Ja.quote:Op maandag 9 april 2012 22:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Is het gek dat je bij RuPauls Drag Race (Untucked) een beetje teary-eyed wordt?
quote:Op dinsdag 10 april 2012 07:25 schreef Bakfiets. het volgende:
Twee weken terug m'n tentamen niet kunnen maken omdat ik een oogontsteking had, toen met veel moeite een inhaaltentamen geregeld. Dat is vandaag en het eerste wat ik doe is alles onderkotsen. Lig ik hier zielig in m'n bedje.
quote:
ziek van tentamenstress?quote:Op dinsdag 10 april 2012 07:25 schreef Bakfiets. het volgende:
Twee weken terug m'n tentamen niet kunnen maken omdat ik een oogontsteking had, toen met veel moeite een inhaaltentamen geregeld. Dat is vandaag en het eerste wat ik doe is alles onderkotsen. Lig ik hier zielig in m'n bedje.
hmz.. das ook nie zo slim he..........quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:43 schreef Bakfiets. het volgende:
Waarschijnlijk ziek van t enorme bord patat dat ik in de vuile keuken van een restaurant heb opgegeten.
Ik moest zo lachen dat ik moest kotsen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:18 schreef wonderer het volgende:
FietsJe moet het bord er ook niet bij opeten, da's niet goed voor je
Beterschap.
borden kotsenquote:Op dinsdag 10 april 2012 12:45 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik moest zo lachen dat ik moest kotsen.
* Lizzy moet gewoon blijven!quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:54 schreef LizzyAdam het volgende:
ik zal wel uit mn gichel meuren ofzo.
* Lizzy blijft voortaan wel weg
Hoi Erik. Ik voel een band met jou.quote:
Voor de berichtgeving ook niet meer.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Sowieso, voor de reacties moet je niet op de FP zijn. Stom volk daar.
Die van 'Miss Universe laat transsexuelen toe'. En ik weet dat er idioot volk zit daar, maar zelfs voor idioot volk is het niveau van de 'discussie' om te huilen...quote:
Hihihi. Bandolinequote:Op dinsdag 10 april 2012 22:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Hoi Erik. Ik voel een band met jou.
Gihghghihigihg. Dat denk ik soms ook heel hard. En heel soms geloof ik mij danquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk dat DP een geweldig leven heeft!
quote:Op woensdag 11 april 2012 00:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Maakt me verder ook niet uit dat jullie me negeren hoor. DP is vast ergens me tof aan het vinden.
quote:
koud is stoutquote:
wat vanyel zegtquote:Op woensdag 11 april 2012 07:54 schreef lezzer het volgende:
Vanmiddag kutgesprek met medewerker. Iemand nog tips?
Dat is ehh ja kut.quote:Op woensdag 11 april 2012 08:09 schreef lezzer het volgende:
Omdat ze kut doet, in a bad way. En dat moet ik gaan zeggen. En dan doet ze waarschijnlijk nog vervelender
Allebeiquote:Op woensdag 11 april 2012 08:12 schreef Vanyel het volgende:
Doet ze kut tegen jou/jullie of ook tegen klanten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat is dus ontzettend onderdeel van het probleem ja.quote:Op woensdag 11 april 2012 08:36 schreef Vanyel het volgende:
(jamaar jij doet en marietje ook en blabla, het gaat over haar)
Dit.quote:Op woensdag 11 april 2012 09:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
Niks erger dan een boss die niet bossy kan zijn wanneer nodig.
Oh, dat is het probleem niet hoorquote:Op woensdag 11 april 2012 09:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
Niks erger dan een boss die niet bossy kan zijn wanneer nodig.
Rottigquote:Op woensdag 11 april 2012 15:29 schreef Bakfiets. het volgende:
Dat was dus al 't inhaalgedoe.Dus ik ben nou helemaal naar de kutjes. Maar goed, ik zal dan maar een prachtig cijfer moeten halen voor 't volgende tentamen.
Net pas klaar, je tips kwamen eigenlijk toch wel van pas.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:33 schreef Vanyel het volgende:
Hela!
Ik had ws geen verbinding toen ik geinteresseerd aan lezzer vroeg hoe het gesprek ging?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Absoluut. En ik doe mee dan.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Leeft erik nog?
Ik wil me een weg door een chocoladecake ter grote.van een huis heenvreten.
Doe maar een bodquote:Op woensdag 11 april 2012 20:04 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nee echt wel
Ik overweeg je een baan aan te bieden
quote:
Ja doeg, zeg maar wat je wil, en dan ga ik daar wat onder zittenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Als ik die auto heb? Rondtourenquote:
quote:Op woensdag 11 april 2012 20:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als ik die auto heb? Rondtouren. Vanyel doet het werk wel.
quote:Op woensdag 11 april 2012 20:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]Ik denk dat jullie dan allebei op de fiets moetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 11 april 2012 20:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Oeh oeh, ik kan de chauffeur van de PA zijn!
Ik mag niet met andere gays stappenquote:Op woensdag 11 april 2012 21:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar dat betekent niet dat ik je ga rondrijden als je op stap gaat. Dan nemen we wel een taxi, kosten declareren we bij de baas.
Van wie niet? Van je Gay?quote:Op woensdag 11 april 2012 21:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik mag niet met andere gays stappen
Van wie niet?quote:Op woensdag 11 april 2012 21:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik mag niet met andere gays stappen
Niet direct op de vraag hoe het met 'r ging, maar op een gegeven moment liet ze een foto zien van haar en een dude en zei ze "dit is mijn nieuwe homo"quote:
Als jij DP betaalt om mij te PAen, ga ik met liefde op de fiets!quote:Op woensdag 11 april 2012 20:55 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik denk dat jullie dan allebei op de fiets moeten
quote:Op woensdag 11 april 2012 20:35 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja doeg, zeg maar wat je wil, en dan ga ik daar wat onder zittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat wil je me eigenlijk laten doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Ja, succes daarmee!quote:Op woensdag 11 april 2012 21:48 schreef Vanyel het volgende:
Plastuiten? Gewoon een slangetje in t zadel!
Quote for future plans.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dronken maakt het niemand toch uit met wie die zoent?
quote:Op donderdag 12 april 2012 04:56 schreef LizzyAdam het volgende:
Stelletje slettebakken. Ik kan weer eenss niet slapen. Fijnheid.
quote:
Neequote:
Nu wel ja. Vanmorgen niet. Zwaai je ff als je langs mijn huis rijdt?quote:Op donderdag 12 april 2012 13:24 schreef lezzer het volgende:
In Utrecht schijnt de zon. First hand info
ja waar is dat? Ik ben bij de Jaarbeursquote:Op donderdag 12 april 2012 14:46 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nu wel ja. Vanmorgen niet. Zwaai je ff als je langs mijn huis rijdt?
Oeh, ik ben over drie kwartier in de buurt omdat ik met iemand ga borrelenquote:Op donderdag 12 april 2012 15:45 schreef lezzer het volgende:
[..]
ja waar is dat? Ik ben bij de Jaarbeurs![]()
Anders zit ik te zwaaien tot ik de bebouwde kom verlaten heb
ja, ben je er alquote:Op donderdag 12 april 2012 16:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oeh, ik ben over drie kwartier in de buurt omdat ik met iemand ga borrelen.
Of niet meer bestaatquote:Op donderdag 12 april 2012 20:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik gok dat Lezzers weekend gewoon wat eerder begint...
Ja toen was ik op het stationquote:
quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Goh en dan vraagt iemand of je zin hebt om een wijntje te komen drinken, zit je een tijdje te praten, slaat ie een arm om je heen en lig je tot half 3 te zoenen op de bank.
Erik! Held!quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Het zit zo: leren kennen op internet, berichtjes over en weer. Facebooken. Whatsappen. Toen kwam gisteren om half 10 de vraag of ik zin had in een rood wijntje (hij woont in de buurt). Ik zei "oké". Ik ging daar heen. Eerst zitten praten. Toen zitten/liggen zoenen. En toen ging ik naar huis.
Jij welquote:Op vrijdag 13 april 2012 12:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Goh en dan vraagt iemand of je zin hebt om een wijntje te komen drinken, zit je een tijdje te praten, slaat ie een arm om je heen en lig je tot half 3 te zoenen op de bank.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
Ik ook niet. Maar Mrs ook niet. Wij hebben sowieso besloten nooit van elkaar af te willen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
Fucking hell, ik begrijp echt gewoon geen reet van het hele dategebeuren![]()
Ja, het is best pijnlijk om te horen hoe hij (oppervlakkige/niet-serieuze) interesse heeft in andere jongens terwijl ik dan alleen wil schreeuwen "Ja, en ik dan?!"quote:
Oh herkenbaar ja, rotsituatie.quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, het is best pijnlijk om te horen hoe hij (oppervlakkige/niet-serieuze) interesse heeft in andere jongens terwijl ik dan alleen wil schreeuwen "Ja, en ik dan?!"Terwijl ik helemaal niet wil wat hij met hen wil (als ie dat al echt wil want tussen droom en daad etc).
Verwarrend.
Ik heb het nog wel zo duidelijk uitgelegdquote:Op vrijdag 13 april 2012 14:06 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar Mrs ook niet. Wij hebben sowieso besloten nooit van elkaar af te willen.
Hoe je moet daten?quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb het nog wel zo duidelijk uitgelegd.
Yep. Daar was ik nog zo trots op, dat ik zomaar aandurfde om te zeggen dat ik hem leuk vond..quote:
Hmm, ja, klinkt wel als friendszone dan...quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yep. Daar was ik nog zo trots op, dat ik zomaar aandurfde om te zeggen dat ik hem leuk vond..
Hij heeft ook vrij snel gezegd dat ie mij ook leuk vond, maar niet ZO leuk, maar wat niet is kan nog komen. Maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat hij me LEUKER gaat vinden als ie me beter leert kennen. Terwijl het toch vrij normaal is dat dat soort dingen groeien, kan ik het niet aan mijn eigen situatie linken.quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:31 schreef lezzer het volgende:
[..]
Hmm, ja, klinkt wel als friendszone dan...
Volgens mij moet je dat ergens anders gaan halen dan, want van hem ga je het niet krijgen zo te lezen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:36 schreef wonderer het volgende:
Ik heb behoefte aan lichamelijkheid, aan knuffels en zo.
Ja dit.quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:42 schreef LizzyAdam het volgende:
Herkenbaar W., heel herkenbaar. Verdoe je tijd niet en kijk ook verder zou ik zeggen. Tis leuk, geniet er van maar beperk jezelf niet in de hoop op.
Nu nog mn eigen advies opvolgen
Ja, hallo, ik ga niet wanhopig op zoek naar iemand hoor, ik zie wel wat er op mijn pad komt. Het is gewoon jammer, meer niet.quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:52 schreef lezzer het volgende:
[..]
Volgens mij moet je dat ergens anders gaan halen dan, want van hem ga je het niet krijgen zo te lezen.
Heb jij daar geen mensen voorquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:51 schreef lezzer het volgende:
Ook erg, mijn tobo vergeten mee naar huis te nemen terwijl ik 6 pagina's nummeriek moet butsen![]()
Ik overweeg bij de plaatselijke boekhandel een goedkope rammelplank te gaan halen.
nee, zo groot zijn we nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Heb jij daar geen mensen voor?
quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hihih groeten terug.
Vanavond V. smsen
quote:
Ja ik vond het zo verrassend dat daar een ventilator bij zit.quote:
Welke meen jij dat een ventilator is?quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:04 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja ik vond het zo verrassend dat daar een ventilator bij zit.
Die mixer denk ikquote:Op vrijdag 13 april 2012 18:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Welke meen jij dat een ventilator is?
Deze viel gewoon op.quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:05 schreef lezzer het volgende:
Jij hebt daadwerkelijk de attributen bestudeerd?
twitter:nietdylan twitterde op vrijdag 13-04-2012 om 20:18:12met mijn moeder staan ruziën over hoe die kut bij die weightwatchers reclame heette. het is dus @angelagroothuiz reageer retweet
Zou ook zonde zijn.quote:Op zaterdag 14 april 2012 09:50 schreef lezzer het volgende:
[..]
Als iedereen dat nou eens in z'n achterhoofd zou houden, kon je R&P zo'n beetje opdoeken...
Lol, ik zou het niet doenquote:Op zaterdag 14 april 2012 09:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar betekent dit dat als je op een WC bent dat je liefde best kan forceren?
Dank. Ik pieker over vanalles. Het is momenteel even niet fIjn om Lizzy te zijn. Komt allemaal wel weer goed, uiteindelijk. Maar nu even niet.quote:Op zaterdag 14 april 2012 06:43 schreef Abby79 het volgende:
Iets specifieks waar je over piekert, of allerlei random zaken?
En het komt vast allemaal goed!
* Abby79 geeft Lizzy een aai over d'r bol
Ja dat is zeker leuk hoorquote:Op zaterdag 14 april 2012 18:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wast ook leuk?
Wat lang! Moeten jullie binnenkort?
quote:
Erger is dat je een kwartdag met een boterham nutella aan je bipz geplakt hebt rondgelopen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:47 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik ben wel eens op een boterham nutella gaan zitten. Niet gemerkt en toen een halve dag met een bruine vlek op m'n achterste rondgelopen.
quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Erger is dat je een kwartdag met een boterham nutella aan je bipz geplakt hebt rondgelopen.
Of dat je overal waar je hebt gezeten een bruine vlek achterlietquote:Op zaterdag 14 april 2012 19:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
Erger is dat je een kwartdag met een boterham nutella aan je bipz geplakt hebt rondgelopen.
Het erge is dat ik dat van die boterham niet eens snap. Maar de visual is hilarischquote:Op zaterdag 14 april 2012 19:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
?
Ghihgihig, nu moet ik heel erg om Lezzer gniffelen
Dat bewaar je voor een ander keer?quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:55 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik heb ook wel eens een hele dag met een boterham met worst ín m'n broek rondgelopen zonder het te weten, maar dat is een ander verhaal.
Krijst, wie gaat dat nou maken?quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hihiihih, ik zocht naar visuals en vond dit:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |