Nice! Ik vond deze ook wel handig, weet niet of die al gepost is ooit:quote:Op maandag 9 april 2012 14:01 schreef Smeich het volgende:
Geen idee of dit voorbij is gekomen maar wellicht handig voor in de volgende OP?
http://www.gameofthronesmap.org/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
quote:Op maandag 9 april 2012 18:18 schreef Littlecreep het volgende:
Ik ga nu even de vervelende boeklezer uithangen, maar waarom is er gekozen om de zus van Theon Yara te noemen in plaats van Asha?
Daarbij:Wie is Rakharo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Asha heet Yara omdat Asha teveel op Osha lijkt.
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
Klopt niet helemaal toch? jeoffrey is eigenlijk van jaime?quote:Op maandag 9 april 2012 17:37 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Nice! Ik vond deze ook wel handig, weet niet of die al gepost is ooit:
http://hauteslides.com/wo(...)phic-Houses-Only.png
quote:Op maandag 9 april 2012 18:21 schreef Zihuatanejo het volgende:
Mag spoilers hier?
Ik vond die scene tussen Tyrion en Bronn het best:Die was nice inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vooral die expressie van tyrion
Rakharo was diegene die zonder lichaam terug kwam bij Daenarysquote:Op maandag 9 april 2012 18:30 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Wie is Rakharo?
Asha heet Yara omdat Asha teveel op Osha lijkt.
Dat was volgens mij Kovarroquote:Op maandag 9 april 2012 18:33 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Rakharo was diegene die zonder lichaam terug kwam bij DaenarysIn principe maakt het inderdaad niet veel uit, maar de 'bloodriders' hebben toch een zekere waarde in het verhaal.
Hebben die in t boek verkering ofzo? Omdat ze em nog uitzonderlijke afscheid wenstte in aflevering 1quote:Op maandag 9 april 2012 18:33 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Rakharo was diegene die zonder lichaam terug kwam bij DaenarysIn principe maakt het inderdaad niet veel uit, maar de 'bloodriders' hebben toch een zekere waarde in het verhaal.
Die scene met ondertiteling >>> zonder ondertiteling. Dany heeft wel geluk met haar dienaressen. De actrices die Irri en Doreah spelen zijn een stel sublieme exemplaren van het vrouwelijke geslacht.quote:Op maandag 9 april 2012 18:33 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
In de ondertitels staat toch echt dat Rakharo dood is.quote:Op maandag 9 april 2012 18:35 schreef MAHL het volgende:
[..]
Dat was volgens mij KovarroRakharo ging een andere kant op.
Ah, die bloodriders! Die kan ik echt niet van elkaar onderscheiden.quote:Op maandag 9 april 2012 18:33 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Dat zijn slechts geruchtenquote:Op maandag 9 april 2012 18:31 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Klopt niet helemaal toch? jeoffrey is eigenlijk van jaime?
hahaha, ik wou dit ook ff delen maar je was me voor.quote:Op maandag 9 april 2012 17:42 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De humorschrijvers hebben overuren gedraaid in deze aflevering![]()
.
Vooral Doreah (Roxanne McKee)quote:Op maandag 9 april 2012 18:38 schreef franske19 het volgende:
[..]
Die scene met ondertiteling >>> zonder ondertiteling. Dany heeft wel geluk met haar dienaressen. De actrices die Irri en Doreah spelen zijn een stel sublieme exemplaren van het vrouwelijke geslacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |