quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:46 schreef HetBrabandertje het volgende:
Moet weliswaar niet afgaan op een eerste indruk, maar ik hoop toch echt dat m'n bestellingen nooit door die mensen voorbereid gaat worden..
Oh godquote:Op dinsdag 10 april 2012 13:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Mijn sollicitatie noodgedwongen verplaatst...
Ga aan de slag in Amersfoort, als ze me aannemen dan...
sterker nog, het is waar. Wij hebben nu ook enkele sorteerders in ons team zitten die met behoud van uitkering moeten werken. Gelukkig doen zij goed hun best.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dat UWV verhaal kan anders best kloppen ..
Toch raar dat dit zomaar kan. Via de voordeur schopt PostNL postbodes de WW in, en via de achterdeur worden ze vervangen door WW-ers die met behoud van uitkering hun werk overnemen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik hoorde ze inderdaad iets vertellen over zoveel aantal uren werken om een uitkering te behouden.
Gelukkig is degene die in ons team zit gemotiveerd.
Eigenlijk wel ja.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:15 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Toch raar dat dit zomaar kan. Via de voordeur schopt PostNL postbodes de WW in, en via de achterdeur worden ze vervangen door WW-ers die met behoud van uitkering hun werk overnemen.
absoluut belachelijk idd..quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:15 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Toch raar dat dit zomaar kan. Via de voordeur schopt PostNL postbodes de WW in, en via de achterdeur worden ze vervangen door WW-ers die met behoud van uitkering hun werk overnemen.
Natuurlijk zijn die gemotiveerd, als ze tenminste een dak boven hun hoofd willen houden..quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik hoorde ze inderdaad iets vertellen over zoveel aantal uren werken om een uitkering te behouden.
Gelukkig is degene die in ons team zit gemotiveerd.
Het is nu eenmaal een zeer immoreel bedrijf geworden.quote:
Volgens een postbode in mijn team die ik een paar weken terug sprak zou dat niet het geval zijn. Hij zei dat de zaterdagpostbodes inderdaad grotere contracten krijgen als ze dat zouden willen en hij had gehoord dat zaterdagpostbodes ook een hoger uurloon gaan krijgen. Dat waren althans de plannen volgens hem. Juist omdat deeltijdmedewerkers (ofwel postbezorgers) vaak niet gemotiveerd zijn en niet op zaterdag willen werken heeft PostNL er alle belang bij om juist zapo's binnenboord te houden.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:26 schreef HetBrabandertje het volgende:
Grote kans inderdaad dat het bij ons ook om UWV'ers gaat.. Hopelijk hangt dat niet samen met dat plan om de zaterdagwerkers er doordeweeks zoveel mogelijk uit te werken om te voorkomen dat ze een groter contract eisen. Want qua aantal zou dat prima kunnen.
Dus ik als PBZ'er die wel altijd op zaterdag werkt, krijg dan ook een hoger loon of geldt dat dan alleen voor zaterdagmedewerkers? Zou ik apart vinden..quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:41 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Volgens een postbode in mijn team die ik een paar weken terug sprak zou dat niet het geval zijn. Hij zei dat de zaterdagpostbodes inderdaad grotere contracten krijgen als ze dat zouden willen en hij had gehoord dat zaterdagpostbodes ook een hoger uurloon gaan krijgen. Dat waren althans de plannen volgens hem. Juist omdat deeltijdmedewerkers (ofwel postbezorgers) vaak niet gemotiveerd zijn en niet op zaterdag willen werken heeft PostNL er alle belang bij om juist zapo's binnenboord te houden.
Maar ja, ik moet het zoals altijd eerst nog maar eens zien...
bij ons niet. Ik mag zometeen alleen bij uitzondering de straat nog op ...quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:41 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Volgens een postbode in mijn team die ik een paar weken terug sprak zou dat niet het geval zijn. Hij zei dat de zaterdagpostbodes inderdaad grotere contracten krijgen als ze dat zouden willen en hij had gehoord dat zaterdagpostbodes ook een hoger uurloon gaan krijgen. Dat waren althans de plannen volgens hem. Juist omdat deeltijdmedewerkers (ofwel postbezorgers) vaak niet gemotiveerd zijn en niet op zaterdag willen werken heeft PostNL er alle belang bij om juist zapo's binnenboord te houden.
Maar ja, ik moet het zoals altijd eerst nog maar eens zien...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |