de politie is al onderweg naar zijn huis, gr gr henkquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:24 schreef shiznuts het volgende:
Ok.
[..]Zulke mensen... Die tweede reactie ook.
Je bent weer helemaal losquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:26 schreef shiznuts het volgende:
Mijn papa werkt bij McDonalds.
M'n Cokin P-filtersysteem binnen. Vely nice, I like. Meer iets verder voor op vakantie en buiten, maar altijd handig om te hebben. Ben benieuwd naar de CPL Polarizing filter van Ahappydeal. En er is van TinyDeal een MD-mount adapter onderweg.
quote:Notice: we are proud of offering the best value for money, however, as side effect unknown hacker(s) are trying to attack us again. If you cannot browse buyincoins.com, please try again later.
Laatste waarschuwing: het is niet toegestaan over nepproducten hier te posten. Zie je DM.quote:
ja iddquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:22 schreef RobertNL het volgende:
Laten we het bijna allemaal even quoten zodat de modjes straks nog meer werk hebben
Tango Downquote:Op vrijdag 13 april 2012 17:18 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja idddank je allemaal voor de userkill
![]()
Buyincoinsquote:Notice: we are proud of offering the best value for money, however, as side effect unknown hacker(s) are trying to attack us again. If you cannot browse buyincoins.com, please try again later.
Rogerquote:
Prijzig, er zijn ook zonder tripod die naar mijn idee goedkoper zijn... (koop dus los een tripod en een lensquote:Op vrijdag 13 april 2012 17:45 schreef Berend. het volgende:
Wat denken jullie van zoiets? Te duur?
http://www.pandawill.com/(...)r-iphone-p54211.html
ik denk dat als je m 1 keer zou laten vallen (met of zonder iphone erin) de lens mounting van de case kapot isquote:Op vrijdag 13 april 2012 17:45 schreef Berend. het volgende:
Wat denken jullie van zoiets? Te duur?
http://www.pandawill.com/(...)r-iphone-p54211.html
Dat ook nog eensquote:Op vrijdag 13 april 2012 17:53 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ik denk dat als je m 1 keer zou laten vallen (met of zonder iphone erin) de lens mounting van de case kapot is
Wat is dit? 3e order in 3 weken die gewoon binnen 6 dagen wordt verzondenquote:We're glad to inform you that your order 1204060010936xxxxx has just been fulfilled and shipped on [Friday, 13 April 2012 15:05].It's now on the way to your destination.
http://dx.com/orico-alumi(...)bracket-white-106861
pfff das balen!!! Je kunt proberen contact op te nemen met het postkantoor? Wasquote:Op vrijdag 13 april 2012 18:18 schreef bobbernaut het volgende:
Verdomme er is een pakketje uit onze brievenbus gevist..
Volgens mijn broer is dit het verhaal: (sidenote we wonen in een flat/appartement)
*bel* ja een pakketje, moet ie in de brievenbus?
broer: Als het past doe maar
postman: Oke.
----dat was een paar uur terug----
ik haal het pakketje net, nja halen...
maar het pakketje is er niet!
ook andere brievenbussen gecheckt, maar geen pakketje!
aanbellen bij buren heeft geen zin, want als ze m hebben ontkennen ze het wel.. (ons adres staat erop..)
leuk dit.. nu maar weten welk pakketje het is...
owh had ik niet erbij gezet, nja gewoon 1 tot 4 dollar ofzo (weet niet welk pakketje).quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:50 schreef namemotion het volgende:
[..]
pfff das balen!!! Je kunt proberen contact op te nemen met het postkantoor? Was
't een heel erg waardevol pakketje?
Ja, ik zou echt woedend worden, ik zou een aanklacht indienen en informeren bij het postbedrijf hoor!quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:54 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
owh had ik niet erbij gezet, nja gewoon 1 tot 4 dollar ofzo (weet niet welk pakketje).
t is niet zo zeer de prijs, maar gewoon dat pakketjes gejat worden..
gister of eergister zag ik ook al een DX pakketje in de armen van een postbode, kom terug is er ook geen pakketje!
gewoon triest en irritant..
mwah ben niet bijgelovigquote:Op vrijdag 13 april 2012 18:56 schreef namemotion het volgende:
[..]
Ja, ik zou echt woedend worden, ik zou een aanklacht indienen en informeren bij het postbedrijf hoor!
Oh ja, typisch vrijdag de 13e hè...
Ooh oké.... maar wat ga je er mee doen? Ik zou even bellen hoor...quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:58 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
mwah ben niet bijgelovigen 2/1 dag(en) terug was er ook een pakketje.. die we nu ook niet hebben..
owh was trouwens gister, dat andere pakketje :\
ja ik ga ook bellenquote:Op vrijdag 13 april 2012 18:59 schreef namemotion het volgende:
Heb vandaag weer pakketje binnen gekregen van DealExtremehier zaten 4 TPU hoesjes in (wit rood blauw zwart) én een LED pig, altijd leuk
[..]
Ooh oké.... maar wat ga je er mee doen? Ik zou even bellen hoor...
Als ze te veel klachten krijgen wordt de postbode gewisseld, verder doen ze weinig/niks naar mijn ideequote:Op vrijdag 13 april 2012 19:13 schreef namemotion het volgende:
[..]
oké mooi, laat me weten wat er van komt. Wil graag weten hoe ze dit gaan oplossen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |