Zou jezelf niet aan %BF gaan hangen of je wel goed aan het bulken bent, dat weet je zelf wel als je gewoon je schema aanhoud ?quote:Op woensdag 11 april 2012 11:44 schreef Stereotomy het volgende:
Eens dat het onnodig is in een bulk > 15% bf te gaan, boven dat gaat het toch tegen je werken.
http://bodyspace.bodybuilding.com is precies wat je zoekt en ook de grootste community op dit gebied. Je kunt er alles bijhouden.quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:50 schreef obsama het volgende:
Bestaat er een website waar je statistieken in zou kunnen zetten over bijvoorbeeld progressie die je maakt ? Lijkt me heel handig namelijk.
Je schema is gebaseerd op een idee, niet andersom!!quote:Op woensdag 11 april 2012 11:57 schreef obsama het volgende:
[..]
Zou jezelf niet aan %BF gaan hangen of je wel goed aan het bulken bent, dat weet je zelf wel als je gewoon je schema aanhoud ?
Doe eens niet zo stoer man.quote:Op woensdag 11 april 2012 12:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je schema is gebaseerd op een idee, niet andersom!!![]()
![]()
Wou dat ik 100 EUR kreeg voor elke keer als hier iemand binnenkomt met: ' Hoi, ik heb net een schema gemaakt, maar ik heb géén idee of hij goed is, help mij'
Daar ging het helemaal niet omquote:Op woensdag 11 april 2012 12:03 schreef obsama het volgende:
De ene persoon zal een hogere %bf hebben dan een ander.
HAaaaaaaaaaaaahahahhahahaquote:Op woensdag 11 april 2012 01:25 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ja man, dat staat superstoer enzo. Krijg je op termijn ook lekker kraakbeen op je knokkels van. Lekker reuma enzo
Nee, langere mensen hebben wel meer spiermassa(langere spieren), maar zijn niet relatief sterker.quote:Op woensdag 11 april 2012 10:33 schreef Panzermaus het volgende:
Maar opzich wel interessant, dat met die pullups. Langere mensen zijn zwaarder, maar hebben ook meer spiermassa. Als ze allebei gelijkmatig ontwikkeld zijn, dan zou dat toch niet uit mogen maken? Alles relatief?
Franco had ook hogere PRs dan Arnoldquote:Op woensdag 11 april 2012 12:44 schreef DjMark het volgende:
Kleinere mensen zijn vaak juist relatief sterker.
Dat verklaart een hoop.quote:Op woensdag 11 april 2012 12:44 schreef DjMark het volgende:
[..]
Nee, langere mensen hebben wel meer spiermassa(langere spieren), maar zijn niet relatief sterker.
Spiermassa maakt dus niet uit. Het gaat om de verhouding kracht tot gewicht.
En die is totaal niet evenredig.
Kleinere mensen zijn vaak juist relatief sterker.
Franco had ook maar 1/3e van de rom van Arnoldquote:Op woensdag 11 april 2012 12:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Franco had ook hogere PRs dan Arnold
Sorry, dat had ik ooit ergens gehoord. Dat je door veel gewicht op je knokkels de kraakbeendichtheid in het gewricht (ik zei 'op' maar bedoelde 'in') verhoogt. Wordt je vuist harder en gevoellozer van, maar je kan er dus ook gezeik mee krijgen, omdat je de mobiliteit van het gewricht op den duur gaat beperken.quote:Op woensdag 11 april 2012 11:09 schreef Yamcha het volgende:
[..]
Waar zijn die pics dan?
[..]
Stoer? Kraakbeen op je knokkels? Reuma?
Wat een hoop onzin in 1 post.
Ok, het was geen beste post, maar jij laat hier door eveneens niet te beargumenteren ook bar weinig intelligentie zienquote:Op woensdag 11 april 2012 12:30 schreef Jajong het volgende:
[..]
HAaaaaaaaaaaaahahahhahaha. Soms ben jij best dom, sorry.
Dit is de reden waarom kleinere mensen relatief (!) sterker zijn. Kleinere arm.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:36 schreef obsama het volgende:
Heeft lengte en kracht niet met de afstand te maken ? Neem bijvoorbeeld bicep curl (), de oefening is het zwaart op het moment dat de dumbbell het verst weg is, dit is bij lange mensen verder weg.
Ik ben 1m74 en squat vrij diep. Moet er niet aan denken nog 20cm verder te moetenquote:Op woensdag 11 april 2012 13:36 schreef obsama het volgende:
Heeft lengte en kracht niet met de afstand te maken ? Neem bijvoorbeeld bicep curl (), de oefening is het zwaarst op het moment dat de dumbbell het verst weg is, dit is bij lange mensen verder weg ?
Gebruik dan zo'n elastiek. Maar een duur en gigantisch apparaat met katrollen, platforms en kabels voor een pull-up vind ik echt onzin. Om dezelfde reden dat ik veel machines onzin vind; het kan vaak zonder veel beter.quote:Op woensdag 11 april 2012 10:29 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Lul niet zo slap, zoals met alles ga je niet gelijk op of over je max zit.ten Dus dat ding helpt je.
Dus als ik zeg dat je van deadlifts reuma krijgt, mag je dat alleen onzin vinden als je het beargumenteerd? Bish please.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:34 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Sorry, dat had ik ooit ergens gehoord. Dat je door veel gewicht op je knokkels de kraakbeendichtheid in het gewricht (ik zei 'op' maar bedoelde 'in') verhoogt. Wordt je vuist harder en gevoellozer van, maar je kan er dus ook gezeik mee krijgen, omdat je de mobiliteit van het gewricht op den duur gaat beperken.
Helaas geen bron behalve een trainer in een duister verleden, maar het klinkt imho aannemelijk.
[..]
Ok, het was geen beste post, maar jij laat hier door eveneens niet te beargumenteren ook bar weinig intelligentie zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |