twitter:nietdylan twitterde op vrijdag 13-04-2012 om 20:18:12met mijn moeder staan ruziën over hoe die kut bij die weightwatchers reclame heette. het is dus @angelagroothuiz reageer retweet
Zou ook zonde zijn.quote:Op zaterdag 14 april 2012 09:50 schreef lezzer het volgende:
[..]
Als iedereen dat nou eens in z'n achterhoofd zou houden, kon je R&P zo'n beetje opdoeken...
Lol, ik zou het niet doenquote:Op zaterdag 14 april 2012 09:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar betekent dit dat als je op een WC bent dat je liefde best kan forceren?
Dank. Ik pieker over vanalles. Het is momenteel even niet fIjn om Lizzy te zijn. Komt allemaal wel weer goed, uiteindelijk. Maar nu even niet.quote:Op zaterdag 14 april 2012 06:43 schreef Abby79 het volgende:
Iets specifieks waar je over piekert, of allerlei random zaken?
En het komt vast allemaal goed!
* Abby79 geeft Lizzy een aai over d'r bol
Ja dat is zeker leuk hoorquote:Op zaterdag 14 april 2012 18:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wast ook leuk?
Wat lang! Moeten jullie binnenkort?
quote:
Erger is dat je een kwartdag met een boterham nutella aan je bipz geplakt hebt rondgelopen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:47 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik ben wel eens op een boterham nutella gaan zitten. Niet gemerkt en toen een halve dag met een bruine vlek op m'n achterste rondgelopen.
quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Erger is dat je een kwartdag met een boterham nutella aan je bipz geplakt hebt rondgelopen.
Of dat je overal waar je hebt gezeten een bruine vlek achterlietquote:Op zaterdag 14 april 2012 19:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
Erger is dat je een kwartdag met een boterham nutella aan je bipz geplakt hebt rondgelopen.
Het erge is dat ik dat van die boterham niet eens snap. Maar de visual is hilarischquote:Op zaterdag 14 april 2012 19:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
?
Ghihgihig, nu moet ik heel erg om Lezzer gniffelen
Dat bewaar je voor een ander keer?quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:55 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik heb ook wel eens een hele dag met een boterham met worst ín m'n broek rondgelopen zonder het te weten, maar dat is een ander verhaal.
Krijst, wie gaat dat nou maken?quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hihiihih, ik zocht naar visuals en vond dit:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |