Heb je je deal extreme bende al besteld?quote:Op maandag 9 april 2012 18:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
I know that feeling. Al heb ik nog nooit iets gekocht op mp.
Nee, nog nerdiger.quote:
Zolang je je benen maar scheert.quote:Op maandag 9 april 2012 18:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik haat marktplaats. Zit ik weer shit te kopen voor 30 euro.![]()
Ik moet mijn pener maar laten verwijderen en rokjes gaan dragen denk ik.
quote:Op maandag 9 april 2012 18:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
I know that feeling. Al heb ik nog nooit iets gekocht op mp.
quote:Op maandag 9 april 2012 18:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb al 8 paar schoenen.![]()
Dit is de shit die ik aan het kopen ben:8 Paar, amateur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hmms vooruit maar weer.
Dacht dat jij op zoek was?quote:
Nee, Ik wacht nog even met die bestelling, het heeft geen haast en ik wil wat centjes houden voor leuke dingen in de zomer.quote:Op maandag 9 april 2012 18:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je je deal extreme bende al besteld?
Alleen maar jouw cher, alleen maar jouw.quote:Op maandag 9 april 2012 18:30 schreef Cher- het volgende:
DG, ik heb de Facebooks wel voor je. Wie zoek je precies?
heb er nu 12 paar staanquote:Op maandag 9 april 2012 18:31 schreef twi het volgende:
Ik had altijd 1 paar schoenen. Nu heb ik er 4 en ga ik deze week een 5e paar kopen. Wie wil me aanraken?
Ik heb begrepen dat dit voor mannen best veel is.quote:Op maandag 9 april 2012 18:29 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
8 Paar, amateur.![]()
Hmms vooruit maar weer.
Oei DG, zeer pijnlijke fout, twee keer in één post.quote:Op maandag 9 april 2012 18:31 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Alleen maar jouw cher, alleen maar jouw.
Dat gaat 'm niet worden, helaasch.quote:Op maandag 9 april 2012 18:31 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Alleen maar jouw cher, alleen maar jouw.
Klopt.quote:
Goed bezig Myr.quote:Op maandag 9 april 2012 18:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, Ik wacht nog even met die bestelling, het heeft geen haast en ik wil wat centjes houden voor leuke dingen in de zomer.
Ook als je 1 paar schoenen hebt.quote:Op maandag 9 april 2012 18:31 schreef twi het volgende:
Ik had altijd 1 paar schoenen. Nu heb ik er 4 en ga ik deze week een 5e paar kopen. Wie wil me aanraken?
Ik dacht dat jij het wel zou zien zitten wanneer er straks enkele tientallen fappende FOK!kertjes naar jouw foto zaten te tureluren.quote:
Om eerlijk te zijn. Nee. Lijkt me niksquote:Op maandag 9 april 2012 18:33 schreef twi het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij het wel zou zien zitten wanneer er straks enkele tientallen fappende FOK!kertjes naar jouw foto zaten te tureluren.
Is het ook wel volgens mij.quote:Op maandag 9 april 2012 18:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat dit voor mannen best veel is.
Ben ook veel kleding aan het wegdoen. Past ook niet meer in mijn kast. Gister weer 2 bloesjes weggedaan.![]()
Hoeveel schoenen heb jij eigenlijk?
En bij elk paar komen er weer 5 minuten extra bedenktijd bij voor het uitgaan. Zeker nu je weer op de hosseltour moet.quote:Op maandag 9 april 2012 18:35 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Is het ook wel volgens mij.
Ik weet het eigenlijk niet, maar heb de afgelopen maand in ieder geval 5 paar nieuwe heels binnen gekregen.
nice.quote:Op maandag 9 april 2012 18:35 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik weet het eigenlijk niet, maar heb de afgelopen maand in ieder geval 5 paar nieuwe heels binnen gekregen.
5 paar, in een maand.quote:Op maandag 9 april 2012 18:35 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ach die 25 minuten extra vallen dan toch amper op bij de tijd die al stond dan.quote:Op maandag 9 april 2012 18:36 schreef twi het volgende:
[..]
En bij elk paar komen er weer 5 minuten extra bedenktijd bij voor het uitgaan. Zeker nu je weer op de hosseltour moet.
Klopt, en je hebt uiteindelijk maar drie seconden nodig.quote:Op maandag 9 april 2012 18:38 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ach die 25 minuten extra vallen dan toch amper op bij de tijd die al stond dan.
Ik hoop dat kaneelstokje eens wat foto's stuurtquote:Op maandag 9 april 2012 18:38 schreef DigitalGirl het volgende:
Overigens moet ik wel zeggen dat ik vindt dat veel vrouwelijke fokkers nog al moeilijk doen over het tonen van een foto. Tenzij je met een burka over straat loopt is het nogal raar. Wel een grote gedeelte lullen met personen hier op fok maar god forbid dat je uit menselijke interesse er nieuwsgierig bent naar de persoon achter de tekst.
geen personal touch?quote:Op maandag 9 april 2012 18:39 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik heb wel plaatjes van de sites waar ze vandaan komen, geen eigen foto's.
Daarom, de mannen wachten maar tot ze met me mogen flirten.quote:Op maandag 9 april 2012 18:39 schreef twi het volgende:
[..]
Klopt, en je hebt uiteindelijk maar drie seconden nodig.
Ik dacht dat iedereen me hier wel gezien had zo onderhand.quote:Op maandag 9 april 2012 18:39 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ik hoop dat kaneelstokje eens wat foto's stuurt
Nee ik dus nietquote:Op maandag 9 april 2012 18:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat iedereen me hier wel gezien had zo onderhand.
moet je daar toestemming voor hebben dan?quote:Op maandag 9 april 2012 18:40 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Daarom, de mannen wachten maar tot ze met me mogen flirten.
Tofff.quote:Op maandag 9 april 2012 18:40 schreef Faxie het volgende:
Had ik al gemeld dat ik vrijdag ga uiteten?
Ik doelde meer op geduld, niet op toestemming.quote:Op maandag 9 april 2012 18:42 schreef dawg het volgende:
[..]
moet je daar toestemming voor hebben dan?
quote:Op maandag 9 april 2012 18:40 schreef Faxie het volgende:
oh oki. dat is niet mijn sterkste punt.quote:Op maandag 9 april 2012 18:43 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik doelde meer op geduld, niet op toestemming.
quote:
Goed bezig kerel.quote:Op maandag 9 april 2012 18:40 schreef Faxie het volgende:
Arme jongen.quote:
Mogen we dan al met je flirten ja?quote:Op maandag 9 april 2012 18:43 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik doelde meer op geduld, niet op toestemming.
Waarom omdat het zo veel voorstelt?quote:Op maandag 9 april 2012 18:39 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ik hoop dat kaneelstokje eens wat foto's stuurt
Ik ben vrij braaf aangelegd.quote:Op maandag 9 april 2012 18:44 schreef dawg het volgende:
[..]
oh oki. dat is niet mijn sterkste punt.en dingen doen die niet mogen is meestal wel spannend heh.
Jij nog steeds hierquote:
Om dezelfde reden waarom jij al die vrouwelijke FOK!sters hun fotos wilt zien misschien?quote:Op maandag 9 april 2012 18:45 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Waarom omdat het zo veel voorstelt?
fapvoer dus.quote:Op maandag 9 april 2012 18:47 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Om dezelfde reden waarom jij al die vrouwelijke FOK!sters hun fotos wilt zien misschien?
Ik heb hoge verwachtingen!quote:Op maandag 9 april 2012 18:45 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Waarom omdat het zo veel voorstelt?
Flirten heeft altijd al gemogen.quote:Op maandag 9 april 2012 18:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed bezig kerel.![]()
Waar gaan jullie heen?
[..]
Arme jongen.![]()
Ik zal straks even voor je kijken.
[..]
Mogen we dan al met je flirten ja?
Wil je dit niet meer zeggen Beertje.quote:
De druk.quote:
Moet ik even kijken hoe dat ook al weer moet.quote:Op maandag 9 april 2012 18:47 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Flirten heeft altijd al gemogen.
Er wordt een seksuele context gelegd die er niet is, een foto is in dat opzicht betekeningsloos. Maar hier op fok wordt er altijd heel erg spastisch mee omgegaan. Vooral de vrouwelijke fokkers hebben hier een handje van, heel de week spammen ze topics vol samen met een selecte groep... maar oh wee als die andere een foto vraagt.quote:Op maandag 9 april 2012 18:47 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Om dezelfde reden waarom jij al die vrouwelijke FOK!sters hun fotos wilt zien misschien?
quote:
Ik heb me ff als een toerist in Amsterdam gevoeld, vanwege het grote verschil tussen deze SC en andere SC.... Maar ik ben het alweer gewend, en trouwens is dit de enige hardlopende SC op het moment.quote:
Als je een leuke tent weet, zou ik zeker daar naartoe gaan. Krijgt ze gelijk ook een idee waar jij van houdt.quote:Op maandag 9 april 2012 18:47 schreef Faxie het volgende:
Nog geen idee waar we naartoe gaan. Hier in de buurt ken ik wel een leuk restaurantje, maar ik ga denk ik iets zoeken bij haar in de buurt.
Heb ik nog nooit één van die dingen gepost dan?quote:Op maandag 9 april 2012 18:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wil je dit niet meer zeggen Beertje.![]()
Nadat Toppie me knap vond en Heloef zei dat hij me zou raken (op een oude foto, dat dan weer wel), voel ik me een beetje zelfbewust.
Ja oke, maar ik vind het ook wat lullig om haar telkens de grote afstanden te laten rijdenquote:Op maandag 9 april 2012 18:49 schreef twi het volgende:
[..]
Als je een leuke tent weet, zou ik zeker daar naartoe gaan. Krijgt ze gelijk ook een idee waar jij van houdt.
Ik kan het me wel voorstellen, met al die figuren die Facebook af lopen te stropen of ze mensen uit de topics herkennen.quote:Op maandag 9 april 2012 18:49 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Er wordt een seksuele context gelegd die er niet is, een foto is in dat opzicht betekeningsloos. Maar hier op fok wordt er altijd heel erg spastisch mee omgegaan. Vooral de vrouwelijke fokkers hebben hier een handje van, heel de week spammen ze topics vol samen met een selecte groep... maar oh wee als die andere een foto vraagt.
Dan haal je 'r op!quote:Op maandag 9 april 2012 18:50 schreef Faxie het volgende:
Ja oke, maar ik vind het ook wat lullig om haar telkens de grote afstanden te laten rijden
Toen ik bij myr's vrienden keek, herkende ik er zo een stuk of 6 uit dit topic.quote:Op maandag 9 april 2012 18:50 schreef twi het volgende:
[..]
Ik kan het me wel voorstellen, met al die figuren die Facebook af lopen te stropen of ze mensen uit de topics herkennen.
Weet ik eerlijk gezegd niet meer.quote:Op maandag 9 april 2012 18:50 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Heb ik nog nooit één van die dingen gepost dan?
quote:Op maandag 9 april 2012 18:50 schreef twi het volgende:
[..]
Ik kan het me wel voorstellen, met al die figuren die Facebook af lopen te stropen of ze mensen uit de topics herkennen.
quote:
Ja oké, als je dan nog twee uur moet rijden dan is 't niet zo'n heel goed idee als je leuke alternatieven hebt.quote:Op maandag 9 april 2012 18:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat kan ik dus doen als het ergens bij haar in de buurt is
Maar ik zoek van de week nog wel even enzoquote:Op maandag 9 april 2012 18:54 schreef twi het volgende:
[..]
Ja oké, als je dan nog twee uur moet rijden dan is 't niet zo'n heel goed idee als je leuke alternatieven hebt.
Nee.quote:Op maandag 9 april 2012 18:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Misschien moet je even teruglezen![]()
Samenvatting: Het was leuk
Niet gezoend, en dat hoeft voor mij ook niet op de eerste date hoor. Ik zie haar wel erg zitten in ieder geval, en heb de indruk dat het wel wederzijds isquote:Op maandag 9 april 2012 18:57 schreef Cher- het volgende:
[..]
Nee.
Nog gezoend of dat niet? Zij ziet jou zitten?
ben blij voor je!quote:Op maandag 9 april 2012 18:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niet gezoend, en dat hoeft voor mij ook niet op de eerste date hoor. Ik zie haar wel erg zitten in ieder geval, en heb de indruk dat het wel wederzijds is
klinkt bijna alsof ik draagmoeder mag worden en dan een baby moet afstaanquote:Op maandag 9 april 2012 18:58 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
De toekomstige moeder van mijn kindjes...
Nou ja dat hoop ik
Als je dat wil dan valt er wel iets te regelenquote:Op maandag 9 april 2012 19:00 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
klinkt bijna alsof ik draagmoeder mag worden en dan een baby moet afstaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nouja, vraag er 100k voor. Wandelen met honden kun je toch nog wel een maand of 8 lang als je zwanger bent.quote:Op maandag 9 april 2012 19:00 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 april 2012 19:01 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Als je dat wil dan valt er wel iets te regelen
nee dat wil ik niet.. scheelt weer een hoop geregel hihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.
Nou, wel de lusten, en achteraf niet de lange termijn lastenquote:Op maandag 9 april 2012 19:00 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Hoeveel kindjes wil je eigenlijk?quote:Op maandag 9 april 2012 19:02 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee dat wil ik niet.. scheelt weer een hoop geregel hihi
een lust om 9 maanden met een dikke buik te lopen incl ochtendziekte, en het verbod op allerlei lekkernijenquote:Op maandag 9 april 2012 19:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou, wel de lusten, en achteraf niet de lange termijn lastenKlinkt goed toch?
quote:
Ga wel naar Bulgarije kost me een baby een 250E en dan via de Griekse weg regelenquote:Op maandag 9 april 2012 19:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou, wel de lusten, en achteraf niet de lange termijn lastenKlinkt goed toch?
je kan trouwens niet eens je eigen benen scheren, veel zwangere vrouwen moeten om de 20 minuten plassen (kind op blaas) bewegen is gewoon wat minder gemakkelijk... lijtk me nietsquote:Op maandag 9 april 2012 19:03 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
een lust om 9 maanden met een dikke buik te lopen incl ochtendziekte, en het verbod op allerlei lekkernijen
Ik zeg ook niet voor niets 'de lange termijn lasten'quote:Op maandag 9 april 2012 19:04 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
je kan trouwens niet eens je eigen benen scheren, veel zwangere vrouwen moeten om de 20 minuten plassen (kind op blaas) bewegen is gewoon wat minder gemakkelijk... lijtk me niets
en stel nou dat een stel je er ik noem aar wat 10K voor geeft, ja mensen dat gebeurt vaak genoegquote:Op maandag 9 april 2012 19:04 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
je kan trouwens niet eens je eigen benen scheren, veel zwangere vrouwen moeten om de 20 minuten plassen (kind op blaas) bewegen is gewoon wat minder gemakkelijk... lijtk me niets
10k voor die ongemakkenquote:Op maandag 9 april 2012 19:06 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
en stel nou dat een stel je er ik noem aar wat 10K voor geeft, ja mensen dat gebeurt vaak genoeg
dan nog niet.... je past je leven 9 maanden aan, vervolgens scheur je aan alle kanten uit en dan moet je zon kind afstaan waar je (ook als t volledig niet jouw dna is) een band mee hebt opgebouwdquote:Op maandag 9 april 2012 19:06 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
en stel nou dat een stel je er ik noem aar wat 10K voor geeft, ja mensen dat gebeurt vaak genoeg
quote:Op maandag 9 april 2012 19:08 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dan nog niet.... je past je leven 9 maanden aan, vervolgens scheur je aan alle kanten uit en dan moet je zon kind afstaan waar je (ook als t volledig niet jouw dna is) een band mee hebt opgebouwd
quote:Op maandag 9 april 2012 19:08 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
In Bulgarije doen ze het voor 250E dus niet zeiken
Nou, naar Bulgarije dan zou ik zeggen.quote:Op maandag 9 april 2012 19:08 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
In Bulgarije doen ze het voor 250E dus niet zeiken
Het is gewoon zoquote:
Je kan het voorstellen dat men mensenschuw is? Of hoe moet ik dit interpreteren??quote:Op maandag 9 april 2012 18:50 schreef twi het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat mensen geen problemen hebben dat er vage bekenden dingen over hun kunnen lezen, maar er niet op zitten te wachten dat zolderautisten hen gaan opzoeken op internet aan de hand van forumposts en hun gevonden informatie eventueel delen met mede-zolderautisten.quote:Op maandag 9 april 2012 19:17 schreef DigitalGirl het volgende:
Je kan het voorstellen dat men mensenschuw is? Of hoe moet ik dit interpreteren??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |