Licht of donker eiken?quote:Op maandag 9 april 2012 17:24 schreef DeKleineBaas het volgende:
Ik weet niet of het mogelijk is .
Maar heeft iemand hier een id of het mogelijk is om je snelheidsmeter te laten eiken ?
er zit bij 80 km al meer 10 km verschil in
Volgens mij is dat geen Eik.quote:Op maandag 9 april 2012 17:33 schreef Barcaconia het volgende:
[ afbeelding ]
Deze hebben ze laten eiken.
Zou kunnen, ik zit niet zo in de eiken of iepenwereld. Snelheid wel trouwens.quote:Op maandag 9 april 2012 17:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Volgens mij is dat geen Eik.
Misschien makkelijker om je auto te laten iepen.
quote:Op maandag 9 april 2012 17:33 schreef Barcaconia het volgende:
[ afbeelding ]
Deze hebben ze laten eiken.
Zie je wat je zelf zegt?quote:Op maandag 9 april 2012 17:43 schreef GrunnigsTrots het volgende:
stelletje eikels met jullie boomgrapjes
quote:
IJkels.quote:Op maandag 9 april 2012 17:43 schreef GrunnigsTrots het volgende:
stelletje eikels met jullie boomgrapjes
Ik heb eik ook geen idee.quote:Op maandag 9 april 2012 20:22 schreef TradeMarkie het volgende:
Geen idee wat ts met dit topic wil bereiken
Haha die kerel, net zo'n wood-be courreur als TS, die denkt dat hij eigenlijk 10 km harder rijdt.quote:
meikel schumacher?quote:Op maandag 9 april 2012 20:32 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Haha die kerel, net zo'n wood-be courreur als TS, die denkt dat hij eigenlijk 10 km harder rijdt.
Is dit niet de oplossing maar dan even zelf doen.quote:Op maandag 9 april 2012 21:23 schreef 1299 het volgende:
Je kan een teller ook helemaal niet ijken, het enige wat je kan krijgen is een print met hoeveel de teller afwijkt en bij welke snelheid.
Ligt aan type dash. Zo deed ik het iigquote:Op maandag 9 april 2012 21:21 schreef Sounddragon het volgende:
Hehe, dat is een heel stuk makkelijker gezegd als gedaan
Onzin. Hoe zou bv de Politie het doen? Natte vinger???quote:Op maandag 9 april 2012 21:23 schreef 1299 het volgende:
Je kan een teller ook helemaal niet ijken, het enige wat je kan krijgen is een print met hoeveel de teller afwijkt en bij welke snelheid.
Niet.. de politie heeft ook geen geijkte tellers, die hebben een ijkstaat, die vertelt hoeveel km op hun teller overeenkomt met de realiteit. Die VROS karren hebben geijkt spul aan boord, maar dan wijkt hun eigen teller nog steeds afquote:Op maandag 9 april 2012 21:28 schreef Estolan het volgende:
[..]
Onzin. Hoe zou bv de Politie het doen? Natte vinger???
Hoe kan een agent het dan aantonen? Digitale snelheid is toch geëikt?quote:Op maandag 9 april 2012 23:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Niet.. de politie heeft ook geen geëikte tellers, die hebben een ijkstaat, die vertelt hoeveel km op hun teller overeenkomt met de realiteit. Die VROS karren hebben geëikt spul aan boord, maar dan wijkt hun eigen teller nog steeds af
Is gewoon een signaal uit de versnellingsbak. En daarnaast snelheid meten met GPS is hoogst onnauwkeurig. Voor een constante snelheid prima, maar dan heb je het ook gehad.quote:Op maandag 9 april 2012 23:18 schreef Estolan het volgende:
[..]
Hoe kan een agent het dan aantonen? Digitale snelheid is toch geëikt?
Dat is immers GPS snelheid
Dat lijstje icm ambtseed.quote:Op maandag 9 april 2012 23:18 schreef Estolan het volgende:
[..]
de politie ijkt ze ook zelfquote:Op maandag 9 april 2012 21:28 schreef Estolan het volgende:
[..]
Onzin. Hoe zou bv de Politie het doen? Natte vinger???
daarom pakken ze mij nooit met mijn GPS jammerquote:Op maandag 9 april 2012 23:18 schreef Estolan het volgende:
[..]
Juiste banden maat zit er onder heb ik al naar gekeken .quote:Op maandag 9 april 2012 20:58 schreef Sounddragon het volgende:
[ afbeelding ] Ok, laatste houtgrap is nu wel een beetje voorbij. [ afbeelding ]
TS, heb je wel de goede banden en velgenmaat eronder? Tellers ijken is nou niet iets wat een garage vaak doet. meestal zit de afwijking ergens anders in.
Het kan ook zijn dat één of andere slimmerd de teller eens uit elkaar gehad heeft en het naaldje er verkeerd op heeft teruggefrommeld, komt nog wel eens voor met tjoenurds, die zo nodig witte platen erin willen..
Heel vaak is het zo, dat hij bij 80 km/u een stuk afwijkt, en dat het richting de 120 weer minder wordt.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:10 schreef DeKleineBaas het volgende:
[..]
Juiste banden maat zit er onder heb ik al naar gekeken .
En ik weet dat je bij 120 km een verschil van 10 % mag hebben
Maar vind dit verschil toch wel erg groot
Hangt van de GPS af.quote:Op maandag 9 april 2012 23:30 schreef 1299 het volgende:
[..]
Is gewoon een signaal uit de versnellingsbak. En daarnaast snelheid meten met GPS is hoogst onnauwkeurig. Voor een constante snelheid prima, maar dan heb je het ook gehad.
Hoe weet je dat ?quote:Op maandag 9 april 2012 17:24 schreef DeKleineBaas het volgende:
Ik weet niet of het mogelijk is .
Maar heeft iemand hier een id of het mogelijk is om je snelheidsmeter te laten eiken ?
er zit bij 80 km al meer 10 km verschil in
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |