Heb je je deal extreme bende al besteld?quote:Op maandag 9 april 2012 18:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
I know that feeling. Al heb ik nog nooit iets gekocht op mp.
Nee, nog nerdiger.quote:
Zolang je je benen maar scheert.quote:Op maandag 9 april 2012 18:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik haat marktplaats. Zit ik weer shit te kopen voor 30 euro.![]()
Ik moet mijn pener maar laten verwijderen en rokjes gaan dragen denk ik.
quote:Op maandag 9 april 2012 18:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
I know that feeling. Al heb ik nog nooit iets gekocht op mp.
quote:Op maandag 9 april 2012 18:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb al 8 paar schoenen.![]()
Dit is de shit die ik aan het kopen ben:8 Paar, amateur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hmms vooruit maar weer.
Dacht dat jij op zoek was?quote:
Nee, Ik wacht nog even met die bestelling, het heeft geen haast en ik wil wat centjes houden voor leuke dingen in de zomer.quote:Op maandag 9 april 2012 18:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je je deal extreme bende al besteld?
Alleen maar jouw cher, alleen maar jouw.quote:Op maandag 9 april 2012 18:30 schreef Cher- het volgende:
DG, ik heb de Facebooks wel voor je. Wie zoek je precies?
heb er nu 12 paar staanquote:Op maandag 9 april 2012 18:31 schreef twi het volgende:
Ik had altijd 1 paar schoenen. Nu heb ik er 4 en ga ik deze week een 5e paar kopen. Wie wil me aanraken?
Ik heb begrepen dat dit voor mannen best veel is.quote:Op maandag 9 april 2012 18:29 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
8 Paar, amateur.![]()
Hmms vooruit maar weer.
Oei DG, zeer pijnlijke fout, twee keer in één post.quote:Op maandag 9 april 2012 18:31 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Alleen maar jouw cher, alleen maar jouw.
Dat gaat 'm niet worden, helaasch.quote:Op maandag 9 april 2012 18:31 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Alleen maar jouw cher, alleen maar jouw.
Klopt.quote:
Goed bezig Myr.quote:Op maandag 9 april 2012 18:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, Ik wacht nog even met die bestelling, het heeft geen haast en ik wil wat centjes houden voor leuke dingen in de zomer.
Ook als je 1 paar schoenen hebt.quote:Op maandag 9 april 2012 18:31 schreef twi het volgende:
Ik had altijd 1 paar schoenen. Nu heb ik er 4 en ga ik deze week een 5e paar kopen. Wie wil me aanraken?
Ik dacht dat jij het wel zou zien zitten wanneer er straks enkele tientallen fappende FOK!kertjes naar jouw foto zaten te tureluren.quote:
Om eerlijk te zijn. Nee. Lijkt me niksquote:Op maandag 9 april 2012 18:33 schreef twi het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij het wel zou zien zitten wanneer er straks enkele tientallen fappende FOK!kertjes naar jouw foto zaten te tureluren.
Is het ook wel volgens mij.quote:Op maandag 9 april 2012 18:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat dit voor mannen best veel is.
Ben ook veel kleding aan het wegdoen. Past ook niet meer in mijn kast. Gister weer 2 bloesjes weggedaan.![]()
Hoeveel schoenen heb jij eigenlijk?
En bij elk paar komen er weer 5 minuten extra bedenktijd bij voor het uitgaan. Zeker nu je weer op de hosseltour moet.quote:Op maandag 9 april 2012 18:35 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Is het ook wel volgens mij.
Ik weet het eigenlijk niet, maar heb de afgelopen maand in ieder geval 5 paar nieuwe heels binnen gekregen.
nice.quote:Op maandag 9 april 2012 18:35 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik weet het eigenlijk niet, maar heb de afgelopen maand in ieder geval 5 paar nieuwe heels binnen gekregen.
5 paar, in een maand.quote:Op maandag 9 april 2012 18:35 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ach die 25 minuten extra vallen dan toch amper op bij de tijd die al stond dan.quote:Op maandag 9 april 2012 18:36 schreef twi het volgende:
[..]
En bij elk paar komen er weer 5 minuten extra bedenktijd bij voor het uitgaan. Zeker nu je weer op de hosseltour moet.
Klopt, en je hebt uiteindelijk maar drie seconden nodig.quote:Op maandag 9 april 2012 18:38 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ach die 25 minuten extra vallen dan toch amper op bij de tijd die al stond dan.
Ik hoop dat kaneelstokje eens wat foto's stuurtquote:Op maandag 9 april 2012 18:38 schreef DigitalGirl het volgende:
Overigens moet ik wel zeggen dat ik vindt dat veel vrouwelijke fokkers nog al moeilijk doen over het tonen van een foto. Tenzij je met een burka over straat loopt is het nogal raar. Wel een grote gedeelte lullen met personen hier op fok maar god forbid dat je uit menselijke interesse er nieuwsgierig bent naar de persoon achter de tekst.
geen personal touch?quote:Op maandag 9 april 2012 18:39 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik heb wel plaatjes van de sites waar ze vandaan komen, geen eigen foto's.
Daarom, de mannen wachten maar tot ze met me mogen flirten.quote:Op maandag 9 april 2012 18:39 schreef twi het volgende:
[..]
Klopt, en je hebt uiteindelijk maar drie seconden nodig.
Ik dacht dat iedereen me hier wel gezien had zo onderhand.quote:Op maandag 9 april 2012 18:39 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ik hoop dat kaneelstokje eens wat foto's stuurt
Nee ik dus nietquote:Op maandag 9 april 2012 18:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat iedereen me hier wel gezien had zo onderhand.
moet je daar toestemming voor hebben dan?quote:Op maandag 9 april 2012 18:40 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Daarom, de mannen wachten maar tot ze met me mogen flirten.
Tofff.quote:Op maandag 9 april 2012 18:40 schreef Faxie het volgende:
Had ik al gemeld dat ik vrijdag ga uiteten?
Ik doelde meer op geduld, niet op toestemming.quote:Op maandag 9 april 2012 18:42 schreef dawg het volgende:
[..]
moet je daar toestemming voor hebben dan?
quote:Op maandag 9 april 2012 18:40 schreef Faxie het volgende:
oh oki. dat is niet mijn sterkste punt.quote:Op maandag 9 april 2012 18:43 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik doelde meer op geduld, niet op toestemming.
quote:
Goed bezig kerel.quote:Op maandag 9 april 2012 18:40 schreef Faxie het volgende:
Arme jongen.quote:
Mogen we dan al met je flirten ja?quote:Op maandag 9 april 2012 18:43 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik doelde meer op geduld, niet op toestemming.
Waarom omdat het zo veel voorstelt?quote:Op maandag 9 april 2012 18:39 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ik hoop dat kaneelstokje eens wat foto's stuurt
Ik ben vrij braaf aangelegd.quote:Op maandag 9 april 2012 18:44 schreef dawg het volgende:
[..]
oh oki. dat is niet mijn sterkste punt.en dingen doen die niet mogen is meestal wel spannend heh.
Jij nog steeds hierquote:
Om dezelfde reden waarom jij al die vrouwelijke FOK!sters hun fotos wilt zien misschien?quote:Op maandag 9 april 2012 18:45 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Waarom omdat het zo veel voorstelt?
fapvoer dus.quote:Op maandag 9 april 2012 18:47 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Om dezelfde reden waarom jij al die vrouwelijke FOK!sters hun fotos wilt zien misschien?
Ik heb hoge verwachtingen!quote:Op maandag 9 april 2012 18:45 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Waarom omdat het zo veel voorstelt?
Flirten heeft altijd al gemogen.quote:Op maandag 9 april 2012 18:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed bezig kerel.![]()
Waar gaan jullie heen?
[..]
Arme jongen.![]()
Ik zal straks even voor je kijken.
[..]
Mogen we dan al met je flirten ja?
Wil je dit niet meer zeggen Beertje.quote:
De druk.quote:
Moet ik even kijken hoe dat ook al weer moet.quote:Op maandag 9 april 2012 18:47 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Flirten heeft altijd al gemogen.
Er wordt een seksuele context gelegd die er niet is, een foto is in dat opzicht betekeningsloos. Maar hier op fok wordt er altijd heel erg spastisch mee omgegaan. Vooral de vrouwelijke fokkers hebben hier een handje van, heel de week spammen ze topics vol samen met een selecte groep... maar oh wee als die andere een foto vraagt.quote:Op maandag 9 april 2012 18:47 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Om dezelfde reden waarom jij al die vrouwelijke FOK!sters hun fotos wilt zien misschien?
quote:
Ik heb me ff als een toerist in Amsterdam gevoeld, vanwege het grote verschil tussen deze SC en andere SC.... Maar ik ben het alweer gewend, en trouwens is dit de enige hardlopende SC op het moment.quote:
Als je een leuke tent weet, zou ik zeker daar naartoe gaan. Krijgt ze gelijk ook een idee waar jij van houdt.quote:Op maandag 9 april 2012 18:47 schreef Faxie het volgende:
Nog geen idee waar we naartoe gaan. Hier in de buurt ken ik wel een leuk restaurantje, maar ik ga denk ik iets zoeken bij haar in de buurt.
Heb ik nog nooit één van die dingen gepost dan?quote:Op maandag 9 april 2012 18:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wil je dit niet meer zeggen Beertje.![]()
Nadat Toppie me knap vond en Heloef zei dat hij me zou raken (op een oude foto, dat dan weer wel), voel ik me een beetje zelfbewust.
Ja oke, maar ik vind het ook wat lullig om haar telkens de grote afstanden te laten rijdenquote:Op maandag 9 april 2012 18:49 schreef twi het volgende:
[..]
Als je een leuke tent weet, zou ik zeker daar naartoe gaan. Krijgt ze gelijk ook een idee waar jij van houdt.
Ik kan het me wel voorstellen, met al die figuren die Facebook af lopen te stropen of ze mensen uit de topics herkennen.quote:Op maandag 9 april 2012 18:49 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Er wordt een seksuele context gelegd die er niet is, een foto is in dat opzicht betekeningsloos. Maar hier op fok wordt er altijd heel erg spastisch mee omgegaan. Vooral de vrouwelijke fokkers hebben hier een handje van, heel de week spammen ze topics vol samen met een selecte groep... maar oh wee als die andere een foto vraagt.
Dan haal je 'r op!quote:Op maandag 9 april 2012 18:50 schreef Faxie het volgende:
Ja oke, maar ik vind het ook wat lullig om haar telkens de grote afstanden te laten rijden
Toen ik bij myr's vrienden keek, herkende ik er zo een stuk of 6 uit dit topic.quote:Op maandag 9 april 2012 18:50 schreef twi het volgende:
[..]
Ik kan het me wel voorstellen, met al die figuren die Facebook af lopen te stropen of ze mensen uit de topics herkennen.
Weet ik eerlijk gezegd niet meer.quote:Op maandag 9 april 2012 18:50 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Heb ik nog nooit één van die dingen gepost dan?
quote:Op maandag 9 april 2012 18:50 schreef twi het volgende:
[..]
Ik kan het me wel voorstellen, met al die figuren die Facebook af lopen te stropen of ze mensen uit de topics herkennen.
quote:
Ja oké, als je dan nog twee uur moet rijden dan is 't niet zo'n heel goed idee als je leuke alternatieven hebt.quote:Op maandag 9 april 2012 18:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat kan ik dus doen als het ergens bij haar in de buurt is
Maar ik zoek van de week nog wel even enzoquote:Op maandag 9 april 2012 18:54 schreef twi het volgende:
[..]
Ja oké, als je dan nog twee uur moet rijden dan is 't niet zo'n heel goed idee als je leuke alternatieven hebt.
Nee.quote:Op maandag 9 april 2012 18:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Misschien moet je even teruglezen![]()
Samenvatting: Het was leuk
Niet gezoend, en dat hoeft voor mij ook niet op de eerste date hoor. Ik zie haar wel erg zitten in ieder geval, en heb de indruk dat het wel wederzijds isquote:Op maandag 9 april 2012 18:57 schreef Cher- het volgende:
[..]
Nee.
Nog gezoend of dat niet? Zij ziet jou zitten?
ben blij voor je!quote:Op maandag 9 april 2012 18:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niet gezoend, en dat hoeft voor mij ook niet op de eerste date hoor. Ik zie haar wel erg zitten in ieder geval, en heb de indruk dat het wel wederzijds is
klinkt bijna alsof ik draagmoeder mag worden en dan een baby moet afstaanquote:Op maandag 9 april 2012 18:58 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
De toekomstige moeder van mijn kindjes...
Nou ja dat hoop ik
Als je dat wil dan valt er wel iets te regelenquote:Op maandag 9 april 2012 19:00 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
klinkt bijna alsof ik draagmoeder mag worden en dan een baby moet afstaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nouja, vraag er 100k voor. Wandelen met honden kun je toch nog wel een maand of 8 lang als je zwanger bent.quote:Op maandag 9 april 2012 19:00 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 april 2012 19:01 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Als je dat wil dan valt er wel iets te regelen
nee dat wil ik niet.. scheelt weer een hoop geregel hihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.
Nou, wel de lusten, en achteraf niet de lange termijn lastenquote:Op maandag 9 april 2012 19:00 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Hoeveel kindjes wil je eigenlijk?quote:Op maandag 9 april 2012 19:02 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee dat wil ik niet.. scheelt weer een hoop geregel hihi
een lust om 9 maanden met een dikke buik te lopen incl ochtendziekte, en het verbod op allerlei lekkernijenquote:Op maandag 9 april 2012 19:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou, wel de lusten, en achteraf niet de lange termijn lastenKlinkt goed toch?
quote:
Ga wel naar Bulgarije kost me een baby een 250E en dan via de Griekse weg regelenquote:Op maandag 9 april 2012 19:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou, wel de lusten, en achteraf niet de lange termijn lastenKlinkt goed toch?
je kan trouwens niet eens je eigen benen scheren, veel zwangere vrouwen moeten om de 20 minuten plassen (kind op blaas) bewegen is gewoon wat minder gemakkelijk... lijtk me nietsquote:Op maandag 9 april 2012 19:03 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
een lust om 9 maanden met een dikke buik te lopen incl ochtendziekte, en het verbod op allerlei lekkernijen
Ik zeg ook niet voor niets 'de lange termijn lasten'quote:Op maandag 9 april 2012 19:04 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
je kan trouwens niet eens je eigen benen scheren, veel zwangere vrouwen moeten om de 20 minuten plassen (kind op blaas) bewegen is gewoon wat minder gemakkelijk... lijtk me niets
en stel nou dat een stel je er ik noem aar wat 10K voor geeft, ja mensen dat gebeurt vaak genoegquote:Op maandag 9 april 2012 19:04 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
je kan trouwens niet eens je eigen benen scheren, veel zwangere vrouwen moeten om de 20 minuten plassen (kind op blaas) bewegen is gewoon wat minder gemakkelijk... lijtk me niets
10k voor die ongemakkenquote:Op maandag 9 april 2012 19:06 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
en stel nou dat een stel je er ik noem aar wat 10K voor geeft, ja mensen dat gebeurt vaak genoeg
dan nog niet.... je past je leven 9 maanden aan, vervolgens scheur je aan alle kanten uit en dan moet je zon kind afstaan waar je (ook als t volledig niet jouw dna is) een band mee hebt opgebouwdquote:Op maandag 9 april 2012 19:06 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
en stel nou dat een stel je er ik noem aar wat 10K voor geeft, ja mensen dat gebeurt vaak genoeg
quote:Op maandag 9 april 2012 19:08 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dan nog niet.... je past je leven 9 maanden aan, vervolgens scheur je aan alle kanten uit en dan moet je zon kind afstaan waar je (ook als t volledig niet jouw dna is) een band mee hebt opgebouwd
quote:Op maandag 9 april 2012 19:08 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
In Bulgarije doen ze het voor 250E dus niet zeiken
Nou, naar Bulgarije dan zou ik zeggen.quote:Op maandag 9 april 2012 19:08 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
In Bulgarije doen ze het voor 250E dus niet zeiken
Het is gewoon zoquote:
Je kan het voorstellen dat men mensenschuw is? Of hoe moet ik dit interpreteren??quote:Op maandag 9 april 2012 18:50 schreef twi het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat mensen geen problemen hebben dat er vage bekenden dingen over hun kunnen lezen, maar er niet op zitten te wachten dat zolderautisten hen gaan opzoeken op internet aan de hand van forumposts en hun gevonden informatie eventueel delen met mede-zolderautisten.quote:Op maandag 9 april 2012 19:17 schreef DigitalGirl het volgende:
Je kan het voorstellen dat men mensenschuw is? Of hoe moet ik dit interpreteren??
Ze willen gewoon niet lastig worden gevallen door onbekenden van een internetfora? Zo kan je het misschien interpreteren?quote:Op maandag 9 april 2012 19:17 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Je kan het voorstellen dat men mensenschuw is? Of hoe moet ik dit interpreteren??
Ah, ik zie dat je meedoet met de dames om alle mannen op fok als autisten te bestempelen. Hopelijk begrijp je dat diezelfde dames jouw waarschijnlijk ook als een autist zullen bestempelen? Persoonlijk heb ik een grondige hekel aan deze achterlijke insteek, cactus was ook iemand die dat deed. Nee, ik een fokker daten en vervolgens zat ze zelf uren en uren op fok. Net zo goed een zolderautist te wezen.quote:Op maandag 9 april 2012 19:23 schreef twi het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat mensen geen problemen hebben dat er vage bekenden dingen over hun kunnen lezen, maar er niet op zitten te wachten dat zolderautisten hen gaan opzoeken op internet aan de hand van forumposts en hun gevonden informatie eventueel delen met mede-zolderautisten.
Heb jij de neiging om aan totaal onbekende te vragen hoe ze er uit zien???quote:Op maandag 9 april 2012 19:23 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ze willen gewoon niet lastig worden gevallen door onbekenden van een internetfora? Zo kan je het misschien interpreteren?
Nee hoor, hij bestempelt alleen jou maarquote:Op maandag 9 april 2012 19:27 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Ah, ik zie dat je meedoet met de dames om alle mannen op fok als autisten te bestempelen. Hopelijk begrijp je dat diezelfde dames jouw waarschijnlijk ook als een autist zullen bestempelen? Persoonlijk heb ik een grondige hekel aan deze achterlijke insteek, cactus was ook iemand die dat deed. Nee, ik een fokker daten en vervolgens zat ze zelf uren en uren op fok. Net zo goed een zolderautist te wezen.
Wie is die cactus? Linkje?quote:Op maandag 9 april 2012 19:27 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Ah, ik zie dat je meedoet met de dames om alle mannen op fok als autisten te bestempelen. Hopelijk begrijp je dat diezelfde dames jouw waarschijnlijk ook als een autist zullen bestempelen? Persoonlijk heb ik een grondige hekel aan deze achterlijke insteek, cactus was ook iemand die dat deed. Nee, ik een fokker daten en vervolgens zat ze zelf uren en uren op fok. Net zo goed een zolderautist te wezen.
Nee, ik bestempel mezelf ook als zolderautist. Bovendien is dat een vrij algemene FOK!term, ik dacht dat je de humor er wel een beetje van in zou zien.quote:Op maandag 9 april 2012 19:27 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Neiging, mwah. Natuurlijk ben ik benieuwd hoe jullie allemaal eruitzien, met name de vrouwen vooral. Mannen zijn visueel ingesteld toch?quote:Op maandag 9 april 2012 19:28 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Heb jij de neiging om aan totaal onbekende te vragen hoe ze er uit zien???
Nee, zie er humor niet van in om dat een denigrerende term is. Tevens door jezelf zo bestempelen zet je jezelf ook nog eens apart. Waarom zou je jezelf als zolderautist bestempelen?quote:Op maandag 9 april 2012 19:30 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, ik bestempel mezelf ook als zolderautist. Bovendien is dat een vrij algemene FOK!term, ik dacht dat je de humor er wel een beetje van in zou zien.
Dat bedoel ik, je gaat echt niet aan elke willekeurige fokker vragen hoe die er uitziet. Meestal is daar een reden voor, meestal ontstaat die nieuwsgierigheid naar herhaald contact. Dat laatste nee, van de meeste weet je al genoeg om te zeggen brrrr.quote:Op maandag 9 april 2012 19:32 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Neiging, mwah. Natuurlijk ben ik benieuwd hoe jullie allemaal eruitzien, met name de vrouwen vooral. Mannen zijn visueel ingesteld toch?
Je bent een soort Tijn?quote:Op maandag 9 april 2012 19:39 schreef Sneezeechu het volgende:
Mij zal het verrekken hoe jullie eruit zien
mag ik bij deze concluderen dat je (ondanks mijn UI) nieuwsgierig was naar hoe ik eruit zie. AAngezien je mijn facebook 9en die van mn zusje) hebt opgezocht, en zie onze posts naar elkaar trouwens niet als herhaalderiijk contactquote:Op maandag 9 april 2012 19:38 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, je gaat echt niet aan elke willekeurige fokker vragen hoe die er uitziet. Meestal is daar een reden voor, meestal ontstaat die nieuwsgierigheid naar herhaald contact. Dat laatste nee, van de meeste weet je al genoeg om te zeggen brrrr.
Hoe kan je dat zien dan?quote:Op maandag 9 april 2012 19:41 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mag ik bij deze concluderen dat je (ondanks mijn UI) nieuwsgierig was naar hoe ik eruit zie. AAngezien je mijn facebook 9en die van mn zusje) hebt opgezocht, en zie onze posts naar elkaar trouwens niet als herhaalderiijk contact
Door het gebruik van dat denigrerende woord kun je gelijk mijn afkeuring afleiden uit het gedrag wat ik post, ondanks dat ongetwijfeld iedereen het wel eens een keer gedaan heeft. Ik schaar mezelf erbij, omdat ik het woord verder niet zo serieus neem, maar mensen niet op de tenen wil trappen. De bedoeling daarvan is dat daardoor het laatste beetje twijfel dat ik mezelf verhef boven de rest en dus denigrerend overkom, verdwijnt.quote:Op maandag 9 april 2012 19:36 schreef DigitalGirl het volgende:
Nee, zie er humor niet van in om dat een denigrerende term is. Tevens door jezelf zo bestempelen zet je jezelf ook nog eens apart. Waarom zou je jezelf als zolderautist bestempelen?
hij heeft mn facebook opgezocht en toen doorgeklikt naar die van mn zusje.quote:Op maandag 9 april 2012 19:42 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hoe kan je dat zien dan?
(en pics van je zusje /KLB)
Kijk, mbt jou vraag ik me wel af hoe het nou zit met jou. Eerst zou je gay zijn en zeur je zelfs om een foto van stokje (is ie al bezweken in DM?), maar vervolgens hoop je dat snarf de moeder wordt van je kindertjes. Ik weet nu niet meer of je nou man/vrouw/hetero/gay/bi of uberhaupt menselijk ben.quote:Op maandag 9 april 2012 19:39 schreef Sneezeechu het volgende:
Mij zal het verrekken hoe jullie eruit zien
Ja want er zijn geen homo's die kinderen willen.quote:Op maandag 9 april 2012 19:45 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Kijk, mbt jou vraag ik me wel af hoe het nou zit met jou. Eerst zou je gay zijn en zeur je zelfs om een foto van stokje (is ie al bezweken in DM?), maar vervolgens hoop je dat snarf de moeder wordt van je kindertjes. Ik weet nu niet meer of je nou man/vrouw/hetero/gay/bi of uberhaupt menselijk ben.![]()
Een foto nu zou me wel 1 en ander duidelijk kunnen maken.
Eigen schuld! Moet je maar niet zo leuk zijn!quote:Op maandag 9 april 2012 19:44 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hij heeft mn facebook opgezocht en toen doorgeklikt naar die van mn zusje.
ALS hij homo zou zijn, zou dat meteen verklaren waarom hij een mama van zn kindjes zoekt, een hoeft t ander toch niet uit te sluiten? misschien Bi, of gewoon grapje. maar ben vaak ook wel nieuwsgierig naar foto hoor... gewoon om een beeld te krijgen van de mensen met wie ik zit te kletsenquote:Op maandag 9 april 2012 19:45 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Kijk, mbt jou vraag ik me wel af hoe het nou zit met jou. Eerst zou je gay zijn en zeur je zelfs om een foto van stokje (is ie al bezweken in DM?), maar vervolgens hoop je dat snarf de moeder wordt van je kindertjes. Ik weet nu niet meer of je nou man/vrouw/hetero/gay/bi of uberhaupt menselijk ben.![]()
Neem dit eens allemaal niet zo serieusquote:Op maandag 9 april 2012 19:45 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Schreef ik dat ergens of trek jij nu foute conclusies?quote:Op maandag 9 april 2012 19:45 schreef twi het volgende:
[..]
Ja want er zijn geen homo's die kinderen willen.
heb van DG niet t idee dat hij me leuk/aardig/uberhaupt iets posotiefs vind. Enioge wat hij wil is gewoon irritant zijn en dat zal vast ook de reden zijn dat hij me heeft opgezocht, zodat hij iets vind om mee te klierenquote:Op maandag 9 april 2012 19:46 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Eigen schuld! Moet je maar niet zo leuk zijn!
Hij houdt van jouw aandacht.quote:Op maandag 9 april 2012 19:47 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
heb van DG niet t idee dat hij me leuk/aardig/uberhaupt iets posotiefs vind. Enioge wat hij wil is gewoon irritant zijn en dat zal vast ook de reden zijn dat hij me heeft opgezocht, zodat hij iets vind om mee te klieren
Ik heb van DG het idee dat 'ie me supportert en wil helpen. Lief hè?quote:Op maandag 9 april 2012 19:47 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
heb van DG niet t idee dat hij me leuk/aardig/uberhaupt iets posotiefs vind. Enioge wat hij wil is gewoon irritant zijn en dat zal vast ook de reden zijn dat hij me heeft opgezocht, zodat hij iets vind om mee te klieren
Meisjes plagen, zoentjes vragen.quote:Op maandag 9 april 2012 19:47 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Het is fucking forum maar sommige hebben de neiging het bijna te zien alsof het real life isquote:Op maandag 9 april 2012 19:51 schreef xFriendx het volgende:
Ik volg van het hele goede niets, thank god.
Dat DG een beetje apart is weten we allemaal wel. Maar wil je nu zeggen dat als hij jou wel leuk zou vinden, je wel voor open zou staan?quote:Op maandag 9 april 2012 19:47 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Facebook is mijn echte leven...quote:Op maandag 9 april 2012 19:52 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Het is fucking forum maar sommige hebben de neiging het bijna te zien alsof het real life is
Blijft mijn vraag staanquote:Op maandag 9 april 2012 19:44 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hij heeft mn facebook opgezocht en toen doorgeklikt naar die van mn zusje.
ghehe nee...quote:Op maandag 9 april 2012 19:54 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Dat DG een beetje apart is weten we allemaal wel. Maar wil je nu zeggen dat als hij jou wel leuk zou vinden, je wel voor open zou staan?
Waar lees jij dat in haar stukje? Dat ze er niet zegt dat ze er niet voor open staat impliceert niet meteen het tegenovergestelde.quote:Op maandag 9 april 2012 19:54 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Dat DG een beetje apart is weten we allemaal wel. Maar wil je nu zeggen dat als hij jou wel leuk zou vinden, je wel voor open zou staan?
hm.. dan heb ik je verkeerd begrepen, wat bedoel je nu dan?quote:
Dat lukt me zelfs niet eens...quote:Op maandag 9 april 2012 19:55 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Zoals zovelen
Ik heb wel 1000 vrienden!
Daarom is het ook een vraag.quote:Op maandag 9 april 2012 19:55 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Waar lees jij dat in haar stukje? Dat ze er niet zegt dat ze er niet voor open staat impliceert niet meteen het tegenovergestelde.
Hoe je kan zien dat iemand op je fb was.quote:Op maandag 9 april 2012 19:56 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hm.. dan heb ik je verkeerd begrepen, wat bedoel je nu dan?
Ken er genoeg heb facebook en maar liefst 16vrienden er op staan en het zijn niet eens echt vrienden!quote:
dat heeft hij hier gezegd... en dat hij mn zusje leuk vindquote:Op maandag 9 april 2012 19:57 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hoe je kan zien dat iemand op je fb was.
Dus als ik je nu zeg dat ik je FB en die van je zusje heb gezien en wel in ben voor een trio, geloof je me dan ook of heeft alleen DG die gave?quote:Op maandag 9 april 2012 19:59 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dat heeft hij hier gezegd... en dat hij mn zusje leuk vind
16 is wel erg weinig. Maar meeste mensen in mijn lijst hebben ongeveer 100-300 mensen die ze ook echt allemaal kennen. En een paar uitschieters richting de 500 maar dat zijn mensen die snel toevoegen.quote:Op maandag 9 april 2012 19:57 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ken er genoeg heb facebook en maar liefst 16vrienden er op staan en het zijn niet eens echt vrienden!
ik vind DG triest genoeg om er moeite in te steken om t op te zoeken en daarnaast had ik hiervoor volgens mij nooit gezegd dak een zusje hebquote:Op maandag 9 april 2012 20:00 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Dus als ik je nu zeg dat ik je FB en die van je zusje heb gezien en wel in ben voor een trio, geloof je me dan ook of heeft alleen DG die gave?
Zo moeilijk kan het niet zijn je te vindenquote:Op maandag 9 april 2012 20:01 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik vind DG triest genoeg om er moeite in te steken om t op te zoeken en daarnaast had ik hiervoor volgens mij nooit gezegd dak een zusje heb
Dan laat ze eens hun familia en vrienden weg halen en die van de sportclub en oude klasgenoten die ze nooit zien kijken hoeveel ze er over houdenquote:Op maandag 9 april 2012 20:00 schreef debeterebob het volgende:
[..]
16 is wel erg weinig. Maar meeste mensen in mijn lijst hebben ongeveer 100-300 mensen die ze ook echt allemaal kennen. En een paar uitschieters richting de 500 maar dat zijn mensen die snel toevoegen.
vast niet... maar de opmerking die hij daarna maakte, duidde niet op interesse, maar gewoon op klierenquote:Op maandag 9 april 2012 20:02 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zo moeilijk kan het niet zijn je te vinden
Ben benieuwd welke opmerking ik maakte?quote:Op maandag 9 april 2012 20:03 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
vast niet... maar de opmerking die hij daarna maakte, duidde niet op interesse, maar gewoon op klieren
als je dat zelf niet meer weet moet je maar terug scrollen...quote:Op maandag 9 april 2012 20:08 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Ben benieuwd welke opmerking ik maakte?
Ik heb eigenlijk geen familie op facebook, maar met mensen die ik geregeld zie nog meer dan 100 mensen. En mensen van de sportclub die je wekelijks ziet zijn toch ook gewoon vrienden. En zelfs ik houd er nog meer dan 100 over, zonder extreem sociaal leven of zo. Maar kan me voorstellen als je ouder bent en werkt dat aantal drastisch keldert.quote:Op maandag 9 april 2012 20:03 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Dan laat ze eens hun familia en vrienden weg halen en die van de sportclub en oude klasgenoten die ze nooit zien kijken hoeveel ze er over houden![]()
Dan raakt dat lijstje zo opgedroogd
kinderkanaal op upc!quote:Op maandag 9 april 2012 20:11 schreef Newbie114 het volgende:
I spy I spy with my little eye, something that starts with R
Welke dan?quote:
Newbie! Hoe was jullie paasweekend?quote:Op maandag 9 april 2012 20:11 schreef Newbie114 het volgende:
I spy I spy with my little eye, something that starts with R
Haha, tjah dat is het makkelijke antwoord. Dat ik zei dat je niet erg respectvol was richting je zus, dat was geen geklier dat is oprecht mijn mening. "val je ook op gehandicapte" is mijn inziens gewoon denigrerend.quote:Op maandag 9 april 2012 20:10 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
als je dat zelf niet meer weet moet je maar terug scrollen...
Toppie! Was leukquote:Op maandag 9 april 2012 20:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Newbie! Hoe was jullie paasweekend?
Waar?quote:
De rel is al tot een hoogtepunt gekomen, we zitten nu in de opgedroogd zaad fase.quote:
vriendin met kind... hij is papa geworden (dan heb je m idd lang niet gesproken!) of heeft hij een vriendin die al een kind had???quote:Op maandag 9 april 2012 20:17 schreef kree het volgende:
goede avond vriendjes, goh gezellig middagje gehad.
Bijgepraat met een oude maat van me (heeft ie gewoon een vriendin met kind gehad hahaha)
Nouja en nu ga ik me weer lekker vervelen met fok en tv
Vervelende fase is dat wel.quote:Op maandag 9 april 2012 20:16 schreef heloef het volgende:
[..]
De rel is al tot een hoogtepunt gekomen, we zitten nu in de opgedroogd zaad fase.
Ik vraag me dat ook af.quote:Op maandag 9 april 2012 20:18 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
vriendin met kind... hij is papa geworden (dan heb je m idd lang niet gesproken!) of heeft hij een vriendin die al een kind had???
Het is Katwijk hè? Hier doen we niet aan scheiden en het aannemen van buitenechtelijke kinderen.quote:Op maandag 9 april 2012 20:18 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
vriendin met kind... hij is papa geworden (dan heb je m idd lang niet gesproken!) of heeft hij een vriendin die al een kind had???
Neequote:Op maandag 9 april 2012 20:18 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
In Katwijk neemt men condooms mee als ze op familie bezoek gaan.quote:Op maandag 9 april 2012 20:18 schreef twi het volgende:
[..]
Het is Katwijk hè? Hier doen we niet aan scheiden en het aannemen van buitenechtelijke kinderen.
oh dat is de 3e optie waar ik niet aan had gedacht.quote:Op maandag 9 april 2012 20:19 schreef kree het volgende:
[..]
Nee
Haha hij had een vriendin met kind.
Dat is nu weer uit
Denk maar beter voor hem
kaneelquote:Op maandag 9 april 2012 20:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In Katwijk neemt men condooms mee als ze op familie bezoek gaan.
Biertje goed ideequote:Op maandag 9 april 2012 20:17 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik een biertje, laatste aflevering van The Walking Dead aan het kijken
Neequote:Op maandag 9 april 2012 20:20 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oh dat is de 3e optie waar ik niet aan had gedacht.
T was niet zijn kind?
Hier in de polder doet men altijd zonderquote:Op maandag 9 april 2012 20:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In Katwijk neemt men condooms mee als ze op familie bezoek gaan.
Voor mij zijn dat geen vrienden kennissen zijn dat heb een heel ander definitie bij het woord vriend. En op een punt dan zal die aantallen drastische dalen...quote:Op maandag 9 april 2012 20:10 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen familie op facebook, maar met mensen die ik geregeld zie nog meer dan 100 mensen. En mensen van de sportclub die je wekelijks ziet zijn toch ook gewoon vrienden. En zelfs ik houd er nog meer dan 100 over, zonder extreem sociaal leven of zo. Maar kan me voorstellen als je ouder bent en werkt dat aantal drastisch keldert.
Even mijn drinkhoorn tevoorschijn toverenquote:Op maandag 9 april 2012 20:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Biertje goed ideemaar geen tv maar muziek. Momenteel Ephel Duath
Tofquote:Op maandag 9 april 2012 20:23 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Even mijn drinkhoorn tevoorschijn toveren
Hoe is het vandaag met je snarf? Al een boksbal aangeschaft?quote:
Ja, hier eigenlijk ook.quote:Op maandag 9 april 2012 20:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hier in de polder doet men altijd zonder
Newbie heeft een heel lief vriendinnetje.quote:
Liefste vriendinnetje ooitquote:Op maandag 9 april 2012 20:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe is het vandaag met je snarf? Al een boksbal aangeschaft?
[..]
Ja, hier eigenlijk ook.![]()
Vandaar de Katwijkse ziekte enzulks.
[..]
Newbie heeft een heel lief vriendinnetje.
nee, pasen hequote:Op maandag 9 april 2012 20:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nooit van gehoord wasda voor ziekte?quote:Op maandag 9 april 2012 20:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ja, hier eigenlijk ook.![]()
Vandaar de Katwijkse ziekte enzulks.
Dat heb ik gehoord jaquote:[..]
Newbie heeft een heel lief vriendinnetje.
Me jelly wel.quote:
Hier was best veel open anders.quote:Op maandag 9 april 2012 20:26 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee, pasen he
maar wel spieroefeningen gedaan...!
Erfelijke ziekte (door inteelt en dergelijke) die hersenbloedingen en dementie veroorzaakt.quote:Op maandag 9 april 2012 20:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nooit van gehoord wasda voor ziekte?
[..]
Dat heb ik gehoord jaTof voor hem en natuurlijk ook voor dat dinnetje
Voor je beste vrienden heb je facebook ook niet echt nodig.quote:Op maandag 9 april 2012 20:21 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Voor mij zijn dat geen vrienden kennissen zijn dat heb een heel ander definitie bij het woord vriend. En op een punt dan zal die aantallen drastische dalen...
Dan lost het probleem zich vanzelf op hek er om heen en niets meer aan doen.quote:Op maandag 9 april 2012 20:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Me jelly wel.
[..]
Hier was best veel open anders.
Goed bezig. Wat voor oefeningen?
[..]
Erfelijke ziekte (door inteelt en dergelijke) die hersenbloedingen en dementie veroorzaakt.
saaie... buik, en been spieroefeningenquote:Op maandag 9 april 2012 20:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hier was best veel open anders.
Goed bezig. Wat voor oefeningen?
OMGquote:
Voor wie? Waarom?quote:
Anders ziet DG alle lekkere wijven in mijn vriendenlijst op FB, duhquote:
whaaaaat??quote:Op maandag 9 april 2012 20:34 schreef Faxie het volgende:
Krijg geen reacties op m'n laatste 2 smsjes![]()
Positief blijven, positief blijven
Wie? Wat? Waar?quote:Op maandag 9 april 2012 20:34 schreef Faxie het volgende:
Niet meer sms'en danquote:Op maandag 9 april 2012 20:34 schreef Faxie het volgende:
Komt goed jong.quote:Op maandag 9 april 2012 20:34 schreef Faxie het volgende:
ze is vast uit eten / sporten / in bad / bij vriendinnen of familiequote:Op maandag 9 april 2012 20:34 schreef Faxie het volgende:
Dat is een knipoog naar snarf die zo egocentrisch is dat ze denkt dat ik speciaal naar haar op zoek ben geweest. Hahahahahaha.quote:
Oh dat wil je natuurlijk niet.quote:Op maandag 9 april 2012 20:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Anders ziet DG alle lekkere wijven in mijn vriendenlijst op FB, duh![]()
ja sorry... stom van me... je opende facebook en mijn pagina plopte zo op... kan gebeuren...quote:Op maandag 9 april 2012 20:36 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dat is een knipoog naar snarf die zo egocentrisch is dat ze denkt dat ik speciaal naar haar op zoek ben geweest. Hahahahahaha.
Now listen I could give a fuck bout how them other niggas treated youquote:
Sinds gisteravond radiostiltequote:Op maandag 9 april 2012 20:36 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ze is vast uit eten / sporten / in bad / bij vriendinnen of familie
komt goed
quote:Op maandag 9 april 2012 20:37 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja sorry... stom van me... je opende facebook en mijn pagina plopte zo op... kan gebeuren...
Of Vodafonequote:Op maandag 9 april 2012 20:36 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ze is vast uit eten / sporten / in bad / bij vriendinnen of familie
komt goed
Jij dacht dat het daar bij bleefquote:Op maandag 9 april 2012 20:37 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja sorry... stom van me... je opende facebook en mijn pagina plopte zo op... kan gebeuren...
Uh-huh.quote:Op maandag 9 april 2012 20:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh dat wil je natuurlijk niet.
Mijn zusje vanmiddag hey jij hebt best veel leuke meisjes op je Facebook staan eigenlijk.
Ze heeft geen Vodafonequote:Op maandag 9 april 2012 20:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of Vodafonedan heeft ze geen bereik. Hey Fax anders stuur je haar een fax
![]()
Komt wel goed gozer. Biertje?
My preciousquote:Op maandag 9 april 2012 20:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Uh-huh.They're mine, ALL MINE I TELL YOU!
![]()
ja dat kan idd ook nog... of batterij leeg... of haar telefoon staat perongeluk op stil (vergeet ik soms ook weer op geluid te zetten) misschien wil ze eerst ook ff roddelen met vriendinnen over die leuke date en hoe spannend ze t vind om uit eten te gaan en wat ze dan aanmoet enzo.. zij is ongetwijfeld net zo onzekerquote:Op maandag 9 april 2012 20:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of Vodafonedan heeft ze geen bereik. Hey Fax anders stuur je haar een fax
![]()
Komt wel goed gozer. Biertje?
Relax kerel. Ze antwoordt heus wel. Weinig zin te stressen over dingen die je zelf niet in de hand hebtquote:Op maandag 9 april 2012 20:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Sinds gisteravond radiostilte![]()
Ik kan daar moeilijk tegenVoorspelt niet veel goeds meestal in mijn ervaring....verdomme waarom ben ik zo onzeker met vrouwen
Maar ik ga d'r niet wanhopig sms'jes blijven versturen.... even afwachten dan maar.
Gelukkig kan het daar iig niet aan liggenquote:Op maandag 9 april 2012 20:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze heeft geen VodafoneIk had wel sms-storing met Telfort, maar die's over.
Precies.quote:
Inderdaad maar die onzekerheid is lastig.quote:Op maandag 9 april 2012 20:40 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja dat kan idd ook nog... of batterij leeg... of haar telefoon staat perongeluk op stil (vergeet ik soms ook weer op geluid te zetten) misschien wil ze eerst ook ff roddelen met vriendinnen over die leuke date en hoe spannend ze t vind om uit eten te gaan en wat ze dan aanmoet enzo.. zij is ongetwijfeld net zo onzeker
Ik heb er wel een paar dames op Facebookquote:
mja juist wel... als er sms storing was, dan is nu de provider overbelast met t verwerken van die smsjes die zijn "blijven liggen" krijgt ze vast nog wel binnen.quote:Op maandag 9 april 2012 20:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig kan het daar iig niet aan liggen
Het spijt me echt, maar je remarks komen wel een beetje stalkerig over hoor.quote:Op maandag 9 april 2012 20:36 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dat is een knipoog naar snarf die zo egocentrisch is dat ze denkt dat ik speciaal naar haar op zoek ben geweest. Hahahahahaha.
Ik ookquote:Op maandag 9 april 2012 20:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb er wel een paar dames op Facebookmmm
Datquote:Op maandag 9 april 2012 20:40 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja dat kan idd ook nog... of batterij leeg... of haar telefoon staat perongeluk op stil (vergeet ik soms ook weer op geluid te zetten) misschien wil ze eerst ook ff roddelen met vriendinnen over die leuke date en hoe spannend ze t vind om uit eten te gaan en wat ze dan aanmoet enzo.. zij is ongetwijfeld net zo onzeker
En datquote:Op maandag 9 april 2012 20:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad maar die onzekerheid is lastig.
anja = buurmeisje?quote:Op maandag 9 april 2012 20:43 schreef kree het volgende:
ik kreeg een smsje van "anja"
Had eens gevraagd hoe het met haar ging na dagen berichtje terug.
Gaat ok blabala.
Heb zin om effe met haar te praten, maarja moet ik maar niet doen denk.
Ik ben stiekum toch nog een beetje verliefd denk![]()
"Anja"?quote:Op maandag 9 april 2012 20:43 schreef kree het volgende:
Ik niet, ik heb echt 90% jongensquote:Op maandag 9 april 2012 20:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh dat wil je natuurlijk niet.
Mijn zusje vanmiddag hey jij hebt best veel leuke meisjes op je Facebook staan eigenlijk.
Mmm lastigquote:Op maandag 9 april 2012 20:43 schreef kree het volgende:
Bij mij is het iets van 60 - 40 geloof ikquote:
Zal mijn een zorg wezenquote:Op maandag 9 april 2012 20:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het spijt me echt, maar je remarks komen wel een beetje stalkerig over hoor.
Dan doe je toch iets foutquote:
Aantal is helaas al bezetquote:
Ik volg Snarf niet, ik lees je posts. Niet meer en niets minder. Misschien moet je ze zelf eens teruglezen.quote:Op maandag 9 april 2012 20:45 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Zal mijn een zorg wezen. Dat jij zo onnozel bent om snarf te volgen. Een hele berg onzin en de meest logische verklaring die wordt overgeslagen.
Ik heb alleen maar FOK!kers op facebook geloof ik. Ook de enige reden dat ik het nam eigenlijk.quote:
onnozel om snarf te volgen... heb t gevoel dat je dit voelt als competitie...tis geen wedstrijd om wie de meeste "volgers" heeft... voel je eens ff niet zo bedreigd.. mensen geven gewoonb hun mening en toevallig is heel weinig het met je eensquote:Op maandag 9 april 2012 20:45 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Zal mijn een zorg wezen. Dat jij zo onnozel bent om snarf te volgen. Een hele berg onzin en de meest logische verklaring die wordt overgeslagen.
Gewoon facebook amper gebruiken. Ik gebruik het alleen voor mijn voetbalteam ongeveer, dus heb ik ook automatisch vooral vrienden van voetbal op facebook.quote:
Ach, dankzij FB weet je snel genoeg dat het uit isquote:Op maandag 9 april 2012 20:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan doe je toch iets fouthaha.
[..]
Aantal is helaas al bezet
Nee ex vriendinnetje die ik maar anja heb genoemd.quote:
Vraag me af of ze nog wat heeft met dat nieuwe vriendje van dr.quote:Op maandag 9 april 2012 20:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mmm lastigaan de ene kant is even kletsen wel leuk maar het kan ook weer oude gevoelens boven brengen
Maar je ging wel neukend het nieuwe jaar in.quote:Op maandag 9 april 2012 20:48 schreef kree het volgende:
[..]
Nee ex vriendinnetje die ik maar anja heb genoemd.
Haha het heeft er hier topics lang over gegaan.
Maar in het kort meisje met psychische problemen waar ik helemaal gek van was.
En zij ook op mij, maar ging uit.
OH dat is zeker waar. Misschien moet ik daar mijn voordeel mee doenquote:Op maandag 9 april 2012 20:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ach, dankzij FB weet je snel genoeg dat het uit is
als zij dagen wacht met jou antwoorden en jij weet dat je nog gevoelens voor haar hebt, zou ik lekker jezelf "beschermen" en geen praatje met haar maken.quote:Op maandag 9 april 2012 20:48 schreef kree het volgende:
[..]
Nee ex vriendinnetje die ik maar anja heb genoemd.
Haha het heeft er hier topics lang over gegaan.
Maar in het kort meisje met psychische problemen waar ik helemaal gek van was.
En zij ook op mij, maar ging uit.
Dat snap ik, is ook lastig. Gewoon een simpel smsje terugsturen en het daarbij laten.quote:Op maandag 9 april 2012 20:49 schreef kree het volgende:
[..]
Vraag me af of ze nog wat heeft met dat nieuwe vriendje van dr.
Denk het haast niet.
Maarja laat ik het maar effe bij sms-je af en toe houden.
Ze blijft gewoon leuk hoewel ze het eigenlijk niet verdient maarja gevoelens best kut af en toe.
Hele album is trouwens andere muziek dan dit nummerquote:Op maandag 9 april 2012 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik deel even nog een bazennummertje met jullie.
Dat dan weer welquote:Op maandag 9 april 2012 20:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar je ging wel neukend het nieuwe jaar in.
Probs voor dat.
Weet je wat het kuttige is? Hoe weet je nou hoe de ander denkt? Misschien mist ze hem wel niet of juist wel ontzettend maar wilt ze niet de zwakste lijken, en hij denkt exact hetzelfde. Wat dan?quote:Op maandag 9 april 2012 20:49 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
als zij dagen wacht met jou antwoorden en jij weet dat je nog gevoelens voor haar hebt, zou ik lekker jezelf "beschermen" en geen praatje met haar maken.
Als ze echt echt echt jou nodig had gehad had ze eerder op je sms gereageert, dus ook niet schuldig voelen dan
Ach zo gaat het leven, helaas.quote:Op maandag 9 april 2012 20:51 schreef kree het volgende:
[..]
Dat dan weer wel
Maar toen had ik nog wel een heel ander idee over de toekomst met haar.
Anders had het niet eens gehoeven van mij.
Ach dat is een goeie herinnering hopelijk komen er met een ander meisje veel meer van dat soort herinneringenquote:Op maandag 9 april 2012 20:51 schreef kree het volgende:
[..]
Dat dan weer wel
Klopt, daarom was het ook zo'n tegenvaller.quote:Op maandag 9 april 2012 20:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat snap ik, is ook lastig. Gewoon een simpel smsje terugsturen en het daarbij laten.
[..]
Hele album is trouwens andere muziek dan dit nummer
Competitie haha, snarf snarf ... vind het prachtig hoe je een fantasievol verhaal in elkaar tovert waarin je zelf het midden punt bentquote:Op maandag 9 april 2012 20:46 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
onnozel om snarf te volgen... heb t gevoel dat je dit voelt als competitie...tis geen wedstrijd om wie de meeste "volgers" heeft... voel je eens ff niet zo bedreigd.. mensen geven gewoonb hun mening en toevallig is heel weinig het met je eens
Oh, en ja ben gruwelijk lang op jouw pagina blijven hangen, vandaar dat ik ook naar je zus doorkliktequote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:31 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
CA zeg er eens wat van hoe knap ik wel niet ben
Net zo groot als de Crystal Fighters deceptie.quote:Op maandag 9 april 2012 20:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt, daarom was het ook zo'n tegenvaller.
Gelukkig nieuw batsjaar!quote:Op maandag 9 april 2012 20:51 schreef kree het volgende:
[..]
Dat dan weer wel
Ach ik heb dat album voor 1 euro bij de bieb gekochtquote:Op maandag 9 april 2012 20:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt, daarom was het ook zo'n tegenvaller.
Tjee, ben ik nu net aan het luisteren.quote:Op maandag 9 april 2012 20:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Net zo groot als de Crystal Fighters deceptie.
"Wat dan?" is compleet irrelevant, tenzij jij het iniatief neemt om die vraag te beantwoorden lijkt me.quote:Op maandag 9 april 2012 20:51 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Weet je wat het kuttige is? Hoe weet je nou hoe de ander denkt? Misschien mist ze hem wel niet of juist wel ontzettend maar wilt ze niet de zwakste lijken, en hij denkt exact hetzelfde. Wat dan?
Als hij nieuw neukmateriaal heeft, is hij die ex zo weer vergeten hoor...quote:Op maandag 9 april 2012 20:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gelukkig nieuw batsjaar!![]()
Maar wel minder eigenlijk, waarom zit je er nog zo mee?
Denk niet dat dit voor iedereen zo werkt.quote:Op maandag 9 april 2012 20:54 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Als hij nieuw neukmateriaal heeft, is hij die ex zo weer vergeten hoor...
Nou ermee zitten is het niet.quote:Op maandag 9 april 2012 20:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gelukkig nieuw batsjaar!![]()
Maar wel minder eigenlijk, waarom zit je er nog zo mee?
Hele album is totaal anders dan de hit, al is Solar System wel lekker.quote:Op maandag 9 april 2012 20:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Tjee, ben ik nu net aan het luisteren.
neukmateriaalquote:Op maandag 9 april 2012 20:54 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Als hij nieuw neukmateriaal heeft, is hij die ex zo weer vergeten hoor...
Nooit geluisterd denk ik.quote:Op maandag 9 april 2012 20:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Net zo groot als de Crystal Fighters deceptie.
Ik geluisterd bij een vriend. Hihi, boefje dat ik ben.quote:Op maandag 9 april 2012 20:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach ik heb dat album voor 1 euro bij de bieb gekocht
Gelijk heb jequote:Op maandag 9 april 2012 20:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nooit geluisterd denk ik.
[..]
Ik geluisterd bij een vriend. Hihi, boefje dat ik ben.
Op die manier. Das begrijpelijk. Maar weet wel, na 2 keer moet het toch echt wel genoeg zijn geweest. Probeer het een derde keer, en je blijft dit gevoel nog langer houden. Het ging niet voor niet 2 maal uit, no matter wiens "schuld" het was. Leer ervan. En koester de mooie herinneringen.quote:Op maandag 9 april 2012 20:55 schreef kree het volgende:
[..]
Nou ermee zitten is het niet.
Weet wel dat ik gewoon verder moet kijken.
Maar ze was gewoon echt leuk.
Misschien dat de gedachte meespeeld dat ze er zelf eigenlijk niet veel aan kon doen door haar problemen.
Maarja daar kom ik alleen achter als ik weer uitgebreid met haar ga praten.
En dan wordt het weer heel leuk en na een paar maanden gaat het dan toch fout denk ik.
Heb het 2 kansen gegeven nu, eigenlijk wel genoeg.
Maar kan haar moeilijk vergeten :S
Als het je niet boeit, idd is het irrelevant, maar wat als het je wel boeit?quote:Op maandag 9 april 2012 20:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"Wat dan?" is compleet irrelevant, tenzij jij het iniatief neemt om die vraag te beantwoorden lijkt me.
Dat weet ik -- ik luister het album.quote:Op maandag 9 april 2012 20:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Hele album is totaal anders dan de hit, al is Solar System wel lekker.
Wel.quote:Op maandag 9 april 2012 20:56 schreef kree het volgende:
[..]
neukmateriaal
Neeej zo zit ik niet in elkaar nee
Piraterij anno 1991quote:Op maandag 9 april 2012 20:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik geluisterd bij een vriend. Hihi, boefje dat ik ben.
Yep heb je helemaal gelijk inquote:Op maandag 9 april 2012 20:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Op die manier. Das begrijpelijk. Maar weet wel, na 2 keer moet het toch echt wel genoeg zijn geweest. Probeer het een derde keer, en je blijft dit gevoel nog langer houden. Het ging niet voor niet 2 maal uit, no matter wiens "schuld" het was. Leer ervan. En koester de mooie herinneringen.
Ik lach me rot om jou, serieusquote:Op maandag 9 april 2012 20:52 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Competitie haha, snarf snarf ... vind het prachtig hoe je een fantasievol verhaal in elkaar tovert waarin je zelf het midden punt bent. In plaats van je fantasie te gebruiken kun je beter de next time gewoon vragen. Oh en een doordenker voor je heb je je wel eens afgevraagd waarom ik dit aan CA vroeg:
[..]
Oh, en ja ben gruwelijk lang op jouw pagina blijven hangen, vandaar dat ik ook naar je zus doorklikte.
We all do.quote:
Dan moet je de rest van de post lezen lijkt me. Je stelt jezelf een vraag, dan moet je ook jezelf in staat stellen hem te beantwoorden.quote:Op maandag 9 april 2012 20:58 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Als het je niet boeit, idd is het irrelevant, maar wat als het je wel boeit?
Got the T-shirt, broquote:
Zij de boel in toom houden.quote:Op maandag 9 april 2012 21:01 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Jij was er niet om hier de boel in toom te houden
Liefde, Joysa, we hebben het over LIEFDE! Brandend, hartverscheurend, 1000 schepen aansturende LIEFDE!quote:
Niet iedereen man springt gelijk bij alles waar in gaat in zit het bed inquote:Op maandag 9 april 2012 21:00 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Dat vermoed ik gewoon, dat dat zo werkt
Nice.quote:Op maandag 9 april 2012 21:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Liefde, Joysa, we hebben het over LIEFDE! Brandend, hartverscheurend, 1000 schepen aansturende LIEFDE!
Ik was er niet om het op te starten bedoel jequote:Op maandag 9 april 2012 21:01 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Jij was er niet om hier de boel in toom te houden
ohhh ik ben zo'n schatjequote:Op maandag 9 april 2012 21:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Zij de boel in toom houden.
Zij is de terpentine van dit topic.
Jazeker. Alleen, het is een klein eiland. 2 weken vakantie is te lang lijkt me. Tenzij je 24/7 cocktails wilt drinken, dan moet je hier gaan wonenquote:Op maandag 9 april 2012 21:01 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Trouwens, op malta zijn best wel dingen te zien, toch?
Nee, maar volgens mij maakt een nieuw scharrel/relatie wel dat je je minder kut voelt over dat het uit is gegaan met de vorige.quote:Op maandag 9 april 2012 21:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet iedereen man springt gelijk bij alles waar in gaat in zit het bed in
Ok, i'm in!quote:Op maandag 9 april 2012 21:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jazeker. Alleen, het is een klein eiland. 2 weken vakantie is te lang lijkt me. Tenzij je 24/7 cocktails wilt drinken, dan moet je hier gaan wonen
Je bent aardig, een aardig kreng.quote:Op maandag 9 april 2012 21:03 schreef Joysa het volgende:
[..]
ohhh ik ben zo'n schatjeik zou dat nooit doen
Dat heb ik de vorige vakantie gedaan, misschien ga ik nog een keer, en nu wel wat dingen bekijkenquote:Op maandag 9 april 2012 21:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jazeker. Alleen, het is een klein eiland. 2 weken vakantie is te lang lijkt me. Tenzij je 24/7 cocktails wilt drinken, dan moet je hier gaan wonen
Misschien maar het kan ook gevoelens versterken dat je die persoon mistquote:Op maandag 9 april 2012 21:03 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Nee, maar volgens mij maakt een nieuw scharrel/relatie wel dat je je minder kut voelt over dat het uit is gegaan met de vorige.
Okee, een schat van een kreng.quote:
Dat kan ik beamenquote:Op maandag 9 april 2012 21:03 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Nee, maar volgens mij maakt een nieuw scharrel/relatie wel dat je je minder kut voelt over dat het uit is gegaan met de vorige.
Als je diegene echt leuk vind wel, maar anders betwijfel ik het.quote:Op maandag 9 april 2012 21:03 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Je begrijpt het punt niet waar ik heen wilde. Laat maar verder zittenquote:Op maandag 9 april 2012 21:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan moet je de rest van de post lezen lijkt me. Je stelt jezelf een vraag, dan moet je ook jezelf in staat stellen hem te beantwoorden.
Ja jij zit daar en zij hierquote:Op maandag 9 april 2012 21:05 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Misschien, als mijn vrienden niet gaan haten op malta, wat ze waarschijnlijk wel gaan doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |