Dat is ehh ja kut.quote:Op woensdag 11 april 2012 08:09 schreef lezzer het volgende:
Omdat ze kut doet, in a bad way. En dat moet ik gaan zeggen. En dan doet ze waarschijnlijk nog vervelender
Allebeiquote:Op woensdag 11 april 2012 08:12 schreef Vanyel het volgende:
Doet ze kut tegen jou/jullie of ook tegen klanten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat is dus ontzettend onderdeel van het probleem ja.quote:Op woensdag 11 april 2012 08:36 schreef Vanyel het volgende:
(jamaar jij doet en marietje ook en blabla, het gaat over haar)
Dit.quote:Op woensdag 11 april 2012 09:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
Niks erger dan een boss die niet bossy kan zijn wanneer nodig.
Oh, dat is het probleem niet hoorquote:Op woensdag 11 april 2012 09:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
Niks erger dan een boss die niet bossy kan zijn wanneer nodig.
Rottigquote:Op woensdag 11 april 2012 15:29 schreef Bakfiets. het volgende:
Dat was dus al 't inhaalgedoe.Dus ik ben nou helemaal naar de kutjes. Maar goed, ik zal dan maar een prachtig cijfer moeten halen voor 't volgende tentamen.
Net pas klaar, je tips kwamen eigenlijk toch wel van pas.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:33 schreef Vanyel het volgende:
Hela!
Ik had ws geen verbinding toen ik geinteresseerd aan lezzer vroeg hoe het gesprek ging?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Absoluut. En ik doe mee dan.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Leeft erik nog?
Ik wil me een weg door een chocoladecake ter grote.van een huis heenvreten.
Doe maar een bodquote:Op woensdag 11 april 2012 20:04 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nee echt wel
Ik overweeg je een baan aan te bieden
quote:
Ja doeg, zeg maar wat je wil, en dan ga ik daar wat onder zittenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Als ik die auto heb? Rondtourenquote:
quote:Op woensdag 11 april 2012 20:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als ik die auto heb? Rondtouren. Vanyel doet het werk wel.
quote:Op woensdag 11 april 2012 20:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]Ik denk dat jullie dan allebei op de fiets moetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |