Hij is nu weer volkomen normaal. Alleen even in de gaten houdenquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:17 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ga ik doen, dankje
Is hij nog steeds ziek die van jou? Of na het overgeven meteen weer opgeknapt?
Nah de DA zei dat ze al ergere dingen was tegengekomen. Een compleet arsenaal aan schoonmaakdoekjes enzo.. maar idd.. labradors.. zuchtquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:21 schreef Belana het volgende:
ze vreten ook alles he
met de vuilnisbak gaat het goed nu trouwens, hij heeft het niet helemaal opgegeven, maar eigenlijk alleen als ie vol is haalt ie er wat uit.
nee Taco en Jules komen ook zo van de straat af.. 9 kilo erbij zouden ze super dik zijn.Zoveel wegen ze geeneensquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hmm ja, ik had er ook een die zwaar ondervoed was, ook kleine hond, maar echt geen 9 kilo die erbij moesten hoor![]()
TP, jemig, had je het snel gezien?
Ik heb dat es gehad met muizengif, was ook geen succes
haha zo zag mijn uilskuiken er vandaag ook uit.. Nog steeds eigenlijk.. duurt eeuwen voor hij droog isquote:Op vrijdag 13 april 2012 19:49 schreef mazaru het volgende:
Vanmiddag naar de surfplas geweest met mijn leasehond![]()
Hier waren we nog onderweg, een lekker schoon hondje
[ afbeelding ]
Maar dit is natuurlijk veeeel leuker
[ afbeelding ]
Nu is ze ineens een paar maten smaller
[ afbeelding ]
Even lekker droogrollen hoor
[ afbeelding ]
U stinkt mevrouw!
WHUTTT????
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:05 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
haha zo zag mijn uilskuiken er vandaag ook uit.. Nog steeds eigenlijk.. duurt eeuwen voor hij droog is
Wat een luxe!quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:24 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh ik ben al lang blij.. dit water was schoon
Ja die sloten die naar ei meuren zijn wat minder. Kan ik hem thuis ook nog afspoelen enzo hahaquote:
Dat is dan weer het voordeel van een leasehond. Haar vrouwtje mag haar nu douchenquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:43 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja die sloten die naar ei meuren zijn wat minder. Kan ik hem thuis ook nog afspoelen enzo haha
True, maar mijn hond is nu mijn voeten aan het verwarmen hahaquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is dan weer het voordeel van een leasehond. Haar vrouwtje mag haar nu douchen
Als ik het voor het zeggen had, dan had ik zelf ook een hond hoor. Maar dit is op dit moment de beste oplossing. En ik krijg er zelfs nog een leasehond bij, een Border Collie.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
True, maar mijn hond is nu mijn voeten aan het verwarmen haha
Oh ik heb daar geen last van, Koda vreet helemaal niks behalve een bak vleesquote:Op vrijdag 13 april 2012 19:34 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Hij is nu weer volkomen normaal. Alleen even in de gaten houden
[..]
Nah de DA zei dat ze al ergere dingen was tegengekomen. Een compleet arsenaal aan schoonmaakdoekjes enzo.. maar idd.. labradors.. zucht
misschien ook verschil qua maat... Mouse komt niet boven de knie uit..quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:37 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
nee Taco en Jules komen ook zo van de straat af.. 9 kilo erbij zouden ze super dik zijn.Zoveel wegen ze geeneens
Wat een lieverd! En die puppie foto is echt veel te schattig!quote:Op maandag 9 april 2012 23:24 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Oude Koda pics incoming:
[ afbeelding ]
Denk hier aub ff het pakje shaq weg, dat is van mijn ouders die roken, slechte vieze en bovendien ook nog is stinkende gewoonte.
[ afbeelding ]
Sleepy doggy
[ afbeelding ]
Baasje uitdagen, altijd leuk
[ afbeelding ]
Een beetje afgeleid door het vrouwtje die achter baasje Koda staat te lokken met een lekker markiesje.
En om het af te sluiten, ienie mienie Kodatje
[ afbeelding ]
Bohh breek me de bek niet open.quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:34 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Nah de DA zei dat ze al ergere dingen was tegengekomen. Een compleet arsenaal aan schoonmaakdoekjes enzo.. maar idd.. labradors.. zucht
Denk dat die 9 kilo haar goed heeft gedaan.quote:Op vrijdag 13 april 2012 01:30 schreef dolfina-chica het volgende:
[ afbeelding ]
Mouse heeft nogal een geschiedenis.. zo mager kreeg ik haar..
[ afbeelding ]
Opgedroogd tot vrolijk lekker ding!!
[ afbeelding ]
Ben wel een lief onschuldig monstertje!!
[ afbeelding ]
Mouse met haar grote vriend!! Stoer ding is het ook![]()
Ja soms denk ik als ik weer bij de DA zit omdat hij weer iets enorm lomps heeft gedaan van "waarom wou ik ook alweer een hond?" En nu is hij me aan het klieren en dan denk ik ohh wat is hij toch liefquote:Op zaterdag 14 april 2012 11:09 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Bohh breek me de bek niet open.
Onze hond voelde zich laatst niet zo lekker en toen hij moest overgeven begreep ik waarom: meneer had 3 servetten gegeten.
En 3 jaar geleden is hij geopereerd aan zijn darm omdat hij een tennisbal had gegeten en zijn lichaam die niet kon verteren, gek he!
Erg slim is ie niet
Als ik naar zijn lieve snoetje kijk ben ik altijd alles meteen weer vergeten.quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja soms denk ik als ik weer bij de DA zit omdat hij weer iets enorm lomps heeft gedaan van "waarom wou ik ook alweer een hond?" En nu is hij me aan het klieren en dan denk ik ohh wat is hij toch lief
Hm ja snap dat gevoel wel. Loebes is pas 1,5 maar Rocky is al wel 11 en tja je merkt gewoon dat ze ouder worden en dat is af en toe wel naar.quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:54 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Als ik naar zijn lieve snoetje kijk ben ik altijd alles meteen weer vergeten.
Hij wordt deze zomer 10 jaar en je begint de ouderdom al echt te merken maar ik hoop zoo dat ie nog een paar jaartjes mee gaat...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |