En damn dat is het bij Transformersquote:Op dinsdag 10 april 2012 12:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar laat het spektakel dan ook gewoon goed zijn gemaakt.
Die heb ik nooit gezien, dus kan er weinig over zeggen. Volgens mij ook nooit echt voorstukjes gezien.quote:
Ik had dat ook bij 2012. Het sloeg nergens op, maar werkelijk alles gaat naar de klote, hoe geweldigquote:Op dinsdag 10 april 2012 12:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En damn dat is het bij Transformers.
Precies, boeiend dat er geen verhaal in zitquote:Op dinsdag 10 april 2012 12:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik had dat ook bij 2012. Het sloeg nergens op, maar werkelijk alles gaat naar de klote, hoe geweldig![]()
Rampenfilms zijn mijn guilty pleasure![]()
Yay voor bier!quote:
Daarom keek ik laatst the Hottie en the Nottie en ik heb me prima vermaaktquote:Op dinsdag 10 april 2012 12:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Precies, boeiend dat er geen verhaal in zit.
Ik hou echt wel van films met diepgang etc, maar er zijn gewoon momenten dat ik niet wil nadenken.
En dat voor een verzonnen boot.quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, alleen het liedje is beter dan dat van Titanic.
Ben zondag naar Titanic 3D geweest. Jezus wat een jeugdsentiment. Ik kon hele gesprekken nog opdreunen
Er zijn grenzenquote:Op dinsdag 10 april 2012 12:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom keek ik laatst the Hottie en the Nottie en ik heb me prima vermaakt.
Dat ken ik dan weer nietquote:Op dinsdag 10 april 2012 12:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom keek ik laatst the Hottie en the Nottie en ik heb me prima vermaakt.
Het is ook gewoon een bagger filmquote:
Da. Fuq?quote:
Ja, als zombieliefhebber heb je het helemaal zwaar...quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:15 schreef Barbusse het volgende:
Dit daarintegen gaat een tijdloze klassieker worden![]()
quote:
Het genre is een beetje doodquote:Op dinsdag 10 april 2012 12:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, als zombieliefhebber heb je het helemaal zwaar...
quote:
Idiocracy, gotta love it!quote:
In de toekomst kijkt men een geremasterde versie van Saving Private Ryan en merkt men tot grote verbazing dat ook WW2 echt gebeurd isquote:
Dat gaat echt zo de toekomst worden. Mensen maken zich steeds meer druk om totaal triviale zaken. Hele simpele dingen worden belangrijk gemaakt.quote:
Krijg je zo ook Schindler's List 3D? Dat lijkt me niet zo tof.quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
In de toekomst kijkt men een geremasterde versie van Saving Private Ryan en merkt men tot grote verbazing dat ook WW2 echt gebeurd is.
Ook zoiets:quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat gaat echt zo de toekomst worden. Mensen maken zich steeds meer druk om totaal triviale zaken. Hele simpele dingen worden belangrijk gemaakt.
Ik twijfel echt bij die film. Ik vind het romantische gedeelte zum janken, maar ik ben best benieuwd wat ze er van gemaakt hebben, kan me goed voorstellen dat het echt indrukwekkend is.quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:29 schreef PeuRac het volgende:
Oude films in 3D maken![]()
En ik zie de toegevoegde waarde van 3D niet bij een film als de Titanic. Ooh en ik heb de 1e bewust niet gezien, deze ga ik ook zeker niet bekijken.
Time to intervene!quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat gaat echt zo de toekomst worden. Mensen maken zich steeds meer druk om totaal triviale zaken. Hele simpele dingen worden belangrijk gemaakt.
Ik mag toch hopen van niet zegquote:Op dinsdag 10 april 2012 12:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Krijg je zo ook Schindler's List 3D? Dat lijkt me niet zo tof.
Dat tweede deel is best mooi zo, maar dat komt misschien ook doordat het scherm nu tig keer groter was dan 15 jaar geleden en beter geluid etc etc.quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik twijfel echt bij die film. Ik vind het romantische gedeelte zum janken, maar ik ben best benieuwd wat ze er van gemaakt hebben, kan me goed voorstellen dat het echt indrukwekkend is.
ja, dat is misschien de reden waarom ik me laat overhalen om mee te gaanquote:Op dinsdag 10 april 2012 12:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat tweede deel is best mooi zo, maar dat komt misschien ook doordat het scherm nu tig keer groter was dan 15 jaar geleden en beter geluid etc etc.
Het 3D schijnt wel echt heel indrukwekkend te zijn... Cameron is wel meester van de 3D zo ongeveer.quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik twijfel echt bij die film. Ik vind het romantische gedeelte zum janken, maar ik ben best benieuwd wat ze er van gemaakt hebben, kan me goed voorstellen dat het echt indrukwekkend is.
Ik heb die film destijds zo vaak in de bios gezien dat ik nu zelfs wist wanneer de pauze zou zijnquote:Op dinsdag 10 april 2012 12:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, dat is misschien de reden waarom ik me laat overhalen om mee te gaan.
Als het idd goed gedaan wordt, en dat schijnt echt te kunnen, lijkt me dat ook wel weer tof ja.quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:32 schreef CherryLips het volgende:
Ik las laatst dat Jurassic Park ook misschien nog in 3D wordt uitgebracht. Dat zou tof zijn.
Ja! Wanneer komt die nou eens?quote:
Ik ga hem vannacht kijkenquote:
En Fightclubquote:
Ohquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |