Dat was mijn tweede reactie ookquote:
Ze hadden een kerstslinger gevonden en die opgevreten, en dat vind ik geen prettig idee! Die potgrond komt er inderdaad wel weer uit, maar dat syntetische spul vind ik te risicovol!quote:Op donderdag 12 april 2012 11:34 schreef oh-oh het volgende:
Wat hadden ze gegeten dan? Ik zou echt niet zomaar bij alles zout er in mikken, dat kan echt een klap geven voor de nieren. Als het gewoon potgrond is of zo, lekker laten gaan hoor!
damn!quote:Op donderdag 12 april 2012 11:20 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Belana, Wat mooi
Wij waren vanmorgen iets meer dan een half uur weg, Dat moeten de jongens kunnen, Maar ik geloof dat vandaag hun dag niet was! Bij thuis komst troffen wij het onderstaande aan, met 2 jongens die in de mand zaten en heel goed wisten dat ze fout waren geweest!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 april 2012 23:21 schreef _Multiply86_ het volgende:
Shiba inu's hebben niet echt een leuk karakter.
En de kooikers die ik ken zijn ook chago's![]()
Mijn zandmonstertje
[ afbeelding ]
Water uitkoken af laten koelen en 2 a 3 keer per dag even schoonmaken.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:32 schreef Njosnavelin het volgende:
Mijn hond heeft 1 rood oog, moet ik daarmee naar de DA of even afwachten? Het oog zit verder niet dicht ofzo, maar hij lijkt er wel jeuk aan te hebben.
Mijn hondje was zwaar ondervoed... En hoe oud ze daadwerkelijk was toen ik haar kreeg was niet bekend. Aangezien het een zwerfhond is en rechtstreeks van de straat kwam toen ik haar kreeg.quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:06 schreef oh-oh het volgende:
9 kilo erbij op zo een klein hondje? Dan was ze of nog flink aan het groeien en wat jonger dan je zegt of dan is ze nu aan de dikke kant
![]()
Ohh die Franse basset is leuk![]()
Belaan, kooikers zijn druk en actief maar ik ken wel alleen maar leukertjes.
Ja en waar hij het vandaan heeft? Ik had 2 doosjes.. want last van m'n kies en die lag nog gewoon op de kast. En daar kan hij echt niet bij dacht ik..quote:
Ga ik doen, dankjequote:Op vrijdag 13 april 2012 16:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Water uitkoken af laten koelen en 2 a 3 keer per dag even schoonmaken.
Hmm ja, ik had er ook een die zwaar ondervoed was, ook kleine hond, maar echt geen 9 kilo die erbij moesten hoorquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:10 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Mijn hondje was zwaar ondervoed... En hoe oud ze daadwerkelijk was toen ik haar kreeg was niet bekend. Aangezien het een zwerfhond is en rechtstreeks van de straat kwam toen ik haar kreeg.
Heupen staken uit, ribben waren te tellen en ze is nu op een mooi gewicht en is niet te zwaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |