haha ja idd! En dat zónder gevaar op baarmoederverzakking zelfs voor de mannen!quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:20 schreef Schild het volgende:
En uiteraard bij het eraf gaan eerst afhangen.
Dat is zorgen dat je op de plank komtquote:Op zaterdag 14 april 2012 13:18 schreef Amootje het volgende:
[..]
Werd mij toen 'geleerd' dat je er naar toe springt, armen eroverheen vasthouden, 1x zwaaien met je benen naar voren en bij het terugzwaaien jezelf op die plank werken
Maar misschien was dat de Kmar-way-of-doing dat
haha, ja very true iddquote:Op zaterdag 14 april 2012 16:16 schreef thesystem het volgende:
Maar hun hebben een baarmoeder en wij hebben een prostaat.....hahahahha whats the difference![]()
Je wilt bij defensie als vrouw.......Doe het dan zo;
Oke, je hoeft die 2 oefeningen niet te doen maar je moet de hiba dan wel sneller doen.
Nu is het En En.
En je hoeft die oefeningen niet te doen en je mag er toch langer over doen?
Zelfde voor de 12 minuten ronde.......hun hebben een eis van een ik dacht 40 jarige man
Voor de rest, niks tegen vrouwen bij defensie....liever een vrouwelijke AMV-er bij de jaarlijkse medische keuring als een man![]()
Het is geen en en. Vrouwen hoeven (bij mijn weten) EEN oefening niet te doen en moeten in ruil daarvoor de hiba SNELLER doen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:16 schreef thesystem het volgende:
Maar hun hebben een baarmoeder en wij hebben een prostaat.....hahahahha whats the difference![]()
Je wilt bij defensie als vrouw.......Doe het dan zo;
Oke, je hoeft die 2 oefeningen niet te doen maar je moet de hiba dan wel sneller doen.
Nu is het En En.
En je hoeft die oefeningen niet te doen en je mag er toch langer over doen?
Zelfde voor de 12 minuten ronde.......hun hebben een eis van een ik dacht 40 jarige man
Voor de rest, niks tegen vrouwen bij defensie....liever een vrouwelijke AMV-er bij de jaarlijkse medische keuring als een man![]()
Dat waren mijn 2 seconden rust omdat de instructeur me toch niet kon zienquote:Op zaterdag 14 april 2012 17:41 schreef paintmeester het volgende:
Het enige wat ik haat aan de hiba zijn die kutbuizen
Serieus dat loop je toch met 2 vingers in de neus?quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:42 schreef Thaboel het volgende:
net eventjes speciaal voor AJ: 2900 meter in 12minuten. Frikadellengeneratie?
Jij wel.quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:19 schreef fathank het volgende:
[..]
Serieus dat loop je toch met 2 vingers in de neus?
Doe het danquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:19 schreef fathank het volgende:
[..]
Serieus dat loop je toch met 2 vingers in de neus?
Ja. Om precies te zijn 3350 meter op de 350meter baan in Roosendaal.quote:
Superhumanquote:Op donderdag 26 april 2012 16:46 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja. Om precies te zijn 3350 meter op de 350meter baan in Roosendaal.
Dat is heul veul. Knap hoor, maar 3000 meter is al een heel eind.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:46 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja. Om precies te zijn 3350 meter op de 350meter baan in Roosendaal.
Ik loop geen 10 klikken in 45 minuten maar voor de rest ben ik het met je eensquote:Op donderdag 26 april 2012 17:48 schreef Rave_NL het volgende:
Mijn god zeg, dit topic is echt om je kapot te schamen.
Kandijfijn, wees gerust. Er zijn nog wel onderdelen waar je geacht wordt 10 klikjes onder de 45 minuten te lopen.
En voor de vragenlijst:
1) De DCP is een fokking lachertje, het is in- en intriest dat blijkbaar de zelfdiscipline van sommige 'militairen' zo laag is dat het überhaupt nodig is.
2) Als er blijkbaar mensen zijn die moeite hebben met het DCP dan moet er ruimte zijn om die mensen te verbeteren. Bij ons iig wel.
3) Ik ben van mening dat elke militair in redelijke conditie moet zijn. Ik schaam me kapot als ik iemand rond zie lopen in een camouflagepak met een spanband om z'n middel.
Nu snap ik dat er niet altijd gelegenheid of ruimte is om te sporten. Maar wat is er gebeurd met creativiteit? Als ik op zo'n drijvend café zit gaan er sowieso een paar TRX'en mee. Die zijn niet van de baas, die zijn van ons. Omdat ik wil sporten, omdat ik fit wil zijn.
Jammer genoeg vinden een hoop lui het wel gescheten. En daar zit het probleem.
voor een pluggenneuker of dozenschuiver misschien. er waren jongens bij die 3600 meter liepen..quote:Op donderdag 26 april 2012 17:54 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dat is heul veul. Knap hoor, maar 3000 meter is al een heel eind.
Roosendaal, dus KCT?quote:Op donderdag 26 april 2012 18:14 schreef fathank het volgende:
[..]
voor een pluggenneuker of dozenschuiver misschien. er waren jongens bij die 3600 meter liepen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |