Heb je je deal extreme bende al besteld?quote:Op maandag 9 april 2012 18:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
I know that feeling. Al heb ik nog nooit iets gekocht op mp.
Nee, nog nerdiger.quote:
Zolang je je benen maar scheert.quote:Op maandag 9 april 2012 18:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik haat marktplaats. Zit ik weer shit te kopen voor 30 euro.![]()
Ik moet mijn pener maar laten verwijderen en rokjes gaan dragen denk ik.
quote:Op maandag 9 april 2012 18:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
I know that feeling. Al heb ik nog nooit iets gekocht op mp.
quote:Op maandag 9 april 2012 18:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb al 8 paar schoenen.![]()
Dit is de shit die ik aan het kopen ben:8 Paar, amateur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hmms vooruit maar weer.
Dacht dat jij op zoek was?quote:
Nee, Ik wacht nog even met die bestelling, het heeft geen haast en ik wil wat centjes houden voor leuke dingen in de zomer.quote:Op maandag 9 april 2012 18:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je je deal extreme bende al besteld?
Alleen maar jouw cher, alleen maar jouw.quote:Op maandag 9 april 2012 18:30 schreef Cher- het volgende:
DG, ik heb de Facebooks wel voor je. Wie zoek je precies?
heb er nu 12 paar staanquote:Op maandag 9 april 2012 18:31 schreef twi het volgende:
Ik had altijd 1 paar schoenen. Nu heb ik er 4 en ga ik deze week een 5e paar kopen. Wie wil me aanraken?
Ik heb begrepen dat dit voor mannen best veel is.quote:Op maandag 9 april 2012 18:29 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
8 Paar, amateur.![]()
Hmms vooruit maar weer.
Oei DG, zeer pijnlijke fout, twee keer in één post.quote:Op maandag 9 april 2012 18:31 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Alleen maar jouw cher, alleen maar jouw.
Dat gaat 'm niet worden, helaasch.quote:Op maandag 9 april 2012 18:31 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Alleen maar jouw cher, alleen maar jouw.
Klopt.quote:
Goed bezig Myr.quote:Op maandag 9 april 2012 18:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, Ik wacht nog even met die bestelling, het heeft geen haast en ik wil wat centjes houden voor leuke dingen in de zomer.
Ook als je 1 paar schoenen hebt.quote:Op maandag 9 april 2012 18:31 schreef twi het volgende:
Ik had altijd 1 paar schoenen. Nu heb ik er 4 en ga ik deze week een 5e paar kopen. Wie wil me aanraken?
Ik dacht dat jij het wel zou zien zitten wanneer er straks enkele tientallen fappende FOK!kertjes naar jouw foto zaten te tureluren.quote:
Om eerlijk te zijn. Nee. Lijkt me niksquote:Op maandag 9 april 2012 18:33 schreef twi het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij het wel zou zien zitten wanneer er straks enkele tientallen fappende FOK!kertjes naar jouw foto zaten te tureluren.
Is het ook wel volgens mij.quote:Op maandag 9 april 2012 18:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat dit voor mannen best veel is.
Ben ook veel kleding aan het wegdoen. Past ook niet meer in mijn kast. Gister weer 2 bloesjes weggedaan.![]()
Hoeveel schoenen heb jij eigenlijk?
En bij elk paar komen er weer 5 minuten extra bedenktijd bij voor het uitgaan. Zeker nu je weer op de hosseltour moet.quote:Op maandag 9 april 2012 18:35 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Is het ook wel volgens mij.
Ik weet het eigenlijk niet, maar heb de afgelopen maand in ieder geval 5 paar nieuwe heels binnen gekregen.
nice.quote:Op maandag 9 april 2012 18:35 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik weet het eigenlijk niet, maar heb de afgelopen maand in ieder geval 5 paar nieuwe heels binnen gekregen.
5 paar, in een maand.quote:Op maandag 9 april 2012 18:35 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ach die 25 minuten extra vallen dan toch amper op bij de tijd die al stond dan.quote:Op maandag 9 april 2012 18:36 schreef twi het volgende:
[..]
En bij elk paar komen er weer 5 minuten extra bedenktijd bij voor het uitgaan. Zeker nu je weer op de hosseltour moet.
Klopt, en je hebt uiteindelijk maar drie seconden nodig.quote:Op maandag 9 april 2012 18:38 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ach die 25 minuten extra vallen dan toch amper op bij de tijd die al stond dan.
Ik hoop dat kaneelstokje eens wat foto's stuurtquote:Op maandag 9 april 2012 18:38 schreef DigitalGirl het volgende:
Overigens moet ik wel zeggen dat ik vindt dat veel vrouwelijke fokkers nog al moeilijk doen over het tonen van een foto. Tenzij je met een burka over straat loopt is het nogal raar. Wel een grote gedeelte lullen met personen hier op fok maar god forbid dat je uit menselijke interesse er nieuwsgierig bent naar de persoon achter de tekst.
geen personal touch?quote:Op maandag 9 april 2012 18:39 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik heb wel plaatjes van de sites waar ze vandaan komen, geen eigen foto's.
Daarom, de mannen wachten maar tot ze met me mogen flirten.quote:Op maandag 9 april 2012 18:39 schreef twi het volgende:
[..]
Klopt, en je hebt uiteindelijk maar drie seconden nodig.
Ik dacht dat iedereen me hier wel gezien had zo onderhand.quote:Op maandag 9 april 2012 18:39 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ik hoop dat kaneelstokje eens wat foto's stuurt
Nee ik dus nietquote:Op maandag 9 april 2012 18:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat iedereen me hier wel gezien had zo onderhand.
moet je daar toestemming voor hebben dan?quote:Op maandag 9 april 2012 18:40 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Daarom, de mannen wachten maar tot ze met me mogen flirten.
Tofff.quote:Op maandag 9 april 2012 18:40 schreef Faxie het volgende:
Had ik al gemeld dat ik vrijdag ga uiteten?
Ik doelde meer op geduld, niet op toestemming.quote:Op maandag 9 april 2012 18:42 schreef dawg het volgende:
[..]
moet je daar toestemming voor hebben dan?
quote:Op maandag 9 april 2012 18:40 schreef Faxie het volgende:
oh oki. dat is niet mijn sterkste punt.quote:Op maandag 9 april 2012 18:43 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik doelde meer op geduld, niet op toestemming.
quote:
Goed bezig kerel.quote:Op maandag 9 april 2012 18:40 schreef Faxie het volgende:
Arme jongen.quote:
Mogen we dan al met je flirten ja?quote:Op maandag 9 april 2012 18:43 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik doelde meer op geduld, niet op toestemming.
Waarom omdat het zo veel voorstelt?quote:Op maandag 9 april 2012 18:39 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ik hoop dat kaneelstokje eens wat foto's stuurt
Ik ben vrij braaf aangelegd.quote:Op maandag 9 april 2012 18:44 schreef dawg het volgende:
[..]
oh oki. dat is niet mijn sterkste punt.en dingen doen die niet mogen is meestal wel spannend heh.
Jij nog steeds hierquote:
Om dezelfde reden waarom jij al die vrouwelijke FOK!sters hun fotos wilt zien misschien?quote:Op maandag 9 april 2012 18:45 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Waarom omdat het zo veel voorstelt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |