quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:46 schreef HetBrabandertje het volgende:
Moet weliswaar niet afgaan op een eerste indruk, maar ik hoop toch echt dat m'n bestellingen nooit door die mensen voorbereid gaat worden..
Oh godquote:Op dinsdag 10 april 2012 13:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Mijn sollicitatie noodgedwongen verplaatst...
Ga aan de slag in Amersfoort, als ze me aannemen dan...
sterker nog, het is waar. Wij hebben nu ook enkele sorteerders in ons team zitten die met behoud van uitkering moeten werken. Gelukkig doen zij goed hun best.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dat UWV verhaal kan anders best kloppen ..
Toch raar dat dit zomaar kan. Via de voordeur schopt PostNL postbodes de WW in, en via de achterdeur worden ze vervangen door WW-ers die met behoud van uitkering hun werk overnemen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik hoorde ze inderdaad iets vertellen over zoveel aantal uren werken om een uitkering te behouden.
Gelukkig is degene die in ons team zit gemotiveerd.
Eigenlijk wel ja.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:15 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Toch raar dat dit zomaar kan. Via de voordeur schopt PostNL postbodes de WW in, en via de achterdeur worden ze vervangen door WW-ers die met behoud van uitkering hun werk overnemen.
absoluut belachelijk idd..quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:15 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Toch raar dat dit zomaar kan. Via de voordeur schopt PostNL postbodes de WW in, en via de achterdeur worden ze vervangen door WW-ers die met behoud van uitkering hun werk overnemen.
Natuurlijk zijn die gemotiveerd, als ze tenminste een dak boven hun hoofd willen houden..quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik hoorde ze inderdaad iets vertellen over zoveel aantal uren werken om een uitkering te behouden.
Gelukkig is degene die in ons team zit gemotiveerd.
Het is nu eenmaal een zeer immoreel bedrijf geworden.quote:
Volgens een postbode in mijn team die ik een paar weken terug sprak zou dat niet het geval zijn. Hij zei dat de zaterdagpostbodes inderdaad grotere contracten krijgen als ze dat zouden willen en hij had gehoord dat zaterdagpostbodes ook een hoger uurloon gaan krijgen. Dat waren althans de plannen volgens hem. Juist omdat deeltijdmedewerkers (ofwel postbezorgers) vaak niet gemotiveerd zijn en niet op zaterdag willen werken heeft PostNL er alle belang bij om juist zapo's binnenboord te houden.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:26 schreef HetBrabandertje het volgende:
Grote kans inderdaad dat het bij ons ook om UWV'ers gaat.. Hopelijk hangt dat niet samen met dat plan om de zaterdagwerkers er doordeweeks zoveel mogelijk uit te werken om te voorkomen dat ze een groter contract eisen. Want qua aantal zou dat prima kunnen.
Dus ik als PBZ'er die wel altijd op zaterdag werkt, krijg dan ook een hoger loon of geldt dat dan alleen voor zaterdagmedewerkers? Zou ik apart vinden..quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:41 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Volgens een postbode in mijn team die ik een paar weken terug sprak zou dat niet het geval zijn. Hij zei dat de zaterdagpostbodes inderdaad grotere contracten krijgen als ze dat zouden willen en hij had gehoord dat zaterdagpostbodes ook een hoger uurloon gaan krijgen. Dat waren althans de plannen volgens hem. Juist omdat deeltijdmedewerkers (ofwel postbezorgers) vaak niet gemotiveerd zijn en niet op zaterdag willen werken heeft PostNL er alle belang bij om juist zapo's binnenboord te houden.
Maar ja, ik moet het zoals altijd eerst nog maar eens zien...
bij ons niet. Ik mag zometeen alleen bij uitzondering de straat nog op ...quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:41 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Volgens een postbode in mijn team die ik een paar weken terug sprak zou dat niet het geval zijn. Hij zei dat de zaterdagpostbodes inderdaad grotere contracten krijgen als ze dat zouden willen en hij had gehoord dat zaterdagpostbodes ook een hoger uurloon gaan krijgen. Dat waren althans de plannen volgens hem. Juist omdat deeltijdmedewerkers (ofwel postbezorgers) vaak niet gemotiveerd zijn en niet op zaterdag willen werken heeft PostNL er alle belang bij om juist zapo's binnenboord te houden.
Vaag...quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
bij ons niet. Ik mag zometeen alleen bij uitzondering de straat nog op ...
Het zou zo maar kunnen hoor, niets verbaasd me meer hierquote:Op dinsdag 10 april 2012 17:47 schreef Atmosphere82 het volgende:
@ Selestha: volgens hem gold het alleen echt voor de zapo's. Als het waar zou zijn zou dat plan zo krom als een hoepel zijn (onderscheid maken tussen functies die min of meer hetzelfde werk doen) maar ja, daar is PostNL goed in hè, krom beleid maken.
Hij zei wel dat hij het van horen zeggen had, dus ik weet niet of het allemaal zo betrouwbaar is wat hij zei...
die hebben we bij ons ook al ...quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:00 schreef PBZ64 het volgende:
Bij ons worden alleen nog ZDW aangenomen met een PBZ contract. Zijn dan PBZ, die alleen op zaterdag werken.
Bij ons mogen de zaterdagwerkers alleen nog in absolute noodgevallen door de week werken, en naar een groter contract kunnen ze wel fluiten. Ze willen ze juist liever kwijt, dus ik kan me nauwelijks voorstellen dat het verhaal klopt.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:41 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Dat mag alleen met jouw toestemming.quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:10 schreef Selestha het volgende:
Hebben jullie dat van die GPS horloges ook gelezen in het MZ journaal?
Big brother is watching you..
Die ouderwetse karretjes zijn in gebruik handiger. Kun je tot wel vijf tassen aan hangenquote:Op dinsdag 10 april 2012 18:22 schreef Blobje het volgende:
[..]
Dat mag alleen met jouw toestemming.
Ik las ook in dat krantje dat iedereen met een wandelroute een postboy mag hebben. Die ga ik dan maar even aanvragen!
MZ wel bezorgd, maar zelf nog niet ontvangen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:22 schreef Blobje het volgende:
[..]
Dat mag alleen met jouw toestemming.
Ik las ook in dat krantje dat iedereen met een wandelroute een postboy mag hebben. Die ga ik dan maar even aanvragen!
Net zoals die briljante plannen om mensen van de sociale werkplaats aan het werk te zetten bij PostNL...quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:37 schreef Deezertje het volgende:
Vergeet niet dat iedere werknemer die PostNL ook maar één cent bespaard, je eigen baan kost.
Dikke kans dus dat je straks UWV'ers opleidt terwijl je er even later zelf niet meer werkt.
PostNL gaat helaas erg ver om ook maar een cent te besparen de laatste tijd
Je mag de straat niet meer op? Omdat ze bezig zijn om alle wijken te vullen met postbezorgers of zoiets?quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
bij ons niet. Ik mag zometeen alleen bij uitzondering de straat nog op ...
* bekijkt geboortedatum in profiel sinterklaaskapoentje *quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ben ik nu een kneusnewbie?
jup, tenzij ze de gaten niet kunnen vullen. Dan mag ik op komen draven. En dat kunnen dan ook wijken zijn die ik nog nooit gelopen heb.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:30 schreef TokenW het volgende:
[..]
Je mag de straat niet meer op? Omdat ze bezig zijn om alle wijken te vullen met postbezorgers of zoiets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |