Ja.quote:Op maandag 9 april 2012 22:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Is het gek dat je bij RuPauls Drag Race (Untucked) een beetje teary-eyed wordt?
quote:Op dinsdag 10 april 2012 07:25 schreef Bakfiets. het volgende:
Twee weken terug m'n tentamen niet kunnen maken omdat ik een oogontsteking had, toen met veel moeite een inhaaltentamen geregeld. Dat is vandaag en het eerste wat ik doe is alles onderkotsen. Lig ik hier zielig in m'n bedje.
quote:
ziek van tentamenstress?quote:Op dinsdag 10 april 2012 07:25 schreef Bakfiets. het volgende:
Twee weken terug m'n tentamen niet kunnen maken omdat ik een oogontsteking had, toen met veel moeite een inhaaltentamen geregeld. Dat is vandaag en het eerste wat ik doe is alles onderkotsen. Lig ik hier zielig in m'n bedje.
hmz.. das ook nie zo slim he..........quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:43 schreef Bakfiets. het volgende:
Waarschijnlijk ziek van t enorme bord patat dat ik in de vuile keuken van een restaurant heb opgegeten.
Ik moest zo lachen dat ik moest kotsen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:18 schreef wonderer het volgende:
FietsJe moet het bord er ook niet bij opeten, da's niet goed voor je
Beterschap.
borden kotsenquote:Op dinsdag 10 april 2012 12:45 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik moest zo lachen dat ik moest kotsen.
* Lizzy moet gewoon blijven!quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:54 schreef LizzyAdam het volgende:
ik zal wel uit mn gichel meuren ofzo.
* Lizzy blijft voortaan wel weg
Hoi Erik. Ik voel een band met jou.quote:
Voor de berichtgeving ook niet meer.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Sowieso, voor de reacties moet je niet op de FP zijn. Stom volk daar.
Die van 'Miss Universe laat transsexuelen toe'. En ik weet dat er idioot volk zit daar, maar zelfs voor idioot volk is het niveau van de 'discussie' om te huilen...quote:
Hihihi. Bandolinequote:Op dinsdag 10 april 2012 22:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Hoi Erik. Ik voel een band met jou.
Gihghghihigihg. Dat denk ik soms ook heel hard. En heel soms geloof ik mij danquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk dat DP een geweldig leven heeft!
quote:Op woensdag 11 april 2012 00:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Maakt me verder ook niet uit dat jullie me negeren hoor. DP is vast ergens me tof aan het vinden.
quote:
koud is stoutquote:
wat vanyel zegtquote:Op woensdag 11 april 2012 07:54 schreef lezzer het volgende:
Vanmiddag kutgesprek met medewerker. Iemand nog tips?
Dat is ehh ja kut.quote:Op woensdag 11 april 2012 08:09 schreef lezzer het volgende:
Omdat ze kut doet, in a bad way. En dat moet ik gaan zeggen. En dan doet ze waarschijnlijk nog vervelender
Allebeiquote:Op woensdag 11 april 2012 08:12 schreef Vanyel het volgende:
Doet ze kut tegen jou/jullie of ook tegen klanten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat is dus ontzettend onderdeel van het probleem ja.quote:Op woensdag 11 april 2012 08:36 schreef Vanyel het volgende:
(jamaar jij doet en marietje ook en blabla, het gaat over haar)
Dit.quote:Op woensdag 11 april 2012 09:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
Niks erger dan een boss die niet bossy kan zijn wanneer nodig.
Oh, dat is het probleem niet hoorquote:Op woensdag 11 april 2012 09:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
Niks erger dan een boss die niet bossy kan zijn wanneer nodig.
Rottigquote:Op woensdag 11 april 2012 15:29 schreef Bakfiets. het volgende:
Dat was dus al 't inhaalgedoe.Dus ik ben nou helemaal naar de kutjes. Maar goed, ik zal dan maar een prachtig cijfer moeten halen voor 't volgende tentamen.
Net pas klaar, je tips kwamen eigenlijk toch wel van pas.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:33 schreef Vanyel het volgende:
Hela!
Ik had ws geen verbinding toen ik geinteresseerd aan lezzer vroeg hoe het gesprek ging?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Absoluut. En ik doe mee dan.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Leeft erik nog?
Ik wil me een weg door een chocoladecake ter grote.van een huis heenvreten.
Doe maar een bodquote:Op woensdag 11 april 2012 20:04 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nee echt wel
Ik overweeg je een baan aan te bieden
quote:
Ja doeg, zeg maar wat je wil, en dan ga ik daar wat onder zittenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Als ik die auto heb? Rondtourenquote:
quote:Op woensdag 11 april 2012 20:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als ik die auto heb? Rondtouren. Vanyel doet het werk wel.
quote:Op woensdag 11 april 2012 20:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]Ik denk dat jullie dan allebei op de fiets moetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 11 april 2012 20:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Oeh oeh, ik kan de chauffeur van de PA zijn!
Ik mag niet met andere gays stappenquote:Op woensdag 11 april 2012 21:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar dat betekent niet dat ik je ga rondrijden als je op stap gaat. Dan nemen we wel een taxi, kosten declareren we bij de baas.
Van wie niet? Van je Gay?quote:Op woensdag 11 april 2012 21:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik mag niet met andere gays stappen
Van wie niet?quote:Op woensdag 11 april 2012 21:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik mag niet met andere gays stappen
Niet direct op de vraag hoe het met 'r ging, maar op een gegeven moment liet ze een foto zien van haar en een dude en zei ze "dit is mijn nieuwe homo"quote:
Als jij DP betaalt om mij te PAen, ga ik met liefde op de fiets!quote:Op woensdag 11 april 2012 20:55 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik denk dat jullie dan allebei op de fiets moeten
quote:Op woensdag 11 april 2012 20:35 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja doeg, zeg maar wat je wil, en dan ga ik daar wat onder zittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat wil je me eigenlijk laten doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Ja, succes daarmee!quote:Op woensdag 11 april 2012 21:48 schreef Vanyel het volgende:
Plastuiten? Gewoon een slangetje in t zadel!
Quote for future plans.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dronken maakt het niemand toch uit met wie die zoent?
quote:Op donderdag 12 april 2012 04:56 schreef LizzyAdam het volgende:
Stelletje slettebakken. Ik kan weer eenss niet slapen. Fijnheid.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |