Haha, godver zeg.. Wat mensen kunnen bedenken.quote:Op dinsdag 10 april 2012 00:20 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Instorten maar het niet kunnen veroorloven
Lees dat topic. En bedenk dan dat het nep is.
Wij ook niet.quote:Op dinsdag 10 april 2012 00:27 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe mensen vanuit dat soort dingen hun vreugde kunnen halen
Godzijdank ben je ernog... HOE LOOPT HET AFFFFF? Aan het eind van die topic besluiten een paar idioten geld bij elkaar te zamelen en toen? Er is geen volgend topic.quote:
Jawel.quote:Op dinsdag 10 april 2012 00:30 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Godzijdank ben je ernog... HOE LOOPT HET AFFFFF? Aan het eind van die topic besluiten een paar idioten geld bij elkaar te zamelen en toen? Er is geen volgend topic.
dat lezen haalt al gewoon t bloed onder mijn nagels vandaan. wat in en in triest zeg...quote:Op dinsdag 10 april 2012 00:32 schreef Heroinjunk het volgende:
Deel 2:
Instorten maar het niet kunnen veroorloven - deel 2
Uitkomst:
Noorsbloed is een eikel.
Dat mensen zo'n zieke humor hebben, wtf.quote:Op dinsdag 10 april 2012 00:36 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
dat lezen haalt al gewoon t bloed onder mijn nagels vandaan. wat in en in triest zeg...
dat je dan nog met jezelf kunt levenquote:Op dinsdag 10 april 2012 00:39 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Dat mensen zo'n zieke humor hebben, wtf..
Tsja, tot voor kort had ik een prima manier om in slaap te kunnen vallen. Nu reageer ik in tig topicjes om moe te worden...quote:Op dinsdag 10 april 2012 01:16 schreef WasMachinator het volgende:
altijd fijn dat wakker liggen..
gisteren viel ik na 4 uur ergens pas in slaap om voor 9 uur weer wakker te worden, zucht..
WM, had precies hetzelfde gisteren. Wakker gelegen tot 2 uur, daarna om 5 uur er weer uit en nu doodmoe.quote:Op dinsdag 10 april 2012 01:16 schreef WasMachinator het volgende:
altijd fijn dat wakker liggen..
gisteren viel ik na 4 uur ergens pas in slaap om voor 9 uur weer wakker te worden, zucht..
Stingetjequote:Op dinsdag 10 april 2012 08:20 schreef STING het volgende:
Dit is het antwoordapparaat van deze SC, we zijn er even niet *piep*
Dit dacht ik toen ik het topic openkliktequote:Op dinsdag 10 april 2012 07:54 schreef thatday het volgende:
Yeah weer een werkdag, vandaag worden er wss weer als vanouds 5 topics volgepraat. Omgekeerde wereld!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |