je MOET thuis zijn, gevraagd of ik vrij kon zijn...en dat kon ook gelukkig
Dan woon je vlak bij mij in de buurt. Bij mij komen ze dit morgen doen. Ik zet m'n moeder even een dagje hier neer zodat ik kan gaan werken. ;)
pi_110202196
Ben jij dan diegene met het busje voor de deur.....hehe eindelijk gevonden :P
Ja mijn ouders wonen in breda en mijn vader moet werken, mijn moeder heeft geen auto, mijn schoonvader is werken, mijn schoonmoeder is geopereerd aan der knie dus het was erg veel paniek ff want anders hebben we het koud hé ;)
Maar zin in een bakkie koffie:P

En dan woon jij op het 2e blok met flats vanaf waar ze zijn begonnen, dus de 4e 5e of 6e flat(aangezien 1 tm ?? 3flats 1 blok is)
Ik zit op de laatste blok

[ Bericht 13% gewijzigd door gridjuh op 11-04-2012 21:21:02 ]
pi_110202612
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 20:59 schreef LanaWoef het volgende:

[..]

Dan woon je vlak bij mij in de buurt. Bij mij komen ze dit morgen doen. Ik zet m'n moeder even een dagje hier neer zodat ik kan gaan werken. ;)
Doe jij ook depots en steunpunten aanleveren of niet?
pi_110217028
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 21:19 schreef gridjuh het volgende:

[..]

Doe jij ook depots en steunpunten aanleveren of niet?
Ik doe alleen autobestellingen en haalritten. Ik moet namelijk altijd in de avond aanwezig zijn, omdat ik coördinator uitvoering ben voor de avond.
Dat busje neem ik inderdaad altijd mee naar huis tussen twee ritten in. Ga niet twee uur op de vestiging zitten wachten. :P
pi_110223107
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 06:37 schreef LanaWoef het volgende:

[..]

Ik doe alleen autobestellingen en haalritten. Ik moet namelijk altijd in de avond aanwezig zijn, omdat ik coördinator uitvoering ben voor de avond.
Dat busje neem ik inderdaad altijd mee naar huis tussen twee ritten in. Ga niet twee uur op de vestiging zitten wachten. :P
Misschien dat ik je dan nog weleens een keertje zie :)
En gelukkig heb ik dinsdag vrij gekregen, was peter erg dankbaar....
Moet jij ook de 25e naar werkoverleg?
pi_110229250
Waar kijken jullie PostNL pakketscanners naar op een doos van ongeveer 100x50x50? De bovenkant of zijkant? Plak ze nl altijd op de bovenkant, maar ontvang zelf pakjes waar ze op de zijkant zitten.
pi_110230891
De kadobon is dus een vvv-bon. Dat valt me niet tegen!
pi_110231003
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 14:52 schreef Blobje het volgende:
De kadobon is dus een vvv-bon. Dat valt me niet tegen!
Jep stond in een boekje die ik deze week nog kreeg. Erg netjes inderdaad :)
pi_110231319
Ja, leuk die VVV bon. Ik heb nog wat leuke dvd's op het oog. Jammer dat die bon niet online te gebruiken is.

Relatief rustig dagje vandaag. Afgezien van de machinepost waren er eigenlijk alleen TV-gidsen en wat mailings. Ik miste diverse tijdschriften, oa Libelle en Elsevier.

Heerlijk weer, trouwens! Volgens de weerberichten zou er vanmorgen eerst mist zijn, later gevolgd door regen en onweer. Maar ik heb geen mist gezien, en het is de hele dag al heerlijk zonnig, met enkel wat sluierbewolking. :)
pi_110232287
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 15:02 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Ja, leuk die VVV bon. Ik heb nog wat leuke dvd's op het oog. Jammer dat die bon niet online te gebruiken is.

Relatief rustig dagje vandaag. Afgezien van de machinepost waren er eigenlijk alleen TV-gidsen en wat mailings. Ik miste diverse tijdschriften, oa Libelle en Elsevier.

Heerlijk weer, trouwens! Volgens de weerberichten zou er vanmorgen eerst mist zijn, later gevolgd door regen en onweer. Maar ik heb geen mist gezien, en het is de hele dag al heerlijk zonnig, met enkel wat sluierbewolking. :)
Bol.com is de vvv-bon wel te gebruiken staat in het boekje.

Ik ben daarintegen doorweekt thuis gekomen. Gelukkig weinig post.
pi_110232931
Vindt de VVV bon ook leuk.
Die kleine dingetjes zijn zó belangrijk....houdt het personeel gemotiveerd.

Tc komt de bon volgende week persoonlijk uitreiken bij de depots.

[ Bericht 1% gewijzigd door PBZ64 op 12-04-2012 16:06:44 ]
pi_110234879
Hier kreeg een collega een sms dat de bon opgehaald kon worden, maar ik heb geen sms gehad. :( Kanik er morgen weer achteraan. Lijkt me stuf dat ik niets krijg. Ik heb gewoon gelopen.

Hier was het ook rustig. Wel alle tijdschriften erbij.
pi_110234995
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 16:15 schreef Herfstblad het volgende:
Hier kreeg een collega een sms dat de bon opgehaald kon worden, maar ik heb geen sms gehad. :(
Hier is nog geen woord gevallen over een bon. Gaat ook niet gebeuren denk ik zo.
pi_110235054
Wij hadden vandaag ook weer HaH, ik loop nu al 3 weken 3x per week HaH :{
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 12 april 2012 @ 16:25:25 #95
Maffe Fries
pi_110235464
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 16:17 schreef Selestha het volgende:

[..]

Hier is nog geen woord gevallen over een bon. Gaat ook niet gebeuren denk ik zo.
gewoon naar je teamcoach gaan en zeggen: hoi, ik kom een VVV-bon ophalen
  donderdag 12 april 2012 @ 16:27:29 #96
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_110235587
Wij ook al 3 weken HaH. 1 stuks mag. Maar meer is bijzonder is mij vorige week uitgelegd.
Wel gek, normaal hebben we om de 2weken de stadsdeelkrant. Die hebben we nu dus 4 weken geleden voor het laatst bezorgd. Heel vreemd hoor.

Ik heb nog geen vv bon gezien nog, ben benieuwd wanneer die komen. Wel gezien, de neiuwe kennisgevingen voor de buspakketjes. Niks terug sturen naar ene ophaalpunt, een nieuwe aanbieding word binnen een paar dagen gedaan staat er op. Daarna mogen we ze gewoon terug gooien in de oranje bus, met een sticker er op. Jammer genoeg nog steeds geen kaartjes waarop staat dat je ze bij de buren hebt afgegeven. En dat gebeurt me vaker, dus dan zit ik alsnog handmatig iets te freubelen.
Loesje
pi_110235615
Is die bon er ook voor mensen die de donderdag de 29e hebben gelopen met HAH? Hier idd ook nog niets gehoord over die bon. Vandaag idd weer HAH. Krijg je extra tijd voor toch?
pi_110235757
quote:
12s.gif Op donderdag 12 april 2012 16:25 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

gewoon naar je teamcoach gaan en zeggen: hoi, ik kom een VVV-bon ophalen
Dat ga ik morgen inderdaad wel even doen. :)
  donderdag 12 april 2012 @ 16:37:49 #99
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_110236178
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 16:28 schreef EdNoolk het volgende:
Is die bon er ook voor mensen die de donderdag de 29e hebben gelopen met HAH? Hier idd ook nog niets gehoord over die bon. Vandaag idd weer HAH. Krijg je extra tijd voor toch?
Alleen voor donderdag de 5de. Dat was de gene met de seal er om heen. De 29ste waren die gamma kaartjes, dat was maar 1 ding. En dat mag dus gewoon.
Loesje
pi_110236228
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 16:28 schreef EdNoolk het volgende:
Nee, alleen voor de mensen die vorige week donderdag gelopen hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')