hahahaha omdat ik m besteld heb?quote:Op woensdag 11 april 2012 14:43 schreef thijs1994 het volgende:
http://www.ebay.com/itm/w(...)80245#ht_5511wt_1344
Ik heb deze besteld alleen kan nergens vinden hoe groot hij nu eigenlijk is. Iemand enig idee (heb m uit dit topic geplukt dus dan zullen er ook wel mensen zijn die hem hebben hier).
Dat ding weegt ook maar 80 gramquote:Op woensdag 11 april 2012 15:48 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
hahahaha omdat ik m besteld heb?
hahaha ja zal vast, maar dat houdertje erboven op vind ik erg handig voor mijn iphonequote:Op woensdag 11 april 2012 16:03 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Dat ding weegt ook maar 80 gramDat is 100% zeker weten prut kwaliteit
Psssst.. Gsm kopen?quote:
quote:
hmm ik ben niet zo van de rubberen hoesjes.. ik had er een op mn iphone 3gs en elke keer ging ie met moeite in mn broekzak.. :\quote:Op woensdag 11 april 2012 19:32 schreef namemotion het volgende:
Mijn order bij DHgate is weer verzondendoen ze vrij snel bijna altijd binnen een dag!
Deze heb ik besteld: http://www.dhgate.com/p_ff808081337d7e6401338212bef37cdc.html
Thats what she said.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:38 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
hmm ik ben niet zo van de rubberen hoesjes..
hmm ik denk dat ik een ban krijg als ik druiper pics post anders had ik het gedaan!quote:
Niet voor mij hoorquote:Op woensdag 11 april 2012 19:38 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
hmm ik ben niet zo van de rubberen hoesjes.. ik had er een op mn iphone 3gs en elke keer ging ie met moeite in mn broekzak.. :\
Lolquote:Op woensdag 11 april 2012 19:42 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
hmm ik denk dat ik een ban krijg als ik druiper pics post anders had ik het gedaan!
haha idd je koopt dan echt 9/10 euro aan die hoesjes en dan maak je je vrienden ook weer blijquote:Op woensdag 11 april 2012 19:47 schreef namemotion het volgende:
[..]
Niet voor mij hoorheb er een paar voor vrienden besteld
[..]
Lol
Jaquote:Op woensdag 11 april 2012 19:53 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
haha idd je koopt dan echt 9/10 euro aan die hoesjes en dan maak je je vrienden ook weer blij
Ben jij soms sinds gisteren Nederlands staatsburger? Mond houden en betalen zijn je rechtenquote:Op woensdag 11 april 2012 21:48 schreef kloink het volgende:
Even jullie ervaring nodig en klein tikje offtopic
Dit is de eerste keer (na wel 50 pakketjes uit China) dat ik een Ebay aankoop heb gedaan bij een particulier in the US en de hele mikmak moet betalen aan btw en invoerkosten etc.
Ik heb het item gekocht voor 150 dollar op ebay met maar liefst 94 dollar aan verzendkosten. De verkoper had ook netjes (ugh) 150 dollar op de inklaringsbrief gezet. Uiteindelijk moest ik 47 euro betalen waarbij ze de berekening hebben gedaan over 184 euro.
Het item (een speciale radio) wordt niet meer verkocht en is puur en alleen voor interessant voor de liefhebber en ook echt niet meer waard.
Kan/moet/zal ik bezwaar indienen of heeft het geen zin?
Dan werkt dat ontmoedigingsbeleid dus verdomd goedquote:Op woensdag 11 april 2012 22:10 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ben jij soms sinds gisteren Nederlands staatsburger? Mond houden en betalen zijn je rechten![]()
Bespaar jezelf de moeite en slik gewoon door. Je bent toch de administratiekosten kwijt aan TNT, dan zit je uren te kutten voor 3 tientjes.
Ik heb een keer 19 euro terug willen krijgen wegens onterechte btw claim. Dan krijg je toch een stel Annie's aan de lijn, vergeet het maar
Ik heb bijna geen vrienden met iPhonesquote:Op woensdag 11 april 2012 19:53 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
haha idd je koopt dan echt 9/10 euro aan die hoesjes en dan maak je je vrienden ook weer blij
Of als je een pakketje verwacht en dan gaat de deurbel, blijkt het een pakketje voor je pa ofzo te zijnquote:Op donderdag 12 april 2012 10:41 schreef tokko1 het volgende:
+1
Echt genieten, en dan dat moment dat je 'm open maakt...![]()
(en er echt iets random nutteloos in blijkt te zitten)
"Total 5 Limited to 1 per customer"quote:Op donderdag 12 april 2012 11:17 schreef Iemand91 het volgende:
Happy hour bij Pandawill; siliconen horloges voor een cent.
En bedankt!quote:Op donderdag 12 april 2012 11:18 schreef tokko1 het volgende:
Voor 0.01 euro hunters...
http://www.priceangels.com/gift-for-you-p449373.html
Alleen voor nieuwe users zo te zienmaarja ach 'n cent is unne Cent!
(Btwwat hebben ze met silicone bandjes)
Haha wat een faal! Zijn er echt maar 5 van die horloges beschikbaar? Ook dat bandje voor 1 cent voor me broertje besteld trouwens.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:20 schreef tokko1 het volgende:
[..]
"Total 5 Limited to 1 per customer"
5 mensen die dus z'n bandje krijgen, en waar nog 1 dag 9 uur op gewacht moet worden? ._.
Ik ga ervan uit dat ze bedoelen 5 horloges per persoon.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:20 schreef tokko1 het volgende:
[..]
"Total 5 Limited to 1 per customer"
5 mensen die dus z'n bandje krijgen, en waar nog 1 dag 9 uur op gewacht moet worden? ._.
Dan neem je dat verkeerd aan.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:35 schreef Zuccitura het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat ze bedoelen 5 horloges per persoon.
Oja da's waar ook... Ik bestel nog steeds alles uit chinaquote:Op donderdag 12 april 2012 15:25 schreef namemotion het volgende:
Vandaag mijn TPU siliconen hoesjes binnengekregen van DealExtreme Europa Warenhuis.
Het aanbod van 't Europa warenhuis is zeer klein én je moet meer betalen maar het heeft zo zijn pluspuntenquote:Op donderdag 12 april 2012 15:36 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oja da's waar ook... Ik bestel nog steeds alles uit china.
Thanks! Heb 'm besteldquote:Op donderdag 12 april 2012 11:18 schreef tokko1 het volgende:
Voor 0.01 euro hunters...
http://www.priceangels.com/gift-for-you-p449373.html
Alleen voor nieuwe users zo te zienmaarja ach 'n cent is unne Cent!
(Btwwat hebben ze met silicone bandjes)
Ah oké. Dan voel ik me nu al wat minder stom. Maar nog steeds stom omdat ik bij iedere bestelling weer die kortingscode vergeet in te vullenquote:Op donderdag 12 april 2012 15:42 schreef namemotion het volgende:
[..]
Het aanbod van 't Europa warenhuis is zeer klein én je moet meer betalen maar het heeft zo zijn pluspunten
Dezelfde als shiznuts? Ik heb m ook besteld, heb je foto's?quote:Op donderdag 12 april 2012 11:24 schreef exaCtly het volgende:
[..]
En bedankt!
P.S. Military Watch zonet binnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |